Dat is zekerquote:
Emelisse White Label Russian Imperial Stout? Die vind ik echt heeel erg lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Die Brewdog bieren op whiskyvaten zijn niet mijn ding, heb er wel 2 van gehad.
Heb nu een bier op Ardbeg vaten gerijpt, nog niet geproefd...
Jaaaaquote:
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...quote:
Heb ook de Arran-versie gehad...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Emelisse White Label Russian Imperial Stout? Die vind ik echt heeel erg lekker.
Die Brewdogbieren op whiskyvate varieren. De Paradox zat vorige keer op andere vaten. Deze keer op Juravaten. Als je van rubberbanden houdt, dan vind je deze wel lekker denk ik
ik zie hier een een tweetje aankomenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...
Ja het vervelende is natuurlijk dat je als whiskydrinker proeft...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...
Ja die vond ik dus erg tegenvallen.quote:
Ja, en dan nauwelijks to geen whisky proeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het vervelende is natuurlijk dat je als whiskydrinker proeft...
Zijn ook allebei geen top whiskies...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die vond ik dus erg tegenvallen.
Doe mij zo'n slijterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dan nauwelijks to geen whisky proeft.
Maar een lokale slijter ziet dat niet als probleem en sponsort me zo...
Nem proeven en schrijven en ik inleveren...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie hier een een tweetje aankomen
Daar heb ik geen moeite meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nem proeven en schrijven en ik inleveren...
Ik ook niet.quote:
Ik hoor het welquote:
Proostquote:Voor nu, ik ga even een glas whisky pakken en dan nog even wat sociaals in real life doen...
Vruchtensap...quote:
Ja, dat is het risico he?quote:
Ja dat hou je toch. Al heb ik mijn laatste beurt nog wel mooi kunnen gebruiken door ervoor te zorgen dat ik heel Azie in mijn bezit kreegquote:
quote:
daat betaal ik een wasstraat voor.quote:
Done.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |