Zou ik ook doen, gewoon om in geschiedenis boeken te komen, niet omdat hij een stud is.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Noord-Koreaanse chicks willen allemaal wel zuig aan de paal van de Grote Leider.
Ik jou ook, is dat even toevallig.quote:
Sorryquote:
Chicks dig status, het blijkt maar weer.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, gewoon om in geschiedenis boeken te komen, niet omdat hij een stud is.
Starfuckers jaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Chicks dig status, het blijkt maar weer.
Wat lief van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hihihihi :$ als jij er maar bent tok :$
Het gaat om de billen. Tetten maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Ja, en mannen vallen op bipsen te tetten, voor de rest maakt het niets uit wat voor persoonlijkheid ze heeft.
Okequote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben even mijn laptop openschroeven
tot over een uurtje
Komt poep uit man.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het gaat om de billen. Tetten maakt niet zoveel uit.
nu alleen nog maar lobiquote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, maar die heb ik gedumpt, vond ik zielug.
Daar zijn er toch miljoenen van.quote:
Leugens dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Ja, en mannen vallen op bipsen te tetten, voor de rest maakt het niets uit wat voor persoonlijkheid ze heeft.
tieten geven ons troost in tijden van economische malaise..quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het gaat om de billen. Tetten maakt niet zoveel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |