Het kanker van de gameindustrie? Houd eens lekker je bek met je gescheld gelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bent echt het kanker van de gameindustrie(en dit baseer ik niet persé omdat je diablo 3 niets vind, maar de beredeneringen erachter
![]()
Alsof je met een MMO niet alleen maar moet klikken. Misschien dat je ook nog WSAD gebruikt maar voor de rest ros je een paar keer op 1-9.
Daarnaast is diablo3 geen MMO.
Desalniettemin moet ik zeggen dat ik het verhaal van diablo 2 wel meer apprecieerde en duisterder vond.
Hier ook. Word er echt compleet debiel van vooral omdat ik HC speel. Wat zo dus helemaal niet te doen isquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Godsamme tyfus lag, zo erg geworden dat ik niet normaal meer kan spelen.
hmm je heb gelijk , stop maar met het spelen van diablo en klik stop volgenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:09 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Het kanker van de gameindustrie? Houd eens lekker je bek met je gescheld gelijk.
Blijkbaar mag je niet negatief zijn? Zet anders [Positief] in de TT.
Oh, en voortaan even lezen, want mmo stond tussen haakjes.
Verder zie ik geen enkel argument waarom het wel leuk is in je post.
Verwachten dat iedereen het spel leuk moet vindenquote:
Had je nog een guest pass over?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef LinQ het volgende:
Iemand in ACTIV normal atm?ik zit in het begin van act IVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
baggerbart#2853quote:
blij dat ik niet de enige ben... woestijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Net ff met LompeHork Act 2 een beetje doorgecrossed, blijf een kutact zoals D2.
Hardcore?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Syphixx het volgende:
kan ik mee doen met iemand met normal act 4 ?
In ACT IV alweer?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, al een paar keer achter mekaar dood gegaan in Act IV
zet bij options peer to peer uit, dan doet ie het laatste deel,quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gedownload tot 99% en dan blijft ie hangen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |