Woorden schieten tekort om de baasheid van dit huis te beschrijven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij hebt wel een nice studentenhuis ofniet?
Ja, er waren redelijk veel dingen bij die nogal vaag waren. Vooral vraag 1 of het nou alinea 2 of 3 moest zijn, uiteindelijk zijn ze beide goed gerekend.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
M&O
Mijn zusje doet ook examens trouwens. Wel Havo, maar toch. Nederlands zaten fouten in ofzo hoorde ik?
Dat is wel heel ernstig tofquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Woorden schieten tekort om de baasheid van dit huis te beschrijven.
[ afbeelding ]
Ik woon daar rechtsonder bij die parkeerplaatsen
alle lof, waar haal je wen nieuwe douche? Of gewoon een nieuwe douchekopquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ook niet eerst in mijn studentenhuis, maar zoals een echte baas dat doet fixt hij een nieuwe en nu hebben we een ernstig toffe douche.
Ah nice man, ik heb nog een keer over die pier gelopen geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Woorden schieten tekort om de baasheid van dit huis te beschrijven.
[ afbeelding ]
Ik woon daar rechtsonder bij die parkeerplaatsen
Nieuwe douchekop alleenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:06 schreef Renn het volgende:
[..]
alle lof, waar haal je wen nieuwe douche? Of gewoon een nieuwe douchekop?
Goedeavondquote:
Iemand van het hoge noorden in Rotterdam... Baasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah nice man, ik heb nog een keer over die pier gelopen geloof ik.
Het was wel met school.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Iemand van het hoge noorden in Rotterdam... Baas
Heb pas 1tje gehad en die ging slechtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe douchekop alleen5 Euro bij de blokker en een hoop genot.
[..]
Goedeavond
Hoe gaan je examens? Je gaat naar Groningen volgend jaar of niet?
Zeker.quote:
Tof, ze zijn nu ook weer een moeilijk hoog gebouw aan het bouwen, 140 meter.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah nice man, ik heb nog een keer over die pier gelopen geloof ik.
dats echt coolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Tof, ze zijn nu ook weer een moeilijk hoog gebouw aan het bouwen, 140 meter.
[ afbeelding ]
Zo moet het er uit komen zien. Je ziet nu zeg maar die parkeerplaats dus dan zit dit gebouw wel ingebouwd en kan ik niet meer chillen op het balkonMaar ja tegen die tijd ben ik toch al oud en rijk en woon ik in 1 van die torens.
32 vierkante meter hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb pas 1tje gehad en die ging slechtNederlands trouwens. Volgende is economie, over 2 weken
En jadat is het plan wel en as zaterdag contract tekenen voor n kamer van 38 m², RAAK ME AAN
godver dat is groot zegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb pas 1tje gehad en die ging slechtNederlands trouwens. Volgende is economie, over 2 weken
En jadat is het plan wel en as zaterdag contract tekenen voor n kamer van 38 m², RAAK ME AAN
Wij hebben dan best veel mazzel hoor, er zijn tien duizenden kamers die veel kleiner zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
32 vierkante meter hierJij hebt een grotere, gefeliciteerd
![]()
Ornamentenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met ornament plafond en glas in lood ramen
Groningen
Ik was net bij een maat in Utrecht, die had 17quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij hebben dan best veel mazzel hoor, er zijn tien duizenden kamers die veel kleiner zijn
ornament. heb je daar nu niet nachtmerries aan xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen
Hoe duur is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |