SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door slacker_nl op 20-05-2012 20:52:19 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Nee, ben hooguit 2x pj in Eindhovenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vet Filmpje! Kan het trouwens kloppen dat je vaak in Eindhoven bent? Of heb je daar een dubbelganger rondlopen?
ik denk dat ik ook een beetje an dat bedrag kom...maar ja, vooral de Garmin hakte er inquote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ah het ligt dus niet aan mij dat lopen toch best prijzig is. Per jaar verwacht ik 2 paar schoenen te verslijten. Dat kost dus al bijna 300.
Nog wat andere ongein en je zit makkelijk op meer dan 400.
Als ik op tel wat het me afgelopen jaar heeft gekost dan schrik ik helemaal.
Werkelijk alles wat ik heb in 1 jaar gekocht. Gaat dan al richting de 1000 denk ik.
camelwat?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Is het trouwens raar/ongebruikelijk om een camelbak mee te nemen tijdens een langere wedstrijd? Ik vind dat geklooi met flesjes heel irritant en ik heb echt wel vocht nodig, zeker als het warm is. Moest in Delft 2 keer stoppen om water te kunnen drinken.
Ik was ongeveer ¤ 45 per uur kwijt (2x 30 minuten per week). Na die 30 minuten was ik overigens wel doodop.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat betaal je daar voor Sylvester als ik vragen mag?
ik wil core stability training gaan doen in de sportschool als cross training tijdens mijn training maar wil daar wel wat bij begeleid worden op een goede manier
Een omgekeerde stomaquote:
Verwacht ergens rond de 1200 a 1500 per jaar wel te lopen. Dus dan kom je wel op 2 paar schoenen. Ik heb er nu ook twee om af te wisselen zodat ze langer mee gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
2 paar per jaar? Hoeveel km loop je dan? Ik verwacht 2 paar per 2 jaar te verslijten.
En jij stoort je ook aan flesjes toch? (aan het dragen ervan).quote:Op zondag 20 mei 2012 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik overweeg om voor de zomer een camelbag te kopenik droog echt mega snel uit
dat dacht ik ook. inmiddels heb ik wat meer dan alleen schoenenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Stefan het volgende:
En hardllopen duur, je hebt schoenen nodig maar die hoeven niet superduur te zijn en een joggingbroek heeft toch iedereen.
Hier hetzelfde probleem, ik heb u een waterbelt waar 4 flesjes aan kunnen. En ook nog een vakje voor wat spullen. Je hebt ze ook met bidons.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik overweeg om voor de zomer een camelbag te kopenik droog echt mega snel uit
Als ik eenjoggingbroek ga dragen krijg ik last van schuurplekken, katoenen shirts staan gelijk aan last van mijn schouders. Goede schoenen kosten al snel 129¤.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:47 schreef Stefan het volgende:
En hardllopen duur, je hebt schoenen nodig maar die hoeven niet superduur te zijn en een joggingbroek heeft toch iedereen.
Ik denk dat ik niet meer dan de 5 km wil lopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. inmiddels heb ik wat meer dan alleen schoenen
Maar die moet je dan wel in je hand houden tijdens het lopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:55 schreef slacker_nl het volgende:
Gewoon oefenen, dan leer je het snel genoeg. Of gewoon losse flesjes meenemen. Die aquariusflesjes zijn perfect daarvoor (en je kan ze weggooien, beetje vervuiling maar.....).
Zelf koop ik 1 aquariusflesje, hevel de helft over in een ander, leng 'm aan met water en dan gaan. Tis minder zoet en je krijgt de helft minder binnen
Dan nogquote:Op zondag 20 mei 2012 20:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet meer dan de 5 km wil lopen.
Mwoah ik loop nu sinds 2 jaar en het enige wat ik heb aangeschaft zijn schoenenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan nog.
En wacht maar tot het hardloopvirus toeslaat.
Voor 5 km volstaat een goed paar loopschoenen waar ik 60 euro voor over heb. Ik loop voor conditie en sporten, 5 km is 30 tot 45 min per keer sport.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan nog.
En wacht maar tot het hardloopvirus toeslaat.
Blessure?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook zo graag weer gaan hardlopen maar het kmag niet van fysio en artsen en dat is stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |