Cees oogt hier wel een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef Klaphark het volgende:
Leuk ep weer ja.
Evans op Twitter:
[ afbeelding ]
Wostechnisch is dit niet heel handig hèquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord tb Heerenveen (gratis geld) + JDS
Ajax -1 tb VVV + PSV -1 tb Ado Den Haag + JDS
FC Twente - Ajax 2 + JDS
Nate Diaz tb Jim Miller + FC Twente - Ajax 2 + JDS
Nate Diaz tb Jim Miller + JDS
Schuin gedrukte zijn al binnen.
Idd viel mij ook al op. Dat is overigens geen slecht teken. Hopen dat hij van de juice afblijft.quote:
Het was juist een wapen van hem, ben bang dat Cees zonder juice een stuk minder is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Idd viel mij ook al op. Dat is overigens geen slecht teken. Hopen dat hij van de juice afblijft.
Ik weet.. ik weet.. zit ook te denken of ik wat ga layen op Mir, maar heb er gewoon heel veel vertrouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wostechnisch is dit niet heel handig hè
Busted by NSAC... Poof!! And its gone.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Idd viel mij ook al op. Dat is overigens geen slecht teken. Hopen dat hij van de juice afblijft.
quote:Dana White:
"The steroid, [performance-enhancing drug] thing affects the whole sport. The key is to make sure these guys never get on it, because once they do, they change. The problem with Overeem is that I want to sit in a room with him man to man and believe him. He told me before he ever fought for us, 'Don't worry, I'm the most tested athlete in sports.' But I think we have about 42 fights a year . . . you have a guy or two popping [positive tests] here and there, that's a pretty good ratio."
Pugmire: Do you want to increase testing?
White: "Yes. We're going to do our own testing, order these guys into [a lab]; we're sorting it out now. You have to do this to save the sport. You can't have these guys fighting on this stuff."
Daarom hebben ze al een hoop vechters geschorst naar aanleiding van ufc's waar de commissies niet controleren?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
Zelf testen, zodat ze op tijd aan kunnen geven hey, let eens op, je doet het fout.. ga beter cyclen want als de NSAC je pakt ben je er een jaar uit
twitter:chadmendes twitterde op woensdag 23-05-2012 om 09:14:21.@jbmma155 is so excited my suite has a water fountain in the bathroom! Ahhhahahahaha! http://t.co/7ly6x9PU reageer retweet
Dat is niet Chad Mendes maar Justin Buchholz. Mendes heeft alleen maar de foto gemaakt en getwitterd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:34 schreef n00cL30n het volgende:
Urgh... Chad Mendes drinkt uit bidets!twitter:chadmendes twitterde op woensdag 23-05-2012 om 09:14:21.@jbmma155 is so excited my suite has a water fountain in the bathroom! Ahhhahahahaha! http://t.co/7ly6x9PU reageer retweet
Daar komt gewoon schoon water uit hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:34 schreef n00cL30n het volgende:
Urgh... Chad Mendes drinkt uit bidets!twitter:chadmendes twitterde op woensdag 23-05-2012 om 09:14:21.@jbmma155 is so excited my suite has a water fountain in the bathroom! Ahhhahahahaha! http://t.co/7ly6x9PU reageer retweet
Het zal wel enigszins schoon zijn, aangezien leidingwater in Amerika naar chloor smaaktquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien wel, maar...
Als er net voor iemand zijn tarrels uit heeft lopen spoelen, hoef ik toch echt niet meer daar wat water van te hebben.
En dat doet hij door erboven te hangen. Dat is het hele idee van dat dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien wel, maar...
Als er net voor iemand zijn tarrels uit heeft lopen spoelen, hoef ik toch echt niet meer daar wat water van te hebben.
Struve gaat weer een flying knee proberen en gaat dan knokkie let maar op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb veel vertrouwen in Struve, voor de verandering.. wellicht gaat dat helemaal mis en verlies ik geld door mijn vertrouwenHypetrain van Johnson op volle toeren, maar Struve vond ik goed tegen Herman.
Daar heb je het gezeik alquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Struve begint al te praten over hoe hij zijn stand up wil laten zien zaterdag..
Meesterlijk interviewquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
Die Herman is ook echt een flappie jonge
quote:"He's a realistic threat," Nelson said. "He's the white version of Jon Jones, tall, lanky, unorthodox. You don't know what you're going to expect. At one time, he liked to party. So, you know, just like Jon Jones."
quote:Struve, who said he walks around near 280 pounds and currently weighs 260
twitter:jaredhammanMMA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 05:33:03Fighting @ufc 150 against Michael Kuiper in #Denver, about 3 miles from my house. #stoked reageer retweet
Wat heeft hij toch met die flying knees? Hij heeft de motoriek en de snelheid niet voor dat soort explosieve moves. Hij heeft al zo fucking veel damage opgelopen, zo zonde. Ik hoop dat hij degene met wie hij zijn gameplans heeft bepaald inmiddels ontslagen heeft. En ook zijn reach, wtf, hij doet er zo weinig mee. Stel je voor, Struve met zijn reach die de Stockton slap uitdeelt en blijft uitdelen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Struve gaat weer een flying knee proberen en gaat dan knokkie let maar op.
Ik hoop maar dat dit het op het verkeerde been zetten van je tegenstander is...quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
Struve begint al te praten over hoe hij zijn stand up wil laten zien zaterdag..
Of met de Cesar gracie clan, Stockton 209 Cali baby!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef n00cL30n het volgende:
En wat Bones Jones vergelijk betreft, misschien dat hij met Jones moet gaan proberen te trainen, in Jackson's stal.
Dirty Bob is zijn trainerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:10 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Of met de Cesar gracie clan, Stockton 209 Cali baby!
Vind het gewoon vreemd dat Struve als Nederlander niet sterk in kickboksen is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:00 schreef n00cL30n het volgende:
Klopt, maar ik denk dat het niet het hoogste rendement geeft... (Niet dat ik het beter kan)
Hilarische dudequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
Bert Kreischer.
Dude met een rare lach
ustream.tv/joerogan
Tijd voor onze picks ja, ik heb er zin in! Geweldige maincard en ook nog eens heel wat kickbokspartijen dit weekend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Frank Mir
Cain Velasquez
Roy Nelson
Stipe Miocic
Stefan Struve
Dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:25 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind het echt een frotnek, qua skills ook overrated imo
Vertrouwen. Er wordt hier flink geroepen dat hij weer domme dingen gaat doen, maar ik heb wel vertrouwen in hem. De laatste 2 gevechten ging het prima, hij weet donders goed dat hij beter niet een brawl aan kan gaan met Johnson, maar gewoon clinchen + takedown. Zelfs vanuit de guard zie ik Struve nog genoeg kans hebben, maar het ideale scenario is gewoon trip takedown , passeren naar de mount en afmaken. Voor mijn part maakt hij er een saaie eerste ronde van, Johnson heeft waarschijnlijk geen al te beste gastank.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Geo4kant het volgende:
4-1 so far voor StruveChauvinisme op en top of echt vertrouwen?
Ja, ik twijfel ook over die pick..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef Fenomeno het volgende:
Snap echt niet dat zo veel mensen voor Fat Country gaan, ik denk dat d'n Dave hem sloopt.
Fatty is niet zo slecht hoor...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:04 schreef Fenomeno het volgende:
Snap echt niet dat zo veel mensen voor Fat Country gaan, ik denk dat d'n Dave hem sloopt.
Waarschijnlijk hier om:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou weinig vertrouwen in Big Foot?
Iedereen in die gewichtsklasse heeft maar 1 goede stoot nodigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind jullie eng veel vertrouwen hebben in Struve. Volgens mij heeft Johnson aan 1 stoot genoeg. Overigens heb ik geld staan op Big Foot omdat odds.
Is dat bij William Hill?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Herman by decision @ 5,5
Nelson vs Herman haalt einde van de partij Yes 2,40
Mir by submission @ 5,50
Wel interessant en voor de BigFoot Silva backers decision 10,00 KO 5,25 sub 12,50
Allemaal unibet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat bij William Hill?
Heb bij Unibet een combo met Struve en Pineda to win @ 3.95
Pineda moet tegen Mike Brown.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Moet Pineda ook?!
Ik heb de undercard nog niet echt bekeken, die dude was impressive vorige keer
Zal wel veel geld hebben..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Moet Pineda ook?!
+
[ afbeelding ]
Chandella is getrouwd.. ze heeft een paardebek maar volgens mij had ze toch beter kunnen doen
Ik sta meer te kijken dat mensen zo tegen Miocic picken. Die gast is golden gloves bezitter en heeft nog best wel wat groundskills ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind jullie eng veel vertrouwen hebben in Struve. Volgens mij heeft Johnson aan 1 stoot genoeg. Overigens heb ik geld staan op Big Foot omdat odds.
Marcus Davis toch ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik sta meer te kijken dat mensen zo tegen Miocic picken. Die gast is golden gloves bezitter en heeft nog best wel wat groundskills ook.
(Met andere woorden, betere boxing standup dan JDS.)
Die comments onder die foto'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Moet Pineda ook?!
+
[ afbeelding ]
Chandella is getrouwd.. ze heeft een paardebek maar volgens mij had ze toch beter kunnen doen
quote:Horseface found a cowboy
Mir gebruikte hem als grappling dummy, K1 Werdum gebruikte hem als heavybag en JDS als bokszak, daartussen zat een TKO win over Mirko die dat gevecht onder controle had tot hij een klap op z'n tokus kreeg. Daarvoor wins over Struve in het tijdperk dat Stefan z'n kin nog niet beschermde en een win over Brendan 'Glass Jaw' Schaub.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:09 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Fatty is niet zo slecht hoor...
Tuurlijk, tegen de echte top kwam hij gewoon tekort (JDS, Mir, Werdum), maar overall is hij zeker geen slechte vechter. Herman is i.m.o. wat overrated, dus ik denk dat Nelson hem wel pakt.
Ik denk dat peewee er geen zin in heeft, verder is PW positief bevonden voor roids en weed,maar mijnheer ontkent en vind de straf voor DIAZ terecht. Ik vind het een hypocriete lul, dat big country hem maar de kooi uitslaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:31 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Mir gebruikte hem als grappling dummy, K1 Werdum gebruikte hem als heavybag en JDS als bokszak, daartussen zat een TKO win over Mirko die dat gevecht onder controle had tot hij een klap op z'n tokus kreeg. Daarvoor wins over Struve in het tijdperk dat Stefan z'n kin nog niet beschermde en een win over Brendan 'Glass Jaw' Schaub.
Ik denk dat Nelson exposed wordt dit weekend, hard.
Eens, kerel is ook 8-0quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik sta meer te kijken dat mensen zo tegen Miocic picken. Die gast is golden gloves bezitter en heeft nog best wel wat groundskills ook.
(Met andere woorden, betere boxing standup dan JDS.)
Waarom zou PeeWee geen zin hebben in het grootste gevecht van z'n levenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk dat peewee er geen zin in heeft, verder is PW positief bevonden voor roids en weed,maar mijnheer ontkent en vind de straf voor DIAZ terecht. Ik vind het een hypocriete lul, dat big country hem maar de kooi uitslaat.
p.s. jullie weten dat Roy een Nederlandse muay thai coach heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |