Wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:26 schreef monkyyy het volgende:
De fijne zemel bestaat uit de zaadhuid en de grove zemel uit de vruchtwand. Zemelen zijn rijk aan voedingsvezels en bevorderen daardoor de stoelgang.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel niet lang meer duren aangezien monkyyy over chloroform en haar sm kelder praat
Hopelijk pakt ze haar zwarte voorbinddildo en neukt ze mijn kringspier daar helemaal kapot mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel niet lang meer duren aangezien monkyyy over chloroform en haar sm kelder praat
Geen idee. Hoop dat ze het gaan sluiten.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
Haha, UDOWU, wat is dit nou weer voor gekke SC,_
Ik ook, UDOWU.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Hoop dat ze het gaan sluiten.
Duurt vast niet lang.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hopelijk pakt ze haar zwarte voorbinddildo en neukt ze mijn kringspier daar helemaal kapot mee.Daarna nog wat kaarsvet over mijn glanzende eikel. :$
Puik plan, heb hier nog nooit een slotje op zien staan, en van die nette reeksen als de Fernandes reeks sluiten ze om de haverklap.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
je bent dus wel homoquote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hopelijk pakt ze haar zwarte voorbinddildo en neukt ze mijn kringspier daar helemaal kapot mee.Daarna nog wat kaarsvet over mijn glanzende eikel. :$
Mijn droom vent.quote:
Even trekken op deze gedachte.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die geef ik alleen terug in ruil voor een tagje.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
P_z je hebt mij m'n eitje nog niet teruggegeven, die wil ik eigenlijk nog wel terug.
De gedachte is zoveel mooier.quote:
Sorry...quote:
Hans Anders of Pearl willen je vast wel helpen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
heb hier nog nooit een slotje op zien staan
Ik vond Peper Pijper je wel goed staan ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die geef ik alleen terug in ruil voor een tagje.
Ik draag al lenzenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hans Anders of Pearl willen je vast wel helpen.
Ik ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond Peper Pijper je wel goed staan ja.
Wel geslepen door de Duitsers toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik draag al lenzenNou ja, dragen, klinkt zo zwaar
Ik dacht Japiemanquote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Omg, Sauce, Patpatman en Jungleman spelen 200/400
Dank je.quote:
Ze zijn flexibel, ik weet niet of de Duitsers goed flexibele lenzen kunnen slijpen, zowel, dan zijn ze baws.quote:
Gaat nog wel even durenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
BBQ wanneer ga jij weer voor een tagje ?
Gewoon harde lenzen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zijn flexibel, ik weet niet of de Duitsers goed flexibele lenzen kunnen slijpen, zowel, dan zijn ze baws.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |