Ik snap cheaters nooit. Je koopt een spel, je kunt het niet goed/snel genoeg en dan maar spelen zoals het niet bedoeld is? Zonde, je mist zo de verrassing en het onderzoeken.quote:
Je doet me zo ongelofelijk veel denken aan een oud klasgenootje die D2 bijna de hele dag door aan had staan met een paar hacks + een bot om te farmen...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neuh hoor![]()
Je wil niet weten hoeveel uren ik totaal Diablo II gespeeld heb inclusief hacks
lol, ik wist niet eens dat dat konquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:22 schreef Samael het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nu gedaan idd. Gewoon alvast elke char aangemaakt en spullen verzamelen zodat ze (nog) makkelijker door normal heen kunnen walzen.
Neuh ik heb nog nooit gebot. botten is het enigste waar ik wel op tegen ben. Maphacks zijn dan nog makkelijk maar botten krijg je van die korean sweatshop ideeën.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:44 schreef Aleria het volgende:
[..]
Je doet me zo ongelofelijk veel denken aan een oud klasgenootje die D2 bijna de hele dag door aan had staan met een paar hacks + een bot om te farmen...
...En dan ook nog oprecht kwaad zijn voor een paar dagen omdat Blizzard hem bande.
Je speelt altijd online. En je kunt gewoon public games joinen zodat je geen vrienden nodig hebt. En anders maak je ze daar wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:46 schreef johnnyblaze11 het volgende:
En nu de vraag; is Diablo 44 eypo waard, of beter even wachten op de prijsdaling? Ik speel dan btw solo, heb geen vrienden die ook Diablo willen spelen...
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neuh ik heb nog nooit gebot. botten is het enigste waar ik wel op tegen ben. Maphacks zijn dan nog makkelijk maar botten krijg je van die korean sweatshop ideeën.
wou precies hetzelfde gaan vragen, iemand?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:32 schreef baggerbart het volgende:
Is er een optie in de AH om een bepaald wapen op te zoeken dat je zelf al in je bag hebt (behalve de search optie) om te kijken voor hoeveel andere het verkopen.
In WoW kon het volgens mij door op shift en dan het item aan te klikken.
Met Diablo II juist niet. Juist 6 extra cdkey sets gekocht en heeel veel tijd besteed met botten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dief van je eigen portemonnee. De herspeelbaarheid gaat met cheats altijd drastisch omlaag.
Misschien een stomme vraag, maar wat was daar het nut van dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:54 schreef darpios het volgende:
[..]
Met Diablo II juist niet. Juist 6 extra cdkey sets gekocht en heeel veel tijd besteed met botten.![]()
Helemaal onderin de AH kun je geloof ik wel legendaries zoeken op naam. Om een beetje een richtprijs te vinden zoek ik vaak op de categorie en een level range rond het item wat ik wil verkopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:32 schreef baggerbart het volgende:
Is er een optie in de AH om een bepaald wapen op te zoeken dat je zelf al in je bag hebt (behalve de search optie) om te kijken voor hoeveel andere het verkopen.
In WoW kon het volgens mij door op shift en dan het item aan te klikken.
Wat het nut is van spel spelen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar wat was daar het nut van dan?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
Mijn vraag is precies hetzelfde. Jij speelt 1 character, ik speel er meerdere tegelijk voor goede items. Die items gebruik ik weer op andere characters die ik handmatig speel of ik jsp ze.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Waarom met zoveel bots spelen ipv gewoon 1 account zonder bot.
Ok, duidelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef darpios het volgende:
[..]
Mijn vraag is precies hetzelfde. Jij speelt 1 character, ik speel er meerdere tegelijk voor goede items. Die items gebruik ik weer op andere characters die ik handmatig speel of ik jsp ze.
Er worden niet altijd goede redenaties voor gebruikt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
Bots, ik heb gewoon vrienden die items gewoon delen.![]()
Als iets niet standaard in de game zit dan is dat met een reden gedaan toch?
Ergens begin 20'er levels. (is niet gebonden aan je level, maar aan het gebied: Act II)quote:
dat is nodig om de secret cow level te komen dacht ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:29 schreef PAAC het volgende:
Heeft iemand al dat item van 100k gekocht in Act II?
Alleen benieuwd, hoef verder niet te weten wat het precies doet (en of het uberhaupt iets doet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |