Ze zijn allemaal vermakelijk, en allemaal in zekere zin hebben ze een bijdrage aan The Avengers, omdat ze iets uitleggen of introduceren. Maar eigenlijk hoef je er geen één gezien te hebben. Zo is de film gewoon opgezet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:54 schreef Gray het volgende:
[..]
The Incredible Hulk staat los van de rest, de rest zou je eigenlijk wel eerst moeten zien. Ook Cap A is handig, vanwege dat kubusding.
Het zijn allemaal vermakelijke films, dus het is niet alsof het arbeid zal zijn om ze te zien voor je The Avengers gaat kijken.
Ik had Thor niet gezien voor deze film maar dacht dat echt niet. Kende gewoon de achtergrond niet van de villain, maar dat is niet per se nodig. En de relatie met Thor wordt in deze film ook uitgelegdquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat je als je Thor niet gezien hebt wel zoiets hebt van WTF gaat dit over.
Ben zeer benieuwd wat hij er van vond.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
ik ga er vanavond naar toe samen met mijn vaderHij heeft nog allemaal oude strips van vroeger met de Avengers en wou speciaal naar deze film toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu me verheugen op TDKR.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef heists het volgende:
Ik was wel een beetje underwhelmed om eerlijk te zijn. Misschien lag het aan het assemble, ik denk dat er ik er meer van had genoten als één karakter centraal stond. Toch geen slechte film.Tja, ze hebben bijna allemaal al hun eigen film gehad heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu me verheugen op TDKR.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Heb ik ook weer zin inquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef Lithia het volgende:
Ik heb de film nog een keer gekeken.Blijft tof.
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:15 schreef Kansenjongere het volgende:
Zijn er ook pathé-bioscopen die deze film niet in 3d draaien?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:21 schreef Breuls het volgende:
Die komt uit in augustus. Misschien is een 2D-bril iets voor je?
Welke flauwe draai? Ik snap zijn quote wel: hij is een creator, en dan is het toch anders als je niet met je eigen personages kunt werken. Hoe zwaar dat exact meeweegt is aan hem, natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whedon wil voor deel 2 gewoon veel meer geld krijgen gezien het succes van de eerste, dat lijkt me duidelijk. Niet eens onterecht, maar beetje flauw om er zo'n flauwe draai aan te geven.
Ik had Thor wel gezien en had zoiets van WTF gaat dit over. Het eerste kwartier is objectief gezien gewoon weinig logisch. Het is meer bedoeld van: kijk dit is slechterik, en hij doet slechte dingen, want hij is gewoon slecht, zie hoe geniepig hij uit z'n ogen kijkt. En dat kubusje is overduidelijk de MacGuffin. Nu komen de helden die hem gaan proberen terug te krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat je als je Thor niet gezien hebt wel zoiets hebt van WTF gaat dit over.
Whedon heeft vrijwel altijd gekozen voor het waarmaken van zijn eigen creaties ipv geld. Zou me niets verbazen als ie bij The Avengers zich weer te kort heeft gedaan en voor een stuk minder geld werkt dan ze eigenlijk voor een director wel over hadden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whedon wil voor deel 2 gewoon veel meer geld krijgen gezien het succes van de eerste, dat lijkt me duidelijk. Niet eens onterecht, maar beetje flauw om er zo'n flauwe draai aan te geven.
Valt wel mee, ik heb Thor en Captain America beide niet gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
hij kan niks zonder stomme staf en hij is dom genoeg om te denken dat enger mannetje hem echt over de aarde laat regeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik had Thor wel gezien en had zoiets van WTF gaat dit over. Het eerste kwartier is objectief gezien gewoon weinig logisch. Het is meer bedoeld van: kijk dit is slechterik, en hij doet slechte dingen, want hij is gewoon slecht, zie hoe geniepig hij uit z'n ogen kijkt. En dat kubusje is overduidelijk de MacGuffin. Nu komen de helden die hem gaan proberen terug te krijgen.
Dat vond ik het mooie inderdaad. Iedere hoofdpersonage had een mooie balans met elkaar en kregen allemaal net zo veel aandacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:51 schreef Writersright het volgende:
Ik was eigenlijk bang dat Cap 'onder zou sneeuwen' tussen figuren als Hulk, Thor en Iron Man (Cap is 'alleen' maar een Super Soldier) maar viel me erg mee goed ze hem de leidersrol wisten te geven zonder geforceerd over te komen.
Ha, ben benieuwd hoelang die online blijft staan.quote:
Hmm, niet al te lang dus. Disney has attacked.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ha, ben benieuwd hoelang die online blijft staan.
Bazen vaderquote:Op maandag 28 mei 2012 17:09 schreef Evertjan het volgende:
beetje een matige 1e helft maar de 2e helft maakt alles goed. TopfilmBen er nu al 2 keer naar toe geweest
Zelfs mijn vader £o_van 60 vond het een geweldige film. Maar die kende ze nog van de o_u[de comics van zijn jeugd
Mijn vriendin en ik voelden ons ook echt nerds omdat we bij elke grap lachten en de rest van het publiek stil bleefquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef Axia het volgende:
Afgelopen woensdag weer naar de The Avengers geweest. Wat een saai publiek, zeg. Behalve op de 2 scenes van Hulk hoorde je bijna niemand lachen bij de andere grappen.Dan toch liever met de nerds in een zaal zitten
Bij dat soort films moet je in de eerste paar weken gaan, dan zit je goed qua publiek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik voelden ons ook echt nerds omdat we bij elke grap lachten en de rest van het publiek stil bleef.
Is ook een misvatting dat BN'ers niet nerdy kunnen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:24 schreef Breuls het volgende:
Tijdens de officiële celebrity-première moesten veel BN'ers anders ook regelmatig lachen hoor. Zelfs Stan Lee kreeg een reactie.
Klopt, maar die tv-serie moet het doen zonder de grote namen en draait vooral in hoe de gewone mens leeft in een wereld waar superhelden het gevaar bestrijden. Lijkt mij - vooralsnog - niet erg interessant en kan me niet voorstellen dat Whedon een grote vinger in de pap zal hebben bij de serie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
http://www.slashfilm.com/joss-whedon-signed-the-avengers-2/
Opzich was dit wel te verwachten, maar schijnbaar komt er ook een live-action tv serie in het marvel universum.
staat op de blu-ray en die is gewoon gereleasedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:31 schreef Breuls het volgende:
Item 47 moet nog uitkomen. Tenzij iemand 'm gelekt heeft, natuurlijk.
"Item 47 is set to be released on The Avengers Blu-ray on September 25, 2012"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
staat op de blu-ray en die is gewoon gereleased
In de States wel. Daarom staat het hele internet nu vol met BR rips van de film en kwam ik Marvel One Shot Item 47 2012 720p BluRay x264-P2P tegenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
"Item 47 is set to be released on The Avengers Blu-ray on September 25, 2012"
Volgens Wikipedia. Klopt dat niet?
Ik was van de week in verschillende DVD-winkels (voor iets anders) en heb nergens The Avengers zien liggen.
Op Amazon.com staat ook 25 september.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de States wel. Daarom staat het hele internet nu vol met BR rips van de film en kwam ik Marvel One Shot Item 47 2012 720p BluRay x264-P2P tegen
Gewoon gejat waar die BR geperst wordt misschien?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Dan weet ik het ook..enige dat ik weet is dat die Bluray ergens vandaan moet komen
Bij de Saturn hadden ze een fout gemaakt en lag de box al in de winkel met 6 films.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon gejat waar die BR geperst wordt misschien?die film is echt nog niet te koop hoor
http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=40721quote:ABC Greenlights Whedon's "S.H.I.E.L.D." TV Series
Deadline reports that Joss Whedon's rumored Marvel-themed TV project just got official. ABC has ordered a live-action pilot for "S.H.I.E.L.D." from Whedon, who will co-write and possibly direct.
News of a possible Marvel TV project for Whedon came following the announcement that he would return to direct "The Avengers 2," the sequel to the blockbuster "The Avengers" which has earned an estimated $617 million since its May 4 release. Signing on as director was actually part of a larger exclusive deal with Disney, Marvel's parent company, that would also see him develop a Marvel TV project.
Fans of Marvel Studios' films know that S.H.I.E.L.D., which stands for Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division, was first introduced in 2008's "Iron Man" and the organization's role has continued to grow in successive films. Both S.H.I.E.L.D. director Nick Fury (Samuel L. Jackson) and fan-favorite Agent Coulson (Clark Gregg) played critical roles in "The Avengers," making the project a logical choice for Whedon.
Whedon will co-write with his brother, Jed Whedon ("Spartacus: Vengeance"), and Maurissa Tancharoen ("Spartacus: Gods of the Arena"), both of whom also worked on Whedon's "Dollhouse" series at Fox. "S.H.I.E.L.D." marks Joss Whedon's return to television where he created the critically acclaimed "Buffy the Vampire Slayer," "Angel," "Firefly" and "Dollhouse."
Production on "S.H.I.E.L.D." will begin immediately, but there are no further details regarding casting for Marvel TV's first live-action project.
Lag zaterdag al gewoon bij FRS andersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:29 schreef Breuls het volgende:
Gaaf. Zou de serie ook een continuïteit delen met de films?
The Avengers komt overigens vandaag uit op de diverse home video formaten.
ik vermoed van wel, maar verwacht niet dat je Fury, Coulson of Hill er in zal zien. Of niet vaak.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:29 schreef Breuls het volgende:
Gaaf. Zou de serie ook een continuïteit delen met de films?
Ik hoop dat David Fury (Zodra Fringe afgelopen is), Jane Espenson en Tim Minear gaan meewerken aan die seriequote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Tokus het volgende:
jammer dat dat artikel op de frontpage dus al vanaf de titel niet klopt. The Avengers zelf krijgen geen tv-serie, het gaat over S.H.I.E.L.D (en dat zijn dus niet The Avengers).
bovendien waren Firefly en Dollhouse verre van succesvol. ze zijn wel culthits geworden
Dollhouse was succesvol genoeg voor een tweede seizoen en een comic, en culthit is ook een vorm van succes.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Tokus het volgende:
bovendien waren Firefly en Dollhouse verre van succesvol. ze zijn wel culthits geworden
Espenson zit bij Once Upon A Time, dus daar zou ik niet te snel op rekenen. Al is 1 aflevering vast wel te doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoop dat David Fury (Zodra Fringe afgelopen is), Jane Espenson en Tim Minear gaan meewerken aan die serie
fap fap fap
Denk ik ook. Het is strategisch niet slim om je helden op te laten branden in een tv-serie. DC en Warner hebben niet voor niets ooit tegen Smallville gezegd dat ze van Bruce Wayne af moeten blijven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nauwelijks tot geen superhelden in die serie, eerder iets à la Mission Impossible.
Hee Pierre. OUAT helemaal vergeten, moet ik ook eens checken!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Espenson zit bij Once Upon A Time, dus daar zou ik niet te snel op rekenen. Al is 1 aflevering vast wel te doen.
http://spinoff.comicbookr(...)omous-from-avengers/quote:S.H.I.E.L.D. TV Series Will Be ‘Autonomous’ From Avengers
Wednesday, August 29th, 2012 at 12:45pm
by Kevin Melrose
Whatever you want to call ABC’s newly greenlit S.H.I.E.L.D. pilot, don’t call it an Avengers spinoff, as co-writer Joss Whedon wants to stress that the series is largely “autonomous” from this year’s $1.5 billion blockbuster and its upcoming sequel.
That said, Variety’s Cynthia Littleton reported from Tuesday night’s Q&A the Writers Guild Theater with Sleepwalk with Me filmmakers Mike Birbiglia and Ira Glass that Whedon “reserves right to pepper in bits here and there.”
Part of Whedon’s new three-year exclusive deal with Marvel Studios, which of course includes The Avengers 2, the pilot centers on the global espionage and law-enforcement agency that’s been a key part of Marvel comics since 1965, and has helped to provide the connective tissue between the films of the Marvel Cinematic Universe (predominantly through cameos by Samuel L. Jackson’s Nick Fury and Clark Gregg’s Agent Coulson before the organization took center stage in The Avengers).
As previously reported, Whedon will co-write the pilot with his brother Jed Whedon and Jed’s wife Maurissa Tancharoen, with whom he previously worked on Dr. Horrible’s Sing-Along Blog and Dollhouse. Jed Whedon and Tancharoen will serve as showrunners and executive producers along with Jeffrey Bell (Angel, Alias). Jeph Loeb, Marvel’s head of television, will also executive produce.
Whedon, who may also direct the pilot, joked that he’ll show up every now and then “and take credit for everything,”
A live-action television series set in the Avengers universe was first teased nearly a month ago, with a S.H.I.E.L.D. drama seeming the most likely candidate (as we noted at the time, the project blends the ever-popular elements of a police procedural with high-tech espionage, and makes financial sense, as Marvel already has Helicarrier sets, CG models and costumes, would would lower the production costs of a weekly show).
The pilot, which is targeted for ABC’s fall 2013 lineup, would be the first Marvel project picked up by the network since the comic company’s acquisition by corporate parent Disney in 2009. ABC passed on AKA Jessica Jones, a pilot based on Alias by Brian Michael Bendis and Michael Gaydos, and development of the live-action revival of The Incredible Hulk by Guillermo del Toro and David Eick has been slow moving.
Hm. We hebben teveel police procedurals, maar de espionage-kant en wetende dat Whedon cs. zullen zoeken naar een originele insteek maakt dit toch wel interessant.quote:the project blends the ever-popular elements of a police procedural with high-tech espionage
Wereldberoemd in Whedonland!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Tokus het volgende:
Zover ik weet zijn er in televisieland twee grote beperkende factoren om Hollywood waardige CGI te kunnen realiseren:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
Weet je wat ik me nou afvraag, ze hebben bijvoorbeeld een Hulk 3d Model on file liggen. Hoe duur zal het voor zo'n studio zijn om een aflevering te bouwen waarin bijvoorbeeld The Hulk net zo netjes als in The Avengers wat hommeles schopt. Vooralsnog blijft CGI in series (ik noem een ijsbeer in Lost) enorm achter bij films...
hm, er zijn wat problemen mee...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:39 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Het wordt tijd dat die ontzettend vette box set uitkomt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Ze zeggen dat ie 25 september uitkomt, maar dat is nog maar afwachten)
http://www.toplessrobot.c(...)s_awesome_screwe.phpquote:
This video is a bit old, but if the only thing you know about Marvel's Cinematic Phase One Blu-ray set is that includes all the Marvel-produced movies and comes in Nick Fury's Cosmic Cube briefcase, then you should probably watch it. It details a lot of the extras the set will come with inside the briefcase, and it's actually really worth getting the set, even if you hate trying to work in abnormal DVD/Blu-ray cases to your home video collection.
Of course, it might be a moot point, since Marvel/Disney... uh, stole the briefcase design from a German luggage company, who is now suing them. The short version is this: Marvel used a briefcase from Rimowa GmbH as Fury's Tessaract transporter, and licensed it to appear in the movie with the company and all was well. The problem is the home video department is obviously releasing a pretty darn perfect replica of the suitcase for the set collection... and they never got rights from Rimowa GmbH to mass-produce a copy of their briefcase for this purpose. So now Rimowa GmbH is suing Marvel, and they're going to win, because Marvel/Disney totally fucked up.
That's obviously bad; bad for Marvel, and likely bad for folks like me who desperately want this Blu-ray set in their lives. Because either Disney/Marvel will have to pay off the luggage company a shit-ton to keep this thing releasing on time next month, or this thing is going to get delayed -- possibly past the holiday season. Or it's going to have to get a new case altogether. I admit, I'd rather have the briefcase at this point,if only to be able to get it next month. But if it has to be delayed, I wouldn't be opposed to a Quinjet. Hey, if you refuse to let me store in on my shelf like a regular Blu-ray, it might as well be something more exciting than a briefcase.
quote:The limited edition Marvel Cinematic Universe: Phase One - Avengers Assembled Collection has been delayed and is scheduled to ship in Spring 2013. The Collection will come in a new briefcase and include even more than the content and features that we had first advertised
Dat is copyrighted. Ze hebben toestemming/licentie om dat design in de film te gebruiken, maar niet om dat design vervolgens over te nemen in merchandise.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:21 schreef MikeyMo het volgende:
Wat is het probleem met het design dan?
Omdat er nou eenmaal soms mensen dood gaan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:30 schreef Stefan het volgende:
Waarom hebben ze Coulson eigenlijk dood laten gaan, volgens mij was t een populaire gast en had belangrijke rollen in Thor en Iron Man
Ik had t idee dat ze zelf ook twijfelden, toen Coulson gewond was had de scene ook zomaar kunnen zijn dat ie bleef leven, misschien hebben ze dat ook gefilmdquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Omdat er nou eenmaal soms mensen dood gaan.
Ik vond het ook jammer, maarja.
Ergens aan t eind zeggen ze: you pissed agent coulson of, dat kon ook betekenen dat ie nog leefdequote:Op zaterdag 8 september 2012 09:36 schreef Breuls het volgende:
Nee, het was gewoon gescript. Je kunt immers niet het samenkomen van het team op iemands dood laten hangen en dan tijdens het filmen twijfelen of je die dood wel door moet laten gaan.
Ja, en dan is de dramatische impact nul. Dat zou een slechte move zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ergens aan t eind zeggen ze: you pissed agent coulson of, dat kon ook betekenen dat ie nog leefde
De dood had op mij geen dramatische impact, loki die de wereld gaat veroveren was genoeg motivatie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, en dan is de dramatische impact nul. Dat zou een slechte move zijn.
Dat is gewoon een autoriteitsprobleem, geen desinteresse. Stark weet best hoe Coulson heet, al in Iron Man 1 heeft ie te maken met Coulson. Stark kan t niet hebben dat zn vrouw het goed kan vinden met Coulson.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:42 schreef Breuls het volgende:
(Plus: het grijpt terug op de "his first name is Agent" desinteresse in de persoon die Stark aan het begin veinsde.)
Als je Ruffalo eenmaal hebt gezien weet je dat Norton er niet geschikt voor was, inderdaad. Ik had Norton ook niet in The Avengers willen zien; dat had niet gepast.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:43 schreef Stefan het volgende:
Mirjam vond bij t kijken van I.Hulk trouwens Norton helemaal niks voor de rol van Banner en idd, Ruffalo doet t veel beter in de rol
Zoek het woord veinzen nog eens op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een autoriteitsprobleem, geen desinteresse. Stark weet best hoe Coulson heet, al in Iron Man 1 heeft ie te maken met Coulson. Stark kan t niet hebben dat zn vrouw het goed kan vinden met Coulson.
Hulk 1 vond ik al niks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als je Ruffalo eenmaal hebt gezien weet je dat Norton er niet geschikt voor was, inderdaad. Ik had Norton ook niet in The Avengers willen zien; dat had niet gepast.
Ik vind over het algemeen dat de Hulk films een groot probleem hebben in de motivatie: waar gaat het verhaal eigenlijk over? Banner die het moeilijk heeft met zijn 'condition' en tegen een "andere Hulk" of (een "ogenschijnlijk sterkere versie van zichzelf") moet vechten. Het eerste, wanneer het geen interessante invalshoek krijgt, is "boo fucking hoo" en het tweede is niet (meer) interessant. Dat gezegd hebbende, als men een goed verhaal weet te schrijven wil ik graag Ruffalo in zijn eigen Hulk-film zien.
Er is geen "Hulk 1", want de twee eerdere Hulk films hebben geen onderlinge connectie. Maar de film uit 2003 vond ik juist wel goed. Een beetje arty, op een leuke manier.quote:
Ze hebben zelf de filmrechten al, anders zou TIH niet gemaakt zijn en zou Hulk niet in The Avengers zitten. Een vervolg zou er wel kunnen komen, afhankelijk van Marvels planning.quote:Incredeble Hulk vond ik bij vlagen saai. En had te weinig humor, zowel banner als hulk en Liv tyler hielp ook niet.
Maar t verhaal is idd vooral vluchten tegen t leger.
Daarbij, Marvel moet betalen voor de filmrechten van de Hulk dus een IH2 zullen ze niet zo heel snel doen, zonder dat ze weten dat t veel geld gaat opleveren
Snap niet dat Norton zichzelf te duur maakte, zo'n succes was IH nou ook weer niet en sowieso is zn carriere niet meer wat t is geweestquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:03 schreef Dagonet het volgende:
Ruffalo had een lekkere Bill Bixby vibe vond ik, dat hielp ook, en ja, beter dan Norton.
Nope, Universal heeft de rechten. Heb je de extra's nog niet gekeken ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:04 schreef Breuls het volgende:
Ze hebben zelf de filmrechten al, anders zou TIH niet gemaakt zijn en zou Hulk niet in The Avengers zitten. Een vervolg zou er wel kunnen komen, afhankelijk van Marvels planning.
Universal heeft de rechten maar Marvel heeft betaald voor de rechten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:08 schreef Breuls het volgende:
Mijn DVD van TIH heeft geen extra's. Ik heb die gekocht voordat er een blu-ray was (geloof ik).
Ik meende te hebben gelezen dat Marvel de rechten terug had, en ze er daarom weer zelf gebruik van maken. Maar als jij andere details weet; let's hear it.
Ik herinner me dat ik op filmtotaal zei voor IM1, dat wordt een grote flopquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:14 schreef Breuls het volgende:
Goeie instelling. Iron Man is inmiddels een A-name geworden.
Dat gaat niet gebeuren, Sony gaat die rechten nooit afgeven, de 4 grootste successen uit hun geschiedenis zijn de Spider-Man films.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:19 schreef Stefan het volgende:
Niemand in de filmwereld geloofde in de filmstudio van marvel. Nu hebben ze enorm veel succes en een database aan verhalen en karakters. Zou graag zien dat ze de rechten van SM terugkrijgen, die laatste film was een aanfluiting
Ik vind SM in de comics best iets toevoegen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, Sony gaat die rechten nooit afgeven, de 4 grootste successen uit hun geschiedenis zijn de Spider-Man films.
En zelfs als 't gebeurt, dan hoop ik dat hij bij zijn eigen films blijft en dat hij ook geen deel wordt van een Avengers-franchise, daar heeft hij niets te zoeken (ook in in de comics niet), behalve misschien een cameo.
Vond deze hulk beter persoonlijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:56 schreef Gray het volgende:
Wel jammer dat ze voor The Avengers niet het 3D model van The Incredible Hulk hebben gebruikt, want die was veel 'rauwer'. Nu komt het zo 'cartoony' over, wat marketingstechnisch misschien wel beter is, maar toch.
In welk opzicht ? (ikzelf vind het juist een hele goede film). en aan welke eisen moet de spider-manfilm voldoen dan? (zelf vond ik de Fantastic four , en vooral Dr. Doom, erg tegenvallen en ben dus blij met een reboot)quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:19 schreef Stefan het volgende:
NZou graag zien dat ze de rechten van SM terugkrijgen, die laatste film was een aanfluiting
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:06 schreef Stefan het volgende:
Mooier groen vooral, niet dat vieze nat mosgroen
Leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:14 schreef Scorpie het volgende:
http://io9.com/5940888/we(...)mpaign=recirculation
de origins herhalen was belachelijk, wmb heb ik ook liever de Peter Parker die wat ouder is samenwoont/getrouwd isquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:28 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
In welk opzicht ? (ikzelf vind het juist een hele goede film). en aan welke eisen moet de spider-manfilm voldoen dan? (zelf vond ik de Fantastic four , en vooral Dr. Doom, erg tegenvallen en ben dus blij met een reboot)
precies, 2008groen is viesquote:
De CGI is in 9 jaar tijd gewoon heel veel beter geworden.quote:
Toch vreemd, dacht echt dat de rechten van Hulk in 2006 naar Marvel terug zijn gegaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Universal heeft de rechten maar Marvel heeft betaald voor de rechten.
In de 100 minuten Marvel filmgeschiedenis vertellen ze dat. En dat ze wellicht ook andere marvelhelden gaan leasen
Ze vertellen er ook dat ze verder keken wiens filmrechten ze niet hadden verkocht
Iron Man wilde niemand, werd echt gezien als een B-held. Geen enkele schrijver wilde deze film schrijven voor Marvel
Thor hadden ze weer teruggekregen geloof ik. Cap nooit verkocht, Fury ook niet.
Marvels instelling is dat er geen B helden zijn, het gaat erom welk verhaal je vertelt en hoe.
Marvel zegt zelf dat Universal de rechten heeft dus die zullen t wel wetenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:09 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Toch vreemd, dacht echt dat de rechten van Hulk in 2006 naar Marvel terug zijn gegaan
Verschillende bronnen waar ik dat lees, o.a.;
http://www.comicbookmovie(...)le_hulk/news/?a=2609
hmm, waar is die te vinden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:13 schreef Stefan het volgende:
In de 100 minuten Marvel filmgeschiedenis vertellen ze dat. En dat ze wellicht ook andere marvelhelden gaan leasen
Op de extra'squote:
Realistischer naar mijn mening, wat ik in dit soort films juist waardeer. Beetje als het verschil tussen:quote:
Ze hadden de rechten niet dat design over te nemen.quote:Op zondag 9 september 2012 11:25 schreef Stefan het volgende:
Over rechten gesproken, dat is de reden dat die luxe kofferset er niet komt, ze hadden daar de rechten niet van om er merchandise van te maken?
niet voor te verkopen als boxset in ieder geval. Op zich logisch, die koffers kosten een paar honderd euro per stuk. De kwaliteit van zo'n bluray-koffer zou bij lange na niet dezelfde zijn als "de echte" koffer, wat dan weer slecht uitpakt voor de fabrikant van de koffer.quote:Op zondag 9 september 2012 14:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ze hadden de rechten niet dat design over te nemen.
Spiderman is echt een laffe herderquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:09 schreef Stefan het volgende:
En in de toekomst kunnen Spiderman en the X men en FF dus wellicht ook aanschuiven als de onderhandelingen goedgaan
Mij ook niet. Typisch iets dat zo normaal is in films dat je er niet meer over nadenkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:29 schreef -Menn0- het volgende:
Dat van die oortjes is me nooit opgevallen
http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=41604quote:Marvel Television spans a vast array of projects from American animated series like "Avengers Assemble," "Ultimate Spider-Man" and "Hulk and the Agents of S.M.A.S.H." to anime versions of "X-Men" and "Blade." At New York Comic Con 2012, Head of Marvel Television Jeph Loeb took the stage to inform fans about all the latest developments in the world of Marvel TV.
Introduced by Director of Communications Arune Singh, Loeb took the stage to raucous applause. After a late start to the panel and a brief introduction testing the audience on their noisemaking abilities, Loeb reiterated that recording deceives are taboo, reinforced by the cadre of suited S.H.I.E.L.D. agents lining the doors. Loeb also gave a huge shout-out to his Marvel TV compatriots, who stood up and took a bow.
"It's crazy out there in Los Angeles," Loeb said. "We're so incredibly silly, we do this." Loeb played a clip of "Marvel Mash-Up." He followed it up by announcing it was Spidey's birthday tomorrow and Marvel will be presenting a giant Birthday card for fans to sign.
Loeb segued to "Ultimate Spider-Man" and introduced Agent Coulson himself, Clark Gregg! The audience went crazy as Coulson took the stage.
"I have to thank Cobie Smulders because courtesy of the gag reel, everyone says, 'Coulson! Coulson! You will be avenged!" said Gregg, who is currently working on a film that he wrote and directed, "Trust Me."
Loeb also hyped "Much Ado About Nothing," Whedon's Shakespeare production that Gregg participated in.
"I don't know how you make a great movie of Shakespeare with the cast of Firefly in ten days at your house, but Joss is amazing," said Gregg, which was a great segue to "The Avengers" (after an audience member shouted out "Cabin in the Woods.")
"I don't know how you make a great movie of Shakespeare with the cast of Firefly in ten days at your house, but Joss is amazing," said Gregg, which was a great segue to "The Avengers" (after an audience member shouted out "Cabin in the Woods.") Loeb said Marvel had something special for Gregg, something that's never been seen before. It featured a trailer of Coulson's moments starting with "Iron Man."
"An Honest Man. An Honorable Man. A Man of S.H.I.E.L.D." the trailer read interspersed between some of Coulson's best moments. "We thank him for his bravery."
The reel went to his heroic death scene. "We remember his Legacy. Always," said the trailer. "Rest in Peace, Agent Phil Coulson 1969 - 2012." At the end of the trailer, Gregg looked to be crying.
An emotional Gregg took the stage.
"I grew up loving comics," he said. "One of the greatest things about it is that I got to connect with people like you, so thank you for being apart of it."
The crowd began chanting "COULSON! COULSON!"
"I just want to say because I won't have another chance to ask this -- 'Have you heard of a Life Model Decoy?'" asked Coulson. "I don't know if you've read the theories from the people on twitter but there's this guy called the Vision. I don't know if you saw the UK version of the DVD, but the blade wasn't coming out of his chest. There's a tesseract!
"All around the globe you can see graffiti, bumper stickers that say 'Coulson Lives!' You have the power, Jeph! I feel like we could make this happen right now!"
"This is not like Tinkerbell, you don't get to clap!" said Loeb.
And then, suddenly, Joss Whedon showed up onscreen amongst applause.
"We all love Clark Gregg, there's no doubt about that," Whedon said. "From before we made 'The Avengers,' we discussed whether there was a way for him to be a part of the Marvel Universe, perhaps a part of a TV show even after his death. … The fact of the matter is, as much as we love him, now that I'm really running Marvel, I like to keep a type of artistic integrity, which means we don't stretch the bounds of reality."
"There was never going to be a 'S.H.I.E.L.D.' show without Agent Phil Coulson!" said Feige, who appeared behind Whedon a Coulson Lives shirt.
"He's headlining the S.H.I.E.L.D. show and always was." said Whedon.
Loeb confirmed Clark Gregg is the first member cast in Whedon's "S.H.I.E.L.D."
With that, Gregg exited the stage to incredible applause. Loeb transitioned to the Marvel Animated Universe on Disney XD, beginning with "Hulk and the Agents of S.M.A.S.H."
"Instead of me talking about it, how'd you like to see the animation test for this show?" asked Loeb. He then showed the same animation test shown at WonderCon earlier this year.
The next animation text Loeb showed was for the upcoming "Avengers Assemble" animated series. It featured a giant monster roaring in the middle of the city. Iron Man analyzed it on the Avengers Quinjet as Thor. Hulk, Cap and Hawkeye jump out of the jet and all the Avengers tackle the beast together.
Voice talent includes Laura Bailey as Black Widdow, Adrian Pasdar as Iron Man, Travis Willingham as Thor and Roger Craig-Smith as Captain America and more. The roster will also include the Falcon. The show will be helmed by Man of Action studios.
Marvel Knights animation was up next and Loeb showed a clip that included images from Whedon's "Astonishing X-Men" run, "Inhumans," "Wolverine Origins," "Wolverine Weapon X," "Ultimate Wolverine Vs Hulk," and Neil Gaiman's "Eternals."
Als wat, flashback? Of zit ie in zo'n geheime recoverytank a la Starship Troopers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Tokus het volgende:
Op de New York Comic Con die nu aan de gang is werd duidelijk dat Agent Coulson er in zit!
Wonder Woman en the Flash zijn echt niet minder bekend datn Thor of Iron Man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:48 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd wie ze in Justice League kunnen stoppen wat de rechten betreft. Sowieso, behalve Batman en Superman zijn t allemaal C-helden
Kloptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wonder Woman en the Flash zijn echt niet minder bekend datn Thor of Iron Man.
Het feit dat Marvel ontkent dat IM een C-held was betekent dat meer mensen het wel vondenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iron Man was geen C-held. Het is geen absolute topper zoals Spider-Man, Wolverine of de Hulk, maar zo heel ver zit die daar niet onder, zal altijd wel in hun top 10 hebben gezeten.
Moon Knight, dat is een C-held. Ik denk dat zelfs B-held een te lage inschatting is voor Iron Man, dan zit je eigenlijk bij Hawkeye en zo.
Ik zie het helemaal zitten met die seriequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Joss Whedon Casts Ming-Na Wen in Marvel's SHIELD
http://www.superherohype.(...)-joss-whedons-shield
Hij schiet alles kapot met een toff Sean Connery achtig brits accent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik vind hem al tof op de afbeeldingen.
Welke game hebben we het over?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij schiet alles kapot met een toff Sean Connery achtig brits accent.
Marvel vs Capcom 3 ultimate edition.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Welke game hebben we het over?
Dank je.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marvel vs Capcom 3 ultimate edition.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook de vijand is in the Avengers 2, gaat deze film waarschijnlijk dat gedeelte van het verhaal inluiden. Waar Iron Man 3 en Captain America 2 en Thor 2 en dergelijke meer over de nasleep van avengers 1 gaan.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:14 schreef RvS-Coldplay het volgende:
AangezienHet is de bedoeling dat the Guardians en the Avengers samen gaan strijden tegen Thanos. Volgens mij komt Thanos overigens pas in Guardians of the Galaxy 2 aan bod. Dus het kan ook zijn dat the Avengers 2 een voorbode is op the Guardians of the Galaxy 2. Thanos is al met al wel een erg sterke enemy. Zelfs Hulk staat machteloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook de vijand is in the Avengers 2, gaat deze film waarschijnlijk dat gedeelte van het verhaal inluiden. Waar Iron Man 3 en Captain America 2 en Thor 2 en dergelijke meer over de nasleep van avengers 1 gaan.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jellereppe op 29-12-2012 00:35:33 ]
quote:Although there is not an official confirmation, there is a very strong theory that Scarlet Witch and Quicksilver will be joining the team in Avengers 2. Bleeding Cool compiled a number of sources that lean towards these characters being included in the current script. If you watch the video below, you will hear Joss Whedon confirm that he is excited to include a brother and sister on the team. Kevin Feige was asked about this and of course abstained from answering, but everyone knows a “no comment” means it’s a yes.
Mooi detail over de rechten van deze characters en de overeenkomst die Marvel met Fox heeft:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:38 schreef Rogan het volgende:
Avengers 2 Reveals Two New Characters in its Script
[ afbeelding ]
[..]
Heb ik juist andersom. Ik heb helemaal niks met Scarlet Witch, misschien omdat haar krachten zo vaag zijn, of omdat ze er suf uitziet. Quicksilver echter kan ik helemaal begrijpen. Hij is een lul, maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus als ze hen vragen wie hun ouders zijn, dan blijven ze stug volhouden dat ze zijn opgevoed door een koe? OK.
Scarlet Witch is tof, Quicksilver heb ik altijd maar een saaie lul gevonden.
Ik vermoed dat bijvoorbeeld Iron Man er niet in zit. Coulsen is er natuurlijk niet bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Quicksilver vond ik altijd maar een flauwe kopie van The Flash, maar dan eentje die snel (hihi) op zijn tenen is getrapt waardoor hij altijd te hard van stapel loopt (hihi).
Los van de inhoud van de personages zelf vond ik het zusje beter bij de Avengers horen dan het broertje, die bleef toch een gefrustreerde mutant. Al hoeft dan in een film niet hetzelfde te zijn.
Benieuwd of hun Avengers-groep niet te groot gaat worden, er zitten toch ook nog films voor Black Panther en Ant-Man aan te komen, zou me verbazen indien Wasp niet op één of andere manier in die laatste zat.
Zo jongen, kreeg je een comic nerdgasm?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Broer en zus?
Misschien Northstar en Aurora.
Misschien Quicksilver en Polaris.
Empath en Monet.
Cable en Marvel Girl.
X-Man en Marvel Girl.
Xavier en Cassandra Nova.
Cannonball en Husk.
Bishop en Shard.
Human Torch en Invisible Woman.
Bron.quote:The news of Robert Downey Jr’s $50 million+ Avengers payday becoming public knowledge is the real-life equivalent of Thor‘s hammer falling from the sky, as it has shaken the Marvel universe.
In comparison to Downey’s deal, the rest of the cast were reportedly paid $200K for their roles in the $1.1 billion blockbuster. Now that Marvel’s looking to execute their sequel options, things are getting interesting. The cast is looking for $5 million upfront and a bigger piece of the back-end while Marvel is allegedly threatening to recast — a tactic they’ve proven works pretty well in the past. The only card the cast has to play is a wild one; Downey himself.
With his contract obligations under his belt, Marvel will have to sweeten the pot if they want their star back for future sequels. But to Marvel’s chagrin, the Avengers are assembling with Downey as the leader. Deadline reports that the actor won’t sign for The Avengers 2 unless his cast mates are fairly compensated. “He’s the only guy with real power in this situation. And balls of steel, too. He’s already sent a message that he’s not going to work for a place where they treat his colleagues like shit,” says a rep who only cares about their percentage.
Personally, I feel like the real talent with Marvel films is behind the camera, and the money should be put on the screen. It doesn’t matter which actor dons the mask. 40% – 60% of these movies are all CGI anyway. As long as Marvel turns out quality films with awesome special effects, the talent will remain irrelevant. The Hulk proved that.
Ze verdienen er miljarden mee, dus nee niet echt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is toch eigenlijk zwaar debiel dat hij zo ontzettend veel geld krijgt.
Blijkbaar is de dood toch in scene gezetquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:36 schreef Breuls het volgende:
Nee, het was gewoon gescript. Je kunt immers niet het samenkomen van het team op iemands dood laten hangen en dan tijdens het filmen twijfelen of je die dood wel door moet laten gaan.
Vond wel dat ruffalo en junior wel chemie hadden, pinkeye vond ik idd inwisselbaar en black widdow kan ook door keira knightley worden gespeeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Ooku het volgende:
Nou als je ziet dat de Iron Man films veruit meer ophaalden van Captain America en Thor vind ik het niet zo gek raar. Robert Downey Jr = Iron Man, geen enkele andere acteur kan hem nu vervangen. Terwijl de anderen stuk voor stuk vervangbaar zijn.
Nee hij heeft gewoon een goeie deal gemaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is toch eigenlijk zwaar debiel dat hij zo ontzettend veel geld krijgt.
Ja ik was ook verrast door Ruffalo. Die mag wel blijvenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vond wel dat ruffalo en junior wel chemie hadden, pinkeye vond ik idd inwisselbaar en black widdow kan ook door keira knightley worden gespeeld.
Pinkeye?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vond wel dat ruffalo en junior wel chemie hadden, pinkeye vond ik idd inwisselbaar en black widdow kan ook door keira knightley worden gespeeld.
Ja, ik bedoel Hawkguyquote:
De nieuwe Hawkguy serie is geweldig. Met andere Hawkeye, Pizzadog en Grills.quote:
Terene Howard was ook vervangen zonder een centje pijn en er hebben nu al drie mannen Hulk gespeeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef Nic1 het volgende:
Hawkeye en BW zijn simpel te vervangen (door acteurs, of andere Marvel karakters). Bij de hulk hebben ze al gezien dat het niet slechter hoeft uit te pakken als ze een nieuwe acteur nemen, en CA is ook nog wel te vervangen.
Stark is ook wel te vervangen, gebeurd in de comics regelmatig dat hij er weer anders uit ziet, iig qua tekenstijl en ook qua teksten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef Nic1 het volgende:
Hawkeye en BW zijn simpel te vervangen (door acteurs, of andere Marvel karakters). Bij de hulk hebben ze al gezien dat het niet slechter hoeft uit te pakken als ze een nieuwe acteur nemen, en CA is ook nog wel te vervangen.
Downey krijgt tussen de 50 en 70 miljoen voor A1, maar de fans komen toch voor de actie, Iron Man is tegenwoordig al 100 CGI, ik las dat Downey dat pak niet meer hoeft aan te trekken. Hij is een goede acteur maar hij is best vervangbaar door bv die gast van the Hangover, maken ze daar ook weer een deal mee voor 3 films en een Avengers, komt best goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stark is ook wel te vervangen, gebeurd in de comics regelmatig dat hij er weer anders uit ziet, iig qua tekenstijl en ook qua teksten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb the Hangover niet gezien, doe eens imdb linkje van diegene die je bedoeld als je wil.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Downey krijgt tussen de 50 en 70 miljoen voor A1, maar de fans komen toch voor de actie, Iron Man is tegenwoordig al 100 CGI, ik las dat Downey dat pak niet meer hoeft aan te trekken. Hij is een goede acteur maar hij is best vervangbaar door bv die gast van the Hangover, maken ze daar ook weer een deal mee voor 3 films en een Avengers, komt best goed
Met Batman werkt het, er hebben al tig mensen Superman gespeeld, inclusief de tv series
Welke gast van the hang over? Oh zeker.. Bradley Cooper. Nee manquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Downey krijgt tussen de 50 en 70 miljoen voor A1, maar de fans komen toch voor de actie, Iron Man is tegenwoordig al 100 CGI, ik las dat Downey dat pak niet meer hoeft aan te trekken. Hij is een goede acteur maar hij is best vervangbaar door bv die gast van the Hangover, maken ze daar ook weer een deal mee voor 3 films en een Avengers, komt best goed
Met Batman werkt het, er hebben al tig mensen Superman gespeeld, inclusief de tv series
Bradley Cooper - IMDbquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb the Hangover niet gezien, doe eens imdb linkje van diegene die je bedoeld als je wil.
Bij Batman werkt het omdat een trilogie was en de vorige reeks batmannen niet met elkaar verbonden waren.
Gaat wel wat lastiger worden in het Marvel universum maar ook daar veranderen constant dingen en personages.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat het elke keer als een acteur met een grote rol vervangen wordtik kan me ook niks anders voorstellen dan RDJ als Tony Stark. Vind hem ook perfect voor die rol, kan niemand bedenken die het over moet nemen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoel Bradley Cooperquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb the Hangover niet gezien, doe eens imdb linkje van diegene die je bedoeld als je wil.
Bij Batman werkt het omdat een trilogie was en de vorige reeks batmannen niet met elkaar verbonden waren.
Gaat wel wat lastiger worden in het Marvel universum maar ook daar veranderen constant dingen en personages.
Grappig, knap en met een randje (silver lining playbook)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Mjah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bradley Cooper - IMDb
Waarschijnlijk deze. Kan me niet voorstellen dat die andere 2 het zijn
Dit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah.
Vind 'm niet arrogant genoeg overkomen als Tony Stark.
Gosseling zie ik niet als Stark. En Downey is ook knap.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke gast van the hang over? Oh zeker.. Bradley Cooper. Nee mannet als Goseling teveel mooiboy gehalte. (Net als Ryan Renolds)
Silver Lining Playbook niet gezien?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Plus tikkie te jong ogend denk ik. Teveel mooiboy.. korpsballetje.
Ik vind Christian Bale veel beter als Bruce Wayne dan Michael Keaton.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:28 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, wie zou Michael Keaton als Batman zien?
Topfilm, met glansrol van Cooperquote:
Batman en Batman returns zijn ook meer batman als in de comics, persoonlijk vind ik TDK en TDKR veel te realistisch, zie gewoon New York met een paar terroristen en miljardair in een kostuumquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind Christian Bale veel beter als Bruce Wayne dan Michael Keaton.
Zal hem eens kopen bij de piratenwinkelquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Topfilm, met glansrol van Cooper
En dat arrogante van Stark, das geacteerd natuurlijk, en misschien gaan ze juist wel een andere kant op.
Ik hoop het niet, aangezien Stark altijd dat arrogante heeft gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Topfilm, met glansrol van Cooper
En dat arrogante van Stark, das geacteerd natuurlijk, en misschien gaan ze juist wel een andere kant op.
Mjah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Batman en Batman returns zijn ook meer batman als in de comics, persoonlijk vind ik TDK en TDKR veel te realistisch, zie gewoon New York met een paar terroristen en miljardair in een kostuum
Dat zou betekenen dat Tony Stark niet meer in het Iron-man pak zou zitten bedoel je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:31 schreef Stefan het volgende:
en misschien gaan ze juist wel een andere kant op.
Ik zou wel eens een Batman/X-men/Avengers film willen zien in de stijl van Teenage Ninja Mutant Turtles:quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Batman en Batman returns zijn ook meer batman als in de comics, persoonlijk vind ik TDK en TDKR veel te realistisch, zie gewoon New York met een paar terroristen en miljardair in een kostuum
Het is ook de tijdgeest, maar ik heb laatst Batman Returns opnieuw gekeken en die film staat nog steeds als een huis. Batman 1 vind ik vrij saaiquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah.
Het grote verschil vind ik is dat er veel meer diepgang in zit.
Nu is dat niet zo gek met een trilogie, maar vind de batman met Keaton te plat.
Of het wordt nog donkerder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Tony Stark niet meer in het Iron-man pak zou zitten bedoel je?
Niet een, maar aardig wat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of het wordt nog donkerder.
Zoals iemand zei, er zijn vele verhaallijnen van Marvel. Volgens mij is er ook een met een ander als IM
Wolvie is sowieso lid van de Avengers op een punt, dus dat kan makkelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:41 schreef Stefan het volgende:
Ze kunnen ook Stark/IM helemaal uit de Avengers halen en proberen of ze Spiderman en Wolverine kunnen leasen
Stark heeft zn pakken opgeblazen dus je kan m makkelijk skippen
Spiderman zit ook in The Avengers. Er zijn ook verhaalllijnen dat Iron Man niet in de Avengers zit dus als ze moeilijk doen, geen nieuwe contracten maar nieuwe mensenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wolvie is sowieso lid van de Avengers op een punt, dus dat kan makkelijk.
Iron Man gaat op een gegeven moment mee met de Guardians of the Galaxy, dus dan kan dat mooi als excuus gebruikt worden.![]()
Klopt, maar dat is rechtentechnisch weer wat moeilijker schijnt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Spiderman zit ook in The Avengers. Er zijn ook verhaalllijnen dat Iron Man niet in de Avengers zit dus als ze moeilijk doen, geen nieuwe contracten maar nieuwe mensen
Vond IM3 al te ver gezocht iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef One_conundrum het volgende:
Boeiend. IM is nu wel klaar toch? kan me niet voorstellen dat er nu nog een film beter dan de eerste gemaakt gaat worden. Het is toch meer van hetzelfde ondertussen.
Wel mooie beeldopvulling...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Netsplitter het volgende:
Bw mag wat mij betreft er gewoon compleet uit gelaten worden.
Vind haar zeer weinig toevoegen aan de verhaallijn in de films.
Beetje beeldopvulling, meer niet.
Spiderman leasen en dan de winst delen met FOX? Ze zijn niet gek of zo!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:41 schreef Stefan het volgende:
Ze kunnen ook Stark/IM helemaal uit de Avengers halen en proberen of ze Spiderman en Wolverine kunnen leasen
Stark heeft zn pakken opgeblazen dus je kan m makkelijk skippen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef One_conundrum het volgende:
Boeiend. IM is nu wel klaar toch? kan me niet voorstellen dat er nu nog een film beter dan de eerste gemaakt gaat worden. Het is toch meer van hetzelfde ondertussen.
Helemaal niet meer van hetzelfde en helemaal niet klaar -_-quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef One_conundrum het volgende:
1 van de vetste superhero movies ooit... 1 na grootste openingsweekend ooit... maar geen behoefte om m te zien -_- failquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:10 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb niet eens de behoefte om de derde in de bios te zien eigenlijk
uhm.... duidelijk Silver Linings Playbook niet gezien -___-quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Plus tikkie te jong ogend denk ik. Teveel mooiboy.. korpsballetje.
dit zegt meer over de hype die vooraf is opgebouwd (ondermeer door de twee (drie, als je Avengers meetelt) goede films die eraan vooraf gingen) dan over de film zelf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:07 schreef kossikvassik het volgende:
1 na grootste openingsweekend ooit...
zullen ze wel een andere verdeelsleutel voor hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Spiderman leasen en dan de winst delen met FOX? Ze zijn niet gek of zo!
Ja maar alsnog is IM 3 supervet... en Spider Man 3 had niet bijna het grootste openingsweekend ooit..quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
dit zegt meer over de hype die vooraf is opgebouwd (ondermeer door de twee (drie, als je Avengers meetelt) goede films die eraan vooraf gingen) dan over de film zelf.
Spider-Man 3 heeft ook veel opgebracht en een goed openingsweekend gehad, maar het is een draak van een film.
Moet haast wel, kan me geen acteur indenken die Downey kan evenaren als Starkquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:46 schreef Rogan het volgende:
Ik mag hopen dat ze dezelfde cast weten te behouden.
Ze hebben tientallen andere characters die ze kunnen introducen zonder honderden miljoenen te moeten dokken aan Sony of Fox...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
zullen ze wel een andere verdeelsleutel voor hebben
Blijkend uit wat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Blijkbaar is de dood toch in scene gezet
quote:
quote:Gregg is set to reprise the role in the television series Agents of S.H.I.E.L.D.,[10] and will "headline" the series.[11] It was reported that the show is meant to take place after the events of The Avengers.[12] At the 2013 South by Southwest festival, Joss Whedon confirmed that Coulson will be brought back from the dead after his apparent demise in The Avengers.[13]
Ah, eindelijk iets van duidelijkheid over die connectie. Ik vroeg me al tijdje af hoe het qua continuïteit zat; of de serie zich vóór The Avengers afspeelt of simpelweg niet in dezelfde wereld. Ben benieuwd hoe de dood van Coulson teruggedraaid wordt. De wereld zoals die nu is in de films voelt niet als een wereld waarin dat normaal is, al kennen we het natuurlijk wel uit comics.quote:
De verklaring voor de terugkeer van Coulson is al gelekt, dus mocht je die spoiler willen weten:quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iets van duidelijkheid over die connectie. Ik vroeg me al tijdje af hoe het qua continuïteit zat; of de serie zich vóór The Avengers afspeelt of simpelweg niet in dezelfde wereld. Ben benieuwd hoe de dood van Coulson teruggedraaid wordt. De wereld zoals die nu is in de films voelt niet als een wereld waarin dat normaal is, al kennen we het natuurlijk wel uit comics.
Matig, dit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:37 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
De verklaring voor de terugkeer van Coulson is al gelekt, dus mocht je die spoiler willen weten:
http://www.darkhorizons.c(...)urns-for-s-h-i-e-l-d
ik ga het niet lezenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:37 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
De verklaring voor de terugkeer van Coulson is al gelekt, dus mocht je die spoiler willen weten:
Ook gewoon een matig personage.quote:
Ik vond Coulson erg tof, leuker dan Furie ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook gewoon een matig personage.
Heh. Die vind ik net hier. Zelfde verhaal, zo te zien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:37 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik vind hem een prima zijtakje. Leuke kwinkslag in een aantal scènes en door de dosering waarmee hij in de films zit vind ik 'm tof om steeds weer tegen te komen. Ik vond het oprecht klote dat-ie werd omgelegd in The Avengers.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook gewoon een matig personage.
is dus nog niet bevestigd he!! Maar de kans is wel grootquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
'Agents of SHIELD' Picked up by ABC
Marvel spin-off Agents of SHIELD has been picked up by ABC.
The first promo for it is reported to air during the Once Upon A Time finale.
http://tvbythenumbers.zap(...)ed-up-by-abc/181851/
Ik heb vorig jaar geloof ik zo;n 1300 Marvelseries gelezen (*) op de ipad maar ik kan de comics goed los zien van de filmsquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien komt het door het jarenlang lezen van de comics waarin hij niet eens bestond, dan komen die speciaal voor de film verzonnen figuren wel vaker over als opvulling.
Klopt idd, het artikel heeft een update gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is dus nog niet bevestigd he!! Maar de kans is wel groot
ABC heeft 13 mei zijn "upfronts" dus ws weten we het dan pas.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:08 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Klopt idd, het artikel heeft een update gehad.
Maar de beslissing om deze serie voort te zetten is natuurlijk een no-brainer voor ABC
Ik hoop dat je issues bedoelt en niet series.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar geloof ik zo;n 1300 Marvelseries gelezen (*) op de ipad maar ik kan de comics goed los zien van de films
Overigens vind ik de oude Marvels met die cartoonneske tekeningen helemaal niks, doe mij maar het realisme dat je tegenwoordig hebt
(*)
Heb niet alles echt 100 procent gelezen, soms snel geslide op de ipad, de oude Avengers waarbij Iron Man lijkt op Achie vond ik bv helemaal kut
[ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je issues bedoelt en niet series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |