Fair enoughquote:stefanhaan
Gitaarspelende halfgodquote:
Op vrijdag 18 mei 2012 12:00 schreef 16meter het volgende:
Maar zoals al eerder gezegd ik bot niet. Dat is het enigste wat ik matig vind.
En het enigste wat de D3 maphack doet is zodra je een gebied inloopt ontvouwen er kleine stukjes. Je ziet niet de hele map in 1 keer. En special / rare mobs worden gemarkeerd op je map.quote:
Verwijdert ook Fog of war, toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En het enigste wat de D3 maphack doet is zodra je een gebied inloopt ontvouwen er kleine stukjes. Je ziet niet de hele map in 1 keer. En special / rare mobs worden gemarkeerd op je map.
Wel eens gezien hoe groot sommige levels zijn? Durance of the Hate level 2, Worldstone Keep, etc.quote:
Durance of hatequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef darpios het volgende:
[..]
Wel eens gezien hoe groot sommige levels zijn? Durance of the Hate level 2, Worldstone Keep, etc.
[ afbeelding ]
Veel suc6 zonder maphack als je Mephisto runs aan het doen bent. Dit is nog nightmare en hell is 3x zo groot als dit.
Ja maar die fog of war ontvouwt langzaam. niet in 1 keerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef 16meter het volgende:
Witch Doctor is trouwens niet makkelijk om nog leuke damage mee te doen op hogere levels.
Het gros van de skills is simpelweg waardeloos na normal en Soul Harvest gebruiken is zo goed als verplicht.
Deze class heeft duidelijk nog wat werk nodig.
[..]
Verwijdert ook Fog of war, toch?
Goh, je zou je bijna afvragen waarom dat ze een nightmare en hell maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef darpios het volgende:
[..]
Wel eens gezien hoe groot sommige levels zijn? Durance of the Hate level 2, Worldstone Keep, etc.
[ afbeelding ]
Veel suc6 zonder maphack als je Mephisto runs aan het doen bent. Dit is nog nightmare en hell is 3x zo groot als dit.
Kijk nou maar uit anders krijg je patsen mien jung, patsen tegen die bakkes van jequote:
Ja, bijna alle skills gaan uit van je weapon damage (als je op control drukt terwijl je over de skill hovert zie je de details).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom kan ik met de witch doctor niet een wapen gebruiken (zwaard ofzo)? Of zijn die pijltjes de ik schiet gekoppeld aan het aantal punten gekoppeld aan het zwaard?
Enerzijds vind ik het wel vrij geniaal, dat alle skills van weapon damage uit gaan en het niet uitmaakt of je een sword of een axe hebt. Anderzijds vind ik het toch wel vreemd dat je als Wizard meer damage kan doen met een bijl dan met een magic enchanted staff.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja, bijna alle skills gaan uit van je weapon damage (als je op control drukt terwijl je over de skill hovert zie je de details).
Richting?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef Wavehack het volgende:
Zo, bijna level 57. Dit weekend richting de 60.
class specific stats zijn daar voorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:47 schreef Wavehack het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik het wel vrij geniaal, dat alle skills van weapon damage uit gaan en het niet uitmaakt of je een sword of een axe hebt. Anderzijds vind ik het toch wel vreemd dat je als Wizard meer damage kan doen met een bijl dan met een magic enchanted staff.
Heb diablo 1 en 2 ook helemaal kapot gespeeld , dus ja ik weet waar ik over praat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef darpios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
addedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
Sapstengel: Sapporo#2365
Level 21 wizard nu.
Neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef HyperViper het volgende:
Niemand koopt mijn waren op de auction.Misschien de prijzen maar iets omlaag schroeven. Blijkbaar zitten mensen niet te wachten om 50.000 gold neer te leggen voor een o.a een rare level 15 zwaard.
Zou je denken ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef HyperViper het volgende:
Niemand koopt mijn waren op de auction.Misschien de prijzen maar iets omlaag schroeven. Blijkbaar zitten mensen niet te wachten om 50.000 gold neer te leggen voor een o.a een rare level 15 zwaard.
Ik heb mijn WD gewoon belachelijk veel life gegeven. Damage is inderdaad lastig op 27 had ik pas 700dps ofzo..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:05 schreef 16meter het volgende:
Witch Doctor is trouwens niet makkelijk om nog leuke damage mee te doen op hogere levels.
Het gros van de skills is simpelweg waardeloos na normal en Soul Harvest gebruiken is zo goed als verplicht.
Deze class heeft duidelijk nog wat werk nodig.
[..]
Verwijdert ook Fog of war, toch?
Geen idee. Ik had het er gewoon op de gok op gezet. Ik vond het wel een redelijke prijs.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Zou je denken ?
Waarom in godsnaam zoveel goud uitgeven als je datzelfde item ook voor 500/1000 goud kan kopen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef HyperViper het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had het er gewoon op de gok op gezet. Ik vond het wel een redelijke prijs.
Op character screen, niet in-game dus. Mijn Demon Hunter heeft iets van 12k, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:06 schreef totalvamp het volgende:
Misschien een rare vraag maar hoe kun je je DPS zien?
Ben nu level 30 Monk in Act4 Totnutoe alle bazen met gemak verslagen.
Heb ondertussen ook een level 8 HC char.
inventory links bovenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:06 schreef totalvamp het volgende:
Misschien een rare vraag maar hoe kun je je DPS zien?
Ben nu level 30 Monk in Act4 Totnutoe alle bazen met gemak verslagen.
Heb ondertussen ook een level 8 HC char.
12000 damage.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:07 schreef Wavehack het volgende:
[..]
Op character screen, niet in-game dus. Mijn Demon Hunter heeft iets van 12k, volgens mij.
Je kunt gewoon bij inventory je DPS zien. En als je nog meer info wilt staat er wel iets van inspect of mor info.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:07 schreef Wavehack het volgende:
[..]
Op character screen, niet in-game dus. Mijn Demon Hunter heeft iets van 12k, volgens mij.
Ahh op die fiets. Ik heb momenteel 391 op level 30quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bij inventory je DPS zien. En als je nog meer info wilt staat er wel iets van inspect of mor info.
Nee, dat is wel heel erg veel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef HyperViper het volgende:
Ik zit nog wel eens op zee, en dan is er maar een enkele internetlaptop voor wat e-mailen en facebooken beschikbaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen niet in de auto en op de fiets, en als ik in het zwembad lig.
Maar op alle plekken waar ik game is gewoon een fatsoenlijke verbinding aanwezig. (zelfs campings hebben tegenwoordig glasvezel en wifi points)
Ben benieuwd waar jullie willen spelen waar geen internet is.
Midden in de nacht van de westkust van Amerika, jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat doen ze midden in de nacht, dus ze houden al rekening ermee.
En die paar uurtjes max. Op het giga aantal uren wat je al speelt.
quote:"You crossed my plans there but it doesn't matter I'm still going to win."
"You undid that thing I did but it doesn't matter I'm still going to win."
"You killed a powerful ally but it doesn't matter I'm still going to win."
"You're planting an axe in my skull b-"
Amazing writing, especially in Act 3 and 4.
Gewoon proberen te cashen toch.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]Tuurlijk koopt niemand dat man, ben je gek ofzo.
Die shit vind je binnen no time, ik snap niet waarom mensen er zo veel voor vragen als je het ook in 10 min kan vinden.
Geen last van gehad, maar ik speel dan ook op de Amerikaanse serverquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:29 schreef wickedweirdo het volgende:
nou ik speelde vannacht nog en rond een uur of 4 kwam de melding dat de servers ff plat zouden gaan voor maintenance of een update ofzoiets. Toen ben ik ook maar gaan slapen
Ja klopt echt belachelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:35 schreef Wavehack het volgende:
Level 60 set items zag ik gister voor 2m tot 5m staan op de AH, trouwens.
Je moet eigenlijk alleen de gele items in AH zetten. de blauwe gewoon merchen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:35 schreef Blistering het volgende:
Hmm, misschien moet ik dat ook eens doen. Ik vendor gewoon alles wat ik krijg
De meeste gele vendor ik ook, ben level 33 ofzo dus krijg nog niet hele goede dingen. Maar ik ga er nu wel meer op lettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja klopt echt belachelijk
[..]
Je moet eigenlijk alleen de gele items in AH zetten. de blauwe gewoon merchen.
Wat is merchen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
verkopen aan de merchantquote:
Nee, Geel is beter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Ah ok, maar blauw is toch beter? Kan je dat niet beter in de AH stoppen?
Grijsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Ah ok, maar blauw is toch beter? Kan je dat niet beter in de AH stoppen?
Baasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Grijs
Wit
Blauw
Geel
Oranje
op rang van waardeloos naar Baas
Is er geen paars ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Grijs
Wit
Blauw
Geel
Oranje
op rang van waardeloos naar Baas
Weet ik niet. Dat is alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen.quote:
Ik heb nu een plan gevonden voor een staf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:03 schreef stefanhaan het volgende:
Ik moet zeggen ik heb Blacksmith 6 nu, maar heb nog niks nuttigs ermee kunnen maken
Oh dat soort plannen heb ik nog niet gevonden. Misschien dat dat het wat nuttiger maakt. Want die items die je kan maken door te lvlen zijn echt waardeloosquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nu een plan gevonden voor een staf.
Heb ik 4 wazige items voor nodig (zoals bijv zwarte mushrooms)
En 50K aan zilver.
De stats die er bij staan zijn die van een crappy witte staf, met 3,5 dps.
Dus ik snap het niet helemaal.
Mjah, ik kan nu 5 gele items maken, maar niet echt bruikbaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh dat soort plannen heb ik nog niet gevonden. Misschien dat dat het wat nuttiger maakt. Want die items die je kan maken door te lvlen zijn echt waardeloos9/10 keer
Ik vroeg me al af waar die black mushrooms voor waren...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nu een plan gevonden voor een staf.
Heb ik 4 wazige items voor nodig (zoals bijv zwarte mushrooms)
En 50K aan zilver.
De stats die er bij staan zijn die van een crappy witte staf, met 3,5 dps.
Dus ik snap het niet helemaal.
Stats krijg je pas als je gecraft hebt? ik heb wel redelijk shit gekregen. Je moet natuurlijk wel wat geluk hebben ....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, ik kan nu 5 gele items maken, maar niet echt bruikbaar.
Dat is de staff om in de rainbow unicorn lvl te komenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar die black mushrooms voor waren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ff een vraagje over een item in ACT II
Dunno over het een spoiler is, dus....Nope dat is een item die je nodig hebt om een staff te maken van 50k om in de rainbow unicorn lvl te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie 2 post hierboven de witte staff van 50k ( en de black mushrooms etc )
Ahhhhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:11 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dat is de staff om in de rainbow unicorn lvl te komen![]()
Moet nog 2 items hebben hiervoor
Ah ok. Dan kan ik beter m'n geld steken in Auction House en een beetje wapen kopen straks. Jammer van die irritante level restrictions.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:12 schreef Aloria het volgende:
[..]
Nope dat is een item die je nodig hebt om een staff te maken van 50k om in de rainbow unicorn lvl te komenZie 2 post hierboven de witte staff van 50k ( en de black mushrooms etc )
Vind je? Ik zou het jammer vinden als je een nieuw character kunt uitrusten met de gear van je level 60 character zodat je sneller kunt levelen. Dan is er ook geen zak aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah ok. Dan kan ik beter m'n geld steken in Auction House en een beetje wapen kopen straks. Jammer van die irritante level restrictions.
Mwah. Als ik nou als level 25, level 30 gear kan kopen en gebruik zou ik het tof vinden. Vaak heb je level x nodig voor een wapen en als je bij level x bent kan je die wapens gewoon van de grond rapen achter elkaar. Het zit allemaal veel te dicht op elkaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou het jammer vinden als je een nieuw character kunt uitrusten met de gear van je level 60 character zodat je sneller kunt levelen. Dan is er ook geen zak aan natuurlijk.
Zou je anders op kunnen lossen via stat distribution system.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou het jammer vinden als je een nieuw character kunt uitrusten met de gear van je level 60 character zodat je sneller kunt levelen. Dan is er ook geen zak aan natuurlijk.
Je kunt de blauwe ook voor de salvage gebruiken om er dan weer andere items van te craften.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
lvl 6 crafting en heb nog geen enkel fatsoenlijk item wat ik kan craften. Verpats het dan liever.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:40 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je kunt de blauwe ook voor de salvage gebruiken om er dan weer andere items van te craften.
Ja is wel raar, belial is de enige boss die me gekilled heeftquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef stefanhaan het volgende:
Serieus waarom is Belial moeilijker dan diablo![]()
Iets is er fout gegaan met het designen
Dit inderdaad, voor de "cow level".quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:11 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dat is de staff om in de rainbow unicorn lvl te komen![]()
Moet nog 2 items hebben hiervoor
Ik ben ook blij dat ik nu weer uit Act II benquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja is wel raar, belial is de enige boss die me gekilled heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
infernoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |