En dat ziet er niet smakelijk uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Als je de zijkant van zijn hoofd ziet, dan zijn het net zijn hersens die eruit vallen.
gordon doet dit jaar niet mee. Geen zin in, geen tijd voor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef leukerdje het volgende:
Dacht dat er vandaag een optreden vd Toppers was.
Zonder Gordon dus?
Ik heb hem in Londen gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, in Tuschinski, live registratie van het optreden in de Royal Opera Hall
Verder ben ik niet zo van de musicals
Sexy papaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Dan ziet er weer zeer appetijtelijk uit vanavond.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet meer of ik deze leuk vond. Geloof het niet zo te zien.
Was wel grappig, een live musical in de bioscoop zienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb hem in Londen gezienwil die live registratie eigenlijk nog hebben
Hoe gaat het verder met je?
Ja, sommigen zijn echt heel dik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
er zitten wel een paar 500-ponders tussen
waar dan? Stel je niet zo aan joh. Jij bent zeker de knapheid zelve?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Seriously?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
500 ponders suggereert niet meteen dat ze lelijk zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar dan? Stel je niet zo aan joh. Jij bent zeker de knapheid zelve?
Ik vind het ook niet zo goed eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dit niet zo goed, maar ik zal het wel weer fout hebben.
Lijkt me ook! Is het de moeite waard hem op dvd te bestellen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
Was wel grappig, een live musical in de bioscoop zien
Oke, goedzoquote:Wel goed eigenlijk, beter dan verwacht, thanks
Waar zie jij diequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
hij valt alleen op 14-jarige maagdelijke skinny meisjes van max 45 kilo, vandaar.quote:
volgende week een minuut vertraging, dan hebben ze meer tijd om te vertalenquote:
Haha, ik vond het ook matig ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik had het weer fout, Dan heeft er verstand van, dus het zal wel goed zijn geweest.
Ja, is het zeker. Na het optreden zit nog een eerbetoon aan Andrew Lloyd Webber en de oude hoofdrolspelers kwamen nog een keer terug.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt me ook! Is het de moeite waard hem op dvd te bestellen?
[..]
Oke, goedzo
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef iBenny het volgende:
Ik vond dit de beste act tot nu toe vanavond
Een paar, maar hij reageert er niet opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
oja, de sidekick, heeft iemand al een tweet met Fok! erin gestuurd?
En Martin dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef iBenny het volgende:
Ik vond dit de beste act tot nu toe vanavond
dit. Hij reageert niet eens op de onze!quote:
DDF zijn toch die touwspringbelgen? Lijkt mij sterk dat er weer twee dansacts doorgaanquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef DjinN het volgende:
Die Rob en Emiel waren toch ook bij Uri Geller ?
Dit was niet duidelijk genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
Martin________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Krijg je nu een herhaling te zien gok ik zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef FokNederland het volgende:
Rob en Emiel, daar ben ik heen geweest in het theather.
Tsja, als je maar lang genoeg domweg instudeert..quote:
Oh ja, daar ken ik het van..quote:
Ooooh gaaf, dan ga ik hem zeker bestellenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, is het zeker. Na het optreden zit nog een eerbetoon aan Andrew Lloyd Webber en de oude hoofdrolspelers kwamen nog een keer terug.
oh, really?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:59 schreef FokNederland het volgende:
Knap is het wel, maar er zit wel iets achter.
Dansacts krijgen maar 1.5 minuut?quote:
om indruk op smatjes te makenquote:
Ooh ja! Dat heb ik wel eens gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
richtluidspreker, komt oorspronkelijk uit het Amerikaanse leger, als je dat op je gericht krijgt ben jij de enige die het hoort en heb je het gevoel dat je stemmen in je hoofd hoort
semi-bekend zou ik willen zeggenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
Wat moeten zij nog winnen? Ze zijn al beroemd
dit is de 2e act pas, na een groepje dansende damesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Die 2 redelijk knappe jongens, waarvan Gordon vond dat eentje bij auditie veel beter was, die zag ik net op een bankje, zijn die al geweest?
'Ī200 loonquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ken gasten die elke maand hun loon pinnen en daarmee rondlopenJa ik kom uit een asowijk
ga ik morgen lezen, bij dezen gebookmarktquote:
6 minuten act gezien, 7 minuten reclamequote:
Thanks!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
dit is de 2e act pas, na een groepje dansende dames
Ik heb het ook nooit over de hoogte van het loon van die mafkezen die ik ken gehadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat iedereen meer dan 200 per maand verdient
6 minuten act en een stukje GTSTquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:05 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
6 minuten act gezien, 7 minuten reclame
quote:
Dat zegt ook niemandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit over de hoogte van het loon van die mafkezen die ik ken gehad
Alleen bij All you Need is hij wel leuk vind ik, maar hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:07 schreef dalet het volgende:
Echt hoor, gooi die ten Brink van de buis. Fossiel.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen bij All you Need is hij wel leuk vind ik, maar hier
Geen borrel vanavond? *kijkt naar icoontje*?quote:
All You Need was in 1980 leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen bij All you Need is hij wel leuk vind ik, maar hier
Spiekert!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Weet niet hoe hoog het loon van de gemiddelde onderwijskundige is na afstuderen?
Lekkaaaahquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef STING het volgende:
Oh ja, ik heb nog Croky Bolognese in de kast liggen
Van cruesli word je dik manquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe meer crusli je eet, des te beter het met de wereld gaat
Ik eet heel hard voor een betere wereldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe meer crusli je eet, des te beter het met de wereld gaat
Cruesli aardbei-kwark ftwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Van cruesli word je dik man
Oja, ik zal een inschenkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen borrel vanavond? *kijkt naar icoontje*?
hij heeft wel een mooie vriendinquote:
Mmm die heb ik nog nooit gehad, klinkt goed thoughquote:
Citroen-kwarktaart, nomnomnomquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:12 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Mmm die heb ik nog nooit gehad, klinkt goed though
Ik had laatst wel citroen-kwarktaart, heel bizar haha
Fijnquote:
Om mee te ontbijten was het wel een beetje vreemd..quote:
Ja allemaal het is weer tijd voor Ping Wing.quote:
Toch is het stiekem wel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef STING het volgende:
Jongens tegen de meisjes.
Echt, wat kinderachtig kunnen spelprogramma's af en toe zijn
Om nog te zwijgen van slechtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:13 schreef STING het volgende:
Jongens tegen de meisjes.
Echt, wat kinderachtig kunnen spelprogramma's af en toe zijn
wat was haar verhaal dan..?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:16 schreef DjinN het volgende:
Ik vind haar verhaal erg ontroerend, maar voor de rest heb ik liever dat ze ophoepelt
spreek uit als: sjonquote:
quote:
Die emotie kun je niet lerenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:19 schreef FokNederland het volgende:
Dit kun je waarschijnlijk naar 8 weken oefenen ook wel.
in 1 hoepelquote:
Haar zielige levensverhaal, want dansen kan ze niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:20 schreef MissJ het volgende:
en wat is hier bijzonder aan? Ik zie het niet hoor.
wat is haar levensverhaal dan? Heb een aflevering gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Haar zielige levensverhaal, want dansen kan ze niet.
Dat hoort vast bij zn imago...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef leukerdje het volgende:
Pff wordt nou toch eindelijk wel eens tijd dat Dan Nl leert.
Even een kritische noot, want charismatisch is hij wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |