Fuck youquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:43 schreef polderturk het volgende:
Fuck VVD, fuck CDA, fuck GroenLinks, fuck Christenunie en fuck D66.
Dat soort protesten zijn er al en altijd al geweest maar het bereikt de grote mensen massa niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef polderturk het volgende:
We zouden als Nederlanders aan de politiek moeten laten zien dat we niet bang zijn voor hun.
En dan denken dat SP een betere oplossing is voor de werkende burgerquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef polderturk het volgende:
Het wordt tijd dat Wilders of Roemer een groot protest organiseert tegen de regering. Ik betaal 1100 euro belasting per maand en dat gaat nu omhoog naar ruim 1300 per maand door het belasten van de woon-werk kilometers. Ik betaal al genoeg belasting lijkt me. En dan heb ik het ook nog niet over de btw verhoging. Haal het weg bij ontwikkelingshulp of bij onze bijdragen aan de bodemloze EU put. Als ze zo graag ontwikkelingshulp willen geven dan betalen ze het maar uit eigen zak. Ik durf te wedden dat de ontwikkelingshulp voor een groot deel in de zakken van dure directeurs, managers en corrupte lokalen verdwijnt.
We hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn over waar ze het geld vandaan moeten halen. Als Jan Modaal echter onevenredig hard geraakt wordt dan zouden we toch de straat op moeten gaan. Volgens de overheid gaat iedereen er maximaal 2% op achteruit. Ik kan je nu al vertellen dat dat gelul is.
Als Wilders overigens niet zo anti-moslim zou zijn had hij waarschijnlijk mijn stem gekregen.
En waarom is dat geen betere oplossing dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan denken dat SP een betere oplossing is voor de werkende burgerMet de SP stijgen de belastingen het hardste.
Alsof Wilders ooit tegen alles heeft gestemd wat met de EU te maken had.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef polderturk het volgende:
Als Wilders overigens niet zo anti-moslim zou zijn had hij waarschijnlijk mijn stem gekregen.
Hoi Henk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef polderturk het volgende:
We zouden als Nederlanders aan de politiek moeten laten zien dat we niet bang zijn voor hun.
Omdat TS dan nog harder geraakt zal worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En waarom is dat geen betere oplossing dan?
Hoezo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat TS dan nog harder geraakt zal worden.
0.7% van onze economie gaat jaarlijks naar ontwikkelingshulp. Op een economie van 500 miljard euro is dat 3,5 miljard euro per jaar. In 4 jaar is dat 14 miljard euro. Je komt dan aardig in de buurt van het bedrag dat je wil bezuinigen. Zelfs als we halveren betalen we nog altijd meer per hoofd van de bevolking dan heel veel andere landen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:44 schreef sneakypete het volgende:
Het volledig schrappen van ontwikkelingshulp zou nooit het gat in de begroting kunnen dichten. Dus dat is onzin.
De EU kost inderdaad een berg geld en je kunt je afvragen of dat dat nu nodig is. Maar een protest van Roemer of Wilders zal daar denk ik weinig positiefs aan veranderen.
Wat lul je toch allemaal man?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:03 schreef polderturk het volgende:
De GROOTSTE schuldige is GroenLinks. GroenLinks wil niets anders dan dat de modale Nederlander buigt voor zielige allochtonen en de natuur. Deze maatregelen komt ook uit de koker van GroenLinks. VVD'ers en CDA'ers verkopen hun ziel nog om te kunnen regeren.
De afdrachten aan de EU en ontwikkelingshulp worden te koste van ons gespaard.
Ik heb net toch gereageerd op sneakypetequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Kun je ook op mensen ingaan of kun je alleen maar uitzenden en zit er geen ontvanger?
De PVV is medeschuldig. Ze zouden echter niet akkoord gaan met het beleid dat ze nu gaan uitvoeren. Er zijn echter wel partijen die meer schuld dragen dan andere partijen. Eigenlijk vind ik alle partijen waardeloos. Er is er geen één die ECHTvoor ons uitkomt. Die ECHT voor de hardwerkende burger is. Het enige wat ze willen is ons uitbuiten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:46 schreef Hexagon het volgende:
Want de PVV is immers helemaal niet schuldig aan de huidige malaise
De PVV heeft nog geen beleid gevormd, die partij heeft enkel de laatste 2 jaren goedkeuring gegeven aan bepaald beleid in ruil voor bepaald ander beleid.quote:Want de PVV is immers helemaal niet schuldig aan de huidige malaise
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |