Gegevens opschrijven, formules zoeken in Binas en dan gewoon combineren. Moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:09 schreef dramatic het volgende:
beter haal ik natuurkunde voldoende. ik heb meerdere weddenschappen lopen omtrent mn slagenhet vertrouwen in mij van vrienden en familie
hopelijk krijgen we een 4punter met 3 formules combineren uit binas ofzo. dat is pas simpelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gegevens opschrijven, formules zoeken in Binas en dan gewoon combineren. Moeilijk hoor.
Ik ga volgend jaar een beginnerscursus doen op de universiteit denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:10 schreef dramatic het volgende:
hablas espanol? dat leer je op online games..
Dat is sowieso de helft van het examen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef dramatic het volgende:
[..]
hopelijk krijgen we een 4punter met 3 formules combineren uit binas ofzo. dat is pas simpel
games kan ik je ook wel leren hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar een beginnerscursus doen op de universiteit denk ik
Leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn school doet aan colloquia. Elke zoveel weken een ander extra vak, naast je rooster. Ik heb 2x spaans, 1x filosofie en 1x debatteren gehad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zaten d'r twee in 2011-1, dan haal zelfs ik een voldoendequote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef dramatic het volgende:
[..]
hopelijk krijgen we een 4punter met 3 formules combineren uit binas ofzo. dat is pas simpel
Je moet ook nog modden hè.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb hopelijk toch wel iets van tijd over tijdens m'n Master
Nagelstyliste!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef Rezania het volgende:
Ik zit er over na te denken om volgend jaar zo'n thuiscursus te doen, heb toch te veel vrije tijd dan, iemand ideeën?
Ik? Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nagelstyliste!
Die schoten een tijdje geleden echt als paddestoelen uit de grond
Nee man, geen zin in.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef dramatic het volgende:
je kan ook overwegen gewoon normaal vwo te volgen als de meeste hier.
Weet niet bij jullie maar de vmbo'ers hier staan ergens bij een supermarkt stoer te doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:25 schreef Rummikub het volgende:
Valt op dat er inderdaad weinig vmbo'ers zijn hier. Waar ligt dat eigenlijk aan?
Fok! is alleen voor intellectuelen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:25 schreef Rummikub het volgende:
Valt op dat er inderdaad weinig vmbo'ers zijn hier. Waar ligt dat eigenlijk aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |