SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Erg vermakelijke boeken en tv programmasquote:
traag internet jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je zit op de Caribische eilanden ofzo? is alweer minuut geleden
Volgens mij refereerde hij er juist aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jelle BC kent de slag bij Beverwijk niet
Nou iddquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
Echt die filmpjes. Wat tenenkrommend. JBC zit er ook weer '' bij. Cliché fimpjes..
Hij zei "Dat zou in NL geen slecht idee zijn"quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij refereerde hij er juist aan.
Sarcasme.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij zei "Dat zou in NL geen slecht idee zijn"
Ja, bij Beverwijk schijn je wel een leuk veldje te hebben....quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij zei "Dat zou in NL geen slecht idee zijn"
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:45 schreef Kenju het volgende:
Vrouwen hebben helemaal geen verstand van sport. Iig niet van voetbal...
het is toch zo? Ik zou haar voor geen duizend euro doen hoor... als ze alleen al op je ligt ben je platquote:
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is toch zo? Ik zou haar voor geen duizend euro doen hoor... als ze alleen al op je ligt ben je plat
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat herken ik niet door mijn autisme
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
ze vindt zichzelf behoorlijk grappig zeg... fuck
Het is wel waar wat ze zegt over het commentaar andersquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
what the fuck lult die hoer. wielrennen is gewoon tof, om die teamtaktieken te weten etc..
Dat zegt ze.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
what the fuck lult die hoer. wielrennen is gewoon tof, om die teamtaktieken te weten etc..
doet niet terzake.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zegt ze.
Hoe oud ben je trouwens?
Ik wist dat maar verzweeg het bewust voor julliequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze werkt voor De Brey...dat verklaart e.e.a.
trioquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Deels waar, maar deels is het ook zo dat vrouwen objectiever kunnen oordelen over andere vrouwen. Mannen zien soms twee dikke tetten, blond haar en zijn dan al tevreden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Kenju het volgende:
Echt een vrouwenuitleg om iemand niet knap te noemen. Vrowuen kunnen het gewoon niet hebben dat zij gewoon niet zo knap zijn als mooie vrouwen. Mannen hebben daar veel minder moeite mee.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Deels waar, maar deels is het ook zo dat vrouwen objectiever kunnen oordelen over andere vrouwen. Mannen zien soms twee dikke tetten, blond haar en zijn dat al tevreden.
In feite kun je zeggen dat Nynke oppervlakkig alle sporten volgt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
+1quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Rickazio het volgende:
Inhoud 0
vermaak 0
========
slechte uitzending
Plus:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef MilaNL het volgende:
Jort Kelder te gast. Had gedacht dat ze die nooit meer zouden uitnodigen.
Ja dat is een mooie he.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:07 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kunnen een voorselectie en open democratie nou samen gaan?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Vast door een ecologisch negerkindje gemaakt genaamd Ngudu.
Duidelijk ja, maar dat hadden ze beter anders kunnen oplossen. Ik acht de kans wel groot dat Jolande Sap gewoon werd verkozen, maar nu wordt de kans op Dibi alleen maar groterquote:
snor en okselhaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
Heeft ze nou een snor, of is het een soort van schaduw?
Onder de juiste hoek zie je wel iets zitten ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
Heeft ze nou een snor, of is het een soort van schaduw?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:14 schreef Tem het volgende:
Volgens mij drinkt ze ook iedere dag ochtendurine.
Ze zal het wel van haar schriftelijke kwaliteiten moeten hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Ik weet niet door welke selectieprocedure zij is gekomen, maar daar is iets fout gegaan.
Iedereen die maar wil, ook echt verkiesbaar stellen levert geen werkbare democratie op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:19 schreef MilaNL het volgende:
Is trouwens net zo ondemocratisch als bij het CDA, die precies hetzelfde hebben gedaan (6 kandidaten afgekeurd). Maar bij het CDA verwacht je dat.
Ik wil weten waarom Dibi niet geschikt wordt geacht. Die man zit al 6 jaar in de tweede kamer, als iemand geschikt moet zijn is hij het wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iedereen die maar wil, ook echt verkiesbaar stellen levert geen werkbare democratie op.
Ja, toch wel. Zo hoort het te gaan. Elke belemmering is anti-democratisch. Kanslozen krijgen toch weinig media-aandacht, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iedereen die maar wil, ook echt verkiesbaar stellen levert geen werkbare democratie op.
In mijn ogen juist met afstand de meest geschikte van alle kamerleden van GL. Heel sterke politicus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom Dibi niet geschikt wordt geacht. Die man zit al 6 jaar in de tweede kamer, als iemand geschikt moet zijn is hij het wel.
Tot twee keer toe even heel subtiel procedure aanhalenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Buma is toch een baasje, ff die sneer naar GL
Ik ook... Dat advies wordt openbaar zei de partijvoorzitter, dan had ze daar vanavond ook al wel wat van kunnen toelichten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom Dibi niet geschikt wordt geacht. Die man zit al 6 jaar in de tweede kamer, als iemand geschikt moet zijn is hij het wel.
Omdat ie een Marokkaan is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Buma doet het keurig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef golfer het volgende:
Daar worden ze op geselecteerd, die CDA-ers: uitgestreken gristelijke koppen en vooral geen echte antwoorden op vragen geven. Hoor rat-gehalte a la Verhagen is ook gewenst.
Nee, GL'ers zijn gek op allochtonen.quote:
Het is onzin wat je zegt, maar ok.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef golfer het volgende:
Daar worden ze op geselecteerd, die CDA-ers: uitgestreken gristelijke koppen en vooral geen echte antwoorden op vragen geven. Hoog rat-gehalte a la Verhagen is ook gewenst.
CDA-verhaal?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef marcodej het volgende:
Je moet niet met dat akkoord naar de kiezer gaan Buma, maar met je eigen CDA-verhaal.
ik hoop het.. ik zit al jarenlang in het zuurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
Dat zoet van Balkenende komt toch ook nog een keer?
Ja dus? Wie kent hen nou? Een fractieleider is veel belangrijker, die is het geizcht van de partij en komt in alle programma's debatten etc.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef Quarant het volgende:
Nee hoor 3 allochtone 2e Kamerleden bij GroenLinks, El-Fassed is een halve Palestijn, Peters een halve Japanees en Dibi dus een Ned.Marokkaan.
Wie moet haar ontslaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:33 schreef waxmask het volgende:
Gelooft iemand die grafkop nog? En als morgen die GL voorzitter nog een baan heeft vreet ik mijn slip op...
Ja, verheug mij nu al op de nieuwe 'bekende' fractieleider van Trots Op Nederland die ook weer gaan meedoen aan de verkiezingen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef alors het volgende:
Ja dus? Wie kent hen nou? Een fractieleider is veel belangrijker, die is het geizcht van de partij en komt in alle programma's debatten etc.
Vergeet geen foto's te makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:33 schreef waxmask het volgende:
Gelooft iemand die grafkop nog? En als morgen die GL voorzitter nog een baan heeft vreet ik mijn slip op...
Tijs is nooit geloofwaardig geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:33 schreef waxmask het volgende:
Mogen we daar foto's van zien morgen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:33 schreef waxmask het volgende:
Dramatisch optreden van die voorzitter idd.quote:
Ook daar wil ik graag foto's van zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef waxmask het volgende:
Als dit het lichtpuntje van de Westerse wereld is dan is het NOG triester gesteld en kunnen we de boel wel opdoeken!
Ja puur voor de games en meestal kijken ze die al snel niet meer aan en dan zit je in de krochten van FB. Ik heb er gelukkig nooit aan meegedaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Een miljard mensen, de helft zullen wel fake accounts zijn.
En ze maakt Dibi hiermee alleen maar groter. Oh ironie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dramatisch optreden van die voorzitter idd.
Ze vertrouwt erop dat de kiezers een verstandige keuze maken en dus niet op Dibi stemmen.:')
Ach ze doen alsof HEEL de wereld erop zit. Feit is dat het nog niet in de buurt van de helft is en hoe armer het land hoe meer leden omdat die mensen dan gratis kunnen spelen en chatten. Thats it!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
wat een bullshit dat privacy ouderwets is.. meeste mensen die ik ken hechten daar nog ontzettend veel waarde aan. hence waarom ik geen facebook gebruik
Ja want dan zien adverteerders niksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Jort heeft wel gelijk. Dan zet je je account maar op prive ofzo.
Alsof dat helpt gastquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Jort heeft wel gelijk. Dan zet je je account maar op prive ofzo.
Daarom, het internet had zoveel praktischer ingericht kunnen zijn, maar dit soort bedrijven marketen het helemaal kapot.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
het is gewoon kut dat er advertenties op je afgestemd wordt. en ook andere informatie. wat als ik nou juist informatie wil waarvan ik het nog niet weet en juist onbekende dingen wil tegenkomen?
Geen google gebruiken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
het is gewoon kut dat er advertenties op je afgestemd wordt. en ook andere informatie. wat als ik nou juist informatie wil waarvan ik het nog niet weet en juist onbekende dingen wil tegenkomen?
Lizzy vecht gemener....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
Als ze zouden vechten wint Bea makkelijk.
facebook sletjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef Taurus het volgende:
Wat zit iedereen hier te zeiken op facebook zeg, je kunt toch niet ontkennen dat het een enorm populair medium is? Ik vind het reuze gezellig.
Doe je ook status updates?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef Taurus het volgende:
Wat zit iedereen hier te zeiken op facebook zeg, je kunt toch niet ontkennen dat het een enorm populair medium is? Ik vind het reuze gezellig.
True.. maar google heeft zo'n ontzettende monopoly positie.. je kan bijna niet zonder.quote:
Hahahah kijk mensen....een dombo....HAHAHAHAquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef Taurus het volgende:
You infidel......quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef Taurus het volgende:
Jij hebt natuurlijk niks te verbergen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef Taurus het volgende:
Ach, jullie zijn allemaal bange poeperds. Van die angsthazen die het ook verschrikkelijk vinden dat je je tegenwoordig moet kunnen identificeren, en dat eroveral camera's hangen, en vergeet de albert heijn bonuskaart niet.
Brrr.
de overheid weet straks ALLES van je..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef Taurus het volgende:
Ach, jullie zijn allemaal bange poeperds. Van die angsthazen die het ook verschrikkelijk vinden dat je je tegenwoordig moet kunnen identificeren, en dat eroveral camera's hangen, en vergeet de albert heijn bonuskaart niet.
Brrr.
Ach ja zoals ik al zei dom dus...het niks te verbergen typje...die kennen we wel..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef Taurus het volgende:
Brrr.
Pics or it didnt happen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef waxmask het volgende:
Mooiere Queen ja, maar de nazaten van Gb zijn stukken mooier dan de Downtjes van Oranje!
Ja het is lastig alles te ontwijken, dat hebben we zelf toegelaten. FB is toch wel de primeevil naast Google....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:50 schreef Kenju het volgende:
Ze vergaten sowieso te vertellen dat het wel wat verder gaat dan alleen het gebruik van de ingevulde informatie. Maar goed, aan de andere kant, zowat iedereen heeft ook een iOS of Android apparaat, en WP7 is niet anders. Delen allemaal je gebruiksgedrag, browsegegevens en de gegevens van je contacten waar het toegang toe heeft.
Krom lopen....het gaat golven in de boot.....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd wat zij morgen gaat doen.
Ik zou haar doenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ben ik de enige die die Knevel een irritante gristenhont vind?
Hij is mijn idool, de verlosserquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ben ik de enige die die Knevel een irritante gristenhont vind?
quote:
Lekker jong vrouwtje wel.quote:
Dat niet eens, ik hoor nooit de gevolgen. Gewoon 'de overheid weet alles van je'. Nou en? En wie is de overheid? Geloof jij in een of andere enge schaduw-overheid of iets dergelijks? Of je bent natuurlijk bang dat die nog komt. In de toekomst. En dat we dan bijvoorbeeld een holocaust opnieuw beleven, of althans, we maken het machthebbers een stuk makkelijker misbruik te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
de overheid weet straks ALLES van je..
succes ermee. Ik doe iig niet mee met die 'ik heb toch niets te verbergen' crap
En DAT gaat je nog eens duur komen te staan ben ik bang!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat niet eens, ik hoor nooit de gevolgen. Gewoon 'de overheid weet alles van je'. Nou en? En wie is de overheid? Geloof jij in een of andere enge schaduw-overheid of iets dergelijks? Of je bent natuurlijk bang dat die nog komt. In de toekomst. En dat we dan bijvoorbeeld een holocaust opnieuw beleven, of althans, we maken het machthebbers een stuk makkelijker misbruik te maken.
Ik ben me bewust van die angsten hoor, maar ik leef niet zo bang en wantrouwig. Gelukkig.
Nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:09 schreef Eenskijken het volgende:
mja.. ik vind het toch wel naief om te denken dat alles en iedereen maar het beste voor heeft met de wereld.. dat is gewoon niet zo.
Hahahah ja da's wel leuk dan....waar het niet dat al je Like buttons ook gescreend worden en ze dus precies weten wat je daarnaast surft....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel Facebook maar ik zet er juist allemaal dingen op die ik totaal niet leuk vind zodat de overheid een verkeerd beeld van me heeft.
Jou ook. Want de maatschappij doet gewoon mee. En DAT zie ik dan wel weer, heb ik in ieder geval tot op die dag zonder zorgen geleefd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
En DAT gaat je nog eens duur komen te staan ben ik bang!
Dat denk ik niet, ik accepteer het slechts. Maar blijf jij vooral wantrouwig dagelijks hoor, lijkt me vreselijk vermoeiend, maar wie weet heb je er ooit op een dag iets aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:09 schreef Eenskijken het volgende:
mja.. ik vind het toch wel naief om te denken dat alles en iedereen maar het beste voor heeft met de wereld.. dat is gewoon niet zo.
Ignorance is bliss....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik accepteer het slechts. Maar blijf jij vooral wantrouwig dagelijks hoor, lijkt me vreselijk vermoeiend, maar wie weet heb je er ooit op een dag iets aan.
facebook is a looserquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef TUFKAL het volgende:
Mensen die een Facebook account aanmaken met een echt emailadres
Je weet dat het gebruiken van een ander e-mailadres niet helpt om je privégegevens in ook maar enigszins mindere mate prijs te geven hè? Tenzij je je privé-email alleen maar op een andere computer checkt (en niet op welk ander apparaat (bijv. tablet, smartphone) waar je Facebook op gebruikt dan ook).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef TUFKAL het volgende:
Mensen die een Facebook account aanmaken met een echt emailadres
Dit belooft een topshow te worden.quote:KNVB-voorzitter Michael van Praag, actrice Anke Dekker, hoofdofficier van justitie Theo Hofstee, Shirin van de stichting 'Femmes For Freedom' en politiek commentator RTL Jos Heymans.
quote:Actrice Janke Dekker en KNVB-voorzitter Michael van Praag zijn onlangs hun eigen theaterbedrijf gestart. In oktober gaat hun eerste voorstelling 'Contrapunt', naar het boek van Anna Enquist, in première. Hoe ze de theaterwereld gaan veroveren, vertellen ze vanavond aan tafel bij Andries en Tijs.
Vandaag was de uitspraak in de grootste zedenzaak die ons land heeft gekend. Robert M. werd veroordeeld tot achttien jaar celstraf en TBS voor het misbruiken van 87 kinderen. Hoofdofficier van justitie Theo Hofstee blikt bij Andries en Tijs terug op de zaak die Nederland twee jaar lang verbijsterde.
Shirin Musa maakte in december 2010 een einde aan haar islamitische huwelijk met behulp van een Nederlandse rechter. Haar ex-man werd gedwongen de scheiding te aanvaarden op straffe van een dwangsom. Shirin Musa - de eerste Nederlandse moslima die zoiets voor elkaar kreeg - gaat nu ook andere vrouwen helpen. Via de stichting Femmes For Freedom komt ze op voor de rechten van vrouwen die gevangen zitten in een religieus huwelijk. Waarom moet er een rechter aan te pas komen om een islamitisch huwelijk te ontbinden?
Vanavond is in de Rode Hoed te Amsterdam de eerste van drie lijsttrekkersdebatten tussen Tofik Dibi en Jolande Sap van GroenLinks. Politiek commentator Jos Heymans volgt speciaal voor ons het debat en doet bij ons aan tafel verslag van de avond.
Die moslima lijkt me interessant hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit belooft een topshow te worden.
Hopelijk ontspoort het topic weer.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die moslima lijkt me interessant hoor
Ik wordt gek van jouw PI, het lijkt alsof je alles sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 21 mei 2012 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk ontspoort het topic weer.
Knevel en Van den Brink zijn capabele discussieleiders, ik zie er geen brood in het programma aan te vallen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk ontspoort het topic weer.
Ik was het vergeten maar toen ik Ferrier en deze mevrouw nu zag was het snel geregeld.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker K&vdB kijken...het broekje heb ik inmiddels al uit.
Ik wil wel eens een van die kinderen horen. Maar dat zal wel weer moeilijk gaan ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:09 schreef alors het volgende:
yes! nóg iemand over de zaak Robert M, dat hadden we nog niet genoeg gehoor.
?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem wat bleu over komen...maargoed jij kijkt ook op een andere manier naar hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |