SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef Lastpost het volgende:
Bijzonder goed, alleen in afwachting van ons avondeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
OT: pffff ik wil dit niet meer voelen. Ik kan niet zonder je
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
Moet je tegen hem zeggen. Niet hier, heb je niks aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:03 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]!!
OT: pffff ik wil dit niet meer voelen. Ik kan niet zonder je
Dat weet hij en dat boeit hem niks.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:07 schreef zibster het volgende:
[..]
Moet je tegen hem zeggen. Niet hier, heb je niks aan.
Voel me goed.
Dan heb je vast te snel seks gegeven ofzo. Spanning is in ieder geval weg, je bent niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:09 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dat weet hij en dat boeit hem niks.
Mooizo
Allebei bazenstedenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
Goed!! Gisteren naar Den Bosch geweest, was koopzondag + markt. Net voor t eerst yoga gedaan en nu lekker werken en me verheugen op morgen: naar Koln!
Voor minder dan cum laude doen we het niet!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
GewéldigWeer een First Class cijfer (omgerekend een 9) teruggehad welke me weer motivatie geeft voor m'n tentamenperiode
*grin* dat gaat helaas niet meer lukken, maar heb nog wel kans op een cum-laude vakkenpakket op m'n gastuniversiteit. Gemiddelde ligt op dit moment op een 8,5 aan vakken hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Voor minder dan cum laude doen we het niet!
Waarom stel je me teleur bloem? Wil je me echt pijn doen? wil je me echt aan het huilen maken?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*grin* dat gaat helaas niet meer lukken, maar heb nog wel kans op een cum-laude vakkenpakket op m'n gastuniversiteit. Gemiddelde ligt op dit moment op een 8,5 aan vakken hier.
Ja, dat is mijn levensdoel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:04 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Waarom stel je me teleur bloem? Wil je me echt pijn doen? wil je me echt aan het huilen maken?
Bijna weekend en ik voel me best goed.
Ik vind dat prikkelend.quote:
Dan wordt het tijd om hulp te zoeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
Zwaar kut, ik ben echt helemaal de weg kwijt.
Neus compleet aan gort door de coke, verslaafd aan wiet, constant braken van de alcohol.
LoLLeD!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef miesjelle112 het volgende:
Belazerd!
M'n magnum Infinity groeit niet aan
Volhoudenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
Goed. Heel de dag idioot lopen glimlachen naar een super leuke jongen/collega, die zal wel gedacht hebben.
A smile is the prettiest thing you can wear zeggen ze toch altijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
Goed. Heel de dag idioot lopen glimlachen naar een super leuke jongen/collega, die zal wel gedacht hebben.
Wat kijk je dan? Ik kom niet verder dan Discovery en dat is maar saai!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:07 schreef minthy het volgende:
Ontzettend moe, maar het lukt me niet om in slaap te komen... Gelukkig is er nog genoeg op tv
Comedy Centralquote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:17 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Wat kijk je dan? Ik kom niet verder dan Discovery en dat is maar saai!
Ps is je pm stuk?
OT: saai en verveeld!
Ha ik ken dat! iPhone enzo. Alvast excuses voor de typefouten in mijn antwoord! Die rare woorden heb ik niet bedacht!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Comedy Central![]()
En ik type op een tablet, duurt lang
Ben nog geen rare woorden tegengekomen, valt meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:34 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ha ik ken dat! iPhone enzo. Alvast excuses voor de typefouten in mijn antwoord! Die rare woorden heb ik niet bedacht!
Dan wordt het hoog tijd om uit huis te gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, wat een zeikwijf heb ik toch als moeder. Er is weer eens bezoek over de vloer en ze moet weer volkomen haar gelijk hebben. Ik sta gewoon in de deuropening, raak de deur bijna niet aan:
"NIET AAN MIJN DEUREN HANGEN!"
Mam, ik raak die deur bijna niet aan. Ik sta hier gewoon met beide voeten op de grond en met mijn hand lichtjes tegen die deur. Ik hang niet aan je deur.
"NIET AAN MIJN DEUREN HANGEN ZEI IK. MOET JE WEER HET LAATSTE WOORD HEBBEN?!"
Stom wijf!
Wtf heb jij voor moeder?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, wat een zeikwijf heb ik toch als moeder. Er is weer eens bezoek over de vloer en ze moet weer volkomen haar gelijk hebben. Ik sta gewoon in de deuropening, raak de deur bijna niet aan:
Mam, ik raak die deur bijna niet aan. Ik sta hier gewoon met beide voeten op de grond en met mijn hand lichtjes tegen die deur. Ik hang niet aan je deur.
Stom wijf!
Die tip is al meer dan 1 keer gegeven inmiddels ..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd om uit huis te gaan
Je zal het wel zelf uitgelokt hebben en dan een ander de schuld geven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Stom wijf!
Natuurlijk! Zo is het helemaal gegaan!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zal het wel zelf uitgelokt hebben en dan een ander de schuld geven.
stomme puberquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Natuurlijk! Zo is het helemaal gegaan!Want daar zou ik echt zo kwaad om worden, als ik het zelf expres had uitgelokt!
Als het niet prettig voelt, vooral niet doen!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:22 schreef Mishu het volgende:
Kga denk ik stoppen met mijn bijbaan, na pas 4 maanden. Voelt niet prettig.
Nouja zou dr wel blij mee zijn maar zou me ook een quitter voelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:00 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als het niet prettig voelt, vooral niet doen!
OT: saai, verdrietig, verveeld en honger
Als jij er blij van wordt moet je het doen! Als niemand aan jou denkt moet je het zelf maar doen! En als het slechter gaat met je werkgever trappen ze jou er ook uit zonder pardon! Dus gewoon aan jezelf denkenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja zou dr wel blij mee zijn maar zou me ook een quitter voelen.
Ex?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:25 schreef ovoxo het volgende:
Heel kut. Verdrietig, teleurgesteld, boos...
tsk, tsk... Ooit kijk je hier op terug en denk je "ging nergens over".quote:
Met hem weet je het maar nooit, geloof me. Ik ben zo'n idiootquote:Op zondag 20 mei 2012 09:38 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
tsk, tsk... Ooit kijk je hier op terug en denk je "ging nergens over".
Kan de beste overkomen. Maar laat die stakker lekker gaan. Je moest toch dood ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Met hem weet je het maar nooit, geloof me. Ik ben zo'n idioot.
Ja dat kreeg ik wel te horen, maar hij wil nu gewoon 'soms' met me praten. Nouja, gisteren maakte ik een foute zet om iets te zeggen tegen hemquote:Op zondag 20 mei 2012 09:42 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen. Maar laat die stakker lekker gaan. Je moest toch dood ofzo?
Exen die achteraf gaan dreigen en schelden...quote:Op zondag 20 mei 2012 09:47 schreef ovoxo het volgende:
Ja dat kreeg ik wel te horen, maar hij wil nu gewoon 'soms' met me praten. Nouja, gisteren maakte ik een foute zet om iets te zeggen tegen hem. My bad...
Is het uit?quote:Op zondag 20 mei 2012 10:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Exen die achteraf gaan dreigen en schelden...
Maar ja, ik ken een nog erger geval. Die scheldt en dreigt zelf niet, maar die zet zijn 14-jarige dochter () in om zijn ex-vriendin scheld- en dreigmails te sturen.
Dat is nog veel erger, dan ben je echt hopeloos bezigquote:Op zondag 20 mei 2012 10:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar ja, ik ken een nog erger geval. Die scheldt en dreigt zelf niet, maar die zet zijn 14-jarige dochter () in om zijn ex-vriendin scheld- en dreigmails te sturen.
Heb je het nou over mij persoonlijk? Nou, ik hoop niet dat ik ooit op een man val die zo is. Dan reken ik het namelijk niet alleen hem aan, maar ook mezelf (dat ik met zo iemand in zee ben gegaan).quote:
Tja, en lekker goed ook voor de ontwikkeling van die dochter om voor dat soort praktijken gebruikt te worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:05 schreef ovoxo het volgende:
Dat is nog veel erger, dan ben je echt hopeloos bezig. Maarja, ik ga de fout niet meer maken om wat dan ook tegen hem te zeggen.
Altijd goedquote:
Tip: hou buienradar in de gaten.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:33 schreef patrickpsv het volgende:
Beetje aan het piekeren, of ik nou naar een festival ga, of naar de sportschool, of naar de tennisvereniging, of naar het dorp, er veranderd gewoon niks. Waardoor er eigenlijk weinig te genieten valt, het zal wel aan mijn houding of uiterlijk liggen, maar ik heb echt geen idee meer wat ik eraan ga doen.
Straks even ontspannen met een barbecue bij familie.
Was heerlijk, ging enorm goed en een paar keer bijna dood gegaanquote:Op zondag 20 mei 2012 11:03 schreef Unsub het volgende:
[..]
Altijd goed
OT: kut, op stap geweest, nu dus laat wakker, dus minder tijd om te leren voor mijn CE
Herkenbaar, helaas. Ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben, het geeft zoveel stress ...quote:Op zondag 20 mei 2012 10:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hehe doen wij ook, hier ook een Köln magneetje op de koelkast.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
OT: Fantastisch want Köln was super! Heb een klein magneetje gekocht voor de koelkast, wat inmiddels traditie geworden is hier.
Vertellen wanneer het goed voelt!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef Yuki het volgende:
Lichtelijk gespannen...komt zo naar me toe en ik denk dat ik moed moet gaan verzamelen om hem iets over m'n verleden te vertellen
Ik wil niet te lang wachten met eerlijk zijn, maar ben ook bang dat dit iets gaat veranderen. Of dat het zelfs stukgaat.
En dat terwijl ik alleen maar![]()
![]()
gevoelens heb nu
*vult lijstje aanquote:Op zondag 20 mei 2012 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar, helaas. Ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben, het geeft zoveel stress ...
Zo tof hoe jij meeleeftquote:Op zondag 20 mei 2012 22:10 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Vertellen wanneer het goed voelt!
Hoe is het gegaan? Yuki is nu nog meer?
OT: weer een nachtje slapen zonder jouw sterke armen om me heen
quote:Op maandag 21 mei 2012 04:16 schreef nicknicknickname het volgende:
Moe![]()
Net weer terug van een inbraakmelding op mijn werk. Voor de derde keer in twee maanden ingebroken en weer niets gestolen![]()
Nu toch nog maar even een paar uurtjes proberen te slapen
Lijkt het op ja. Nu hadden ze weer de verkeerde deur.. Alleen maar zware machines daar!quote:Op maandag 21 mei 2012 04:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]lijkt wel alsof ze naar iets specifieks op zoek zijn maar het niet kunnen vinden.
Woeh, super fijn!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo tof hoe jij meeleeft
Ging goed. Heb het verteld, ook al vond ik het heel eng... Maar het zat me zo vreselijk in de weg dat ik niet kon genieten van de mooie momenten samen. Het moest er gewoon uit.
Hij reageerde heel rustig, begripvol en lief.
Dus nu opgelucht en nog verliefderderder
Jij een
Ik weet niet of jij zoiets hebt meegemaakt, maar het kan een hoop verpesten. Ook je goede herinneringen. Het enige wat dan achterblijft is een smerige nasmaak. Ineens lijkt die persoon een heel ander mens in jouw ogen, waardoor je gaat twijfelen of je hem/haar ooit echt gekend hebt. Of hij/zij tijdens de relatie de 'echte' was, of pas erna ...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
*vult lijstje aan*
Maargoed, de mooie dingen wegen minstens zo veel, dus daar denk ik liever aan. Waarom de mooie dingen vergeten en de nadruk leggen op de slechte?
OT: Avengers is een bazenfilm!
Na mijn relatie was ik kwaad op mijn ex, maar dat was uit verdriet en jaloezie, dus het kan best zijn dat m'n ex er hetzelfde over denkt als jij, maar het betekent in mijn geval niet dat ik me in de relatie op een bepaalde manier heb opgesteld en dus 'nep' was.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij zoiets hebt meegemaakt, maar het kan een hoop verpesten. Ook je goede herinneringen. Het enige wat dan achterblijft is een smerige nasmaak. Ineens lijkt die persoon een heel ander mens in jouw ogen, waardoor je gaat twijfelen of je hem/haar ooit echt gekend hebt. Of hij/zij tijdens de relatie de 'echte' was, of pas erna ...![]()
Soms is het gewoon niet makkelijk om alleen aan de goede dingen te denken. Vooral als het op zo'n manier moest eindigen. Sorry voor de irrelevantie, dit moest ik even kwijt.![]()
OT: Pijn aan m'n rug ... Weer verkeerd gelegen vannacht. Ik heb echt een nieuw matras nodig, ik kan het alleen niet betalen ...
Het viel hier wel mee, heerlijke barbecue gehad gisterenquote:
Dankjequote:
Ik vind het knap van jequote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef Mishu het volgende:
Goed, ik heb een jongen volledig achter me gelaten. Nu het uit is met zijn vriendin wilt hij opeens wel met me. Nou, ik heb inmiddels zelfrespect gekregen en ik hoef hem dus niet meer.
Nieuwe regel: ik ondermijn niet meer mijn eigen zelfrespect door achter jongens aan te rennen die mij niet op waarde schatten.
Het is moeilijk maar ik moet dit doen om uiteindelijk een gezond iemand te worden.
Dit dus, en ook hoofdpijn erbij en de hele dag aan 't niezenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Dikke klieren, jeukende neus! Hooikoorts!
Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik zelf precies hetzelfde heb meegemaakt. Komt goedquote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Hectisch weekend gehad, na 3 jaar zijn mijn vriend en ik uit elkaar. Na een hele dag van alles te hebben geregeld en al mijn spullen te hebben verplaatst naar mijn ouderlijk huis..ben ik toch wel heel erg moe. Ik hoop dat ik kan slapen vannacht..
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb vorige week mijn relatie van 8 jaar beeindigd. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, dat is fijn. Hij komt morgen nog een deel van zijn kleding halen en hoewel ik niet echt zenuwachtig ben, vind ik het toch wel vreemd om hem weer te zien.
Awhh, that sucks chick (of niet natuurlijk, dat ligt eraan hehe).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb vorige week mijn relatie van 8 jaar beeindigd. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, dat is fijn. Hij komt morgen nog een deel van zijn kleding halen en hoewel ik niet echt zenuwachtig ben, vind ik het toch wel vreemd om hem weer te zien.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:15 schreef Mishu het volgende:
Wow echt iedereen gaat uit elkaar lijkt het wel.
Oh heerlijk! Krijg er meteen memories bij van vroeger; in het gras zitten tussen de middag van school en dan broodjes aardbei met suiker etenquote:
Het was helaas cornflakes met yoghurt. maarja, afvallen, daar doe ik het voor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:43 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Krijg er meteen memories bij van vroeger; in het gras zitten tussen de middag van school en dan broodjes aardbei met suiker eten
Huisarts bellen! niet mee rond blijven lopen! Daar heb je zoveel ellende van!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pijn en geirriteerd! Vermoedelijk blaasontsteking
Haha ja, het zuigt zekerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Awhh, that sucks chick (of niet natuurlijk, dat ligt eraan hehe).
Al van jongs af aan bij elkaar, vond het zo schattig.![]()
Lijkt me inderdaad ook vreemd om elkaar dan weer te zien, awkward momentje, maar komt vast wel goed als m'n idiote neefje zich anders gedraagt dan mij wanneer relaties in de soep lopen![]()
OT: Van alles wat, onzeker, opgelucht, blij maar het kan zo omdraaien richting een jankbui geloof ik.![]()
Ik heb vanmorgen om 9 uur al n potje met urine weggebracht, t is helaas niet de 1e keer! Na 14:30 kan ik bellen voor de uitslagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:30 schreef Miam het volgende:
[..]
Huisarts bellen! niet mee rond blijven lopen! Daar heb je zoveel ellende van!
OT;
Zo is dat, komt allemaal wel weer goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha ja, het zuigt zeker. Maar het is wat het is. En je neef komt er wel overheen, dat weet ik zeker
Gelukkig hebben we geen ruzie
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo is dat, komt allemaal wel weer goed.![]()
Sterkte in ieder geval, is niet niks zo'n beslissing na zoveel jaar en je bent nog steeds welkom mocht ik ooit eens gaan trouwen.
Same herequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ondanks dat ik de meest ondergewaardeerde en slechtst betaalde baan heb, kan ik eigenlijk alleen maar medelijden hebben met de mensen die een kantoorbaantje hebben.. Ik kan namelijk altijd genieten in mijn tuintje met mooi weer
Kortom: life's good !!!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit in de zon te Fokken, en word er nog voor betaald ook
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
In de knoop met mijzelf. Wat haat ik dat, zelf mijn grootste vijand zijn.
Ook hier zeker herkenning helaas...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
In de knoop met mijzelf. Wat haat ik dat, zelf mijn grootste vijand zijn.
Wat doe je dan? Als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ondanks dat ik de meest ondergewaardeerde en slechtst betaalde baan heb, kan ik eigenlijk alleen maar medelijden hebben met de mensen die een kantoorbaantje hebben.. Ik kan namelijk altijd genieten in mijn tuintje met mooi weer
Kortom: life's good !!!![]()
Uiteindelijk bijna de helft van mijn boodschappen net opgegeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef Gary_Oak het volgende:
Moe en futloos. Heel erg honger, maar geen zin om te koken.
Chillquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Yes, weer een herkansing gehaaldzou ik dan toch nog m'n P halen?
Lekker weer, straks ff rustig een uurtje sporten in plaats van de 2.5u normaliter.
Na 3 kwartier rechtsomkeer gemaakt in die sauna wat ze sportschool noemenquote:
Aawh, liefquote:
Werd ik ook.quote:
Care to explain?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef patrickpsv het volgende:
En net als je denkt dat het niet erger kan, word het erger. Wat heeft het eigenlijk nog voor zin.Sociale confrontatie word met de dag groter.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Sukkelig. Faalcrush op een 25 jaar oudere man.Christ.
Dat. Daarnaast word ik me toch ineens een potje verkouden...quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
Warmik kan door de hitte niet slapen
Jazeker, we zitten elke avond te praten tot een uur of 3. Nu alweerquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die sma met wie je je levensverhalen hebt uitgewisseld?
Ohnoes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Sukkelig. Faalcrush op een 25 jaar oudere man.Christ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |