Dit dus!quote:
quote:Rijdende Rechter in de clinch met buren
AMSTERDAM - Frank Visser, beter bekend als de Rijdende Rechter die op televisie burenruzies oplost, is zelf allesbehalve geliefd in zijn eigen buurt.
De rechter haalt zijn buurtgenoten in de Hilversumse Schilderswijk het bloed onder de nagels vandaan. Een van hen vertelt in weekblad Weekend: "Kort na zijn komst had hij al problemen. Het ging om een grote conifeer die bij Visser in de achtertuin stond en die veel zonlicht wegnam bij de buren. De buurman deed zijn beklag bij Visser, maar die haalde zijn schouders op."
Een buurvrouw heeft moeite met het feit dat Mr. Visser zijn auto op de openbare weg parkeert, terwijl hij een eigen oprit heeft. "Hij parkeert zijn auto gewoon op straat. Nu heeft hij daar natuurlijk het recht toe, maar het leidt wel tot irritatie. We hebben twee auto's en raken die soms moeilijk kwijt."
Volgens de boze buren doet Visser weinig moeite om contact te maken met de buurt. "Wij houden hier om de zoveel tijd een buurtbarbeque en hij had zich daarvoor opgegeven. Hij bleef gewoon weg en liet niets van zich horen. Ook op straat kan er geen groet vanaf."
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)nch_met_buren__.html
Ik zit er weer klaar voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:07 schreef tralalala het volgende:
Morgen een herhaling van de Rijdende Rechter.
psies....quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
Oh die weet ik nog wel. Waarom niet een hele oude, veel leuker, die weet je tenminste niet zo goed meer.
of een die minder bekend maar toch leuk is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:03 schreef Bundesrepublik het volgende:
Waarom herhalen ze niet de uitzending over de hengel?
Dat zie ik nu ook. Bah, geen super aflevering en te kort geleden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
Oh die weet ik nog wel. Waarom niet een hele oude, veel leuker, die weet je tenminste niet zo goed meer.
Over welke aflevering heb jij het over?quote:
Die nu op Ned1 isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Over welke aflevering heb jij het over?
Met nieuwe hartklepquote:
Ik heb nog een hele oude op band staan met een man die schadevergoeding eiste voor werk wat hij niet kreeg (iets met foldertjes). Die man woont hier in de buurt en hij had ook altijd het depot voor de ochtendkrant, bekend figuur dus hier. Dat was nog een met Mieke van back in de 90's.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
Of vd Pekbuurt want dat is bij de Shell in de buurt, vanwege de vlag.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Aan die mensen ook, die ouwe staat vooraan met het verbranden van kerstbomen
Oh ja verrek! Ik dacht al, ik ken haar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
Oh dat is dat mens![]()
"wat ben je zielig buu'man!"
Zij zit nu in het panel. Het is inderdaad net Jiskefet.
Ze zit dus ook met die opmerking steeds in de leader.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja verrek! Ik dacht al, ik ken haar.
Je zou er mee samen wonen al die jarenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij is wel fief voor 86
Die buurvrouw is wel een bitch zeg poe
Dan heb je niks te zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou er mee samen wonen al die jaren
Heerlijk die Amsterdamse vrouwquote:
Nee man, die was gewoon eng!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dat Thomas Berge mensdie vond ik zwaar kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |