Dat is zekerquote:
Emelisse White Label Russian Imperial Stout? Die vind ik echt heeel erg lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Die Brewdog bieren op whiskyvaten zijn niet mijn ding, heb er wel 2 van gehad.
Heb nu een bier op Ardbeg vaten gerijpt, nog niet geproefd...
Jaaaaquote:
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...quote:
Heb ook de Arran-versie gehad...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Emelisse White Label Russian Imperial Stout? Die vind ik echt heeel erg lekker.
Die Brewdogbieren op whiskyvate varieren. De Paradox zat vorige keer op andere vaten. Deze keer op Juravaten. Als je van rubberbanden houdt, dan vind je deze wel lekker denk ik
ik zie hier een een tweetje aankomenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...
Ja het vervelende is natuurlijk dat je als whiskydrinker proeft...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet er een verhaaltje over schrijven, ondanks dat ik gezegd heb geen bierliefhebber te zijn...
Ja die vond ik dus erg tegenvallen.quote:
Ja, en dan nauwelijks to geen whisky proeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het vervelende is natuurlijk dat je als whiskydrinker proeft...
Zijn ook allebei geen top whiskies...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die vond ik dus erg tegenvallen.
Doe mij zo'n slijterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en dan nauwelijks to geen whisky proeft.
Maar een lokale slijter ziet dat niet als probleem en sponsort me zo...
Nem proeven en schrijven en ik inleveren...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie hier een een tweetje aankomen
Daar heb ik geen moeite meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nem proeven en schrijven en ik inleveren...
Ik ook niet.quote:
Ik hoor het welquote:
Proostquote:Voor nu, ik ga even een glas whisky pakken en dan nog even wat sociaals in real life doen...
Vruchtensap...quote:
Ja, dat is het risico he?quote:
Ja dat hou je toch. Al heb ik mijn laatste beurt nog wel mooi kunnen gebruiken door ervoor te zorgen dat ik heel Azie in mijn bezit kreegquote:
quote:
daat betaal ik een wasstraat voor.quote:
Done.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben aan het oppassen bij een 3-jarige, mèn wat een fantasie ineensWel heel gezellig
En bedankt!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is prijzenswaardig hoe goed ze hun best doen om mensen een dak boven hun hoofd te geven ondaks het feit dat het die mensen allemaal erg tegen zit
graag gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En bedankt!!!!
Even een doekje pakken om de koffie van mijn toetsenbord te vegen.
M'n neefje ging helpen, dus het kan nog wel een keerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daat betaal ik een wasstraat voor.
Maar met de hand is het effect wel beter
Aw wat cutequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laatst was ik aan het oppassen op een 3-jarige. Had ze een doosje en ze deed of dat de tv was. Dus ik zet hem aan en ga naast haar zitten, zegt ze: 'nou, hier vind ik nu niks aan.'. Staat ze op, rommelt wat aan het doosje, gaat tevreden weer zitten en zegt: 'sesamstraat!'![]()
![]()
![]()
quote:
Neuh, maar het kan geen kwaad. Net maar even gestart dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:36 schreef ß het volgende:
Echt een duidelijke oplossing zie ik niet. Sommigen zeggen virus of iets dergelijks, heb je al een scan gedaan?
Gedaan, heeft niet geholpen. Had ik ook raar gevonden, want die shortcut staat hier al jaren uitquote:
Ik denk het niet. Voor zover ik heb gemerkt is '' de enige toets die er last van heeft. Alle letters en leestekens zitten nog gewoon op de normale plaatsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus het zijn niet de landensettings?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laatst was ik aan het oppassen op een 3-jarige. Had ze een doosje en ze deed of dat de tv was. Dus ik zet hem aan en ga naast haar zitten, zegt ze: 'nou, hier vind ik nu niks aan.'. Staat ze op, rommelt wat aan het doosje, gaat tevreden weer zitten en zegt: 'sesamstraat!'![]()
![]()
![]()
lekker danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ben uit huis verbannen omdat G een mannenavond heeftdus ik zit bij mijn ouders. Zo eindelijk eten, ik heb honger als een beer
Staat je autocorrect nog ana?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Red, wat een mooie naam hebben jullie voor jullie tweede ventje uitgekozen.![]()
Wij zitten een beetje op de bank. Peace is voetbal ana het kijken, ik een beetje ana het internetten. Vanmorgen bij Intratuin geweest en vanmiddag verjaardag. Vanavond relaxen...
Goedenavond dus
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ben uit huis verbannen omdat G een mannenavond heeftdus ik zit bij mijn ouders. Zo eindelijk eten, ik heb honger als een beer
Geloof me, ik heb wel laten weten dat ik het niet echt tof vondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lekker dan
Het is gebruikelijker om een mannenavond te houden omdat de vrouw toch niet thuis is.
Dat is altijd bij mijn ouders, soms wel frustrerend. En het is nog steeds niet klaarquote:
Tegen die tijd kun je me opvegenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is altijd bij mijn ouders, soms wel frustrerend. En het is nog steeds niet klaar
Nee, zit nu achter laptop. Was gewoon lui aan het typen.quote:
Ja, dat is er ook eentje inderdaad..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak, en dan vooral met het woord 'dan' welke vaak 'dna' wordt.
Wat zijn ze aan het doen dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb wel laten weten dat ik het niet echt tof vondHet mooie was ook dat een van die jongens zei toen ik wegging dat ik gerust kon blijven
Maar toen had ik zoiets van bekijk het maar
(ja, ik ben nog steeds een beetje boos
)
Ik vond het nu wel extreem maar dat kwam ook omdat ik verder maar 4 boterhammen op had vandaag. Maar mijn buikje is weer gevuldquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tegen die tijd kun je me opvegenWij eten meestal om een uur of acht en dat vind ik al laat.
doe ik nooitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak, en dan vooral met het woord 'dan' welke vaak 'dna' wordt.
Voetbal kijken en daarna stappen. En ik had al aangegeven dat ik boven series wilde gaan kijken maar toch vond hij dat het dan anders zou zijn ofzo. Maar goed, ik ben maar weggegaan want ik had genoeg van het gezeurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het doen dan?
Het komt hier niet zo vaak voor, maar ik ben wel eens met een voorraadje drinken en snacks naar de slaapkamer gegaan, en daar tv zitten kijken. Was dat geen optie?
Ik snap opzich wel dat je soms vrienden over de vloer wilt hebben zonder dat je partner erbij is
Nah dat is wel stomquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voetbal kijken en daarna stappen. En ik had al aangegeven dat ik boven series wilde gaan kijken maar toch vond hij dat het dan anders zou zijn ofzo. Maar goed, ik ben maar weggegaan want ik had genoeg van het gezeurDit is trouwens onze eerste echte ruzie in 3 jaar dus dat valt ook wel weer mee
Wij houden ook absoluut niet van ruziequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nah dat is wel stom
Eerst ruzie hier moet nog komen, als er hier wat in de lucht hangt wordt het juist vrij stil
Hehe daar ga ik niet bij helpen inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, nouja, dan maar even relaxen bij je ouders, en morgen weer met zn tweetjes
En kijken hoe hij morgen een dikke vaat wegwerkt uiteraard
Die is echt gaafquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
No country for old men op tv, wel een eh... aparte film
Wat majo zegtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
No country for old men op tv, wel een eh... aparte film
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe daar ga ik niet bij helpen inderdaadEn ik ga morgen pas naar huis nadat hij uit zichzelf belt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |