Ik heb niet over de AH zelf maar dat je op hun servers moet spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ze gaan dat heus niet verwijderen. En waarom zouden ze. Je bent niet verplicht er gebruik van te maken. Lekker laten lopen als jij het niks vindt dus.
Het zal mij echt geen ruk uitmaken of mensen cheaten in een SP spel of niet.quote:
Dus jij hebt een 900 ping in WoW? Dat ligt dan toch echt aan jou. Zit je nog op een 56k modem ofzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat JIJ geen problemen hebt zegt niet dat er geen problemen zijn. Doordat Blizzard altijd-online DRM heeft ingesteld kan ik niet gemakkelijk de SP spelen omdat ik om een of andere reden een ping heb van 900, wat alleen bij Diablo / WoW is.
Dat doen ze midden in de nacht, dus ze houden al rekening ermee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Juist wel slimmerd, als Blizzard moet updaten kan ik niet even rustig SP spelen.
Mensen dan gaan lopen bitchen dat ze sneller klaar zijn. Of met items in de auction house gaan kutten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En je hebt last van cheaters in singleplayer omdat?
Met andere spellen heb ik er totaal geen last van. Het moet wel aan Blizzard liggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dus jij hebt een 900 ping in WoW? Dat ligt dan toch echt aan jou. Zit je nog op een 56k modem ofzo?
Stel, ze halen over enkele jaren de servers uit de lucht, wat dan? Dan kan je helemaal niet meer spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat doen ze midden in de nacht, dus ze houden al rekening ermee.
En die paar uurtjes max. Op het giga aantal uren wat je al speelt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Succes, en hopen op een ban dan maar.
Zo zielig, de mensen die niet een spelletje op een normale manier kunnen spelen...
Mousepad idd. En d2loader.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Maphack hoort bij Diablo. Wie nog nooit mousepad's MH in D2 heeft gebruikt, heeft het ook nooit serieus gespeeld.
Mwha, er zijn al server emulators sinds de beta. Kwestie van tijd voordat je echt offline singleplayer kan met een lokale server.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
Plus dit is betere beveiliging tegen piraten
Op het moment dat er een versie komt waar ik niet altijd online hoef te zijn om het te spelen download ik die wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
Plus dit is betere beveiliging tegen piraten
Ik speel al 5 jaar WoW en ken niemand met een consistent slechte ping, laat staan eentje van 900. En dan Blizzard maar de schuld gevenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met andere spellen heb ik er totaal geen last van. Het moet wel aan Blizzard liggen.
[..]
Stel, ze halen over enkele jaren de servers uit de lucht, wat dan? Dan kan je helemaal niet meer spelen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Maphack hoort bij Diablo. Wie nog nooit mousepad's MH in D2 heeft gebruikt, heeft het ook nooit serieus gespeeld.
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:53 schreef darpios het volgende:
[..]
Mousepad idd. En d2loader.Later D2NT en Redvex.
Ik heb er meer last van in Diablo, en jij wilt zeggen dat NIEMAND er last van heeft?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik speel al 5 jaar WoW en ken niemand met een consistent slechte ping, laat staan eentje van 900. En dan Blizzard maar de schuld geventroll alert
Diablo II servers draaien ook nog steeds en daar verdienen ze niks aan, dus ik denk dat de servers nog wel een tijdje blijven draaien. Mochten ze de servers neerhalen dan heeft de community tegen die tijd wel eigen (open source) servers draaien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met andere spellen heb ik er totaal geen last van. Het moet wel aan Blizzard liggen.
[..]
Stel, ze halen over enkele jaren de servers uit de lucht, wat dan? Dan kan je helemaal niet meer spelen.
Ga echt lachen als je een ban krijg.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Ga echt lachen als je een ban krijg.
Zelfde als die gasten met die bots in D2 , te triest voor woorden.
In WoW loopt alles prima ja. Alleen zeikers met een kut verbinding zoals jij zeiken nog.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb er meer last van in Diablo, en jij wilt zeggen dat NIEMAND er last van heeft?
Tevens dit dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:00 schreef 16meter het volgende:
Botten is voor iedereen goed. Meer goede items in omloop > lagere waarde > iedereen profiteert.
Ik verwacht ook niet dat ze het eruit halen maar stel. Daarnaast zullen andere bedrijven/spellen dit overnemen, denk je dat die altijd nog zullen draaien? Dit gaat erger en erger worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:58 schreef darpios het volgende:
[..]
Diablo II servers draaien ook nog steeds en daar verdienen ze niks aan, dus ik denk dat de servers nog wel een tijdje blijven draaien. Mochten ze de servers neerhalen dan heeft de community tegen die tijd wel eigen (open source) servers draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |