Ja CL liep uitquote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef mrazura het volgende:
Deadmau5 zou nu toch op tv moeten zijn ik zag opeens dat er sport was
neejoh naar MoHquote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef Dimens het volgende:
Lijkt me ook wel lachen om met een aantal FOK!kers naar een of ander evenement te gaan. Zoals Tomorrowland of zo.
Dat is al uitverkochtquote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef Dimens het volgende:
Lijkt me ook wel lachen om met een aantal FOK!kers naar een of ander evenement te gaan. Zoals Tomorrowland of zo.
vond het wel een leuke film, gezellige sfeer, prachtige special effects, goeie verhaallijn etc etcquote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom word ik continue hieraan herinnerd?
Noord-Koreaanse films bestaan, dus je mag nog een naam verzinnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we filmnamen gingen verzinnen
Ik dacht dat het moest refereren naar A Serbian filmquote:Op zondag 20 mei 2012 00:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Noord-Koreaanse films bestaan, dus je mag nog een naam verzinnen.
1 man 1 jar was dan wel gepast geweest.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het moest refereren naar A Serbian film
allebiequote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twijfel of ik moet gaan slapen, want m'n ogen zijn moe, of dat ik nog even ga lezen.
Ik begin ook moe te worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twijfel of ik moet gaan slapen, want m'n ogen zijn moe, of dat ik nog even ga lezen.
Doe gewoon allebei.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stel je voorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef Dimens het volgende:
Stel dat we nog in Groningen waren. Dan hadden we nu dansend op de bar gestaan.
Of gewoon zonder schoenen toch,quote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stel je voor dat ik andere schoenen aan had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |