Dat is zekerquote:
Emelisse White Label Russian Imperial Stout? Die vind ik echt heeel erg lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Die Brewdog bieren op whiskyvaten zijn niet mijn ding, heb er wel 2 van gehad.
Heb nu een bier op Ardbeg vaten gerijpt, nog niet geproefd...
Jaaaaquote:
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...quote:
Heb ook de Arran-versie gehad...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Emelisse White Label Russian Imperial Stout? Die vind ik echt heeel erg lekker.
Die Brewdogbieren op whiskyvate varieren. De Paradox zat vorige keer op andere vaten. Deze keer op Juravaten. Als je van rubberbanden houdt, dan vind je deze wel lekker denk ik
ik zie hier een een tweetje aankomenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...
Ja het vervelende is natuurlijk dat je als whiskydrinker proeft...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...
Ja die vond ik dus erg tegenvallen.quote:
Ja, en dan nauwelijks to geen whisky proeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het vervelende is natuurlijk dat je als whiskydrinker proeft...
Zijn ook allebei geen top whiskies...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die vond ik dus erg tegenvallen.
Doe mij zo'n slijterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dan nauwelijks to geen whisky proeft.
Maar een lokale slijter ziet dat niet als probleem en sponsort me zo...
Nem proeven en schrijven en ik inleveren...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie hier een een tweetje aankomen
Daar heb ik geen moeite meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nem proeven en schrijven en ik inleveren...
Ik ook niet.quote:
Ik hoor het welquote:
Proostquote:Voor nu, ik ga even een glas whisky pakken en dan nog even wat sociaals in real life doen...
Vruchtensap...quote:
Ja, dat is het risico he?quote:
Ja dat hou je toch. Al heb ik mijn laatste beurt nog wel mooi kunnen gebruiken door ervoor te zorgen dat ik heel Azie in mijn bezit kreegquote:
quote:
daat betaal ik een wasstraat voor.quote:
Done.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben aan het oppassen bij een 3-jarige, mèn wat een fantasie ineensWel heel gezellig
En bedankt!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is prijzenswaardig hoe goed ze hun best doen om mensen een dak boven hun hoofd te geven ondaks het feit dat het die mensen allemaal erg tegen zit
graag gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En bedankt!!!!
Even een doekje pakken om de koffie van mijn toetsenbord te vegen.
M'n neefje ging helpen, dus het kan nog wel een keerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daat betaal ik een wasstraat voor.
Maar met de hand is het effect wel beter
Aw wat cutequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laatst was ik aan het oppassen op een 3-jarige. Had ze een doosje en ze deed of dat de tv was. Dus ik zet hem aan en ga naast haar zitten, zegt ze: 'nou, hier vind ik nu niks aan.'. Staat ze op, rommelt wat aan het doosje, gaat tevreden weer zitten en zegt: 'sesamstraat!'![]()
![]()
![]()
quote:
Neuh, maar het kan geen kwaad. Net maar even gestart dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:36 schreef ß het volgende:
Echt een duidelijke oplossing zie ik niet. Sommigen zeggen virus of iets dergelijks, heb je al een scan gedaan?
Gedaan, heeft niet geholpen. Had ik ook raar gevonden, want die shortcut staat hier al jaren uitquote:
Ik denk het niet. Voor zover ik heb gemerkt is '' de enige toets die er last van heeft. Alle letters en leestekens zitten nog gewoon op de normale plaatsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus het zijn niet de landensettings?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laatst was ik aan het oppassen op een 3-jarige. Had ze een doosje en ze deed of dat de tv was. Dus ik zet hem aan en ga naast haar zitten, zegt ze: 'nou, hier vind ik nu niks aan.'. Staat ze op, rommelt wat aan het doosje, gaat tevreden weer zitten en zegt: 'sesamstraat!'![]()
![]()
![]()
lekker danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ben uit huis verbannen omdat G een mannenavond heeftdus ik zit bij mijn ouders. Zo eindelijk eten, ik heb honger als een beer
Staat je autocorrect nog ana?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Red, wat een mooie naam hebben jullie voor jullie tweede ventje uitgekozen.![]()
Wij zitten een beetje op de bank. Peace is voetbal ana het kijken, ik een beetje ana het internetten. Vanmorgen bij Intratuin geweest en vanmiddag verjaardag. Vanavond relaxen...
Goedenavond dus
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ben uit huis verbannen omdat G een mannenavond heeftdus ik zit bij mijn ouders. Zo eindelijk eten, ik heb honger als een beer
Geloof me, ik heb wel laten weten dat ik het niet echt tof vondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lekker dan
Het is gebruikelijker om een mannenavond te houden omdat de vrouw toch niet thuis is.
Dat is altijd bij mijn ouders, soms wel frustrerend. En het is nog steeds niet klaarquote:
Tegen die tijd kun je me opvegenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is altijd bij mijn ouders, soms wel frustrerend. En het is nog steeds niet klaar
Nee, zit nu achter laptop. Was gewoon lui aan het typen.quote:
Ja, dat is er ook eentje inderdaad..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak, en dan vooral met het woord 'dan' welke vaak 'dna' wordt.
Wat zijn ze aan het doen dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb wel laten weten dat ik het niet echt tof vondHet mooie was ook dat een van die jongens zei toen ik wegging dat ik gerust kon blijven
Maar toen had ik zoiets van bekijk het maar
(ja, ik ben nog steeds een beetje boos
)
Ik vond het nu wel extreem maar dat kwam ook omdat ik verder maar 4 boterhammen op had vandaag. Maar mijn buikje is weer gevuldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tegen die tijd kun je me opvegenWij eten meestal om een uur of acht en dat vind ik al laat.
doe ik nooitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak, en dan vooral met het woord 'dan' welke vaak 'dna' wordt.
Voetbal kijken en daarna stappen. En ik had al aangegeven dat ik boven series wilde gaan kijken maar toch vond hij dat het dan anders zou zijn ofzo. Maar goed, ik ben maar weggegaan want ik had genoeg van het gezeurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het doen dan?
Het komt hier niet zo vaak voor, maar ik ben wel eens met een voorraadje drinken en snacks naar de slaapkamer gegaan, en daar tv zitten kijken. Was dat geen optie?
Ik snap opzich wel dat je soms vrienden over de vloer wilt hebben zonder dat je partner erbij is
Nah dat is wel stomquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voetbal kijken en daarna stappen. En ik had al aangegeven dat ik boven series wilde gaan kijken maar toch vond hij dat het dan anders zou zijn ofzo. Maar goed, ik ben maar weggegaan want ik had genoeg van het gezeurDit is trouwens onze eerste echte ruzie in 3 jaar dus dat valt ook wel weer mee
Wij houden ook absoluut niet van ruziequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nah dat is wel stom
Eerst ruzie hier moet nog komen, als er hier wat in de lucht hangt wordt het juist vrij stil
Hehe daar ga ik niet bij helpen inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, nouja, dan maar even relaxen bij je ouders, en morgen weer met zn tweetjes
En kijken hoe hij morgen een dikke vaat wegwerkt uiteraard
Die is echt gaafquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
No country for old men op tv, wel een eh... aparte film
Wat majo zegtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe daar ga ik niet bij helpen inderdaadEn ik ga morgen pas naar huis nadat hij uit zichzelf belt
![]()
I knowquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje wijverig
Geheel passend bij het mannengedrag, dat dan weer wel
gave filmquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wacht even...hadden jullie pas niet ook ruzie dat je zei?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voetbal kijken en daarna stappen. En ik had al aangegeven dat ik boven series wilde gaan kijken maar toch vond hij dat het dan anders zou zijn ofzo. Maar goed, ik ben maar weggegaan want ik had genoeg van het gezeurDit is trouwens onze eerste echte ruzie in 3 jaar dus dat valt ook wel weer mee
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
Hehe daar ga ik niet bij helpen inderdaadEn ik ga morgen pas naar huis nadat hij uit zichzelf belt
![]()
Wel eens irritaties maar dit was wel echt een ruziequote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht even...hadden jullie pas niet ook ruzie dat je zei?
Overigens vind ik dat het best eens van elkaar gevraagd kan worden. En dan bedoel ik ook dat de ander er echt helemaal niet is.
De lepel blijft staan. Sterk genoeg?quote:Op zondag 20 mei 2012 07:09 schreef iamredleader het volgende:
Graag, een sterke grote graag
Hier regent het behoorlijk, hoop dat dat straks voorbij is
Dat is de lakmoesproefquote:Op zondag 20 mei 2012 07:12 schreef Cobra4 het volgende:
De lepel blijft staan. Sterk genoeg?
[ afbeelding ]
Hee Red. Hoe gaat het met Tinu en de jongens? Zijn jullie al een beetje gewend aan de nieuwe situatie?quote:
Eens, maar dat moet dan vooraf afgesproken worden. Als ik zoiets te horen krijg op de dag zelf als het bezoek er al is dan ga ik niet meer. Dan ga je maar gelijk met zijn allen op stap.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik dat het best eens van elkaar gevraagd kan worden. En dan bedoel ik ook dat de ander er echt helemaal niet is.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 08:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eens, maar dat moet dan vooraf afgesproken worden. Als ik zoiets te horen krijg op de dag zelf als het bezoek er al is dan ga ik niet meer. Dan ga je maar gelijk met zijn allen op stap.
Andy!quote:
Met mij is alles goed. Beetje druk gehad.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 08:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met mij is alles goed. Beetje druk gehad.
En met iedereen hier?quote:
quote:
met mij prima, druk met werk en voor de rest gaat het ook goed.quote:
Hoi LBquote:
Ciao Diaanquote:Op zondag 20 mei 2012 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
Hey LB!
Ik ga even wat was opvouwen en dan naar buiten plantjes in de tuin zetten
Ah veel Little Fokkers erbij gekomen de laatste tijd dus?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met mij prima, druk met werk en voor de rest gaat het ook goed.
Red en Soempie hebben er (weer) voor gezorgd dat ze voorlopig weer bijna geen nachtrust krijgen en Ophelia wilde dat ook wel eens meemaken.
Iedereen is dus lekker bezig! Ik had het druk met werk, 2 flings en met het coachen van de jonkies.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja en wordt/ werd weer veel geklust met al dan niet als gevolg samenwonen
Ben ik al een tijdje weg. Werk nu al 2 jaar in de catering. Ben ik zo lang niet geweest?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
prive en werk dus druk zie ik
Laatste wat ik me herinner is dat je bij een woningbouwvereniging zat/ van plan was weg te gaan. Zit je daar nog steeds?
Trek het je niet aan. Ik kom zo weinig langs dat ik dan een beetje in de vergetelheid raak is logisch.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you checkt posthistorie.... december vorig jaar
conclusie, ik heb een gat in mijn geheugen
Dat is waar. Nog verre reizen gemaakt onlangs?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
valt nog wel mee, je bent niet een gevraagd je voor te stellen
Dat is wel cool! Wou dat mijn werkgever dat eens deed. Die stuurt me alleen 1 x per kwartaal op cursus naar Diemen Zuidquote:Op zondag 20 mei 2012 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ver niet, wel voor 5 weken in Ierland gezeten (op verzoek van de baas)
Thanxquote:
Nee hoor, laatste voeding tussen 23:00 en 0:00, en dan 3 tot 4 uur later de volgende, en dan weer in de vroege ochtend. Met als gevolg twee keer een blokje slapen, en dan is Jair alweer wakkerquote:
Dank jequote:Op zondag 20 mei 2012 09:51 schreef mr_anonimous het volgende:
ThanxEn jij en je gezin gefeliciteerd met jullie nieuwe familymember!
Heeft Jair een broertje of een zusje?quote:
Ja, maar dat is nu gelukkig even niet aan de ordequote:Op zondag 20 mei 2012 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meestal werkt een symposium op een verre locatie
Zeggen dat je een vrouwenavondje hebt werkt goed heb ik begrepen.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, ideaal! Mijn vriend heeft een stress-item op zn werk waardoor hij zo naar zn kantoor gaat, kan ik ongestoord die taart afmaken
Ik zat al te denken waar ik hem het huis mee uit kon bonjouren
Hmm, en buienradar voorspelt daarbij voor Tilburg iedere dag regen en onweer op het eind van de middagquote:
Oh das nie erg want daar woon ik toch niequote:Op zondag 20 mei 2012 11:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hmm, en buienradar voorspelt daarbij voor Tilburg iedere dag regen en onweer op het eind van de middag
Ja ik denk ook wel dat ik er zo aan ga beginnen. Maar het is niet simpelweg de boom omzagen..het gaat me vooral om de wortels.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gewoon vandaag doen, stuift het ook niet
Fotoooooo'squote:Op zondag 20 mei 2012 12:37 schreef B.ertha het volgende:
Hoi
Tijdje geleden want we waren erg druk met de verhuizing. Maar nu zitten we inmiddels op ons nieuwe plekje en zijn we de trotse baasjes van twee hilarische maar schattige kittens
Wat zij zegtquote:Op zondag 20 mei 2012 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fotoooooo's
Van huis en kittens uiteraard
Pics?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Taarten decoreren is duidelijk iets dat je moet leren
Yupquote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik las "decoderen"quote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Daar durf ik niet te komenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vind hem nog best goed gelukt![]()
Vraag anders in het taarten-decoreertopic even advies over het oor (of steek er desnoods satéprikkers in)
Maakt het zoveel verschil of het een mok of een kopje is?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar durf ik niet te komenik heb namelijk alles verkeerd gedaan terwijl ik ook wel wist dat het beter kon
Satéprikkers is wel een goed idee
En ik ga m denk ik ophogen door m op het cakevormpje te zetten. Moet ik wel mn zorgvuldig eropgeplakte marsepein weer losrukken
Ik zou hem zo laten, het is gewoon een lage brede mokquote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
En ik ga m denk ik ophogen door m op het cakevormpje te zetten. Moet ik wel mn zorgvuldig eropgeplakte marsepein weer losrukken
Ik wilde gister al zoiets posten maar wist dat jij wel een teletekst cap ging plaatsenquote:
Ja, een mok is veel stoerderquote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maakt het zoveel verschil of het een mok of een kopje is?
Neehoor, ik ga nog chocoladeglazuur op de bovenkant doen, zodat het gewoon zwarte koffie lijkt:Yquote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, stelt de inhoud cappuccino voor? Want dat krijg ik eigenlijk altijd in zo'n kop als je nu gemaakt hebt en nooit in een mok
Toevoegen aan bookmarks en aanklikken terwijl je op fok! zit...quote:javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0);
Gewoon een kleinere taart uit deze steken, dan is ie in de verhouding van een mokquote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, een mok is veel stoerderdit vind ik er suf uitzien...
Ook een optiequote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gewoon een kleinere taart uit deze steken, dan is ie in de verhouding van een mok
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben mijn bookmarks aan het opruimen, kennen jullie deze nog?
-Gaat iets mis geloof ik-![]()
Aangepastquote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja ik vroeg me al af wat het moest worden!
Het werkt precies op de manier die bedoeld isquote:
Eh, jaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het werkt precies op de manier die bedoeld is
Of je maakt een beentje fondant en gebruikt dat als lijmquote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen jullie eens lekker lachen
Hier lijkt het nog een kopje
[ afbeelding ]
Maar het oor blijft niet zitten![]()
[ afbeelding ]
En het moest ook een mok worden, en geen kopje, maar zelfs 4 taartjes bovenop elkaar is niet genoeg
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Iets met Comic Sans. Als ik dat doe dan is de tekst van Fok zeker opeens in Comic Sans?
Ik had al botercreme als lijm gebruikt, maar het oor is gewoon te zwaarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je maakt een beentje fondant en gebruikt dat als lijm
Dan kunnen ze ook niet de boel aan stukken trekken met interne sateprikkers.
Ik denk dat botercreme te zacht is.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had al botercreme als lijm gebruikt, maar het oor is gewoon te zwaar
ik zie regelmatig mokken met afgebroken oren, dus plak gewoon 2 rabbige stukjes oor op de 2 bevestigingspunten en klaarquote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had al botercreme als lijm gebruikt, maar het oor is gewoon te zwaar
Zo, daar moet ik bij zijn!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Damn..er is hier een muziekfestival in de buurt volgend weeked. Wát een lineup
http://www.hetvlaardingenfestival.nl/zondag
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zie regelmatig mokken met afgebroken oren, dus plak gewoon 2 rabbige stukjes oor op de 2 bevestigingspunten en klaar
Ja het is echt gruwelijk. Aan de andere kant verwacht ik ook niets beters in Vlaardingenquote:
Huuuuuquote:Op zondag 20 mei 2012 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
Hallooooooooooooooooo Photoshop
[ afbeelding ]
Stuk gevarieerder dan het Festival van het Levensliedquote:Op zondag 20 mei 2012 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Damn..er is hier een muziekfestival in de buurt volgend weeked. Wát een lineup
http://www.hetvlaardingenfestival.nl/zondag
Tja...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
Die Sieneke, die is toch nog heel jong?
Waarom ziet ze er dan uit als 30+ ?
ik heb straks mijn eerste bbq van het seizoenquote:
Ik heb nog wat hout over van deze week. Dat ligt in de BBQ. Misschien wel een goed planquote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb straks mijn eerste bbq van het seizoen
Tja...vrouwen, planningen en BBQ's. Nuffsaidquote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef TradeMarkie het volgende:
het idee van de organiserende dames was trouwens dat iedereen iets mee moest brengen om op de barbecue te kunnen werpen. Maar dat moet je dan niet op zaterdagmiddag pas roepen, dat waren ze even vergeten
seksismequote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja...vrouwen, planningen en BBQ's. Nuffsaid
/sexisme
met een x is het engels, omdat het zo in het woordenboek staatquote:
Eh maar konsert is toch gewoon nooit goed geweest?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Maar is het dan niet een latinisme / anglicisme dat je dus gewoon met een x kunt schrijven?
Ik vind het altijd een beetje achterlijk eighties staan met ksNet zoals mijn moeder toen konsert schreef ipv concert
Geen idee, maar in die tijd schreven mensen wel meer half fonetisch... zo ergerlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh maar konsert is toch gewoon nooit goed geweest?
quote:Ik ben zo goed
Dat ik soms drie dagen helemaal schijtziek ben
Van mezelf
En je gelooft het niet
Maar ook daarna
Ben ik weer beter
Copyright The "Rembo" Wesselo a.k.a. Haugmaggerquote:
Ah, ik zag laatst een tip om de tekst op bakpapier te schrijven en later op de taart over te brengen (was voor van die gelmeuk) maar dat gaat dan niet werken.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:33 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, op de zijkant is de bedoeling![]()
Bovenop komt chocoladeglazuur, of ganache, dat glimt een beetje en lijkt natuurlijk meer op koffie.
LB nog een tip, maak het oor wat langer en steek het "in" de taartquote:Op zondag 20 mei 2012 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Het lijkt al beter op wat ik in gedachten had
[ afbeelding ]
Niet erg netjes, maar dat krijg ik misschien nog wel wat gladder. Of verdoezeld
Ik heb het hele zooitje nu in de vriezer liggen, en het oor wat dunner gemaakt (dus lichter). Kijken of het dan stevig genoeg is. De satéprikkers deden het iig wel redelijk goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
LB nog een tip, maak het oor wat langer en steek het "in" de taart
Dat moet met een hol pijpje toch goed te doen zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het hele zooitje nu in de vriezer liggen, en het oor wat dunner gemaakt (dus lichter). Kijken of het dan stevig genoeg is. De satéprikkers deden het iig wel redelijk goed.
Het hele oor in de taart steken gaat lastig worden, omdat ik dan echt een groot gat in de marsepein moet maken.
Ah dus het schiet al op! Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef Etcetera het volgende:
Klussen is bijna klaar, ik ga vrijdag nog de ramen enzo opmeten en de vloer aanvegen. Er komt een nieuwe douchedeur, en that's it. 1 Juni worden de vloeren (laminaat, tapijt en vynil) gelegd
Geen tijd voor gehad zeker?quote:
Dan wacht ik geduldig tot de vloeren gelegd zijn!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef Etcetera het volgende:
Op zich wel, maar je ziet de veranderingen niet zo goed op de foto's vind ik. Er is vooral geschilderd (muren, plinten, plafonds, deuren, kozijnen) en pas als de vloeren erin liggen zul je echt verschil zien
Dat heb ik al een hele tijd niet meer gezien, ik ben na het eerste of tweede seizoen afgehaakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Grey's te kijken. Is niet echt een aflevering waar ik heel blij van word
Inmiddels vooral onweer, en het ergste: een kleine kilometer verderop zijn WII-fans aan het vieren dat ze volgend jaar weer degraderen en daar is geen druppel gevallenquote:
Ik blijf erbij dat het niet hun eerste ruzie was..ondanks wat MaJo zelf zegtquote:Op zondag 20 mei 2012 19:29 schreef Soempie het volgende:
LB, taart wordt tof joh! Echt lief.
Verder alweer vergeten wat ik allemaal bijgelezen heb. Oja, MaJo en G. hun eerste ruzie.Eerste!
B. heeft katjes.
Ophelia regen. En Andy is weer binnen komen vallen.
![]()
Eensquote:Op zondag 20 mei 2012 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet hun eerste ruzie was..ondanks wat MaJo zelf zegt
[AKQ SC #1260] MaJo heeft 't niet gezien :D
Maar hoe bereken je dat? Als ik vind dat Vriend en ik ruzie hebben, vindt hij dat we een discussie hebben. Wanneer is iets een ruzie?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens boeit het natuurlijk niet echt..maar de statistieken moeten wel kloppen
Tja, voor anderen kan ik het niet berekenen maar alleen optellen. Als er geproken wordt over "knallende ruzie" dan zie ik dat niet als een woordenwiseling.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar hoe bereken je dat? Als ik vind dat Vriend en ik ruzie hebben, vindt hij dat we een discussie hebben. Wanneer is iets een ruzie?
Oh, nee..dat maakt het echt nóg slechterquote:
Je vergeet de euro-tekens.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 'm toevallig gezien - en ik zie niet zo heel veel reclames tegenwoordig- en zat er ook even naar te kijken met een wtf-wordt-hier-bedoeld-gevoel
![]()
Sowieso: Cee'd
't blijft een zaadbak. Wij hadden laatst een of andere Kia als leenauto, weet niet welke maar het was de 'cageman edition', vraag me af wat daar de doelgroep van is?quote:
Die zitten niet in de modelnaam. Bij Top Gear is de Cee'd de huidige reasonably priced car, en Clarkson benoemt het steeds als de Cee apostrophe dquote:
Aan het einde van de reclame zie je die erin staan in plaats van de "e"quote:
Echtquote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan het einde van de reclame zie je die erin staan in plaats van de "e"
Dus C¤¤'d en niet Cee'd.
Ik denk dat ik de complete spil van die naam heb gevonden. Op de site van Kia hebben ze enkele Cee'd modellen..waaronder de "Pro Cee'd"quote:
Triestquote:Op zondag 20 mei 2012 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de complete spil van die naam heb gevonden. Op de site van Kia hebben ze enkele Cee'd modellen..waaronder de "Pro Cee'd"
Echt waar..ik moet voor een reclamebureau gaan werken. Dan kun je de hele dag stijf van de drugs staan en echt de meest hersenloze bak schijt presenteren aan autofabrikanten en dan toch flink verdienen.
Je hebt een gekleurde achternaam?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Toen ik later met mijn vader belde zegt ie: ze zagen zeker dat je blank was
Gewoon bij elke controle roepen dat je een vriend bent van C4, mag je gelijk doorquote:Op zondag 20 mei 2012 20:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
frans, dus zullen wel een paar noordafrikanen rondlopen met dezelfde achternaam
Of ze gaan een onderzoekje naar C4 doenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewoon bij elke controle roepen dat je een vriend bent van C4, mag je gelijk door
Wauw, dat ziet er gaaf uitquote:Op zondag 20 mei 2012 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Het lijkt al beter op wat ik in gedachten had
[ afbeelding ]
Niet erg netjes, maar dat krijg ik misschien nog wel wat gladder. Of verdoezeld
En hier wist ik precies wat voor persoon het zou zijn. Echt, rechtstreeks uit een film, die Amerikanenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond was er een programma over de Australische Douane. Daar liep zo'n onwijs arrogant amerikaans--
Paranoten, die zijn pas gevaarlijk!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waren het pistachenoten? Die kunnen spontaan ontploffen
Quote for true. Damnquote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Tja...vrouwen, planningen en BBQ's. Nuffsaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |