Ja CL liep uitquote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef mrazura het volgende:
Deadmau5 zou nu toch op tv moeten zijn ik zag opeens dat er sport was
neejoh naar MoHquote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef Dimens het volgende:
Lijkt me ook wel lachen om met een aantal FOK!kers naar een of ander evenement te gaan. Zoals Tomorrowland of zo.
Dat is al uitverkochtquote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef Dimens het volgende:
Lijkt me ook wel lachen om met een aantal FOK!kers naar een of ander evenement te gaan. Zoals Tomorrowland of zo.
vond het wel een leuke film, gezellige sfeer, prachtige special effects, goeie verhaallijn etc etcquote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom word ik continue hieraan herinnerd?
Noord-Koreaanse films bestaan, dus je mag nog een naam verzinnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we filmnamen gingen verzinnen
Ik dacht dat het moest refereren naar A Serbian filmquote:Op zondag 20 mei 2012 00:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Noord-Koreaanse films bestaan, dus je mag nog een naam verzinnen.
1 man 1 jar was dan wel gepast geweest.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het moest refereren naar A Serbian film
allebiequote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twijfel of ik moet gaan slapen, want m'n ogen zijn moe, of dat ik nog even ga lezen.
Ik begin ook moe te worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twijfel of ik moet gaan slapen, want m'n ogen zijn moe, of dat ik nog even ga lezen.
Doe gewoon allebei.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stel je voorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef Dimens het volgende:
Stel dat we nog in Groningen waren. Dan hadden we nu dansend op de bar gestaan.
Of gewoon zonder schoenen toch,quote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stel je voor dat ik andere schoenen aan had
Ik ook niet, we hebben wel wat gemeen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Na een krat bier voel ik toch niets meer
Ik denk dat ik dan op de grond lig en heerlijk slaap.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, we hebben wel wat gemeen.
Leuk.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef Plastic_zak het volgende:
ik hoor aan het geluid van de trein wat het type is
sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
P_Z is de nieuwe socios
vanmiddag ook al met die foto van BB
Ligt eraan. Waar is het te horen?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:13 schreef napoleonfour het volgende:
ga ik dood als ik deadmaus vind tegenvallen ?
ned 3quote:
Wat is deudmaus?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:13 schreef napoleonfour het volgende:
ga ik dood als ik deadmaus vind tegenvallen ?
ned 3quote:
Ligt niet aan jou. De opname is slecht en het festival ziet er ook niet echt spectaculair uit.quote:
beetje dooie mensen ookquote:Op zondag 20 mei 2012 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. De opname is slecht en het festival ziet er ook niet echt spectaculair uit.
Hallo mijn jongen.quote:
Wacht jij maar af!quote:
Wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef monkyyy het volgende:
De fijne zemel bestaat uit de zaadhuid en de grove zemel uit de vruchtwand. Zemelen zijn rijk aan voedingsvezels en bevorderen daardoor de stoelgang.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel niet lang meer duren aangezien monkyyy over chloroform en haar sm kelder praat
Hopelijk pakt ze haar zwarte voorbinddildo en neukt ze mijn kringspier daar helemaal kapot mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel niet lang meer duren aangezien monkyyy over chloroform en haar sm kelder praat
Geen idee. Hoop dat ze het gaan sluiten.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
Haha, UDOWU, wat is dit nou weer voor gekke SC,_
Ik ook, UDOWU.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Hoop dat ze het gaan sluiten.
Duurt vast niet lang.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hopelijk pakt ze haar zwarte voorbinddildo en neukt ze mijn kringspier daar helemaal kapot mee.Daarna nog wat kaarsvet over mijn glanzende eikel. :$
Puik plan, heb hier nog nooit een slotje op zien staan, en van die nette reeksen als de Fernandes reeks sluiten ze om de haverklap.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
je bent dus wel homoquote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hopelijk pakt ze haar zwarte voorbinddildo en neukt ze mijn kringspier daar helemaal kapot mee.Daarna nog wat kaarsvet over mijn glanzende eikel. :$
Mijn droom vent.quote:
Even trekken op deze gedachte.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die geef ik alleen terug in ruil voor een tagje.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
P_z je hebt mij m'n eitje nog niet teruggegeven, die wil ik eigenlijk nog wel terug.
De gedachte is zoveel mooier.quote:
Sorry...quote:
Hans Anders of Pearl willen je vast wel helpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
heb hier nog nooit een slotje op zien staan
Ik vond Peper Pijper je wel goed staan ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die geef ik alleen terug in ruil voor een tagje.
Ik draag al lenzenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hans Anders of Pearl willen je vast wel helpen.
Ik ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond Peper Pijper je wel goed staan ja.
Wel geslepen door de Duitsers toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik draag al lenzenNou ja, dragen, klinkt zo zwaar
Ik dacht Japiemanquote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Omg, Sauce, Patpatman en Jungleman spelen 200/400
Dank je.quote:
Ze zijn flexibel, ik weet niet of de Duitsers goed flexibele lenzen kunnen slijpen, zowel, dan zijn ze baws.quote:
Gaat nog wel even durenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
BBQ wanneer ga jij weer voor een tagje ?
Gewoon harde lenzen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zijn flexibel, ik weet niet of de Duitsers goed flexibele lenzen kunnen slijpen, zowel, dan zijn ze baws.
quote:
Jullie zouden eerst American Pie maar dat kon niet toch en toen gingen jullie naar Avengers misschien.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het wel een lachen film. Weet je welke we zijn geweest dan?
Wel in Utrecht? Daar komen meeste treinen langs?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Plastic_zak het volgende:
flips gaan we een keer samen treinen spotten :$?
We zijn naar The Dictator geweest. Lachen film wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jullie zouden eerst American Pie maar dat kon niet toch en toen gingen jullie naar Avengers misschien.
Die zet ik dan ook bij deze op mijnen lijscht. met sch.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zijn naar The Dictator geweest. Lachen film wel.
Ah oke, leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zijn naar The Dictator geweest. Lachen film wel.
Ik snap m niet mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind het wel jammer dat niemand mijn lamme tak grap snapt, zelfs P_z niet.
Of het is gewoon een bizar slechte grap, want dat is het ook.
ja kan of damsco kan ook nog :$quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel in Utrecht? Daar komen meeste treinen langs?
Ik zei zo van; "Nu moet het een lame tag zijn, dan kan je zeggen dat je een lamme tak hebt."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh zoquote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zei zo van; "Nu moet het een lame tag zijn, dan kan je zeggen dat je een lamme tak hebt.
Keigrappig jeweet.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef wietparkiet het volgende:
he flips, ik heb je naamgenoot op de foto weten te zettenAAAAAHW wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Noord-Koreaanse chicks willen allemaal wel zuig aan de paal van de Grote Leider.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef badschaap het volgende:
ik ben dom lomp & famous, bitches zitten aan me penis
[ afbeelding ]
Hey, jou ken ik nog wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Noord-Koreaanse chicks willen allemaal wel zuig aan de paal van de Grote Leider.
begin nou nietquote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Noord-Koreaanse chicks willen allemaal wel zuig aan de paal van de Grote Leider.
Zou ik ook doen, gewoon om in geschiedenis boeken te komen, niet omdat hij een stud is.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik jou ook, is dat even toevallig.quote:
Sorryquote:
Chicks dig status, het blijkt maar weer.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, gewoon om in geschiedenis boeken te komen, niet omdat hij een stud is.
Starfuckers jaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Chicks dig status, het blijkt maar weer.
Wat lief van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hihihihi :$ als jij er maar bent tok :$
Het gaat om de billen. Tetten maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Ja, en mannen vallen op bipsen te tetten, voor de rest maakt het niets uit wat voor persoonlijkheid ze heeft.
Okequote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben even mijn laptop openschroeven
tot over een uurtje
Komt poep uit man.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het gaat om de billen. Tetten maakt niet zoveel uit.
nu alleen nog maar lobiquote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, maar die heb ik gedumpt, vond ik zielug.
Daar zijn er toch miljoenen van.quote:
Leugens dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Ja, en mannen vallen op bipsen te tetten, voor de rest maakt het niets uit wat voor persoonlijkheid ze heeft.
tieten geven ons troost in tijden van economische malaise..quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het gaat om de billen. Tetten maakt niet zoveel uit.
En uit tieten komt melk.quote:
hopelijk krijg je een banquote:Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef Coca_Cola het volgende:
Kom chatten allemaal Nederlanders hier gr gr.
Je zou die van mij eens moeten weten.quote:
Ja he.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja, nu je het zegt.
Raar woord trouwens, toevallig.
Toe vallig.
Toeval lig
Toevallig
Oké weggehaaldquote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het posten van een TC link wordt als spam gezien.
Heb je de film Hostel gezien?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hebben die ook met uitroeien van bepaalde mensen te maken?
Zeg, weet jij misschien waar Toeva llig?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja he.
"Het is dat ik hier per toeval lig"
Rare zin wordt dat opeens.
Mensen die ik haat martelen voor de lol enzo.quote:
Meer om het feit dat ik gewoon 5 minuten heb besteed om Photoshop op te starten, een leuke foto van brand te zoeken, die op Pietje Paulusma te plakken, en de nodige gumacties heb moeten uitvoeren om het er nog enigszins - minder lelijk - uit te laten zien zeker?quote:
iknowthatfeelbro.jpgquote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen die ik haat martelen voor de lol enzo.
Daar denk ik aan als ik een Frappucino bij de Starbucks drink met mijn broertje.
Als je mijn man was, had ik een broodje hamburger voor je gemaakt.quote:
lief van jequote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je mijn man was, had ik een broodje hamburger voor je gemaakt.
Neuh gewoon moest lachen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meer om het feit dat ik gewoon 5 minuten heb besteed om Photoshop op te starten, een leuke foto van brand te zoeken, die op Pietje Paulusma te plakken, en de nodige gumacties heb moeten uitvoeren om het er nog enigszins - minder lelijk - uit te laten zien zeker?
dat is hun normale bad, die volgevreten flikkers passen niet meer in een normaal badquote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef monkyyy het volgende:
Hebben al die amerikanen een zwembad in hun tuin ofzo?
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef monkyyy het volgende:
Hahaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
http://www.ranker.com/lis(...)tories/john-barryman
Prachtig die verhalen.
En die foto's.
Can you handle me?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent echt veeleisend, volgens mij kan ik, als ik je ooit gehosseld heb niet aan.
jaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef monkyyy het volgende:
Lijkt me wel vet, 's ochtend een paar baantjes trekken als je net uit bed komt geroldquote:
jazeker gelijk wakkerquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet, 's ochtend een paar baantjes trekken als je net uit bed komt gerold
F
quote:
ja en een keer windkracht 5 en die huizen liggen in de tuin van de burenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef monkyyy het volgende:
Kutamerikanen wonen in veel te grote huizen
Gewoon de uitkeringen hoger maken, dan kunnen wij ook met zn alle in grotere huizen wonenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef monkyyy het volgende:
Kutamerikanen wonen in veel te grote huizen
Is moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja en een keer windkracht 5 en die huizen liggen in de tuin van de buren
Precies, daarom pvda of sp stemmenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon de uitkeringen hoger maken, dan kunnen wij ook met zn alle in grotere huizen wonen
ik bedoel later in dat topic, als ze over god gaat praten enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in sex stond ook een topic daar over, een reeks zelfs
Oh zo jaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik bedoel later in dat topic, als ze over god gaat praten enzo
Wat is er mis met een krantenwijkje en geld verdienen. Jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Volgens mij is die TS zo lelijk als de nacht en komt ze alleen buiten om naar school te gaan, kut puber
quote:
Mja, tis maar een film, vast niet echt, anders ben ik jelly op hun huizenprijzenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef monkyyy het volgende:
Zwembad, twee openhaarden, dikke tv's, bbq in de tuin, en dan werkt alleen de vader. Wat is deze? In NL kun je met 1 werkende net een rijtjes huis betalen
Leuke wending ook.quote:
Rustig, moet eigenlijk werken morgen om 10 uurquote:
Ai dat is zuurquote:Op zondag 20 mei 2012 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rustig, moet eigenlijk werken morgen om 10 uur
Kan niet slapen en mag geen bier
Rustig beetje reddit checken en wachten op downloads
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |