SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef Lastpost het volgende:
Bijzonder goed, alleen in afwachting van ons avondeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
OT: pffff ik wil dit niet meer voelen. Ik kan niet zonder je
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
Moet je tegen hem zeggen. Niet hier, heb je niks aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:03 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]!!
OT: pffff ik wil dit niet meer voelen. Ik kan niet zonder je
Dat weet hij en dat boeit hem niks.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:07 schreef zibster het volgende:
[..]
Moet je tegen hem zeggen. Niet hier, heb je niks aan.
Voel me goed.
Dan heb je vast te snel seks gegeven ofzo. Spanning is in ieder geval weg, je bent niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:09 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dat weet hij en dat boeit hem niks.
Mooizo
Allebei bazenstedenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
Goed!! Gisteren naar Den Bosch geweest, was koopzondag + markt. Net voor t eerst yoga gedaan en nu lekker werken en me verheugen op morgen: naar Koln!
Voor minder dan cum laude doen we het niet!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
GewéldigWeer een First Class cijfer (omgerekend een 9) teruggehad welke me weer motivatie geeft voor m'n tentamenperiode
*grin* dat gaat helaas niet meer lukken, maar heb nog wel kans op een cum-laude vakkenpakket op m'n gastuniversiteit. Gemiddelde ligt op dit moment op een 8,5 aan vakken hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Voor minder dan cum laude doen we het niet!
Waarom stel je me teleur bloem? Wil je me echt pijn doen? wil je me echt aan het huilen maken?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*grin* dat gaat helaas niet meer lukken, maar heb nog wel kans op een cum-laude vakkenpakket op m'n gastuniversiteit. Gemiddelde ligt op dit moment op een 8,5 aan vakken hier.
Ja, dat is mijn levensdoel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:04 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Waarom stel je me teleur bloem? Wil je me echt pijn doen? wil je me echt aan het huilen maken?
Bijna weekend en ik voel me best goed.
Ik vind dat prikkelend.quote:
Dan wordt het tijd om hulp te zoeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
Zwaar kut, ik ben echt helemaal de weg kwijt.
Neus compleet aan gort door de coke, verslaafd aan wiet, constant braken van de alcohol.
LoLLeD!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef miesjelle112 het volgende:
Belazerd!
M'n magnum Infinity groeit niet aan
Volhoudenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
Goed. Heel de dag idioot lopen glimlachen naar een super leuke jongen/collega, die zal wel gedacht hebben.
A smile is the prettiest thing you can wear zeggen ze toch altijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
Goed. Heel de dag idioot lopen glimlachen naar een super leuke jongen/collega, die zal wel gedacht hebben.
Wat kijk je dan? Ik kom niet verder dan Discovery en dat is maar saai!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:07 schreef minthy het volgende:
Ontzettend moe, maar het lukt me niet om in slaap te komen... Gelukkig is er nog genoeg op tv
Comedy Centralquote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:17 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Wat kijk je dan? Ik kom niet verder dan Discovery en dat is maar saai!
Ps is je pm stuk?
OT: saai en verveeld!
Ha ik ken dat! iPhone enzo. Alvast excuses voor de typefouten in mijn antwoord! Die rare woorden heb ik niet bedacht!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Comedy Central![]()
En ik type op een tablet, duurt lang
Ben nog geen rare woorden tegengekomen, valt meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:34 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ha ik ken dat! iPhone enzo. Alvast excuses voor de typefouten in mijn antwoord! Die rare woorden heb ik niet bedacht!
Dan wordt het hoog tijd om uit huis te gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, wat een zeikwijf heb ik toch als moeder. Er is weer eens bezoek over de vloer en ze moet weer volkomen haar gelijk hebben. Ik sta gewoon in de deuropening, raak de deur bijna niet aan:
"NIET AAN MIJN DEUREN HANGEN!"
Mam, ik raak die deur bijna niet aan. Ik sta hier gewoon met beide voeten op de grond en met mijn hand lichtjes tegen die deur. Ik hang niet aan je deur.
"NIET AAN MIJN DEUREN HANGEN ZEI IK. MOET JE WEER HET LAATSTE WOORD HEBBEN?!"
Stom wijf!
Wtf heb jij voor moeder?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, wat een zeikwijf heb ik toch als moeder. Er is weer eens bezoek over de vloer en ze moet weer volkomen haar gelijk hebben. Ik sta gewoon in de deuropening, raak de deur bijna niet aan:
Mam, ik raak die deur bijna niet aan. Ik sta hier gewoon met beide voeten op de grond en met mijn hand lichtjes tegen die deur. Ik hang niet aan je deur.
Stom wijf!
Die tip is al meer dan 1 keer gegeven inmiddels ..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd om uit huis te gaan
Je zal het wel zelf uitgelokt hebben en dan een ander de schuld geven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Stom wijf!
Natuurlijk! Zo is het helemaal gegaan!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zal het wel zelf uitgelokt hebben en dan een ander de schuld geven.
stomme puberquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Natuurlijk! Zo is het helemaal gegaan!Want daar zou ik echt zo kwaad om worden, als ik het zelf expres had uitgelokt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |