Dat is zekerquote:
Emelisse White Label Russian Imperial Stout? Die vind ik echt heeel erg lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Die Brewdog bieren op whiskyvaten zijn niet mijn ding, heb er wel 2 van gehad.
Heb nu een bier op Ardbeg vaten gerijpt, nog niet geproefd...
Jaaaaquote:
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...quote:
Heb ook de Arran-versie gehad...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Emelisse White Label Russian Imperial Stout? Die vind ik echt heeel erg lekker.
Die Brewdogbieren op whiskyvate varieren. De Paradox zat vorige keer op andere vaten. Deze keer op Juravaten. Als je van rubberbanden houdt, dan vind je deze wel lekker denk ik
ik zie hier een een tweetje aankomenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...
Ja het vervelende is natuurlijk dat je als whiskydrinker proeft...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...
Ja die vond ik dus erg tegenvallen.quote:
Ja, en dan nauwelijks to geen whisky proeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het vervelende is natuurlijk dat je als whiskydrinker proeft...
Zijn ook allebei geen top whiskies...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die vond ik dus erg tegenvallen.
Doe mij zo'n slijterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dan nauwelijks to geen whisky proeft.
Maar een lokale slijter ziet dat niet als probleem en sponsort me zo...
Nem proeven en schrijven en ik inleveren...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie hier een een tweetje aankomen
Daar heb ik geen moeite meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nem proeven en schrijven en ik inleveren...
Ik ook niet.quote:
Ik hoor het welquote:
Proostquote:Voor nu, ik ga even een glas whisky pakken en dan nog even wat sociaals in real life doen...
Vruchtensap...quote:
Ja, dat is het risico he?quote:
Ja dat hou je toch. Al heb ik mijn laatste beurt nog wel mooi kunnen gebruiken door ervoor te zorgen dat ik heel Azie in mijn bezit kreegquote:
quote:
daat betaal ik een wasstraat voor.quote:
Done.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben aan het oppassen bij een 3-jarige, mčn wat een fantasie ineensWel heel gezellig
En bedankt!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is prijzenswaardig hoe goed ze hun best doen om mensen een dak boven hun hoofd te geven ondaks het feit dat het die mensen allemaal erg tegen zit
graag gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En bedankt!!!!
Even een doekje pakken om de koffie van mijn toetsenbord te vegen.
M'n neefje ging helpen, dus het kan nog wel een keerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daat betaal ik een wasstraat voor.
Maar met de hand is het effect wel beter
Aw wat cutequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laatst was ik aan het oppassen op een 3-jarige. Had ze een doosje en ze deed of dat de tv was. Dus ik zet hem aan en ga naast haar zitten, zegt ze: 'nou, hier vind ik nu niks aan.'. Staat ze op, rommelt wat aan het doosje, gaat tevreden weer zitten en zegt: 'sesamstraat!'![]()
![]()
![]()
quote:
Neuh, maar het kan geen kwaad. Net maar even gestart dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:36 schreef ß het volgende:
Echt een duidelijke oplossing zie ik niet. Sommigen zeggen virus of iets dergelijks, heb je al een scan gedaan?
Gedaan, heeft niet geholpen. Had ik ook raar gevonden, want die shortcut staat hier al jaren uitquote:
Ik denk het niet. Voor zover ik heb gemerkt is '' de enige toets die er last van heeft. Alle letters en leestekens zitten nog gewoon op de normale plaatsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus het zijn niet de landensettings?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laatst was ik aan het oppassen op een 3-jarige. Had ze een doosje en ze deed of dat de tv was. Dus ik zet hem aan en ga naast haar zitten, zegt ze: 'nou, hier vind ik nu niks aan.'. Staat ze op, rommelt wat aan het doosje, gaat tevreden weer zitten en zegt: 'sesamstraat!'![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |