abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111665108
Het wordt tijd dat Wilders of Roemer een groot protest organiseert tegen de regering. Ik betaal 1100 euro belasting per maand en dat gaat nu omhoog naar ruim 1300 per maand door het belasten van de woon-werk kilometers. Ik betaal al genoeg belasting lijkt me. En dan heb ik het ook nog niet over de btw verhoging. Haal het weg bij ontwikkelingshulp of bij onze bijdragen aan de bodemloze EU put. Als ze zo graag ontwikkelingshulp willen geven dan betalen ze het maar uit eigen zak. Ik durf te wedden dat de ontwikkelingshulp voor een groot deel in de zakken van dure directeurs, managers en corrupte lokalen verdwijnt.

We hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn over waar ze het geld vandaan moeten halen. Als Jan Modaal echter onevenredig hard geraakt wordt dan zouden we toch de straat op moeten gaan. Volgens de overheid gaat iedereen er maximaal 2% op achteruit. Ik kan je nu al vertellen dat dat gelul is.

Als Wilders overigens niet zo anti-moslim zou zijn had hij waarschijnlijk mijn stem gekregen.
pi_111665164
Fuck VVD, fuck CDA, fuck GroenLinks, fuck Christenunie en fuck D66.
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:46:37 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_111665268
Want de PVV is immers helemaal niet schuldig aan de huidige malaise :')
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:47:33 #4
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_111665307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:43 schreef polderturk het volgende:
Fuck VVD, fuck CDA, fuck GroenLinks, fuck Christenunie en fuck D66.
Fuck you
pi_111665320
Geert zet gewoon een streep door ontwikkelingssamenwerking en het land is gered. Whoehoe!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_111665370
Backfire topic, maar je hebt wel gelijk. We laten gigantisch over ons heen lopen.
pi_111665385
We zouden als Nederlanders aan de politiek moeten laten zien dat we niet bang zijn voor hun.
pi_111665553
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef polderturk het volgende:
We zouden als Nederlanders aan de politiek moeten laten zien dat we niet bang zijn voor hun.
Dat soort protesten zijn er al en altijd al geweest maar het bereikt de grote mensen massa niet.
pi_111665715
Waarom doe je het zelf niet?
pi_111665768
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef polderturk het volgende:
Het wordt tijd dat Wilders of Roemer een groot protest organiseert tegen de regering. Ik betaal 1100 euro belasting per maand en dat gaat nu omhoog naar ruim 1300 per maand door het belasten van de woon-werk kilometers. Ik betaal al genoeg belasting lijkt me. En dan heb ik het ook nog niet over de btw verhoging. Haal het weg bij ontwikkelingshulp of bij onze bijdragen aan de bodemloze EU put. Als ze zo graag ontwikkelingshulp willen geven dan betalen ze het maar uit eigen zak. Ik durf te wedden dat de ontwikkelingshulp voor een groot deel in de zakken van dure directeurs, managers en corrupte lokalen verdwijnt.

We hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn over waar ze het geld vandaan moeten halen. Als Jan Modaal echter onevenredig hard geraakt wordt dan zouden we toch de straat op moeten gaan. Volgens de overheid gaat iedereen er maximaal 2% op achteruit. Ik kan je nu al vertellen dat dat gelul is.

Als Wilders overigens niet zo anti-moslim zou zijn had hij waarschijnlijk mijn stem gekregen.
En dan denken dat SP een betere oplossing is voor de werkende burger :') Met de SP stijgen de belastingen het hardste.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_111666770
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En dan denken dat SP een betere oplossing is voor de werkende burger :') Met de SP stijgen de belastingen het hardste.
En waarom is dat geen betere oplossing dan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 17 mei 2012 @ 15:41:40 #12
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_111666865
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef polderturk het volgende:

Alsof Wilders ooit tegen alles heeft gestemd wat met de EU te maken had.
  donderdag 17 mei 2012 @ 15:42:39 #13
165633 eriksd
The grand facade...
pi_111666891
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef polderturk het volgende:
Hoi Henk.

Hoe denk je dat je loonstrookje eruit ziet met de SP? Of hebben die een geldboom in de achtertuin?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_111666896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En waarom is dat geen betere oplossing dan?
Omdat TS dan nog harder geraakt zal worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_111666924
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Omdat TS dan nog harder geraakt zal worden.
Hoezo?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_111666954
Het volledig schrappen van ontwikkelingshulp zou nooit het gat in de begroting kunnen dichten. Dus dat is onzin.

De EU kost inderdaad een berg geld en je kunt je afvragen of dat dat nu nodig is. Maar een protest van Roemer of Wilders zal daar denk ik weinig positiefs aan veranderen.
pi_111670052
De GROOTSTE schuldige is GroenLinks. GroenLinks wil niets anders dan dat de modale Nederlander buigt voor zielige allochtonen en de natuur. Deze maatregelen komt ook uit de koker van GroenLinks. VVD'ers en CDA'ers verkopen hun ziel nog om te kunnen regeren.

De afdrachten aan de EU en ontwikkelingshulp worden ten koste van ons gespaard.
pi_111670156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:44 schreef sneakypete het volgende:
Het volledig schrappen van ontwikkelingshulp zou nooit het gat in de begroting kunnen dichten. Dus dat is onzin.

De EU kost inderdaad een berg geld en je kunt je afvragen of dat dat nu nodig is. Maar een protest van Roemer of Wilders zal daar denk ik weinig positiefs aan veranderen.
0.7% van onze economie gaat jaarlijks naar ontwikkelingshulp. Op een economie van 500 miljard euro is dat 3,5 miljard euro per jaar. In 4 jaar is dat 14 miljard euro. Je komt dan aardig in de buurt van het bedrag dat je wil bezuinigen. Zelfs als we halveren betalen we nog altijd meer per hoofd van de bevolking dan heel veel andere landen.
pi_111670191
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:03 schreef polderturk het volgende:
De GROOTSTE schuldige is GroenLinks. GroenLinks wil niets anders dan dat de modale Nederlander buigt voor zielige allochtonen en de natuur. Deze maatregelen komt ook uit de koker van GroenLinks. VVD'ers en CDA'ers verkopen hun ziel nog om te kunnen regeren.

De afdrachten aan de EU en ontwikkelingshulp worden te koste van ons gespaard.
Wat lul je toch allemaal man?
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:08:41 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_111670270
Kun je ook op mensen ingaan of kun je alleen maar uitzenden en zit er geen ontvanger?
pi_111670322
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Kun je ook op mensen ingaan of kun je alleen maar uitzenden en zit er geen ontvanger?
Ik heb net toch gereageerd op sneakypete
pi_111670402
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:46 schreef Hexagon het volgende:
De PVV is medeschuldig. Ze zouden echter niet akkoord gaan met het beleid dat ze nu gaan uitvoeren. Er zijn echter wel partijen die meer schuld dragen dan andere partijen. Eigenlijk vind ik alle partijen waardeloos. Er is er geen één die ECHTvoor ons uitkomt. Die ECHT voor de hardwerkende burger is. Het enige wat ze willen is ons uitbuiten.
pi_111670691
Typisch weer zo'n egoïstische Turk.
pi_111670999
ALLE partijen mogen van mij opbokken !
pi_111671077
quote:
De PVV heeft nog geen beleid gevormd, die partij heeft enkel de laatste 2 jaren goedkeuring gegeven aan bepaald beleid in ruil voor bepaald ander beleid.
De PVV haar schuld is dus maar heel beperkt. Mijn stem krijgt die partij echter niet.
Ik stem deze keer links en dus niet op Groenlinks of de CU.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')