Nee, daar waren ze niet slecht genoeg voorquote:
Nee, mannetje slaapt, ivm nachtdienst dalijk. Ik doelde eigenlijk op Gordon en co. Ik vond het liedje totaal niet bijzonder. Mevr heeft een mooie stem, daar is geen twijfel over mogelijk. Maar deze band zou het prima doen op de vlooienmarkt in Appelscha. Maar toch niet in Las Vegasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
De man heeft bij jullie de afsandsbediening in beheer?
quote:
Vorige week zag ze er echt goed uit, weken ervoor belabberd, vanavond ook weer kamperigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Jezus Patries. Dat jij er nou uitziet als een bimbo.
Haha dat ligt of aan je kwaliteiten, of je zou de polsters oid eens moeten laten checkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Ik heb 4 jaar les gehad.
Alleen nu is mijn dwarsfluit vals.
Whahahaha ik stik zowat in m'n nootjes Bennyquote:
Precies. Snap echt niks van al die oppervlakkige kritieken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef marcodej het volgende:
Dit is gewoon sympathiek en de jury doet net alsof ze superapart zijn.
Ik vind die man met hoed een baasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:55 schreef MissJ het volgende:
ik vind die grijze meneer met bril wel een hippe baas hoor met zijn zwarte glimpak en blauwe stropdas
Nee, ik had al jaren niet meer gespeeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Haha dat ligt of aan je kwaliteiten, of je zou de polsters oid eens moeten laten checken
Dan schrijf ik het toe aan je kwaliteitenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, ik had al jaren niet meer gespeeld.
Maar hij is uitgedeukt en schoongemaakt, maar soms klinkt hij vals en soms niet.
Heeel vreemd ...
Ik was altijd heel goed, maar na jaren niks doen, is mijn techniek er duidelijk op achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:55 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dan schrijf ik het toe aan je kwaliteiten
Ze hebben het TE netjes gemaakt. Vorige keer in die slordige kleren was het veel leuker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:56 schreef FokNederland het volgende:
Echt niet dat hun naar de finale gaan.
Ik ga nú stemmen...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:56 schreef FokNederland het volgende:
Echt niet dat hun naar de finale gaan.
Haha dat geloof ik zeker ja! Merk het al als ik een poosje niet gespeeld heb; dode wangenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik was altijd heel goed, maar na jaren niks doen, is mijn techniek er duidelijk op achteruit gegaan.
Dr vriend wel.. Die kreeg daar duidelijk een bonerquote:
gij zijt hommo?quote:
Eindelijk losgelaten van z'n zolderkamerquote:
is dat iemand van ons?quote:
Hahahah ik zag het oookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef marcodej het volgende:
Zijn bril ging automatisch omhoog op zijn neus.
vast welquote:
quote:
jaquote:
Nee, bij nader inzien, neequote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef MissJ het volgende:
woooow heeft ze haar vieb er nog in zitten ofzo?
Voor buikdansen heb je een juist een buikje nodig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef miesjelle112 het volgende:
Hoe kan het dat ze geen blokjes heeft?
Oeh ik maak nog kansquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:02 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Voor buikdansen heb je een juist een buikje nodig.
Ze strekt haar buik niet op, ze schudtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef miesjelle112 het volgende:
Hoe kan het dat ze geen blokjes heeft?
die staat daar keihard te fappen achter die gordijnen denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel of die vriend denkt dat
a. hij jaloers is op die dansers
b. met zijn piempie naar zijn vriendin staat te kijken, mond bijna open
ze heeft een mooie buik en een mooi gezichtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:02 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Voor buikdansen heb je een juist een buikje nodig.
Hij stond net met een mond open, alsof hij voor het eerst een maisjuh zagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
die staat daar keihard te fappen achter die gordijnen denk ik
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dude. Ze lijkt op Rafaella. Niemand zou Raffaella doen.
Net als bij die intro bij de auditie. Iehwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij stond net met een mond open, alsof hij voor het eerst een maisjuh zag
echte Fokker dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij stond net met een mond open, alsof hij voor het eerst een maisjuh zag
scheelt dat ze bi is, meer kansquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu verklaar ik je officieel voor gek. Gefeliciteerd!
ja eik wel jaquote:
quote:
ik ben geen meisjequote:
okeequote:
En van die cowboybroeken met gaten bij de billen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Graag blote lijven en sixpacks, om al die auditerondes te compenseren
graag ja!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Nee dat is teveel, gewoon lekker bovenlijf, beneden een broekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En van die cowboybroeken met gaten bij de billen.
Zeg, laten we het netjes houdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Die zijn echt te erg..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef STING het volgende:
Leuk gedaan tot nu toe, maar die outfits, come on
Dit iddquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef STING het volgende:
Ja dat is een beetje sufjes ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef STING het volgende:
Ik geef een goeie uitgebreide suggestie ipv doelloos 'DANquote:
Nee, het is ook jammerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Ben ik de enige die de kleding niet leuk vind?
sowiesoquote:
Geef deze ook nog wel een kans...quote:
Hoi Koenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk al een tijdje maar zet laptop pas net aan
wat ze dragen vind eens niet belangerijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Ben ik de enige die de kleding niet leuk vind?
Helpt wel mee vind ik, het moet er ook leuk uitzien qua kleding.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat ze dragen vind eens niet belangerijk
als ze maar goed zijn
je fapt er veelquote:
oh ja, heet ie zo?quote:
quote:
behoorlijk he, ik word helemaal wild vanavond!quote:
Ik miste het, wat zei hij?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
Het ophemelmomentje van gordon elke week__!
Altijd. Bij elke show. X Factor of HGT.
laatste halve finale, met oa Laura Fischer en Dance Flashquote:
hoe weet je dat?quote:
En dat zijn er al zo weinig op zo'n lange tijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef STING het volgende:
Goed opletten he nu, nu volgen iets van 4 keer alle optredens van vanavond
thanksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
laatste halve finale, met oa Laura Fischer en Dance Flash
My thoughtsquote:
Senstioneel. Dingen. Alles.quote:
Een kaki broek hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef D. het volgende:
Als die 2 homo's door zijn eet ik mijn kaki broek op
wel op youtube zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef D. het volgende:
Jij en je kaki broekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef D. het volgende:
Wat haten jullie op kaki broeken?!quote:
LOL, Ah ik hoor het hem nu meteen zeggen, dat is idd het wekelijkse momentjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Senstioneel. Dingen. Alles.
Volgens Gordon hebben we dingen gezien die we nog niet eerder hebben gezien.
die en het hoepelvrouwtjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:14 schreef DjinN het volgende:
Ik denk dat die 2 hommo's eruit vliegen. En die VanZandendings mogen ook naar huis
Ik heb van die eetbarequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eet je ook je broek op als dat niet zo is?
Ja die vond ik ook niet veel bijzondersquote:
JAAAAAAAA dit wil ik net typenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Elke keer als ik Ruggeds hoor moet ik hieraan denken
[ afbeelding ]
zo heette het vroegerquote:
Of de buikdanseres..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:15 schreef STING het volgende:
De Belgen...en ik gok de laatste dansact of het hoepelkutje.
Er zit iets in de lucht vanavond, je vraagt of zegt nonstop dingen die ik ook post of wil postenquote:
Ze hebben het zo zwaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ook nog ja, aardig wat twijfelgevalletjes.
Nee hoor, ik keek het op Childrens BBC, toen ik 13 wasquote:
Ja, maar ik heb het over jullie, en mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik keek het op Childrens BBC, toen ik 13 was
Weet ik, maar ik zit dichterbij jou dan bij Benny. Maar eigenlijk middenin, ook wel goeie plekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het over jullie, en mij
Ik ken het niet nl.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zit dichterbij jou dan bij Benny. Maar eigenlijk middenin, ook wel goeie plek
ik zit in de bovenregionenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zit dichterbij jou dan bij Benny. Maar eigenlijk middenin, ook wel goeie plek
Ik zit gewoon in het midden tussen Benny en D./Koen en ook Karinaquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Leeftijd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |