Jullie zouden eerst American Pie maar dat kon niet toch en toen gingen jullie naar Avengers misschien.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het wel een lachen film. Weet je welke we zijn geweest dan?
Wel in Utrecht? Daar komen meeste treinen langs?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Plastic_zak het volgende:
flips gaan we een keer samen treinen spotten :$?
We zijn naar The Dictator geweest. Lachen film wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jullie zouden eerst American Pie maar dat kon niet toch en toen gingen jullie naar Avengers misschien.
Die zet ik dan ook bij deze op mijnen lijscht. met sch.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zijn naar The Dictator geweest. Lachen film wel.
Ah oke, leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zijn naar The Dictator geweest. Lachen film wel.
Ik snap m niet mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind het wel jammer dat niemand mijn lamme tak grap snapt, zelfs P_z niet.
Of het is gewoon een bizar slechte grap, want dat is het ook.
ja kan of damsco kan ook nog :$quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel in Utrecht? Daar komen meeste treinen langs?
Ik zei zo van; "Nu moet het een lame tag zijn, dan kan je zeggen dat je een lamme tak hebt."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh zoquote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zei zo van; "Nu moet het een lame tag zijn, dan kan je zeggen dat je een lamme tak hebt.
Keigrappig jeweet.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef wietparkiet het volgende:
he flips, ik heb je naamgenoot op de foto weten te zettenAAAAAHW wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Noord-Koreaanse chicks willen allemaal wel zuig aan de paal van de Grote Leider.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef badschaap het volgende:
ik ben dom lomp & famous, bitches zitten aan me penis
[ afbeelding ]
Hey, jou ken ik nog wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Noord-Koreaanse chicks willen allemaal wel zuig aan de paal van de Grote Leider.
begin nou nietquote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Noord-Koreaanse chicks willen allemaal wel zuig aan de paal van de Grote Leider.
Zou ik ook doen, gewoon om in geschiedenis boeken te komen, niet omdat hij een stud is.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik jou ook, is dat even toevallig.quote:
Sorryquote:
Chicks dig status, het blijkt maar weer.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, gewoon om in geschiedenis boeken te komen, niet omdat hij een stud is.
Starfuckers jaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Chicks dig status, het blijkt maar weer.
Wat lief van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hihihihi :$ als jij er maar bent tok :$
Het gaat om de billen. Tetten maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Ja, en mannen vallen op bipsen te tetten, voor de rest maakt het niets uit wat voor persoonlijkheid ze heeft.
Okequote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben even mijn laptop openschroeven
tot over een uurtje
Komt poep uit man.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het gaat om de billen. Tetten maakt niet zoveel uit.
nu alleen nog maar lobiquote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, maar die heb ik gedumpt, vond ik zielug.
Daar zijn er toch miljoenen van.quote:
Leugens dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Ja, en mannen vallen op bipsen te tetten, voor de rest maakt het niets uit wat voor persoonlijkheid ze heeft.
tieten geven ons troost in tijden van economische malaise..quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het gaat om de billen. Tetten maakt niet zoveel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |