jaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef monkyyy het volgende:
Hebben al die amerikanen een zwembad in hun tuin ofzo?
Lijkt me wel vet, 's ochtend een paar baantjes trekken als je net uit bed komt geroldquote:
jazeker gelijk wakkerquote:Op zondag 20 mei 2012 02:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet, 's ochtend een paar baantjes trekken als je net uit bed komt gerold
F
quote:
ja en een keer windkracht 5 en die huizen liggen in de tuin van de burenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef monkyyy het volgende:
Kutamerikanen wonen in veel te grote huizen
Gewoon de uitkeringen hoger maken, dan kunnen wij ook met zn alle in grotere huizen wonenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:48 schreef monkyyy het volgende:
Kutamerikanen wonen in veel te grote huizen
Is moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja en een keer windkracht 5 en die huizen liggen in de tuin van de buren
Precies, daarom pvda of sp stemmenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon de uitkeringen hoger maken, dan kunnen wij ook met zn alle in grotere huizen wonen
ik bedoel later in dat topic, als ze over god gaat praten enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in sex stond ook een topic daar over, een reeks zelfs
Oh zo jaquote:Op zondag 20 mei 2012 02:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik bedoel later in dat topic, als ze over god gaat praten enzo
Wat is er mis met een krantenwijkje en geld verdienen. Jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Volgens mij is die TS zo lelijk als de nacht en komt ze alleen buiten om naar school te gaan, kut puber
quote:
Mja, tis maar een film, vast niet echt, anders ben ik jelly op hun huizenprijzenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:51 schreef monkyyy het volgende:
Zwembad, twee openhaarden, dikke tv's, bbq in de tuin, en dan werkt alleen de vader. Wat is deze? In NL kun je met 1 werkende net een rijtjes huis betalen
Leuke wending ook.quote:
Rustig, moet eigenlijk werken morgen om 10 uurquote:
Ai dat is zuurquote:Op zondag 20 mei 2012 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rustig, moet eigenlijk werken morgen om 10 uur
Kan niet slapen en mag geen bier
Rustig beetje reddit checken en wachten op downloads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |