quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, is wel te zien dat het 'geen kleine jongen' is maar 5,5 tondafuq is he eating..
5,5 boven de verwachting lijkt mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef rubbereend het volgende:
5,5 ton voor Zeefuikprima deal lijkt me!
Ik heb liever Sinouh die ook nog eens heel goed in de groep lag schijnt en goed was met de jonge jongens dan Waterman
Moet je alleen nog even De Zeeuw terughalen uit Rusland.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
Gewoon in een combodeal nemen met Ryan Donk.
Altijd goed voor de sfeer.
Het is zo jammer eigenlijk om meerdere goede keepers te hebben waarvan er maar 1 mag spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef rubbereend het volgende:
Maar wordt Waterman dan gehaald als derde keeper vanaf 2013dan komt Zoet terug en Zoet en Tyton moeten het uit gaan maken onderling. Maar ik snap het wel, Waterman wordt beloond voor 29 april 2007
Als ik verschillende mensen die de jeugd volgen moet geloven is hij beter dan velen denken. Ik moet zeggen dat ik hem bij NEC, ondanks een tekort aan doelpunten toch een van de beteren vond daar. Misschien wel de beste. Zegt opzichzelf natuurlijk ook niet alles, maar toch. Ik had hem liever terug bij PSV gehad. Niet in de laatste plaats omdat ik een jeugdspeler graag bij PSV zie falen en op basis daarvan als niet goed genoeg bevonden wordt, ipv bij een andere club.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Schandalig dat Fuikje vertrekt! koop je redelijke spits van Groningen en dan laat jeje beste spits een seizoen later gewoon gaan!
Groningen gaat er dik op vooruit.
We zullen je missen Fuikje. Hopelijk kom je snel terug en maak je PSV kampioen
De Fuik had een grote spits kunnen worden. Bij NEC het vertrouwen en aanspeelpunt. Doelpunten kwamen wat later maar verder een beter seizoen dan matavz.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:18 schreef ZeeOtter het volgende:
Is dit een verkapte dik grap over fuikje??
Waterman heeft serieus een uitstekend seizoen bij Aachen gekeept ondanks de degradatie. Zeker een toegevoegde waarde. Als je als keeper mee kan op het 2e niveau van Duitsland heb je echt wel wat in je mars.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Wat een held is Mark van Bommel..
Kan niet wachten
Kan niet wachten
Kan niet wachten
Kapot maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Dit is geen motivatie voor hem, dat lachje erbij![]()
Haha vooral dat laatste is heeeeeel nicequote:
Komt op mij wel beetje over als een simpele ziel, laten we het vooralsnog maar gooien op z'n jeugdigheid. Maar goed voor de ontwikkeling, verwacht wel dat die mee gaat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
0:41 "Ik dacht gewoon: wie nu komt, moet ik killen"
Like a boss.
Als dat zo is....cashen maar....quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dit schijnt er te staan:
"Labyad is vergeten zijn arbeidsovereenkomst voor 15 mei op te zeggen en ligt nu nog 1 jaar vast bij PSV. "
Zou te grappig voor woorden zijn als het echt zo is
Heeft Sporting al gebeld?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:16 schreef ZeeOtter het volgende:
Ik weet trouwens niet of jullie geïnteresseerd zijn in de jeugd, maar PSV geeft een groot talent genaamd Dani van der Moot vastgelegd. Volgens kenners is het een toptalent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |