Vader en moeder waren behoorlijk ziek en vader is overleden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat is haar levensverhaal dan? Heb een aflevering gemist geloof ik.
Hij is er maar een paar keer per week denk ik. Hij vliegt op en neer/.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Waarom spreekt die Amerikaan nog steeds geen Nederland? De beste man werkt ook alweer een jaar of 2 in Nederland neem ik aan?
Dan is vast niet van plan in Nederland te blijvenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Waarom spreekt die Amerikaan nog steeds geen Nederland? De beste man werkt ook alweer een jaar of 2 in Nederland neem ik aan?
ah okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vader en moeder waren behoorlijk ziek en vader is overleden.
Of zoiets.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef miesjelle112 het volgende:
Wij willen graag naar Las Vegas omdat we graag naar Las Vegas willen
Het was een soort ballet. Daar worden ook hele verhalen mee verteldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik was even weg, maar;
een verhaal vertellen met hoepels??? Ben ik hier te Hollands nuchter voor ofzo, want ik begrijp daar echt niks van hè.
Okee, ik kom nu al terug op mijn uitspraakquote:
Nou neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Met zo een groepje erachter lijkt het al snel wat.
quote:
quote:
Je vergeet de slechte kwaliteitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
Dit is zo'n act uit zo'n automaat. Je propt er een euro in, 3 aapjes beginnen te bewegen en er komt geluid uit.
Wat je er ook neerzet, joelen doen ze toch wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dat publiek is ook niks gewend zeg, dit goed vinden
quote:
Er komen weer bitchfights straks tussen die twee na zo'n opmerkingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Zou best kunnen jaAl was het even fout met hem, als met zonder hem
dit ja. Hij heeft volgens mij eerder aan een talentenjacht meegedaan.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:31 schreef STING het volgende:
Dit optreden werd mede mogelijk gemaakt door Ariel Color.
Dat iddquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:31 schreef STING het volgende:
ALhoewel dat ene jasje dan wel wat vaal wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:31 schreef STING het volgende:
Geer&Goor: The Aftermathquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:30 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Er komen weer bitchfights straks tussen die twee na zo'n opmerking
Haha ik moest even Googlen, maar inderdaad, niet slechtquote:
ditquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Ah dit is leuk en tenminste geen dansen of zingen.
quote:
Ik hoef niet te googlen, ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:32 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Haha ik moest even Googlen, maar inderdaad, niet slecht
Leuke vent hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:32 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:32 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Duurde veel te lang manquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:34 schreef FokNederland het volgende:
Moet je maar niet mijn topic openen, terwijl ik de last post had.
kut, gemistquote:
Had jij maar sneller moeten zijn..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:34 schreef FokNederland het volgende:
Dan moet je sneller zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:34 schreef FokNederland het volgende:
ik ook trouwensquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:34 schreef leukerdje het volgende:
Leuke muziek, leuke kleding, goede sfeer en leuke boys
Goede dans etc!
Een fatsoenlijk deel is binnen 10 seconden geopend.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:34 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Vent hou toch op man, nog geen minuut.
Dat dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Deze mogen van mij winnen, hardstikke leuk, de muziek, de kleding, touwtjesspringen opd e maat, geweldig.
Volgens mij wel ja. Maar welke. Hmmmquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit ja. Hij heeft volgens mij eerder aan een talentenjacht meegedaan.
een topic dat de moeite waard isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:36 schreef FokNederland het volgende:
Wat is fantsoenlijk dan volgens jou begrippen?
Stop maar...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:36 schreef FokNederland het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel vreemd ja... Het is toch niet voor niets Holland's got talent?quote:
Nee, daarom kwamen ze hierheen zeiden zequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:36 schreef dalet het volgende:
[..]
Serieuze vraag: hebben ze dat daar (nog) niet?
Er is ook een Amerikaans jurylid omdat NL het schijnbaar niet zelf kanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:36 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel vreemd ja... Het is toch niet voor niets Holland's got talent?
Jij blijft ook doorzeiken of nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:36 schreef FokNederland het volgende:
Ik dacht hetzelfde jaquote:
Dat is voor het uitzichtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er is ook een Amerikaans jurylid omdat NL het schijnbaar niet zelf kan
Gelijk heeft ie, deze twee waren gewoon goed.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Oe, Gordon spreekt wel steeds zijn voorkeuren uit zeg.
Ik ben gewend wat omlaag te moeten kijken, heb het er voor overquote:
lapo, tenzij het te lang duurt, toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef loezzzje het volgende:
Waarom wordt er altijd zo moeilijk gedaan over wie het nieuwe topic opent?
Get over yourself zeg, wat maakt dat nou uit
Waren dat niet die Kelly Family met kort haar ?quote:
sinds vorig week zondagquote:
Ja idd. Ik vind niet dat we met zijn allen moeten wachten op iemand die toevallig de lapo had maar het niet door heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
lapo, tenzij het te lang duurt, toch?
Haha, die waren ergquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waren dat niet die Kelly Family met kort haar ?
Ohw ja diequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waren dat niet die Kelly Family met kort haar ?
Is dat veranderd?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
"Onder de zee, onder de zee"
Waarom moeten ze dat veranderen? Laat het gewoon "Diep in de zee"
Omdat Martine Bijl, bij Beauty & the beast werd het ook "kom er in "quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
Dan moet je daar duidelijk regels over maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vind niet dat we met zijn allen moeten wachten op iemand die toevallig de lapo had maar het niet door heeft.
Gewoon degene die het snelste is lijkt mij.
Oooh ik verstond het al niet! Begon me al af te vragen of het misschien niet-nederlands was. Ook aangezien het niet gewoon de kleine zeemeermin heet....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ja want dat smaakt lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Tomatensaus vergeten en dan neemt ze Philadephia?
Dat is echt zo'n braderiebandquote:
Maar waarom er een probleem van maken als iemand anders het topic opent? Wat maakt dat nou uit? Is toch geen ramp?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:41 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Dan moet je daar duidelijk regels over maken.
Nog een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Tomatensaus vergeten en dan neemt ze Philadephia?
Dit dus. Het is ook wel klaar nuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:42 schreef DjinN het volgende:
Aaaaaaaaahh schei uit met dat nutteloze gezeik over wie het laatste topic wel of niet opent! WE DON'T CARE!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes.
Staat de champagne al klaar?
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Omdat Martine Bijl, bij Beauty & the beast werd het ook "kom er in "
Je ontkomt er niet aan.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet aan.![]()
Ik open straks lekker een topic.
Dat zijn ze toch ook?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Omdat er ook een probleem wordt gemaakt over mijn mening dat ik Belgen mongols vind.
quote:
Hij komt je vast ooit opzoekenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Buch in de Bajes, ik vergeet het altijd te kijken
ik heb niks strafbaars gedaanquote:
Ja hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die hele oude herhaling van 'dubbeltje op zijn kant' met die vrouw, die was GENIAAL
Precies! Dit valt dan nog reuze meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef DjinN het volgende:
Ohnee dit is die andere band. Deze zijn best okay. Er was ook nog zo'n hillybillylookalikeband. Met zo'n vrouw met een houthakkersblouse en leren giletje eroverheen ofzo. En van dat korte haar
Dat was toch zo'n familieband die gingen janken omdat ze niet doormochten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef DjinN het volgende:
Ohnee dit is die andere band. Deze zijn best okay. Er was ook nog zo'n hillybillylookalikeband. Met zo'n vrouw met een houthakkersblouse en leren giletje eroverheen ofzo. En van dat korte haar
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef D. het volgende:
Wanneer komt de reclame nou?
ik wil mijn stokbroodje pakken
In SHOquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Zal ik het topic hier in TAL openen of in ONZ?
Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n familieband die gingen janken omdat ze niet doormochten?
Dan wordt static boos.quote:
waaaaat dan? Dan is Karina jarig?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes.
Staat de champagne al klaar?
HIERRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Zal ik het topic hier in TAL openen of in ONZ?
Whehehequote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:50 schreef MissJ het volgende:
dit is best wel leuk ofzo hoor, maar tja, niet bijzonder gewoon.
Jep.quote:
... nee.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:51 schreef marcodej het volgende:
Iets meer pit en het kan bestwel scoren op een Songfestival denk ik.
Zelfs daarvoor te saai lijkt mequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:51 schreef marcodej het volgende:
Iets meer pit en het kan bestwel scoren op een Songfestival denk ik.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
De man heeft bij jullie de afsandsbediening in beheer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |