owh haha. ja ach op een gegeven moment zijn ze op hequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk steeds een nieuwe vriendin zoeken, maar het gaat voor veel dingen op.
Dan moet je wel heel lang zoekenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh haha. ja ach op een gegeven moment zijn ze op he
niet herkenbaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk steeds een nieuwe vriendin zoeken, maar het gaat voor veel dingen op.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef Rummikub het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal de skills en de looks hmm
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik wilde niks origineels verzinnen.
Nu ben ik weg.
mja is zoquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:51 schreef Rummikub het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal de skills en de looks hmm
dankje hahaha <3quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
vrouwelijk schoon voor je en dan reageer jij met 'oke'. onbeschoft hoor.
Zonder pics geen vrouwelijk schoonquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
valt te bezienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet het duimpje omhoog niet. En ik weet niet of het wel "schoon" is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
true truequote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vergeet het duimpje omhoog niet. En ik weet niet of het wel "schoon is"
DM pics.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
true trueKan hij niet weten ofc.
Sorry ik zal het wat beleefder zeggen: Dat zal helaas niet gaan, beste kerolquote:
Dan niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Sorry ik zal het wat beleefder zeggen: Dat zal helaas niet gaan, beste kerol
Ik ben onder elk examen naar de wc gegaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:06 schreef Zamorak het volgende:
Ik moest trouwens weer naar de wc tijdens het examen
dit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:09 schreef JApieman het volgende:
Ik ben onder geen een examen naar de WC gegaan.
Oh.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:11 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Omdat Summer naar een bouwvakkerstoilet moet.
owh ja hahahaha. nee de wc is gefikstquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:11 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Omdat Summer naar een bouwvakkerstoilet moet.
Oh beterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh ja hahahaha. nee de wc is gefikst
yep xD stonden we daar met 10 meiden na de examensquote:
lol wth. waaromquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:13 schreef Zamorak het volgende:
Ik was tot half 7 op school gebleven om gezamenlijk antwoorden te checken op internet.
Waar haal je dat toch steeds vandaanquote:
Hij heeft een heel channel met 100+ filmpjes waar hij dit soort dingen doet: http://www.youtube.com/user/HowToBasic?ob=0quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Waar haal je dat toch steeds vandaan
en wat denkt die gozer wel niet als ie dit gaat doen?
Hij krijgt er sowieso geld voor. dat is te zienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij heeft een heel channel met 100+ filmpjes waar hij dit soort dingen doet: http://www.youtube.com/user/HowToBasic?ob=0
Ik denk dat ie denkt aan het geld dat ie krijgt voor z'n filmpjes.
Ja, YouTube partner.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:31 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hij krijgt er sowieso geld voor. dat is te zien
hahahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook altijd als ik in de spiegel kijk tijdens het douchen.
ghehe zit aan wiskunde/op msn kloten/ muziek luisterenquote:
haha okii, ik ben iig niet de enigequote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ghehe zit aan wiskunde/op msn kloten/ muziek luisteren
moet je een meisje naast je hebben. maakt het leukerquote:
Geen probleem.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:52 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Haha, echt bedankt voor dit meesterlijke youtube kanaal![]()
Ik dacht hetzelfde, maar ik zei het maar niet omdat ik het zelf ook niet hebquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
moet je een meisje naast je hebben. maakt het leuker
Kom je nog?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
moet je een meisje naast je hebben. maakt het leuker
hahaha sure ik spring er wel ff heenquote:
En om geen open deuren in te trappenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:53 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar ik zei het maar niet omdat ik het zelf ook niet heb
het hoge noordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahaha sure ik spring er wel ff heenWaar woon je
Ik dacht dat je het dan niet meer gay zou vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar dat je ouders uit Friesland komen boeit me niet zo veel
Okequote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het dan niet meer gay zou vinden.
ik herken australisch tafelzoutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:28 schreef Zamorak het volgende:
Geniaal als hij zo tekeer gaat aan het eind
Nee want als ik 's ochtends niet douche staat mijn haar alle kanten op en krijg ik het niet goedquote:
Ja, mijne ook niet, dus ik douche gewoon 2x per dag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:02 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee want als ik 's ochtends niet douche staat mijn haar alle kanten op en krijg ik het niet goed
Ik ook niet eerst in mijn studentenhuis, maar zoals een echte baas dat doet fixt hij een nieuwe en nu hebben we een ernstig toffe douche.quote:
Jij hebt wel een nice studentenhuis ofniet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ook niet eerst in mijn studentenhuis, maar zoals een echte baas dat doet fixt hij een nieuwe en nu hebben we een ernstig toffe douche.
M&Oquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nederlands ging goed. M&O wat minder.
Ja, als je een filmpje zonder ei ziet voelt het ook niet compleet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Al 5 filmpjes bekeken, hij lijkt wel een erge haat voor eieren te hebben
Woorden schieten tekort om de baasheid van dit huis te beschrijven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij hebt wel een nice studentenhuis ofniet?
Ja, er waren redelijk veel dingen bij die nogal vaag waren. Vooral vraag 1 of het nou alinea 2 of 3 moest zijn, uiteindelijk zijn ze beide goed gerekend.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
M&O
Mijn zusje doet ook examens trouwens. Wel Havo, maar toch. Nederlands zaten fouten in ofzo hoorde ik?
Dat is wel heel ernstig tofquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Woorden schieten tekort om de baasheid van dit huis te beschrijven.
[ afbeelding ]
Ik woon daar rechtsonder bij die parkeerplaatsen
alle lof, waar haal je wen nieuwe douche? Of gewoon een nieuwe douchekopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ook niet eerst in mijn studentenhuis, maar zoals een echte baas dat doet fixt hij een nieuwe en nu hebben we een ernstig toffe douche.
Ah nice man, ik heb nog een keer over die pier gelopen geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Woorden schieten tekort om de baasheid van dit huis te beschrijven.
[ afbeelding ]
Ik woon daar rechtsonder bij die parkeerplaatsen
Nieuwe douchekop alleenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:06 schreef Renn het volgende:
[..]
alle lof, waar haal je wen nieuwe douche? Of gewoon een nieuwe douchekop?
Goedeavondquote:
Iemand van het hoge noorden in Rotterdam... Baasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah nice man, ik heb nog een keer over die pier gelopen geloof ik.
Het was wel met school.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Iemand van het hoge noorden in Rotterdam... Baas
Heb pas 1tje gehad en die ging slechtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe douchekop alleen5 Euro bij de blokker en een hoop genot.
[..]
Goedeavond
Hoe gaan je examens? Je gaat naar Groningen volgend jaar of niet?
Zeker.quote:
Tof, ze zijn nu ook weer een moeilijk hoog gebouw aan het bouwen, 140 meter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah nice man, ik heb nog een keer over die pier gelopen geloof ik.
dats echt coolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Tof, ze zijn nu ook weer een moeilijk hoog gebouw aan het bouwen, 140 meter.
[ afbeelding ]
Zo moet het er uit komen zien. Je ziet nu zeg maar die parkeerplaats dus dan zit dit gebouw wel ingebouwd en kan ik niet meer chillen op het balkonMaar ja tegen die tijd ben ik toch al oud en rijk en woon ik in 1 van die torens.
32 vierkante meter hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb pas 1tje gehad en die ging slechtNederlands trouwens. Volgende is economie, over 2 weken
En jadat is het plan wel en as zaterdag contract tekenen voor n kamer van 38 m², RAAK ME AAN
godver dat is groot zegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb pas 1tje gehad en die ging slechtNederlands trouwens. Volgende is economie, over 2 weken
En jadat is het plan wel en as zaterdag contract tekenen voor n kamer van 38 m², RAAK ME AAN
Wij hebben dan best veel mazzel hoor, er zijn tien duizenden kamers die veel kleiner zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
32 vierkante meter hierJij hebt een grotere, gefeliciteerd
![]()
Ornamentenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met ornament plafond en glas in lood ramen
Groningen
Ik was net bij een maat in Utrecht, die had 17quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij hebben dan best veel mazzel hoor, er zijn tien duizenden kamers die veel kleiner zijn
ornament. heb je daar nu niet nachtmerries aan xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen
Hoe duur is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen
Kutexamenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ornament. heb je daar nu niet nachtmerries aan xD
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
700,-, en kamer naast mij ook en zonder ornamenten en glas in lood ramen, dus niks?
700 euro per maand huur?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
700,-, en kamer naast mij ook en zonder ornamenten en glas in lood ramen, dus niks?
Hmm, oke.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:15 schreef Zamorak het volgende:
Ik ga naar verwachting zo'n 400¤ betalen voor 24 m2 in het centrum van Delft. (mooier dan centrum van Groningen)
Ik heb er gisternacht om 4 uur een stuk of 50 gekeken. Welterusten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Net letterlijk 23 filmpjes gekeken van een man die eten kapot slaat, ik ga naar bed, weltrusten.
Ja maar ja dan woon je ook in het Noorden hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:15 schreef Zamorak het volgende:
Ik kan me ook verbazen om de prijs van alleenstaande huizen in het Noorden. Die zijn gewoon de helft van de prijs hier in de Randstad.
Hatenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ja dan woon je ook in het Noorden he
Ah ja da's waar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar ja dan woon je ook in het Noorden he
Ik haat niet, wel leuke dames daar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haten
Ik maar denken dat je een vriend was
als je mobiel FOK!t, post je aanzienlijk minderquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:12 schreef Rummikub het volgende:
Jullie hebben het nog best rustig gehouden, vorige nacht waren er twee nieuwe delen volgelult
ik sliep nu rond 12 alquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:12 schreef Rummikub het volgende:
Jullie hebben het nog best rustig gehouden, vorige nacht waren er twee nieuwe delen volgelult
Je kan beter gewoon oefenen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:55 schreef Apostrof het volgende:
Vandaag een zieke Natuurkunde leerdag gepland, zo geen zin in
Ook niet als je 2/5 onderdelen voor 0% kent omdat je die in de vierde en begin vijfde had gehad? En nu dus niet meer weet omdat nooit geweten cuz toen met 5 over gaan zonder te lerenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:10 schreef Rezania het volgende:
Ik hoef lekker niks te leren.Niet dat ik ooit voor natuurkunde zou leren.
Dat is niet echt slim.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ook niet als je 2/5 onderdelen voor 0% kent omdat je die in de vierde en begin vijfde had gehad? En nu dus niet meer weet omdat nooit geweten cuz toen met 5 over gaan zonder te leren![]()
ja stom enzo
Loopt constant vast bij mij, andere filmpjes werken wel gewoon.quote:
das echt jammer. De enige DWWD die ik leuk heb gevondenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Loopt constant vast bij mij, andere filmpjes werken wel gewoon.
Ah, bedankt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:24 schreef dramatic het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251511
vanaf 37.iets minuten
beide zijn verrukt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef Gezicht het volgende:
Zullen we maar eens beginnen aan Geschiedenis en Wiskunde dan?
Doe datquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef Gezicht het volgende:
Zullen we maar eens beginnen aan Geschiedenis en Wiskunde dan?
Natuurkunde.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:59 schreef dramatic het volgende:
prijs jezelf gelukkig dat je geen natuurkunde hebtal is het opzich wel leuk
Engels.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Oeh, natuurkunde, dat had ik ook niet.
Godzijdank dat ik het niet hebquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Oeh, natuurkunde, dat had ik ook niet.
nee M&O is coolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Godzijdank dat ik het niet hebHet kan me niet minder boeien dat vak
Als jij dat niet 'cool' vindt, vind ik dat best hoor. Het gaat hier om persoonlijke smaak.quote:
Natuurkunde is goud.quote:
quote:
quote:
Dit.quote:
You tell them!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als jij dat niet 'cool' vindt, vind ik dat best hoor. Het gaat hier om persoonlijke smaak.
En welke waren dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond al m'n vakken eigenlijk wel leuk![]()
dit. behalve wiskunde maybequote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond al m'n vakken eigenlijk wel leuk![]()
vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als jij dat niet 'cool' vindt, vind ik dat best hoor. Het gaat hier om persoonlijke smaak.
Wiskunde begon ik op den duur zelfs nog wel te waarderen, toen ik het eenmaal een beetje doorhadquote:
ik had graag frans erbij genomenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wiskunde begon ik op den duur zelfs nog wel te waarderen, toen ik het eenmaal een beetje doorhad
Ik had Nederlands, Engels, Latijn, Grieks, Duits, Geschiedenis, Kunstgeschiedenis, Wiskunde A1. Gezien mijn uiteindelijke vervolgpad een prima keuze geweest.
Ja ik sta nu een 8 voor wiskunde. Alleen met het CE komende begin ik het een beetje te hatenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wiskunde begon ik op den duur zelfs nog wel te waarderen, toen ik het eenmaal een beetje doorhad
Ik had Nederlands, Engels, Latijn, Grieks, Duits, Geschiedenis, Kunstgeschiedenis, Wiskunde A1. Gezien mijn uiteindelijke vervolgpad een prima keuze geweest.
En Frans dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was dat ze Spaans niet aanboden, anders had ik dat ook nog gekozen
Dat heb ik gehad!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was dat ze Spaans niet aanboden, anders had ik dat ook nog gekozen
Gegevens opschrijven, formules zoeken in Binas en dan gewoon combineren. Moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:09 schreef dramatic het volgende:
beter haal ik natuurkunde voldoende. ik heb meerdere weddenschappen lopen omtrent mn slagenhet vertrouwen in mij van vrienden en familie
hopelijk krijgen we een 4punter met 3 formules combineren uit binas ofzo. dat is pas simpelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gegevens opschrijven, formules zoeken in Binas en dan gewoon combineren. Moeilijk hoor.
Ik ga volgend jaar een beginnerscursus doen op de universiteit denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:10 schreef dramatic het volgende:
hablas espanol? dat leer je op online games..
Dat is sowieso de helft van het examen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef dramatic het volgende:
[..]
hopelijk krijgen we een 4punter met 3 formules combineren uit binas ofzo. dat is pas simpel
games kan ik je ook wel leren hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar een beginnerscursus doen op de universiteit denk ik
Leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn school doet aan colloquia. Elke zoveel weken een ander extra vak, naast je rooster. Ik heb 2x spaans, 1x filosofie en 1x debatteren gehad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zaten d'r twee in 2011-1, dan haal zelfs ik een voldoendequote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef dramatic het volgende:
[..]
hopelijk krijgen we een 4punter met 3 formules combineren uit binas ofzo. dat is pas simpel
Je moet ook nog modden hè.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb hopelijk toch wel iets van tijd over tijdens m'n Master
Nagelstyliste!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef Rezania het volgende:
Ik zit er over na te denken om volgend jaar zo'n thuiscursus te doen, heb toch te veel vrije tijd dan, iemand ideeën?
Ik? Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nagelstyliste!
Die schoten een tijdje geleden echt als paddestoelen uit de grond
Nee man, geen zin in.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef dramatic het volgende:
je kan ook overwegen gewoon normaal vwo te volgen als de meeste hier.
Weet niet bij jullie maar de vmbo'ers hier staan ergens bij een supermarkt stoer te doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:25 schreef Rummikub het volgende:
Valt op dat er inderdaad weinig vmbo'ers zijn hier. Waar ligt dat eigenlijk aan?
Fok! is alleen voor intellectuelen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:25 schreef Rummikub het volgende:
Valt op dat er inderdaad weinig vmbo'ers zijn hier. Waar ligt dat eigenlijk aan?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Weet niet bij jullie maar de vmbo'ers hier staan ergens bij een supermarkt stoer te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |