SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Erg vermakelijke boeken en tv programmasquote:
traag internet jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je zit op de Caribische eilanden ofzo? is alweer minuut geleden
Volgens mij refereerde hij er juist aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jelle BC kent de slag bij Beverwijk niet
Nou iddquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
Echt die filmpjes. Wat tenenkrommend. JBC zit er ook weer '' bij. Cliché fimpjes..
Hij zei "Dat zou in NL geen slecht idee zijn"quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij refereerde hij er juist aan.
Sarcasme.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij zei "Dat zou in NL geen slecht idee zijn"
Ja, bij Beverwijk schijn je wel een leuk veldje te hebben....quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij zei "Dat zou in NL geen slecht idee zijn"
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:45 schreef Kenju het volgende:
Vrouwen hebben helemaal geen verstand van sport. Iig niet van voetbal...
het is toch zo? Ik zou haar voor geen duizend euro doen hoor... als ze alleen al op je ligt ben je platquote:
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is toch zo? Ik zou haar voor geen duizend euro doen hoor... als ze alleen al op je ligt ben je plat
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat herken ik niet door mijn autisme
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
ze vindt zichzelf behoorlijk grappig zeg... fuck
Het is wel waar wat ze zegt over het commentaar andersquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
what the fuck lult die hoer. wielrennen is gewoon tof, om die teamtaktieken te weten etc..
Dat zegt ze.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
what the fuck lult die hoer. wielrennen is gewoon tof, om die teamtaktieken te weten etc..
doet niet terzake.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zegt ze.
Hoe oud ben je trouwens?
Ik wist dat maar verzweeg het bewust voor julliequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze werkt voor De Brey...dat verklaart e.e.a.
trioquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Deels waar, maar deels is het ook zo dat vrouwen objectiever kunnen oordelen over andere vrouwen. Mannen zien soms twee dikke tetten, blond haar en zijn dan al tevreden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Kenju het volgende:
Echt een vrouwenuitleg om iemand niet knap te noemen. Vrowuen kunnen het gewoon niet hebben dat zij gewoon niet zo knap zijn als mooie vrouwen. Mannen hebben daar veel minder moeite mee.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Deels waar, maar deels is het ook zo dat vrouwen objectiever kunnen oordelen over andere vrouwen. Mannen zien soms twee dikke tetten, blond haar en zijn dat al tevreden.
In feite kun je zeggen dat Nynke oppervlakkig alle sporten volgt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
+1quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Rickazio het volgende:
Inhoud 0
vermaak 0
========
slechte uitzending
Plus:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef MilaNL het volgende:
Jort Kelder te gast. Had gedacht dat ze die nooit meer zouden uitnodigen.
Ja dat is een mooie he.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:07 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kunnen een voorselectie en open democratie nou samen gaan?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Vast door een ecologisch negerkindje gemaakt genaamd Ngudu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |