abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111665108
Het wordt tijd dat Wilders of Roemer een groot protest organiseert tegen de regering. Ik betaal 1100 euro belasting per maand en dat gaat nu omhoog naar ruim 1300 per maand door het belasten van de woon-werk kilometers. Ik betaal al genoeg belasting lijkt me. En dan heb ik het ook nog niet over de btw verhoging. Haal het weg bij ontwikkelingshulp of bij onze bijdragen aan de bodemloze EU put. Als ze zo graag ontwikkelingshulp willen geven dan betalen ze het maar uit eigen zak. Ik durf te wedden dat de ontwikkelingshulp voor een groot deel in de zakken van dure directeurs, managers en corrupte lokalen verdwijnt.

We hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn over waar ze het geld vandaan moeten halen. Als Jan Modaal echter onevenredig hard geraakt wordt dan zouden we toch de straat op moeten gaan. Volgens de overheid gaat iedereen er maximaal 2% op achteruit. Ik kan je nu al vertellen dat dat gelul is.

Als Wilders overigens niet zo anti-moslim zou zijn had hij waarschijnlijk mijn stem gekregen.
pi_111665164
Fuck VVD, fuck CDA, fuck GroenLinks, fuck Christenunie en fuck D66.
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:46:37 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_111665268
Want de PVV is immers helemaal niet schuldig aan de huidige malaise :')
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:47:33 #4
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111665307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:43 schreef polderturk het volgende:
Fuck VVD, fuck CDA, fuck GroenLinks, fuck Christenunie en fuck D66.
Fuck you
pi_111665320
Geert zet gewoon een streep door ontwikkelingssamenwerking en het land is gered. Whoehoe!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_111665370
Backfire topic, maar je hebt wel gelijk. We laten gigantisch over ons heen lopen.
pi_111665385
We zouden als Nederlanders aan de politiek moeten laten zien dat we niet bang zijn voor hun.
pi_111665553
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef polderturk het volgende:
We zouden als Nederlanders aan de politiek moeten laten zien dat we niet bang zijn voor hun.
Dat soort protesten zijn er al en altijd al geweest maar het bereikt de grote mensen massa niet.
pi_111665715
Waarom doe je het zelf niet?
pi_111665768
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef polderturk het volgende:
Het wordt tijd dat Wilders of Roemer een groot protest organiseert tegen de regering. Ik betaal 1100 euro belasting per maand en dat gaat nu omhoog naar ruim 1300 per maand door het belasten van de woon-werk kilometers. Ik betaal al genoeg belasting lijkt me. En dan heb ik het ook nog niet over de btw verhoging. Haal het weg bij ontwikkelingshulp of bij onze bijdragen aan de bodemloze EU put. Als ze zo graag ontwikkelingshulp willen geven dan betalen ze het maar uit eigen zak. Ik durf te wedden dat de ontwikkelingshulp voor een groot deel in de zakken van dure directeurs, managers en corrupte lokalen verdwijnt.

We hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn over waar ze het geld vandaan moeten halen. Als Jan Modaal echter onevenredig hard geraakt wordt dan zouden we toch de straat op moeten gaan. Volgens de overheid gaat iedereen er maximaal 2% op achteruit. Ik kan je nu al vertellen dat dat gelul is.

Als Wilders overigens niet zo anti-moslim zou zijn had hij waarschijnlijk mijn stem gekregen.
En dan denken dat SP een betere oplossing is voor de werkende burger :') Met de SP stijgen de belastingen het hardste.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_111666770
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En dan denken dat SP een betere oplossing is voor de werkende burger :') Met de SP stijgen de belastingen het hardste.
En waarom is dat geen betere oplossing dan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 17 mei 2012 @ 15:41:40 #12
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_111666865
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef polderturk het volgende:

Alsof Wilders ooit tegen alles heeft gestemd wat met de EU te maken had.
  donderdag 17 mei 2012 @ 15:42:39 #13
165633 eriksd
The grand facade...
pi_111666891
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef polderturk het volgende:
Hoi Henk.

Hoe denk je dat je loonstrookje eruit ziet met de SP? Of hebben die een geldboom in de achtertuin?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_111666896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En waarom is dat geen betere oplossing dan?
Omdat TS dan nog harder geraakt zal worden.
pi_111666924
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Omdat TS dan nog harder geraakt zal worden.
Hoezo?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_111666954
Het volledig schrappen van ontwikkelingshulp zou nooit het gat in de begroting kunnen dichten. Dus dat is onzin.

De EU kost inderdaad een berg geld en je kunt je afvragen of dat dat nu nodig is. Maar een protest van Roemer of Wilders zal daar denk ik weinig positiefs aan veranderen.
pi_111670052
De GROOTSTE schuldige is GroenLinks. GroenLinks wil niets anders dan dat de modale Nederlander buigt voor zielige allochtonen en de natuur. Deze maatregelen komt ook uit de koker van GroenLinks. VVD'ers en CDA'ers verkopen hun ziel nog om te kunnen regeren.

De afdrachten aan de EU en ontwikkelingshulp worden ten koste van ons gespaard.
pi_111670156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:44 schreef sneakypete het volgende:
Het volledig schrappen van ontwikkelingshulp zou nooit het gat in de begroting kunnen dichten. Dus dat is onzin.

De EU kost inderdaad een berg geld en je kunt je afvragen of dat dat nu nodig is. Maar een protest van Roemer of Wilders zal daar denk ik weinig positiefs aan veranderen.
0.7% van onze economie gaat jaarlijks naar ontwikkelingshulp. Op een economie van 500 miljard euro is dat 3,5 miljard euro per jaar. In 4 jaar is dat 14 miljard euro. Je komt dan aardig in de buurt van het bedrag dat je wil bezuinigen. Zelfs als we halveren betalen we nog altijd meer per hoofd van de bevolking dan heel veel andere landen.
pi_111670191
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:03 schreef polderturk het volgende:
De GROOTSTE schuldige is GroenLinks. GroenLinks wil niets anders dan dat de modale Nederlander buigt voor zielige allochtonen en de natuur. Deze maatregelen komt ook uit de koker van GroenLinks. VVD'ers en CDA'ers verkopen hun ziel nog om te kunnen regeren.

De afdrachten aan de EU en ontwikkelingshulp worden te koste van ons gespaard.
Wat lul je toch allemaal man?
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:08:41 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_111670270
Kun je ook op mensen ingaan of kun je alleen maar uitzenden en zit er geen ontvanger?
pi_111670322
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Kun je ook op mensen ingaan of kun je alleen maar uitzenden en zit er geen ontvanger?
Ik heb net toch gereageerd op sneakypete
pi_111670402
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:46 schreef Hexagon het volgende:
De PVV is medeschuldig. Ze zouden echter niet akkoord gaan met het beleid dat ze nu gaan uitvoeren. Er zijn echter wel partijen die meer schuld dragen dan andere partijen. Eigenlijk vind ik alle partijen waardeloos. Er is er geen één die ECHTvoor ons uitkomt. Die ECHT voor de hardwerkende burger is. Het enige wat ze willen is ons uitbuiten.
pi_111670691
Typisch weer zo'n egoïstische Turk.
pi_111670999
ALLE partijen mogen van mij opbokken !
pi_111671077
quote:
De PVV heeft nog geen beleid gevormd, die partij heeft enkel de laatste 2 jaren goedkeuring gegeven aan bepaald beleid in ruil voor bepaald ander beleid.
De PVV haar schuld is dus maar heel beperkt. Mijn stem krijgt die partij echter niet.
Ik stem deze keer links en dus niet op Groenlinks of de CU.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_111671307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Typisch weer zo'n egoïstische Turk.
De linkse waarden druipen van je reactie af.

Ik heb een modaal inkomen maar dat wil niet zeggen dat ik het heel goed heb. Ik word keihard geraakt in mijn portemonee en ik word procentueel zwaarder getroffen dan mensen die het veel beter hebben dan ik. En wat gaan onze goedbetaalde politici inleveren? Geen drol. Ze declareren zelfs onbelast hun burgers bij de McDonalds. Na hun carriere gaan ze hun zakken vullen bij de grote bedrijven. De leuke banen verdelen ze onder elkaar.
pi_111671372
De banken en de politici maken de brokken en de hardwerkende burgers mogen het puin ruimen.
pi_111671398
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:49 schreef LavenderTown het volgende:
Backfire topic, maar je hebt wel gelijk. We laten gigantisch over ons heen lopen.
Klopt, lekker gaan rellen zoals in Griekenland. Daarmee helpen we ons land vooruit _O_
pi_111671439
quote:

En dat met 10 zeteltjes O+
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:39:40 #30
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_111671545
quote:

De afdrachten aan de EU en ontwikkelingshulp worden ten koste van ons gespaard.
Leg de partijprogramma's en het akkoord naast elkaar en kom dan weer terug op je bewering.
pi_111671975
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik heb een modaal inkomen maar dat wil niet zeggen dat ik het heel goed heb. Ik word keihard geraakt in mijn portemonee en ik word procentueel zwaarder getroffen dan mensen die het veel beter hebben dan ik. En wat gaan onze goedbetaalde politici inleveren? Geen drol. Ze declareren zelfs onbelast hun burgers bij de McDonalds. Na hun carriere gaan ze hun zakken vullen bij de grote bedrijven. De leuke banen verdelen ze onder elkaar.
Ik verdien bovenmodaal, heb niks te klagen en zie de bezuinigingen niet met angst en beven tegemoet.
pi_111672123
Dat Wilders die 1,5 jaar heeft gedoogd en alles doet voor een paar zeteltjes, protest moet voeren is natuurlijk onzin...

Ik ben blij met het lenteakkoord... maar ik vind dat er veel te makkelijk geld wordt gevraagd aan de overheid, terwijl men ook flink in de overheid kon gaan snijden! Schaf onnodige instanties af zou ik zeggen!
pi_111672157
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef polderturk het volgende:

[..]

Denk je dat er 1 land is waar dat niet zo gaat/ging?
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:56:37 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_111672302
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:12 schreef polderturk het volgende:

[..]

De PVV is medeschuldig. Ze zouden echter niet akkoord gaan met het beleid dat ze nu gaan uitvoeren. Er zijn echter wel partijen die meer schuld dragen dan andere partijen. Eigenlijk vind ik alle partijen waardeloos. Er is er geen één die ECHTvoor ons uitkomt. Die ECHT voor de hardwerkende burger is. Het enige wat ze willen is ons uitbuiten.
Maargoed hoe zou jij het oplossen dan?
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:58:41 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_111672381
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De PVV heeft nog geen beleid gevormd, die partij heeft enkel de laatste 2 jaren goedkeuring gegeven aan bepaald beleid in ruil voor bepaald ander beleid.
De PVV haar schuld is dus maar heel beperkt. Mijn stem krijgt die partij echter niet.
Ik stem deze keer links en dus niet op Groenlinks of de CU.
De PVV heeft het beleid mogelijk gemaat dus even schuldig. Sowieso zijn door de PVV hervormingen niet uitgevoerd en heeft de PVV met zijn gezeik schade toegebracht aan onze internationale positie.

De PVV is dus medeschuldig aan wanbestuur.
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:05:23 #36
177885 JoaC
Het is patat
pi_111672656
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef polderturk het volgende:

[..]

0.7% van onze economie gaat jaarlijks naar ontwikkelingshulp. Op een economie van 500 miljard euro is dat 3,5 miljard euro per jaar. In 4 jaar is dat 14 miljard euro. Je komt dan aardig in de buurt van het bedrag dat je wil bezuinigen. Zelfs als we halveren betalen we nog altijd meer per hoofd van de bevolking dan heel veel andere landen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_111673286
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maargoed hoe zou jij het oplossen dan?
Ontwikkelingshulp en de afdracht aan de EU halveren. De BTW met een procentje omhoog. Als dat niet genoeg is de belastingschijven 1% hoger.
pi_111681010
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

De BTW met een procentje omhoog. Als dat niet genoeg is de belastingschijven 1% hoger.
Dat zijn alleen maar lastenverhogingen (wat het Kunduz-akkoord ook voornamelijk is, daar niet van), geen bezuinigingen.
pi_111682141
Het is gemakkelijk om te roepen dat er bezuinigd moet worden, het blijkt heel wat moeilijker te zijn om doordachte bezuinigingen voor te stellen.
#NoDAPL
pi_111684779
De VVD en het CDA vormden willens en wetens een gedoogconstructie met de PVV. Ze wisten waar ze aan begonnen. Maar de verantwoordelijkheid voor die acties lijken de VVD en het CDA niet te willen nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door yyyentle op 17-05-2012 23:04:30 ]
pi_111691432
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee hoor, de SP is juist voorstander van het verhogen van de arbeidskorting en wil de belasting op arbeid verlagen. Dus hoezo stijgt de belasting met de SP het hardste? :')

Ja, als je meer dan ¤ 150.000,- verdient misschien, maar ik ben van mening dat er dan best wat meer van je verlangd mag worden. Als je kijkt waar al decennia lang het geld weggehaald wordt (bij de uitkeringstrekkers, gehandicapten, chronisch zieken etc). Wat dat betreft zijn mensen die iets meer mogen bijdragen met een dergelijk hoog inkomen echt niet zielig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_111696650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:28 schreef polderturk het volgende:
ALLE partijen mogen van mij opbokken !
En dan halen we een oude partij uit het vet O+

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_111699173
12 of 16 miljard bezuinigen is niet zo erg maar ze moesten eens wat doen aan de 40 miljard die ze afdragen aan de EU
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
  zaterdag 19 mei 2012 @ 00:09:56 #44
374732 SteamBoat
Eerlijk Hard Realistisch
pi_111727816
Je ziet het nu met eigen ogen: De VVD en CDA walsen gewoon over hun zogenaamde idealen heen.
Fuck de werkende man en de ondernemer...ik wil premier blijven...

De enige die zijn ziel niet verkocht heeft is Wilders:
Hem wordt de zwarte piet toegespeeld door die 2 brillemannetjes
terwijl hij alleen maar zijn kiezers niet wil belazeren.

Mijn stem gaat zonder twijfel van de VVD naar de PVV
pi_111728475
Het is duidelijk dat je vind dat je teveel van je verdiende geld moet afdragen, maar als het je puur om de financieen gaat dan is het domste wat je kan doen op de SP of de PVV stemmen.

Als je niet in een sociale werkplaats werkt of op bijstandsniveau zit dan zal je er met de SP alleen maar op achteruit gaan. Belastingen zullen dan alleen maar hoger worden.

En de PVV heeft Nederland het meeste geld gekost door hun debiele gedrag. Door op hun te stemmen beloon je hun daarvoor.

Als je niet op een van de gevestigde partijen wilt stemmen en het gaat je puur om geld, stem dan niet of desnoods op de piratenpartij. Kan je in elk geval nog wat langer kosteloos bestanden downloaden. ;)
pi_111729203
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is duidelijk dat je vind dat je teveel van je verdiende geld moet afdragen, maar als het je puur om de financieen gaat dan is het domste wat je kan doen op de SP of de PVV stemmen.

Als je niet in een sociale werkplaats werkt of op bijstandsniveau zit dan zal je er met de SP alleen maar op achteruit gaan. Belastingen zullen dan alleen maar hoger worden.

Nogmaals, de SP is voor het verhogen van de arbeidskorting en voor het verlagen van de belasting op arbeid dus je argument gaat niet op. Lees je eens in man voordat je domme vooroordelen gaat verkondigen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_111729582
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nogmaals, de SP is voor het verhogen van de arbeidskorting en voor het verlagen van de belasting op arbeid dus je argument gaat niet op. Lees je eens in man voordat je domme vooroordelen gaat verkondigen. :')
Uitkeringen zullen onder de SP zoveel omhoog gaan dat een arbeidskorting geen enkele stimulans is om te gaan werken. En het is mij niet bekend dat de SP een verlaging wil van de belasting op arbeid.
pi_111729770
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Uitkeringen zullen onder de SP zoveel omhoog gaan dat een arbeidskorting geen enkele stimulans is om te gaan werken. En het is mij niet bekend dat de SP een verlaging wil van de belasting op arbeid.
Daarom zou ik maar eens het verkiezingsprogramma / het alternatieve plan van de SP voor het Kunduz-akkoord gaan lezen als ik jou was. Daarin staat dat ze voor het verlagen van belasting op arbeid zijn, en is ook nergens terug te vinden dat ze uitkeringen (fors) willen verhogen.

Zie onder andere: http://www.sp.nl/service/(...)iale_alternatief.pdf

Daarin staat bijvoorbeeld het volgende:

quote:
Het verhogen van de algemene heffingskorting voorkomt dat lage inkomens er te veel in koopkracht op achteruit gaan. Door de arbeidskorting te verhogen wordt arbeid fiscaal aantrekkelijker gemaakt. Dit versterkt de koopkracht en bevordert de werkgelegenheid. De opbrengsten uit de vergroening van het belastingstelsel gebruiken we om de belasting op arbeid te verlagen, zodat werken wordt gestimuleerd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tomatenboer op 19-05-2012 01:08:01 ]
pi_111730038
quote:
12 of 16 miljard bezuinigen is niet zo erg maar ze moesten eens wat doen aan de 40 miljard die ze afdragen aan de EU
Zonder die hulp van de rest van Europa zou het ons veel meer dan 40 miljard Euro hebben gekocht. Geen wonder dat populisten zo gemakkelijk stemmen krijgen, ze hoeven geen voor sommigen ingewikkeld verhaal te houden maar ze nemen een simpel stellinkje in wat op leugens berust maar wat wel aansluit bij het onderbuikgevoel van mensen.
#NoDAPL
pi_111730429
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 01:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daarom zou ik maar eens het verkiezingsprogramma / het alternatieve plan van de SP voor het Kunduz-akkoord gaan lezen als ik jou was. Daarin staat dat ze voor het verlagen van belasting op arbeid zijn, en is ook nergens terug te vinden dat ze uitkeringen (fors) willen verhogen.

Zie onder andere: http://www.sp.nl/service/(...)iale_alternatief.pdf

Daarin staat bijvoorbeeld het volgende:

[..]

Goed, even snel dat rapport doorgelezen en gelijk een aantal interessante quotes gevonden.

'Als de voorgestelde plannen (Catshuis) door zouden zijn gegaan dan waren
er per volgend jaar miljarden weggehaald bij de lagere inkomens, onder andere door het ontkoppelen van lonen en uitkeringen.
Mensen met een uitkering zouden er volgens de berekeningen van het CPB het hardst op achteruit gaan. Zo zou een alleenverdiener met een uikering onder 120 procent van het minimumloon er gemiddeld 5 procent op achteruit gaan. '
Vooral geen cent bezuinigen op uitkeringen. Zou toch alleen maar een stimulans zijn om te gaan werken en dat moeten we niet willen volgens de SP.

'Dat betekent dat er de komende
jaren niet zal worden bezuinigd op de sociale werkplaatsen en op de uitkeringen, begeleiding en ondersteuning van jonggehandicapten. '

'Ook de plannen om
fors te snijden op de internationale solidariteit met de allerarmsten in de wereld en bezuinigingen
op de publieke omroep kunnen niet rekenen op de steun van de SP'
Volgens de SP moeten we dus vooral niet bezuinigen op ontwikkelingshulp, wat haaks staat op TS zijn mening.

'Ook draait de SP de door het voormalig kabinet ingevoerde gezinsbijstand terug. Bijstand wordt weer het recht van een individu
waarmee erfelijke armoede wordt voorkomen. Het inkomen van werkende kinderen wordt niet meegerekend voor het bepalen van een gezinsuitkering.
Mantelzorgers worden niet langer financieel gestraft. Er komt meer in plaats van minder geld voor natuur en cultuur.'
Leuk, zo blijft het mogelijk dat er in een gezin 6 uitkeringen voorkomen. Daar zal TS ook vast blij mee zijn. Gelukkig gaat er meer geld naar natuur en cultuur, zodat TS daar tegen gereduceerd tarief van kan genieten. Als hij niet hoeft te werken om die 6 uitkeringen van 1 gezin te kunnen bekostigen.
pi_111730533
Zo zo, je hebt 2 punten gevonden waar je het niet mee eens bent, chapeau! :')

Je quote wel lekker selectief hé. Zo "vergeet" je voor het gemak even dat de SP fors wilt snijden in bureaucratie (o.a. managementlagen in de zorgsector en in onderwijsinstellingen), afschaffen zorgtoeslag (daar komt weliswaar wél een inkomensafhankelijke zorgpremie voor terug), beperken hypotheekrente-aftrek, zo maar wat constructieve voorstellen naar mijn mening waar een breed draagvlak voor is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')