Oke thnx, als we niks kunnen zien is het dus jouw schuldquote:Op maandag 21 mei 2012 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zat ik, eerste rij op OO. Dus dan zit je hoger en iets meer naar het midden.
Klopt, maar Real, Chelsea, Liverpool, Arsenal, United, City, PSG, Munchen, Barca etc wil hem ook.. Niks nieuwsquote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef 3M1N3M het volgende:
strootman in belangstelling Milan.. @ voetbalprimeur
Die gozert die een seizoen of wat geleden bij Heerenveen door de minuut stilte liep te blèren zag ik niet zo lang geleden nog bij een uitpot, dus die malloot is weer terugquote:Op maandag 21 mei 2012 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De jeugd heeft de toekomst. Maar moet zeggen dat de laatste tijd de leeftijd toch wat hoger is hoor... Zijn er een aantal stadionverboden verlopen wellicht ?
Zekers, 18 jaar, NL Elftal en hij heeft ook nog een beugelquote:Op maandag 21 mei 2012 22:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Willems waarschijnlijk in de basis bij Oranje, geweldig voor die jongen.
Strootman kan nog veel leren van Van Bommel. Als Strootman zich door blijft ontwikkelen zoals in de eerste seizoenshelft, gaat hij na komend seizoen voor de hoofdprijs weg.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ze kunnen prima samen in 1 elftal voetballen. Als je Strootman laat vertrekken, dan is dat een flinke adelating. Geloof me, als Strootman gewoon het hele jaar fit was geweest, dan had hij een stuk beter gevoetbalt.
Hij startte net te laat, ja. Ineens schoot ie er 2 of 3 in 1 wedstrijd in.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:20 schreef StijnDa het volgende:
Een jaar contract nog. Denk ongeveer 1 miljoen. Jammer dat hij bij NEC niet meer doelpunten heeft kunnen produceren, hij was best lekker op dreef de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, is wel te zien dat het 'geen kleine jongen' is maar 5,5 tondafuq is he eating..
5,5 boven de verwachting lijkt mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef rubbereend het volgende:
5,5 ton voor Zeefuikprima deal lijkt me!
Ik heb liever Sinouh die ook nog eens heel goed in de groep lag schijnt en goed was met de jonge jongens dan Waterman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |