Ik dacht dat je het dan niet meer gay zou vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar dat je ouders uit Friesland komen boeit me niet zo veel
Okequote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het dan niet meer gay zou vinden.
ik herken australisch tafelzoutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:28 schreef Zamorak het volgende:
Geniaal als hij zo tekeer gaat aan het eind
Nee want als ik 's ochtends niet douche staat mijn haar alle kanten op en krijg ik het niet goedquote:
Ja, mijne ook niet, dus ik douche gewoon 2x per dag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:02 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee want als ik 's ochtends niet douche staat mijn haar alle kanten op en krijg ik het niet goed
Ik ook niet eerst in mijn studentenhuis, maar zoals een echte baas dat doet fixt hij een nieuwe en nu hebben we een ernstig toffe douche.quote:
Jij hebt wel een nice studentenhuis ofniet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ook niet eerst in mijn studentenhuis, maar zoals een echte baas dat doet fixt hij een nieuwe en nu hebben we een ernstig toffe douche.
M&Oquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nederlands ging goed. M&O wat minder.
Ja, als je een filmpje zonder ei ziet voelt het ook niet compleet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Al 5 filmpjes bekeken, hij lijkt wel een erge haat voor eieren te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |