Ze zijn allemaal vermakelijk, en allemaal in zekere zin hebben ze een bijdrage aan The Avengers, omdat ze iets uitleggen of introduceren. Maar eigenlijk hoef je er geen één gezien te hebben. Zo is de film gewoon opgezet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:54 schreef Gray het volgende:
[..]
The Incredible Hulk staat los van de rest, de rest zou je eigenlijk wel eerst moeten zien. Ook Cap A is handig, vanwege dat kubusding.
Het zijn allemaal vermakelijke films, dus het is niet alsof het arbeid zal zijn om ze te zien voor je The Avengers gaat kijken.
Ik had Thor niet gezien voor deze film maar dacht dat echt niet. Kende gewoon de achtergrond niet van de villain, maar dat is niet per se nodig. En de relatie met Thor wordt in deze film ook uitgelegdquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat je als je Thor niet gezien hebt wel zoiets hebt van WTF gaat dit over.
Ben zeer benieuwd wat hij er van vond.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
ik ga er vanavond naar toe samen met mijn vaderHij heeft nog allemaal oude strips van vroeger met de Avengers en wou speciaal naar deze film toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu me verheugen op TDKR.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef heists het volgende:
Ik was wel een beetje underwhelmed om eerlijk te zijn. Misschien lag het aan het assemble, ik denk dat er ik er meer van had genoten als één karakter centraal stond. Toch geen slechte film.Tja, ze hebben bijna allemaal al hun eigen film gehad heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu me verheugen op TDKR.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Heb ik ook weer zin inquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef Lithia het volgende:
Ik heb de film nog een keer gekeken.Blijft tof.
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:15 schreef Kansenjongere het volgende:
Zijn er ook pathé-bioscopen die deze film niet in 3d draaien?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:21 schreef Breuls het volgende:
Die komt uit in augustus. Misschien is een 2D-bril iets voor je?
Welke flauwe draai? Ik snap zijn quote wel: hij is een creator, en dan is het toch anders als je niet met je eigen personages kunt werken. Hoe zwaar dat exact meeweegt is aan hem, natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whedon wil voor deel 2 gewoon veel meer geld krijgen gezien het succes van de eerste, dat lijkt me duidelijk. Niet eens onterecht, maar beetje flauw om er zo'n flauwe draai aan te geven.
Ik had Thor wel gezien en had zoiets van WTF gaat dit over. Het eerste kwartier is objectief gezien gewoon weinig logisch. Het is meer bedoeld van: kijk dit is slechterik, en hij doet slechte dingen, want hij is gewoon slecht, zie hoe geniepig hij uit z'n ogen kijkt. En dat kubusje is overduidelijk de MacGuffin. Nu komen de helden die hem gaan proberen terug te krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat je als je Thor niet gezien hebt wel zoiets hebt van WTF gaat dit over.
Whedon heeft vrijwel altijd gekozen voor het waarmaken van zijn eigen creaties ipv geld. Zou me niets verbazen als ie bij The Avengers zich weer te kort heeft gedaan en voor een stuk minder geld werkt dan ze eigenlijk voor een director wel over hadden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whedon wil voor deel 2 gewoon veel meer geld krijgen gezien het succes van de eerste, dat lijkt me duidelijk. Niet eens onterecht, maar beetje flauw om er zo'n flauwe draai aan te geven.
Valt wel mee, ik heb Thor en Captain America beide niet gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
hij kan niks zonder stomme staf en hij is dom genoeg om te denken dat enger mannetje hem echt over de aarde laat regeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik had Thor wel gezien en had zoiets van WTF gaat dit over. Het eerste kwartier is objectief gezien gewoon weinig logisch. Het is meer bedoeld van: kijk dit is slechterik, en hij doet slechte dingen, want hij is gewoon slecht, zie hoe geniepig hij uit z'n ogen kijkt. En dat kubusje is overduidelijk de MacGuffin. Nu komen de helden die hem gaan proberen terug te krijgen.
Dat vond ik het mooie inderdaad. Iedere hoofdpersonage had een mooie balans met elkaar en kregen allemaal net zo veel aandacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:51 schreef Writersright het volgende:
Ik was eigenlijk bang dat Cap 'onder zou sneeuwen' tussen figuren als Hulk, Thor en Iron Man (Cap is 'alleen' maar een Super Soldier) maar viel me erg mee goed ze hem de leidersrol wisten te geven zonder geforceerd over te komen.
Ha, ben benieuwd hoelang die online blijft staan.quote:
Hmm, niet al te lang dus. Disney has attacked.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ha, ben benieuwd hoelang die online blijft staan.
Bazen vaderquote:Op maandag 28 mei 2012 17:09 schreef Evertjan het volgende:
beetje een matige 1e helft maar de 2e helft maakt alles goed. TopfilmBen er nu al 2 keer naar toe geweest
Zelfs mijn vader £o_van 60 vond het een geweldige film. Maar die kende ze nog van de o_u[de comics van zijn jeugd
Mijn vriendin en ik voelden ons ook echt nerds omdat we bij elke grap lachten en de rest van het publiek stil bleefquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef Axia het volgende:
Afgelopen woensdag weer naar de The Avengers geweest. Wat een saai publiek, zeg. Behalve op de 2 scenes van Hulk hoorde je bijna niemand lachen bij de andere grappen.Dan toch liever met de nerds in een zaal zitten
Bij dat soort films moet je in de eerste paar weken gaan, dan zit je goed qua publiek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik voelden ons ook echt nerds omdat we bij elke grap lachten en de rest van het publiek stil bleef.
Is ook een misvatting dat BN'ers niet nerdy kunnen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:24 schreef Breuls het volgende:
Tijdens de officiële celebrity-première moesten veel BN'ers anders ook regelmatig lachen hoor. Zelfs Stan Lee kreeg een reactie.
Klopt, maar die tv-serie moet het doen zonder de grote namen en draait vooral in hoe de gewone mens leeft in een wereld waar superhelden het gevaar bestrijden. Lijkt mij - vooralsnog - niet erg interessant en kan me niet voorstellen dat Whedon een grote vinger in de pap zal hebben bij de serie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
http://www.slashfilm.com/joss-whedon-signed-the-avengers-2/
Opzich was dit wel te verwachten, maar schijnbaar komt er ook een live-action tv serie in het marvel universum.
staat op de blu-ray en die is gewoon gereleasedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:31 schreef Breuls het volgende:
Item 47 moet nog uitkomen. Tenzij iemand 'm gelekt heeft, natuurlijk.
"Item 47 is set to be released on The Avengers Blu-ray on September 25, 2012"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
staat op de blu-ray en die is gewoon gereleased
In de States wel. Daarom staat het hele internet nu vol met BR rips van de film en kwam ik Marvel One Shot Item 47 2012 720p BluRay x264-P2P tegenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
"Item 47 is set to be released on The Avengers Blu-ray on September 25, 2012"
Volgens Wikipedia. Klopt dat niet?
Ik was van de week in verschillende DVD-winkels (voor iets anders) en heb nergens The Avengers zien liggen.
Op Amazon.com staat ook 25 september.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de States wel. Daarom staat het hele internet nu vol met BR rips van de film en kwam ik Marvel One Shot Item 47 2012 720p BluRay x264-P2P tegen
Gewoon gejat waar die BR geperst wordt misschien?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Dan weet ik het ook..enige dat ik weet is dat die Bluray ergens vandaan moet komen
Bij de Saturn hadden ze een fout gemaakt en lag de box al in de winkel met 6 films.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon gejat waar die BR geperst wordt misschien?die film is echt nog niet te koop hoor
http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=40721quote:ABC Greenlights Whedon's "S.H.I.E.L.D." TV Series
Deadline reports that Joss Whedon's rumored Marvel-themed TV project just got official. ABC has ordered a live-action pilot for "S.H.I.E.L.D." from Whedon, who will co-write and possibly direct.
News of a possible Marvel TV project for Whedon came following the announcement that he would return to direct "The Avengers 2," the sequel to the blockbuster "The Avengers" which has earned an estimated $617 million since its May 4 release. Signing on as director was actually part of a larger exclusive deal with Disney, Marvel's parent company, that would also see him develop a Marvel TV project.
Fans of Marvel Studios' films know that S.H.I.E.L.D., which stands for Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division, was first introduced in 2008's "Iron Man" and the organization's role has continued to grow in successive films. Both S.H.I.E.L.D. director Nick Fury (Samuel L. Jackson) and fan-favorite Agent Coulson (Clark Gregg) played critical roles in "The Avengers," making the project a logical choice for Whedon.
Whedon will co-write with his brother, Jed Whedon ("Spartacus: Vengeance"), and Maurissa Tancharoen ("Spartacus: Gods of the Arena"), both of whom also worked on Whedon's "Dollhouse" series at Fox. "S.H.I.E.L.D." marks Joss Whedon's return to television where he created the critically acclaimed "Buffy the Vampire Slayer," "Angel," "Firefly" and "Dollhouse."
Production on "S.H.I.E.L.D." will begin immediately, but there are no further details regarding casting for Marvel TV's first live-action project.
Lag zaterdag al gewoon bij FRS andersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:29 schreef Breuls het volgende:
Gaaf. Zou de serie ook een continuïteit delen met de films?
The Avengers komt overigens vandaag uit op de diverse home video formaten.
ik vermoed van wel, maar verwacht niet dat je Fury, Coulson of Hill er in zal zien. Of niet vaak.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:29 schreef Breuls het volgende:
Gaaf. Zou de serie ook een continuïteit delen met de films?
Ik hoop dat David Fury (Zodra Fringe afgelopen is), Jane Espenson en Tim Minear gaan meewerken aan die seriequote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Tokus het volgende:
jammer dat dat artikel op de frontpage dus al vanaf de titel niet klopt. The Avengers zelf krijgen geen tv-serie, het gaat over S.H.I.E.L.D (en dat zijn dus niet The Avengers).
bovendien waren Firefly en Dollhouse verre van succesvol. ze zijn wel culthits geworden
Dollhouse was succesvol genoeg voor een tweede seizoen en een comic, en culthit is ook een vorm van succes.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Tokus het volgende:
bovendien waren Firefly en Dollhouse verre van succesvol. ze zijn wel culthits geworden
Espenson zit bij Once Upon A Time, dus daar zou ik niet te snel op rekenen. Al is 1 aflevering vast wel te doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoop dat David Fury (Zodra Fringe afgelopen is), Jane Espenson en Tim Minear gaan meewerken aan die serie
fap fap fap
Denk ik ook. Het is strategisch niet slim om je helden op te laten branden in een tv-serie. DC en Warner hebben niet voor niets ooit tegen Smallville gezegd dat ze van Bruce Wayne af moeten blijven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nauwelijks tot geen superhelden in die serie, eerder iets à la Mission Impossible.
Hee Pierre. OUAT helemaal vergeten, moet ik ook eens checken!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Espenson zit bij Once Upon A Time, dus daar zou ik niet te snel op rekenen. Al is 1 aflevering vast wel te doen.
http://spinoff.comicbookr(...)omous-from-avengers/quote:S.H.I.E.L.D. TV Series Will Be ‘Autonomous’ From Avengers
Wednesday, August 29th, 2012 at 12:45pm
by Kevin Melrose
Whatever you want to call ABC’s newly greenlit S.H.I.E.L.D. pilot, don’t call it an Avengers spinoff, as co-writer Joss Whedon wants to stress that the series is largely “autonomous” from this year’s $1.5 billion blockbuster and its upcoming sequel.
That said, Variety’s Cynthia Littleton reported from Tuesday night’s Q&A the Writers Guild Theater with Sleepwalk with Me filmmakers Mike Birbiglia and Ira Glass that Whedon “reserves right to pepper in bits here and there.”
Part of Whedon’s new three-year exclusive deal with Marvel Studios, which of course includes The Avengers 2, the pilot centers on the global espionage and law-enforcement agency that’s been a key part of Marvel comics since 1965, and has helped to provide the connective tissue between the films of the Marvel Cinematic Universe (predominantly through cameos by Samuel L. Jackson’s Nick Fury and Clark Gregg’s Agent Coulson before the organization took center stage in The Avengers).
As previously reported, Whedon will co-write the pilot with his brother Jed Whedon and Jed’s wife Maurissa Tancharoen, with whom he previously worked on Dr. Horrible’s Sing-Along Blog and Dollhouse. Jed Whedon and Tancharoen will serve as showrunners and executive producers along with Jeffrey Bell (Angel, Alias). Jeph Loeb, Marvel’s head of television, will also executive produce.
Whedon, who may also direct the pilot, joked that he’ll show up every now and then “and take credit for everything,”
A live-action television series set in the Avengers universe was first teased nearly a month ago, with a S.H.I.E.L.D. drama seeming the most likely candidate (as we noted at the time, the project blends the ever-popular elements of a police procedural with high-tech espionage, and makes financial sense, as Marvel already has Helicarrier sets, CG models and costumes, would would lower the production costs of a weekly show).
The pilot, which is targeted for ABC’s fall 2013 lineup, would be the first Marvel project picked up by the network since the comic company’s acquisition by corporate parent Disney in 2009. ABC passed on AKA Jessica Jones, a pilot based on Alias by Brian Michael Bendis and Michael Gaydos, and development of the live-action revival of The Incredible Hulk by Guillermo del Toro and David Eick has been slow moving.
Hm. We hebben teveel police procedurals, maar de espionage-kant en wetende dat Whedon cs. zullen zoeken naar een originele insteek maakt dit toch wel interessant.quote:the project blends the ever-popular elements of a police procedural with high-tech espionage
Wereldberoemd in Whedonland!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Tokus het volgende:
Zover ik weet zijn er in televisieland twee grote beperkende factoren om Hollywood waardige CGI te kunnen realiseren:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
Weet je wat ik me nou afvraag, ze hebben bijvoorbeeld een Hulk 3d Model on file liggen. Hoe duur zal het voor zo'n studio zijn om een aflevering te bouwen waarin bijvoorbeeld The Hulk net zo netjes als in The Avengers wat hommeles schopt. Vooralsnog blijft CGI in series (ik noem een ijsbeer in Lost) enorm achter bij films...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |