Ja he.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja, nu je het zegt.
Raar woord trouwens, toevallig.
Toe vallig.
Toeval lig
Toevallig
Oké weggehaaldquote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het posten van een TC link wordt als spam gezien.
Heb je de film Hostel gezien?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hebben die ook met uitroeien van bepaalde mensen te maken?
Zeg, weet jij misschien waar Toeva llig?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja he.
"Het is dat ik hier per toeval lig"
Rare zin wordt dat opeens.
Mensen die ik haat martelen voor de lol enzo.quote:
Meer om het feit dat ik gewoon 5 minuten heb besteed om Photoshop op te starten, een leuke foto van brand te zoeken, die op Pietje Paulusma te plakken, en de nodige gumacties heb moeten uitvoeren om het er nog enigszins - minder lelijk - uit te laten zien zeker?quote:
iknowthatfeelbro.jpgquote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen die ik haat martelen voor de lol enzo.
Daar denk ik aan als ik een Frappucino bij de Starbucks drink met mijn broertje.
Als je mijn man was, had ik een broodje hamburger voor je gemaakt.quote:
lief van jequote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je mijn man was, had ik een broodje hamburger voor je gemaakt.
Neuh gewoon moest lachen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meer om het feit dat ik gewoon 5 minuten heb besteed om Photoshop op te starten, een leuke foto van brand te zoeken, die op Pietje Paulusma te plakken, en de nodige gumacties heb moeten uitvoeren om het er nog enigszins - minder lelijk - uit te laten zien zeker?
dat is hun normale bad, die volgevreten flikkers passen niet meer in een normaal badquote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef monkyyy het volgende:
Hebben al die amerikanen een zwembad in hun tuin ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |