Die heb ik (nog) niet ontvangen.. Wellicht doet die server het nog wat minder goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef baggerbart het volgende:
[..]
als het goed is heb ik je een friend request gestuurd
Ik ben nog even doorgegaan met wicked en ben een leveltje omhoog gegaan, redelijk wat lopen hack & slashen evengoedquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was net lekker aan het rellen met wicked, sosurreal en lompehork tot ik intense lag kreeg en maar off ben gegaan... bijna lvl 24, dus kan bijna 2 nieuwe sicke wapens gebruiken
Gewoon ff rondsnuffelen, dan kom je vanzelf koopjes tegenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:32 schreef ems. het volgende:
Die AH prijzen hebben nog wat tijd nodig om rationeel te worden zie ik
Maar jij hebt dus echt geld gestort of?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, net weer ff Belial afgemaakt, dit keer met Ricko en 2Happy. Heb ook wat leuke rares op de AH gekocht
Nee joh, gewoon met het geld van je char gaan winkelen!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus echt geld gestort of?
Oh ok. Ik dacht dat de AH enkel zou werken op geld wat jezelf zou storten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon met het geld van je char gaan winkelen!
Je hebt de gold ah dus de gold die je farmed met je char als je aan het spelen bent, en de real life gold ah dat je met euro's kan dokken ( die is nog niet online volgens mij )quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok. Ik dacht dat de AH enkel zou werken op geld wat jezelf zou storten.
Ok, bedankt voor de uitleg. Dan ga ik daar ook eens naar kijken. Momenteel heb ik mijn gold enkel weggegooid bij die Smith niet wetende wat ik er mee moest doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef Aloria het volgende:
[..]
Je hebt de gold ah dus de gold die je farmed met je char als je aan het spelen bent, en de real life gold ah dat je met euro's kan dokken ( die is nog niet online volgens mij )
Je bedoelt tussen europese en amrikaanse? Nee. Char wisselen tussen servers kan ook niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is het überhaupt mogelijk om samen te spelen met mensen van andere servers?
Ff refererend naar D2, want zover ben ik nog niet met D3 (quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef TwenteFC het volgende:
Oke, heb nu dus gespeeld tot de skullking en ik twijfel nog of ik hem zal kopen.
Dus even een paar noob vragen![]()
1. Wat kan je doen wanneer je het hele verhaal uit hebt gespeeld en Diablo is dood? Wat blijft er dan over om nog steeds het spel te spelen.
2. Is er een maximum level?
Zoals ik kan lezen komt het omdat je nog beta files op je PC hebt staan, er staan wat tutorials online zodat je een volledige clean install kan doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef Seamonkey- het volgende:
Iemand bekend met Error 3014? Die heb ik nu ineens?
Klopt, weer lekker de weg kwijt enzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ff refererend naar D2, want zover ben ik nog niet met D3 ()
1. Runnen voor items, bosses blijven killen e.d..
2. 99 was het in D2 als ik me niet vergis, weet niet van de level cap hier.Je kan naar Hell vanaf lvl 60, dus ik denk minimaal lvl 90. (30 lvl's per act)
Net ff met LompeHork Act 2 een beetje doorgecrossed, blijf een kutact zoals D2.
Ik gebruik mijn gold ook alleen om te craften. Ik koop niets op de AH ( en ZEKER niet met echt geld). Het enige waar je verder volgens mij gold voor nodig hebt is om te repairen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de uitleg. Dan ga ik daar ook eens naar kijken. Momenteel heb ik mijn gold enkel weggegooid bij die Smith niet wetende wat ik er mee moest doen
De map blijft nooit hetzelfde, elke keer dat je inlogged is die anders. Vandaar dat je het weer moet herontdekken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:51 schreef Ikbenhet123 het volgende:
Als ik een checkpoint bereikt heb en ik ga uit de game en dan weer in de game moet ik alles weer herontdekken, maar ik houd wel mijn spullen enz. Weet iemand hoe dit kan?
Lijkt mij prima, ik zit met 2.5k hp op level 23 met m'n barbarian.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:57 schreef Lamabal het volgende:
Barbarian ftw. Ik ga gewoon tanky build. Level 31 met 6k hp is niet zo heel slecht toch?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
2. 99 was het in D2 als ik me niet vergis, weet niet van de level cap hier.Je kan naar Hell vanaf lvl 60, dus ik denk minimaal lvl 90. (30 lvl's per act)
Oke, maar in act 1 hoefde dat helemaal niet voor zover ik het me herinner, maar je zal wel gelijk hebben:)quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De map blijft nooit hetzelfde, elke keer dat je inlogged is die anders. Vandaar dat je het weer moet herontdekken.
Wel een redelijk hoge replay-waarde dus?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel een redelijk hoge replay-waarde dus?
Heb nu een guest pass en ben met een Monk bezig. Wat een spel, echt alles klopt.
Sowieso de afgelopen anderhalve dag dat ik het spel uberhaupt heb geen enkel probleem gehad. Maar misschien komt dat omdat ik het grotendeels singleplayer heb gespeeld tot nu toe? (en niet extreem intensief "pas" level 20)quote:
Dat ligt aan je computer die het proces niet goed afsluit, niet aan D3.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:14 schreef Friday12 het volgende:
start d3... you need a new patch... restart... diablo 3 is already running...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja top nu geeft hij de installatie screen aanquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat ligt aan je computer die het proces niet goed afsluit, niet aan D3.
Misschien in de war met de downloadclient en je actuele installatie van je game?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja top nu geeft hij de installatie screen aan
het werkt zo goed allemaal
Acts kan je zien bij je character select screen, of ergens in het menu. Ingame weet ik zo gauw niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Wanneer begint Act 2 eigenlijk? En waar staat datAls ik nu speel dan zie ik nergens Act 1 staan volgens mij.
Zonde van je centenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:34 schreef Piperidine het volgende:
Act 1 uitgespeeld en vind het wel genoeg geweest. Saai spel.
Wizard, maar dat is dan ook de enige die ik gespeeld hebquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:47 schreef GlenSpey het volgende:
Welke class vinden jullie het meest awesome tot nog toe?
Monk, maar da's m'n enige echte class tot nu toequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:47 schreef GlenSpey het volgende:
Dat kan best. Ik geloof niet dat veel mensen hun items op AH zettenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:57 schreef Maax het volgende:
iemand anders ook problemen met de auction house? Ik kan helemaal niks vinden.. Hij zegt no items found..
Lijkt me apegeil dat er geen handcrossbows op de AH staan :x
Ik wilde graag weten wat de hype was, nooit eerder een Diablo-spel gespeeld. Ik weet wel dat ik langzaam aan RSI aan het ontwikkelen ben door steeds te moeten klikken. Ik zie nog steeds niet wat er leuk aan is en ik heb het eerlijk een kans gegeven door tot level 15 te spelen. Matig verhaal, weinig skills, het is een beetje apathisch klikken, klikken en klikken. Ik heb totaal geen idee dat ik in een bepaalde wereld zit (zoals ik wel heb met andere (mmo)rpg's), weet de weg niet, weinig interactie met personen. Voor 2012 vind ik dit echt een heel matig spel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef joyvke het volgende:
Ben blij dat ik er niet voor heb betaald. Helaas is het ook niet mijn spel, maar ik denk dat m'n broertje er wel blij van zal worden!
nee niet echt ik speel al sinds launch met zelfde exe's en uit dezelfde folderquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Misschien in de war met de downloadclient en je actuele installatie van je game?
Heb hier ook last van ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:57 schreef Maax het volgende:
iemand anders ook problemen met de auction house? Ik kan helemaal niks vinden.. Hij zegt no items found..
Lijkt me apegeil dat er geen handcrossbows op de AH staan :x
Wizard =), bevalt me een stuk beter dan m'n witch doctor, tot nu toe.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:47 schreef GlenSpey het volgende:
Tja, dit is het grote probleem van D3. Het is eigenlijk een SP game, maar omdat je continu online moet zijn denken velen dat het een MMO is en beoordelen het daar ook op. Persoonlijk vind ik dit een grote misser. Old school gaming is er niet meer bij. Items , achievements en gfx is waar het nog om gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:04 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik wilde graag weten wat de hype was, nooit eerder een Diablo-spel gespeeld. Ik weet wel dat ik langzaam aan RSI aan het ontwikkelen ben door steeds te moeten klikken. Ik zie nog steeds niet wat er leuk aan is en ik heb het eerlijk een kans gegeven door tot level 15 te spelen. Matig verhaal, weinig skills, het is een beetje apathisch klikken, klikken en klikken. Ik heb totaal geen idee dat ik in een bepaalde wereld zit (zoals ik wel heb met andere (mmo)rpg's), weet de weg niet, weinig interactie met personen. Voor 2012 vind ik dit echt een heel matig spel.
Alsof je met een MMO niet alleen maar moet klikken. Misschien dat je ook nog WSAD gebruikt maar voor de rest ros je een paar keer op 1-9.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:04 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik wilde graag weten wat de hype was, nooit eerder een Diablo-spel gespeeld. Ik weet wel dat ik langzaam aan RSI aan het ontwikkelen ben door steeds te moeten klikken. Ik zie nog steeds niet wat er leuk aan is en ik heb het eerlijk een kans gegeven door tot level 15 te spelen. Matig verhaal, weinig skills, het is een beetje apathisch klikken, klikken en klikken. Ik heb totaal geen idee dat ik in een bepaalde wereld zit (zoals ik wel heb met andere (mmo)rpg's), weet de weg niet, weinig interactie met personen. Voor 2012 vind ik dit echt een heel matig spel.
Ik ben ook helemaal into AH nuquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, net weer ff Belial afgemaakt, dit keer met Ricko en 2Happy. Heb ook wat leuke rares op de AH gekocht
Zelfde hier, tot level 18 gekomen met een monk maar bij level 5 had ik al het idee van "is dit het nu?"quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:34 schreef Piperidine het volgende:
Act 1 uitgespeeld en vind het wel genoeg geweest. Saai spel.
Het is een Action RPG, hack en slash dus en wat dat betreft maakt het de verwachting geheel waar. Sterker nog het overtrof mijn verwachting.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zelfde hier, tot level 18 gekomen met een monk maar bij level 5 had ik al het idee van "is dit het nu?"
Veel te eentonig voor mij, jammer want ik had stiekem op een nieuwe verslaving gehoopt.
ga dan in een prive game?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het is een Action RPG, hack en slash dus en wat dat betreft maakt het de verwachting geheel waar. Sterker nog het overtrof mijn verwachting.
Ik zie het ook puur als SP game of lan wat lekker weg speelt zoals D1 en D2 ook waren. Maar mij stoort die online modus waardoor het lijkt alsof het hier om een MMOrpg gaat. En dat stoort me enorm. Ik geef niets om het AH en achievements.
En stel dat Blizzard de plug trekt, tja dan kun je het niet eens meer spelen zoals ik wel met al die andere oude games nog kan. Ik vind dit de verkeerde weg met mbt tot de gaming industrie als het om SP games gaat. Daarbij als ze de mappen veranderen heb je het maar te slikken. Nee dit is echt jammer.
Je begrijpt mijn punt niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ga dan in een prive game?
dan heb je van niemand last
Diablo 2, Starcraft 1 & Warcraft 3 kunnen ook nog steeds gespeeld worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het is een Action RPG, hack en slash dus en wat dat betreft maakt het de verwachting geheel waar. Sterker nog het overtrof mijn verwachting.
Ik zie het ook puur als SP game of lan wat lekker weg speelt zoals D1 en D2 ook waren. Maar mij stoort die online modus waardoor het lijkt alsof het hier om een MMOrpg gaat. En dat stoort me enorm. Ik geef niets om het AH en achievements.
En stel dat Blizzard de plug trekt, tja dan kun je het niet eens meer spelen zoals ik wel met al die andere oude games nog kan. Ik vind dit de verkeerde weg met mbt tot de gaming industrie als het om SP games gaat. Daarbij als ze de mappen veranderen heb je het maar te slikken. Nee dit is echt jammer.
Het kanker van de gameindustrie? Houd eens lekker je bek met je gescheld gelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent echt het kanker van de gameindustrie(en dit baseer ik niet persé omdat je diablo 3 niets vind, maar de beredeneringen erachter
![]()
Alsof je met een MMO niet alleen maar moet klikken. Misschien dat je ook nog WSAD gebruikt maar voor de rest ros je een paar keer op 1-9.
Daarnaast is diablo3 geen MMO.
Desalniettemin moet ik zeggen dat ik het verhaal van diablo 2 wel meer apprecieerde en duisterder vond.
Hier ook. Word er echt compleet debiel van vooral omdat ik HC speel. Wat zo dus helemaal niet te doen isquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Godsamme tyfus lag, zo erg geworden dat ik niet normaal meer kan spelen.
hmm je heb gelijk , stop maar met het spelen van diablo en klik stop volgenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Het kanker van de gameindustrie? Houd eens lekker je bek met je gescheld gelijk.
Blijkbaar mag je niet negatief zijn? Zet anders [Positief] in de TT.
Oh, en voortaan even lezen, want mmo stond tussen haakjes.
Verder zie ik geen enkel argument waarom het wel leuk is in je post.
Verwachten dat iedereen het spel leuk moet vindenquote:
Had je nog een guest pass over?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef LinQ het volgende:
Iemand in ACTIV normal atm?ik zit in het begin van act IVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
baggerbart#2853quote:
blij dat ik niet de enige ben... woestijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hardcore?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Syphixx het volgende:
kan ik mee doen met iemand met normal act 4 ?
In ACT IV alweer?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, al een paar keer achter mekaar dood gegaan in Act IV
zet bij options peer to peer uit, dan doet ie het laatste deel,quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gedownload tot 99% en dan blijft ie hangen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |