Ik haat niet, wel leuke dames daar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haten
Ik maar denken dat je een vriend was
als je mobiel FOK!t, post je aanzienlijk minderquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:12 schreef Rummikub het volgende:
Jullie hebben het nog best rustig gehouden, vorige nacht waren er twee nieuwe delen volgelult
ik sliep nu rond 12 alquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:12 schreef Rummikub het volgende:
Jullie hebben het nog best rustig gehouden, vorige nacht waren er twee nieuwe delen volgelult
Je kan beter gewoon oefenen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:55 schreef Apostrof het volgende:
Vandaag een zieke Natuurkunde leerdag gepland, zo geen zin in
Ook niet als je 2/5 onderdelen voor 0% kent omdat je die in de vierde en begin vijfde had gehad? En nu dus niet meer weet omdat nooit geweten cuz toen met 5 over gaan zonder te lerenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:10 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik hoef lekker niks te leren.Niet dat ik ooit voor natuurkunde zou leren.
Dat is niet echt slim.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ook niet als je 2/5 onderdelen voor 0% kent omdat je die in de vierde en begin vijfde had gehad? En nu dus niet meer weet omdat nooit geweten cuz toen met 5 over gaan zonder te leren![]()
ja stom enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |