Klopt, ik herken wel aardig wat WoW elementen terug.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb vroeger WoW gespeeld. Redelijk op hoog niveau. Daardoor leer je wel niet in die dingen te staan. Eigenlijk is het bij de meeste fights wel handig om een beetje te blijven bewegen.
Inderdaad, daar speel ik het voor.. Het verkennen en niet weten waar ik naar toe moet..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:35 schreef STING het volgende:
Inderdaad, het leuke aan DIII vind ik juist het feit dat je steeds weer moet verkennen.
Ja daar heb ik ook wel wat moeite mee. Vooral om de juiste target aan te houden en niet steeds switchen is soms wel kut. Maar ik geloof dat je wel healthbars per mob kan aanzetten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, ik herken wel aardig wat WoW elementen terug.
Alleen moet ik hier ff wennen aan het feit dat je soms weinig overzicht hebt.
Je staat vaak op een kluitje met tientallen mobs en die groene pools zijn dan slecht zichtbaar. Dus dan maar constant blijven bewegen als zij er tussen zitten.
De V of D toets.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook wel wat moeite mee. Vooral om de juiste target aan te houden en niet steeds switchen is soms wel kut. Maar ik geloof dat je wel healthbars per mob kan aanzetten.
Moet je voor de gein eens op metacritic kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:36 schreef stefanhaan het volgende:
Diablo III heeft nog steeds fog of war, check de fora manzoveel mensen die er huilie huilie over doen
Ook gezien ja. Zal wel opgelost worden retroactive. Had al een paar achievements opeens wel gekregen, die ik al eerder behaald had.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:40 schreef Masyl het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens op metacritic kijken
Ik baal alleen van de achievements die niet bijgehouden worden, vanmorgen waren er weer een paar verdwenen die ik eerder heb gehaald.
Nog geen last van gehad en wel aardig lang inactief geweest steeds.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:42 schreef Bart het volgende:
En waarom disconnect je telkens van de server als je een tijdje inactief bent.
Ik ga vooral voor +vitality en +dex. Daarna +crit. Ligt ook een beetje aan je build. Ik probeer vaak mobs te tanken maar er wel voor te zorgen dat de DPS er weg van blijft (bijv. met demon hunter is het +20% damage op range).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef stefanhaan het volgende:
Je moet als Monk gewoon voor items gaan met +1.5% of meer dmg aan life regain en passive "gain XX health per XX spirit spent" En dat op items.
Ik kan op mijn monk niet eens dood en ik blijf overal gewoon bij stilstaan
Nog geen een boss geweest waarbij ik zijn skills heb moeten dodgen
Succes, en hopen op een ban dan maar.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Succes, en hopen op een ban dan maar.
Zo zielig, de mensen die niet een spelletje op een normale manier kunnen spelen...
Dief van je eigen portemonnee. De herspeelbaarheid gaat met cheats altijd drastisch omlaag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:51 schreef stefanhaan het volgende:
Nicehij laat zelf special monsters op de map zien
Neuh hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dief van je eigen portemonnee. De herspeelbaarheid gaat met cheats altijd drastisch omlaag.
Mee eens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dief van je eigen portemonnee. De herspeelbaarheid gaat met cheats altijd drastisch omlaag.
Voor sommige mensen is zelfs easy nog te moeilijk. Hij heeft er blijkbaar moeite mee, veel schade doet hij verder niet denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
In principe is het een unfair advantage..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is zelfs easy nog te moeilijk. Hij heeft er blijkbaar moeite mee, veel schade doet hij verder niet denk ik.
Denk niet dat het hem in de moeilijkheidsgraad zit voor hem, aangezien hij ook al D2 heeft gespeeld. Sommige mensen kiezen nu eenmaal graag de easy way out. Maar zoals ik al eerder zei, het blijft zijn eigen keuze natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is zelfs easy nog te moeilijk. Hij heeft er blijkbaar moeite mee, veel schade doet hij verder niet denk ik.
ik was nightmare al uit voordat jij begon met diablo III manquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb nog amper gespeeld dus voel me totaal niet aangesproken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik was nightmare al uit voordat jij begon met diablo III man
En dat zegt wat? Je hebt niks beters te doen dan 24/7 Diabloën dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik was nightmare al uit voordat jij begon met diablo III man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |