Wirt's Bell?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:29 schreef PAAC het volgende:
Heeft iemand al dat item van 100k gekocht in Act II?
Alleen benieuwd, hoef verder niet te weten wat het precies doet (en of het uberhaupt iets doet).
Nee, maar het item is niet voor niksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:29 schreef PAAC het volgende:
Heeft iemand al dat item van 100k gekocht in Act II?
Alleen benieuwd, hoef verder niet te weten wat het precies doet (en of het uberhaupt iets doet).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
laat ze jouw game joinen (degene die het verste is maakt de game)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is wel irritant dat co-op en single player niet gescheiden is. Als je co-op met vrienden doen en die zijn eerder in de game moet je zelf nog terug gaan klikken naar een questDoe dat dan apart
Bedankt! Ga ik eens zoeken!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ergens begin 20'er levels. (is niet gebonden aan je level, maar aan het gebied: Act II)
Dat hebben we gister gedaan maar dat is wel kut. Dan missen 3 spelers de helft van het verhaalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
laat ze jouw game joinen (degene die het verste is maakt de game)
en dan slaan zij er een paar over
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, maar het item is niet voor niks*Klikt niet verder*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu bezig het bij elkaar te sparen + verschillende areas opnieuw exploren (alhoewel ik dat exploren beter kan doen door de game met een nieuwe character of op hogere difficulty door te gaan lopen)
Omdat niet iedereen altijd een (goede) internet connectie heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen nou bitched dat je altijd online moet zijn.
Ik leef in 2012 en heb bijna altijd internet tot me beschikking.
En de servers lopen nu ook gewoon goed.
En als ze daarom cheaters beter aan kunnen pakken vind ik het prima.
Ja dat gaat dus niet zonder internetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:40 schreef Siempievk het volgende:
Gewoon lekker spelen en niet zo zeuren over alles...
Gisteravond kon ik dus niet spelen omdat Blizzard zat te kutten. Had de hele tijd een enorm latency probleem.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:40 schreef Siempievk het volgende:
Gewoon lekker spelen en niet zo zeuren over alles...
Dat is ook zoietsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gisteravond kon ik dus niet spelen omdat Blizzard zat te kutten. Had de hele tijd een enorm latency probleem.
Alleen niet in de auto en op de fiets, en als ik in het zwembad lig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je zegt het zelf al: Bijna
Verder ben je afhankelijk van Blizzard of je kan spelen of niet. Dat is gewoon irritant en onnodig
Het is dat ik dit spel bij de Annual Pass kreeg anders had ik het niet gekocht. Kut DRM, volgende keer pirateer ik hun spel uit haat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is ook zoietsVoor het eerst dat ik lag in singeplayer
In de auto en op de fiets.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen niet in de auto en op de fiets, en als ik in het zwembad lig.
Maar op alle plekken waar ik game is gewoon een fatsoenlijke verbinding aanwezig. (zelfs campings hebben tegenwoordig glasvezel en wifi points)
Ben benieuwd waar jullie willen spelen waar geen internet is.
Dat JIJ geen problemen hebt zegt niet dat er geen problemen zijn. Doordat Blizzard altijd-online DRM heeft ingesteld kan ik niet gemakkelijk de SP spelen omdat ik om een of andere reden een ping heb van 900, wat alleen bij Diablo / WoW is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen niet in de auto en op de fiets, en als ik in het zwembad lig.
Maar op alle plekken waar ik game is gewoon een fatsoenlijke verbinding aanwezig. (zelfs campings hebben tegenwoordig glasvezel en wifi points)
Ben benieuwd waar jullie willen spelen waar geen internet is.
Ze gaan dat heus niet verwijderen. En waarom zouden ze. Je bent niet verplicht er gebruik van te maken. Lekker laten lopen als jij het niks vindt dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.qj.net/pc-gami(...)ning-diablo-iii.html
Hopelijk verwijderen ze die RL money AH.
Ik heb ook altijd een gigantische ping van 200-300quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat JIJ geen problemen hebt zegt niet dat er geen problemen zijn. Doordat Blizzard altijd-online DRM heeft ingesteld kan ik niet gemakkelijk de SP spelen omdat ik om een of andere reden een ping heb van 900, wat alleen bij Diablo / WoW is.
Juist wel slimmerd, als Blizzard moet updaten kan ik niet even rustig SP spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:45 schreef KneusTeun het volgende:
Achja, als er stroom ligt dan ligt er internet.
En op je laptop op je accu gaat ook max 3 uur dus das ook geen optie.
Soms lijkt het wel of er altijd wat te zeuren moet zijn.
Ik snap dat het niet optimaal is, maar het is niet zo dat je het gamen onmogelijk gemaakt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |