Ik heb 'm nodig want telefoon met GPS doet nu al een week bijzonder kut/raar en doet er ANDERHALF UUR over voordat ie GPS signal vind. ANDERHALF UUR!!!! Maar m'n bankrekening heeft weinig medelijden met m'n ongeduldig ingestelde ego in deze.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee Slacker, gewoon net zoals ik een kut excuses zoeken voor jezelf waarom je hem ECHT nodig heb...dan komt de klap minder hard aan
5? nee, maar ik loop 11,5km/u.. ja.. dag!quote:
nee zeker niet, een must...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Blaren krijgen na 10 km is geen kutexcuus voor nieuwe schoenen hè?.
dit dus...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
Iemand die zegt dat hardlopen cheap ass goedkoop is schop en sla ik lens![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee zeker niet, een must...
alhoewel als in nieuwe schoenen wil dan verzin ik de blaren en/of pijntjes er wel bij
16 euro per maand, dat doe ik er ook nog bij..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat is hardlopen toch een dure hobby hè?
Waarschijnlijk toch een stuk goedkoper dan fitness waar je al snel ¤ 40 tot ¤ 50 per maand voor betaalt.
chips...is dat zo duur?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat is hardlopen toch een dure hobby hè?
Waarschijnlijk toch een stuk goedkoper dan fitness waar je al snel ¤ 40 tot ¤ 50 per maand voor betaalt.
Vet Filmpje! Kan het trouwens kloppen dat je vaak in Eindhoven bent? Of heb je daar een dubbelganger rondlopen?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef Stefan het volgende:
Reportage over Jochem en de vijf die ik maakte
http://www.leidschdagblad(...)-23-minuten?lref=sll
zo das lekker ik betaal 42,5..... maar ja ik maak er de laatste weken wel gretig gebruik van aangezien ik toch niet normaal kan lopen... Morgen de dokter maar bellenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Mijn fitnessabo onbeperkt gaat me een tientje kosten, dankzij de baas. Tenzij ze dat afschaffen en iets anders in de werkkostenregeling gooien.
Ik heb van september 2010 tot en met november 2011 gesport bij Fitness First (tegenwoordig Health City). Met korting van mijn werkgever betaalde ik toch iets van ¤ 35 per maand. Dit was wel inclusief gebruik van sauna overigens.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
16 euro per maand, dat doe ik er ook nog bij..
Het begin is duur...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind lopen niet zo'n dure hobbyja, in de schoenen investeer ik en vervang ik zodra 't nodig is, maar m'n kleding gaat inmiddels ook al 4 jaar mee
Heb ook geen dure apparatuur en zulks dus dat scheelt een hoop. M'n sportschool abo kost me 26 gbp per maand en is dus een stuk duurder!
Dat is dan best goedkoop..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en voor die 26gbp kan ik álles doen: lessen, fitness, zwemmen, sauna, en zulks.
2 paar per jaar? Hoeveel km loop je dan? Ik verwacht 2 paar per 2 jaar te verslijten.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ah het ligt dus niet aan mij dat lopen toch best prijzig is. Per jaar verwacht ik 2 paar schoenen te verslijten. Dat kost dus al bijna 300.
Nog wat andere ongein en je zit makkelijk op meer dan 400.
Als ik op tel wat het me afgelopen jaar heeft gekost dan schrik ik helemaal.
Werkelijk alles wat ik heb in 1 jaar gekocht. Gaat dan al richting de 1000 denk ik.
Denk dat het vooral in het eerste jaar veel geld kost, of iig vanaf het moment dat je weet dat je blijft lopen. Kleding gaat lang mee, zoals Mo zei, running shirts kun je gratis of goedkoop tijdens een loopevenement krijgen, Garmin gaat ook jaren mee... Alleen schoenen zijn een jaarlijkse-anderhalfjaarlijks terugkerende kostenpost.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ah het ligt dus niet aan mij dat lopen toch best prijzig is. Per jaar verwacht ik 2 paar schoenen te verslijten. Dat kost dus al bijna 300.
Nog wat andere ongein en je zit makkelijk op meer dan 400.
Als ik op tel wat het me afgelopen jaar heeft gekost dan schrik ik helemaal.
Werkelijk alles wat ik heb in 1 jaar gekocht. Gaat dan al richting de 1000 denk ik.
yup!quote:
wat betaal je daar voor Sylvester als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn, waarom sport ik dan altijd bij die dure sportclubs?
Van oktober 2010 tot januari 2011 had ik ook nog eens personal trainer op de sportschool. Duur, maar effectief: geen rugklachten meer en eindelijk van mijn kniepijn verlost (waar ik echt al ruim 12 jaar mee rondliep).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |