quote:Engine and Drive Train
Camshaft type DOHC
Engine displacement 2993 cc
Compression ratio 16.5:1
Cylinder layout IN-LINE
Number of cylinders / valves 6 / 24
Cylinders - bore 84 mm
Cylinders - stroke 90 mm
Engine code N57D30T1
Fuel delivery COMMON RAIL
Number of gears 8 SPEED
Transmission type SEMI-AUTO
Fuel Consumption
Combined 51.4 mpg
Extra-urban cycle 58.9 mpg
Urban cycle 42.2 mpg
General
Badge Engine CC 3.0
Badge Power 313
Insurance group (1-50) 48A
Service interval frequency 24 months
Service interval mileage 36000
Manufacturer's warranty 999999 miles / 3 years
Vehicle Homologation Class M1
Performance
0 to 62 mph 5.3 secs
Max power 313 PS @ 4400 rpm
Max torque 630 Nm @ 1500 rpm
Top speed 155 mph
Tyres
Tyre size - front 245/40 R19
Tyre size - rear 275/35 R19
Tyre size - spare RUN FLAT TYRE
Wheel style M DOUBLE SPOKE
Wheel type 19" ALLOY
Vehicle Dimensions
Height 1369 mm
Length 4894 mm
Wheelbase 2855
Width 1894 mm
Weight and Capacities
Fuel tank capacity 70 litres
Gross vehicle weight 2220 kg
Luggage capacity - seats up 460 litres
Max loading weight 505 kg
Unladen weight 1715 kg
Number of seats 4
Turning circle 11.7 metres
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik word benadeeld, ik ben nooit ziek en toch gaat mijn eigen risico omhoogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:59 schreef lipje het volgende:
lekker kunnen slapen na het lezen van de SC?
of werden jullie niet wakker met een toetsenbord onder je hoofd?
met 1715 kg is het een zware sloep die op dieet magquote:
Maakt niet uit`.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:07 schreef lipje het volgende:
[..]
met 1715 kg is het een zware sloep die op dieet mag
* Alfisti heeft een ideequote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:59 schreef lipje het volgende:
lekker kunnen slapen na het lezen van de SC?
of werden jullie niet wakker met een toetsenbord onder je hoofd?
Wat heeft die nou weer gegeten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:38 schreef Anne het volgende:
Dankie dankie.
Onze kat heeft vannacht ook weer lopen kutkammen:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je er heel veel last van gaat hebben met dat beest in het vooronderquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:07 schreef lipje het volgende:
[..]
met 1715 kg is het een zware sloep die op dieet mag
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:51 schreef Anne het volgende:
't Vet van de speklappen. En waarschijnlijk kan ie met zijn tong niet bij die plekjes. Dus ik heb zo'n vermoeden dat zijn bekkie er nog erger uit zag.
Vuile zwartwerker; waar staat de BTW-vermelding?quote:
geef m een flink dieet en hij gaat nog rapperquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er heel veel last van gaat hebben met dat beest in het vooronder
Heb je het nou over mij?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:09 schreef lipje het volgende:
[..]
geef m een flink dieet en hij gaat nog rapper
alsjouw alias M6 is en 1715kg weegt welquote:
Ah kewl, dan ist goed, kan ik nu met een gerust hart een ijsje gaan scorenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:32 schreef lipje het volgende:
[..]
alsjouw alias M6 is en 1715kg weegt wel
Wat een bazen zeg met zo'n snelheid 24h op die baanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:43 schreef Paladijn het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, vanaf 15:30: http://www.sportauto.de/l(...)urgring-3861943.html
Nee, maar ooit wel. En dan moet je wel op deze plek willen wonen.quote:
1 op 18.68 van de weekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef .Neovo. het volgende:
Het valt me overigens op dat mijn auto een stuk zuiniger is geworden door het warme weer. Meer mensen die merken dat hun bakkie zuiniger is geworden? ;P
Da's je erfenis jonguh, ik zou doorhameren op die brug, of een smeerputquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, maar ooit wel. En dan moet je wel op deze plek willen wonen.
Dan kun je maar beter zorgen dat het voor meerdere mensen boeiend is.
Niet zo gekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef .Neovo. het volgende:
Het valt me overigens op dat mijn auto een stuk zuiniger is geworden door het warme weer. Meer mensen die merken dat hun bakkie zuiniger is geworden? ;P
hetzelfde.quote:
Wel een knappe auto maar alle verkopen van de Alfa 916 liggen op dit moment bijna stil.quote:
Ik heb gelijk en de rest niet dus houd maar op want jullie snappen het allemaal niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:27 schreef 2cv het volgende:
Zo, ook weer thuis. Beetje het noorden van Nederland doorkruist met een motorblok op een karretje.
En ik hou op over dat ziektekostengedoe. Het is niet eerlijk maar niet iedereen kan/wil dat inzien.
En omdat zuurstof (lucht) gas is, geef je dus ook letterlijk gasquote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef 2cv het volgende:
Ja, en dan rijd je 110 in plaats van 120. Je geeft dus meer gas.
ja waar blijft mijn koffiequote:Op zondag 20 mei 2012 11:36 schreef Alfisti het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat de koffie op is en de appeltaart nog in de oven staat.
owquote:Op zondag 20 mei 2012 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn koffie is ook al op en mijn appeltaart staat nog bij jou in de oven.
* lipje gelooft dat de oven net leeg is gemaaktquote:Op zondag 20 mei 2012 11:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
owwat vervelend
van jouw appeltaart dan
Verzachtende omstandigheden zouden zijn als je jouw appeltaart zou ronddelenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
owwat vervelend
van jouw appeltaart dan
Dan ben je in de war, ik heb net Fatima de Witte Werkster leeg gemaakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:41 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje gelooft dat de oven net leeg is gemaakt
ga jij 2cv verdedigen? ben je zijn kloontje?quote:
Jep, kan boven de 15 jaar volgens mij, mits hij in 'de lijst' staat bij de verzekering. Met mijn Astra deden ze het nietquote:Op zondag 20 mei 2012 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een auto uit '96 in de semi-oldtimerverzekering? Wat de neuk.
Hmkay, ik zag hem staan dus ik gooide het linkje effe hier neer. verder weinig kaas gegeten van die pizzamobielenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wel een knappe auto maar alle verkopen van de Alfa 916 liggen op dit moment bijna stil.
Goedkoopste uitvoering uit de 1e serie zonder aircoDingen worden knap warm in de zomer dus airco zou voor mij een absolute voorwaarde zijn. Verder onduidelijk verhaal over de distributie ( inderdaad 60000km of 3 jaar is de vervangingstermijn ). De 2.0 16v is geen extreem betrouwbaar blok, ik heb niet voor niets de drijfstanglagers preventief laten vervangen.
Kortom: moeilijk verhaal.
Nog een uurtje of anderhalf, dan kun je hem eten zonder dat hij uit elkaar flikkertquote:Op zondag 20 mei 2012 11:41 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje gelooft dat de oven net leeg is gemaakt
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nee een roest-vrije Astra is zeldzaam
Helaas is hij dat ook niet meer; moet een nieuw dorpeltje onderquote:
De modellen van na 95 zijn beterquote:Op zondag 20 mei 2012 12:35 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een astra die geen roest had. Ze bestaan nog :p
Joe ar lulling out of your nekkie verrie muts jesquote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Pfff opel = roest ...
Mischien dat et na 2005 ofzo beter is geworden ...
* lipje stapt op de fiets naar Limbolandquote:Op zondag 20 mei 2012 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog een uurtje of anderhalf, dan kun je hem eten zonder dat hij uit elkaar flikkert
Das nog niks. Ik zag laatst een mercedes sprinter busje (vw crafter model) die al aan het roesten was. Dat ding was nog maar 2 jaar oud ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb me laatst staan verbazen over een W210. Een paar jaar na behandeling begonnen de voorste spatborden alweer te roesten.
Deze niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij busjes moet je het ook niet gek vinden dat ze roesten. Die dingen worden 9 v/d 10 keer compleet afgebeuld.
ik tik voor de grap sprinter roest bij google in en krijg allemaal klachten. Lijkt me niet dat al die mensen die dingen afbeulenquote:
Je kan er beter een apart topic voor openen. Dit is de slowchat, hier wordt slap geouwehoerd en gepraat over het voldongen feit dat de financiering van het zorgsysteem in Nederland niet in orde is en komen auto's maar zijdelings aan bod.quote:
Redelijk zeldzaam dat zo'n ding überhaupt nog niet totaal weggeroest is. Dus op zich zou hij zo op de lijst kunnen staanquote:Op zondag 20 mei 2012 12:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nee een Astra is lekker zeldzaam zeker
quote:
kom je hem brengen?quote:
quote:
Huis in brand steken.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef .Neovo. het volgende:
Weet iemand een manier om van mieren af te komen??
* .Neovo. z'n hele kamer krioelt van de mieren
mierenlokdoosjes daarmee vergiftig je het hele volk..quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef .Neovo. het volgende:
Te laat voor mij, alleen op mijn kamer krioelt het overal van de mieren, zover ik weet zijn hier geen zoetigheden te vinden.
Ga nu eerst alles opruimen en stofzuigen. Daarna stofzuigerzak weggooien.
Op pagina 3 over de OP janken; n00bquote:
zal kijken of ik nog zo'n ding heb. Nu eerst maar een stofzuiger zak leeggooien.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mierenlokdoosjes daarmee vergiftig je het hele volk..
Whehe, nee, mijn vader doet voedsel rokenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef Alfisti het volgende:
Oew! Das ook niet verkeerd!SD de forel voor de brommer-uitlaat gehangen en zelf gerookt?
Als hij zalm gaat roken hou ik mij aanbevolen!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, nee, mijn vader doet voedsel roken. Lekker daar in de tuin gezeten, gezien wij er geen hebben.
eigen huisjequote:Op zondag 20 mei 2012 21:30 schreef Anne het volgende:
Ik geloof dat ie binnenkort kleine haantjes ging roken, dus nog even geen zalm.
Een eigen vakantiehuisje of tijdelijk even gehuurd? Doe maar luxe.
zelfrijzend bakmeel geven is veel leukerquote:Op zondag 20 mei 2012 21:55 schreef Paladijn het volgende:
Wasbenzine in't gat en lucifer erop
maar dat werkt alleen bij mieren in de tuin
Het is dat ik ook een bbq achter de rug heb en ramvol zit.quote:
nee opmakenquote:
als de lokale fauna niet klaar lag voor de bbq, heb je die met de rammeltjes wel weggejaagdquote:Op zondag 20 mei 2012 21:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Als hij zalm gaat roken hou ik mij aanbevolen!
Een tuin mis ik hier ook wel, we hebben vandaag lekker ge-knoeit bij mijn schoonouders in hun vakantiehuisje midden in de bossen
breng maar effe naar Utrechtquote:Op maandag 21 mei 2012 07:25 schreef lipje het volgende:
[..]
nee opmaken. NWK is dichterbij , maar daar zit jij niet zo veel meer
hier is het benauwd plek weerquote:Op maandag 21 mei 2012 10:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier is het grauw. Maar je hebt je korte broek dus aan?
Bijnaquote:Op maandag 21 mei 2012 11:42 schreef Anne het volgende:
Om de een of andere reden gaat er altijd iets mis, of werkt het systeem niet, wanneer ik alleen ben.
Volgens mij weten ze gewoon wanneer mijn collega's vrij zijn en denken ze dat Anne wel even een uitdaging kan gebruiken.
Is het al 5 uur?
Mededeling voor garagist: hou er rekening mee: als ik genaaid word, wil ik ook zoenenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:32 schreef Dingest het volgende:
340e voor het vervangen van de wiellagersMaar ja, zij rekenen met materiaal dat om de één of andere reden 2,5 keer zoveel kost als dat zou hoeven, dus dan zelf maar bestellen en aanleveren
Dat scheelt alsnog een meijer; je maakt mij niet wijs dat het anderhalf uur werk per kant is bij zo'n trapautootjequote:Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef daNpy het volgende:
Dus 200 euro manuren + 56 euro = alsnog ¤ 256,-
wiellagers zijn leuke bezigheden. Je kan er met een half uurtje of met twee dagen klaar mee zijn ;Dquote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mededeling voor garagist: hou er rekening mee: als ik genaaid word, wil ik ook zoenen![]()
Hij had van mij lekker aan de rees gekund
[..]
Dat scheelt alsnog een meijer; je maakt mij niet wijs dat het anderhalf uur werk per kant is bij zo'n trapautootje
Mja, normaal is-ie wel schappelijk in dat soort dingen hoor. Hele gezin heeft de auto daar in onderhoud, als er problemen zijn lossen ze het keurig op. En ze klungelen zelf aan 500tjes, dus ze weten wel een beetje hoe een 126 ook in elkaar zitquote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mededeling voor garagist: hou er rekening mee: als ik genaaid word, wil ik ook zoenen![]()
Hij had van mij lekker aan de rees gekund
[..]
Dat scheelt alsnog een meijer; je maakt mij niet wijs dat het anderhalf uur werk per kant is bij zo'n trapautootje
2x70/75 euro en 2x45 euro = zo'n 230-240 euro alleen in de onderdelenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef daNpy het volgende:
Dus 200 euro manuren + 56 euro = alsnog ¤ 256,-
Die meneer en zijn personeel moeten ook eten, en van die 9 joeten 'winst' gaat de helft richting schatkist, dus valt allemaal wel mee toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef Dingest het volgende:
Nee, is voor 4 hoekenMaar dat is alsnog een prijsverschil in onderdelen van 92 vs. gemiddeld 235 euro, dat is wel best veel nog
"HB Autoservice te Dalen: dat trekt volle zalen"quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef Dingest het volgende:
HB Autoservice te DalenNee, dat trekt volle zalen
Ik zou het wel bij van der Laan kunnen proberen, de onderdelenleverancier... Maar ja, het blijft een 126, die zit zo volgeplakt!
Bovendien heb ik het niet zo op sponsoring, tenzij je voor een goed doel rijdt of zo.
De pagina laadde te langzaam.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
Probeer dan ook niet in de laatste seconde te bieden, dat is een stom psychologisch spelletje.
Bied gewoon wanneer je de advertentie ziet je maximale prijs en wacht tot het afgelopen is.quote:
Ik vind het eigenlijk een beetje onsportiefquote:Op maandag 21 mei 2012 20:34 schreef Paladijn het volgende:
Het scheelt je in de kosten en je geeft hun er wat naamsbekendheid voor terug
En wtf.. zit ik wat rond te kijken naar luxe businesscards /peu /peu
kom je dit tegen op een amerikaanse site:
[ afbeelding ]
(straat, postcode, telefoonnummer klopt niets van)
Escher kwam overigens ook uit Leeuwarden.
Oh, als je het zo stelt...quote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"HB Autoservice te Dalen: dat trekt volle zalen"
![]()
![]()
![]()
Werkt welquote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
Probeer dan ook niet in de laatste seconde te bieden, dat is een stom psychologisch spelletje.
Als je gewoon je maximum prijs biedt krijg je het als niemand anders zijn max. prijs hoger is. Anders wordt er in de laatste seconde wel door iemand anders een maximum prijs geboden en heb je het dus gewoon niet.quote:
Ja ik baal er echt vanquote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef daNpy het volgende:
Klopt maar met mensen als ZmS blijft de prijs lekker laag.
quote:
Best kut inderdaad.quote:
ET3, dat is leuk spulquote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
Vast en zeker weer een setje ouwe kutvelgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat ging wel, je hebt het gewoon niet goed gedaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo'n set inderdaad, 4 stuks et3, mooi spul. Wilde nu weer zo'n set kopen maar dat ging niet, helaas.
quote:
Je lult er overheen natnekquote:Op maandag 21 mei 2012 22:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo'n set inderdaad, 4 stuks et3, mooi spul. Wilde nu weer zo'n set kopen maar dat ging niet, helaas.
Deze heerlijk jongen:quote:
Jeeeeep.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
Hebben ze dat ding nog steeds bij de mac in .de?
Ik ga sowieso nooit naar de mac trouwens, behalve voor mcflurry.
Voor ons is het tegenwoordig ook 25 kmquote:Op maandag 21 mei 2012 22:42 schreef Barcaconia het volgende:
De (volgens mij) dichtstbijzijnde mac in .de is 40km voor mij rijden, dus daar moet ik maar eens een tripje voor plannen
ik mag hopen dat het nog veel zeldzamer wordquote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef Paladijn het volgende:
Dat is zelfs een redelijk zeldzaam model
Bestaat het autogespot topic nog? Daar kijken of de supercarfappers de garagenaam opvalt
Je hebt het vast verteld, maar waar ga je heen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:20 schreef Duvel het volgende:
De afgelopen dagen verkleumd onder een bewolkte hemel en vandaag, als we vertrekken: alles strakblauw en het is nog warm ook.
Nu issie straks meteen klaar voor 2013quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:35 schreef Dingest het volgende:
Hoppa, nog eens 220e aan onderdelen voor de 126Wel inclusief wiellagers en wat meuk dat het onderweg zou kunnen begeven, maar die bak kost ons iets meer dan we gehoopt hadden
Dat wel, ik pak het gelijk wel goed aanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu issie straks meteen klaar voor 2013
Ja.quote:
nee stroopwafelvlaaiquote:
ik heb net chinees gehaaldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Anne het volgende:
Warm.
[ afbeelding ]
Wij moeten nog eten.. maar we hebben eigenlijk geen zin om te koken en zoveel trek hebben we ook niet.
Tips?
dieeten?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:21 schreef Anne het volgende:
Warm.
[ afbeelding ]
Wij moeten nog eten.. maar we hebben eigenlijk geen zin om te koken en zoveel trek hebben we ook niet.
Tips?
nee jij mag kijken hoe SD vastquote:
Sondevoeding + intraveneus zou ik nog toe willen voegen.quote:
Wordt dat vergoed door de zorgverzekering? Of gaat dat van mijn eigen risico af?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sondevoeding + intraveneus zou ik nog toe willen voegen.
Volgens mij wordt dat vergoed. En zo niet: dan is DHZ-sondevoeding niet zo duur.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Wordt dat vergoed door de zorgverzekering? Of gaat dat van mijn eigen risico af?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Wordt dat vergoed door de zorgverzekering? Of gaat dat van mijn eigen risico af?
Oké.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat vergoed. En zo niet: dan is DHZ-sondevoeding niet zo duur.
quote:
In de blender, beetje water er bij, slangetje via je neus je maag in (SD heeft vast nog wel iets geschikt-achtigs voor je) en d.m.v. een trechter de pizza's in het slangetje (en dus je maag) gieten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké.
Maar we eten pizza. Een pizza döner en een pizza tonijn.
ruilen voor een stukje appeltaart?quote:
Oke, we hebben er toch meerquote:
We hebben geen blender. En een pizza past denk ik niet door een slangetje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
In de blender, beetje water er bij, slangetje via je neus je maag in (SD heeft vast nog wel iets geschikt-achtigs voor je) en d.m.v. een trechter de pizza's in het slangetje (en dus je maag) gieten.
Je proeft er niets van dus het is niet erg als de slang een beetje vies is.
Mja, ik dacht laat ik mij zelf eens trakteren. Vanmorgen solicitatie gesprek gehad, en ze lieten vanmiddag al weten dat ik aangenomen ben. Alleen moet de directeur 't nog ff goedkeuren (interne solicitaties....)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat hebben we zondag al een soort van gedaan. Ik heb net het restantje tomatensoep op.
Dan zeg ik bij deze alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja, ik dacht laat ik mij zelf eens trakteren. Vanmorgen solicitatie gesprek gehad, en ze lieten vanmiddag al weten dat ik aangenomen ben. Alleen moet de directeur 't nog ff goedkeuren (interne solicitaties....)
Ik had vandaag een vergadering, moest in Breda zijn.. loop ik daar smiddags naar buiten... pfffft was me ff warm geworden daar, scheelt gewoon 10 graden met waar ik nu zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga niet klagen over het weer maar het was jammer dat ik moest werken.
Wees maar blij dat je binnen werkt met dit soort weerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga niet klagen over het weer maar het was jammer dat ik moest werken.
dat over die taxatie... mooiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Overigens: dit topic [TK] Belastingvrije Ford Escort 1.6i Cabrio
Als ze weten hoe de airco werkt wel ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je binnen werkt met dit soort weer
Ik werk voornamelijk buiten, vandaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je binnen werkt met dit soort weer
Dat zei ik ook maar die reactie was verwijderdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:58 schreef Barcaconia het volgende:
17.000 euro? Ik wil die taxateur weten, dan ga ik daar ook heen
Ik ook; gisteren in mijn hempie -> dat wordt lachen over een dagje of 10quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik werk voornamelijk buiten, vandaar.
Jammer dat ik geen sportkanalen op tv heb dan, anders zou ik wel kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |