Da's dan wel weer de charme van lijstjes, het giert alle kanten op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef 3rdRock het volgende:
lekker beuken met AC/DC! en daarna nog harder beuken met Birdy
Ik zag het ja, en Innuendo..quote:
moet ze beter richtenquote:
Ja ik sla dit blokje even overquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef 3rdRock het volgende:
lekker beuken met AC/DC! en daarna nog harder beuken met Birdy
gelukkig wel Skinny Love ipv dat abominabele piemel help de piemel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's dan wel weer de charme van lijstjes, het giert alle kanten op.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:19 schreef Cee het volgende:
Een plaat met louter covers. Hoger dan Innuendo, X&Y of The Verve. Er schieten vlammen uit m'n oren.
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zometeen 2 nummers van Abbey Road. Dus ons geduld wordt dubbel beloond.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:24 schreef henkde_j het volgende:
Here comes the sun
Na het stappen met zonsopkomst touren over landweggetjes. Dakje open. Heerlijk.
Eerst Birdy en dan Here comes the sun. En nu weer de Beatles.quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:32 schreef Cee het volgende:
Zo. Ik stap de auto in en ga een eindje rijden naar god weet ik veel waar. Zolang ik maar naar de radio kan luisteren en het zonnetje op m'n voorruit schijnt.
Wat! Een! HELD!!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:27 schreef Cee het volgende:
Domien is voor eventjes mijn held. Eventjes dan he.
Vorig jaar op Noorderzonquote:
Lekker bezig wijffiequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:52 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb al de badkamer gedaan, de afwas gedaan en wat rommel in mn woon/slaapkamer opgeruimd![]()
dank je popje. ik heb zo'n sexy French Maid pakje aanquote:
Ja. Wel een plusje voor 3fm dat ze de tijd nemen voor de lijst.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef Sersjee het volgende:
Ze nemen er wel te weinig tijd voor bij StuBru, ze draaien halve nummers weg...
I'm fappingquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je popje. ik heb zo'n sexy French Maid pakje aan
Echt heyquote:
Jawel, ze hebben vast allebei gestemd...quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:47 schreef alors het volgende:
Wat? Geen Kane? Is de fanclub vergeten een oproep te doen om massaal te gaan stemmen?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben vast allebei gestemd...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest, die mongolen roepen serieus altijd op om op Kane te stemmen als dat ergens kan. Van die pittige Viva vrouwen met hyves.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Rrrrr.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest, die mongolen roepen serieus altijd op om op Kane te stemmen als dat ergens kan. Van die pittige Viva vrouwen met hyves.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Epische band, Kane.So glad you made it
Dat verlies aan respect!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Epische band, Kane.So glad you made it
Of je trolled, of ik tik je op je mik bij de volgende Fok! meetquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
Kane heeft ook zeer terecht een 3FM award gewonnen hoor
had liever Bullet with Butterfly Wings gehoord. maar dit was ook mooiquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:54 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Dat verlies aan respect!!!![]()
DIT is muziek! (Voor de luisteraars: Smashing Pumpkins)
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:57 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Of je trolled, of ik tik je op je mik bij de volgende Fok! meet
Gewoon... uit principe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
gelukkig woon je in USA en is t daar nog ochtendquote:
Ik vind het echt allemaal verschrikkelijkquote:
Nee hoor, gewoon eens een walgelijk lange en goede nacht gehadquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig woon je in USA en is t daar nog ochtend
goedemorgen![]()
Dit waren net twee nummers die mij zeer kunnen bekorenquote:
Mij nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit waren net twee nummers die mij zeer kunnen bekoren
Zie hem net ergens inchecken, heeft vast z'n radio niet bij zichquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:39 schreef Cee het volgende:
Waar is Roel voor de extrasmileys?
Oh, ik ben even terug trouwens, zo weer weg.
Die gek zit met DIT WEER te picnicken, DAT DIT KAN IN EINDHOVEN.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie hem net ergens inchecken, heeft vast z'n radio niet bij zich
Zo te zien hangt het weer er daar beter bij dan hierquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Die gek zit met DIT WEER te picnicken, DAT DIT KAN IN EINDHOVEN.
Als 't daar net zo'n weer is als hier (kilometertje of 30 westwaarts) dan heeft ie een mooie dag uitgezocht om met een kleedje en een mandje vol alcohol en een paar broodjes in 't gras te zitten shinen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo te zien hangt het weer er daar beter bij dan hier
Beter, hier is het zwaar bewolktquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Als 't daar net zo'n weer is als hier (kilometertje of 30 westwaarts) dan heeft ie een mooie dag uitgezocht om met een kleedje en een mandje vol alcohol en een paar broodjes in 't gras te zitten shinen.
Tof! Dan kan je nu een half uurtje pauze nemen en mag je hier aan de slag. Papegaaienkooi moet nog schoonquote:
Nee, maar dat is een plaat die ik in deze lijst niet zo misquote:
Ja en ook maar één van Brothers in Armsquote:
mooi tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:25 schreef BorisDeLul het volgende:
ALWEER de verkorte versie van The Unforgiven
Ik bedoelde meer dat ik het sowieso niks vind dus liever zo kort mogelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:28 schreef BorisDeLul het volgende:
The unforgiven wel, maar de verkorte versie niet.
Hier dan:
Metallica, altijd +100!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:28 schreef BorisDeLul het volgende:
The unforgiven wel, maar de verkorte versie niet.
Hier dan:
Met d'r dreadsquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik het sowieso niks vind dus liever zo kort mogelijk.
Las het net, dat wordt weer een paar dagen disco draaien op de radioquote:
Je kent Hot Stuff en I Feel Love toch wel?quote:
Ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die nog nooit van haar hebben gehoord, zeker als je de periode niet hebt meegemaakt of niet van disco houdtquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kent Hot Stuff en I Feel Love toch wel?
Ik hou niet van disco en ik heb die periode niet meegemaakt maar Donna Summer niet kennen is toch wel een gevalletje ''onder welke steen heb jij geleefd?''quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die nog nooit van haar hebben gehoord, zeker als je de periode niet hebt meegemaakt of niet van disco houdt
De zangeres is overledenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef alors het volgende:
Huh what doet I Need Loveop 3fm nu?
Episch nummer hoor maar stond dit in de lijst of is mijn radio op hol geslagen
Vind ik niet. Misschien kennen mensen de nummers wel, maar de naam niet. Ik ken ook niet alles en heb ook niet onder een steen geleefdquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hou niet van disco en ik heb die periode niet meegemaakt maar Donna Summer niet kennen is toch wel een gevalletje ''onder welke steen heb jij geleefd?''
Dan verschillen we daar in van meningquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik niet. Misschien kennen mensen de nummers wel, maar de naam niet. Ik ken ook niet alles en heb ook niet onder een steen geleefd
Oh als ik ze hoor vast wel ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kent Hot Stuff en I Feel Love toch wel?
Dit dus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik niet. Misschien kennen mensen de nummers wel, maar de naam niet. Ik ken ook niet alles en heb ook niet onder een steen geleefd
Tegenwoordig is dat niet meer zo raar, gezien verspreiding van muziek enzo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent net zo oud als ik toch? Denk dat dit een gevalletje 'ouders' is ipv 'steen'. M'n moeder is gek op discoquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hou niet van disco en ik heb die periode niet meegemaakt maar Donna Summer niet kennen is toch wel een gevalletje ''onder welke steen heb jij geleefd?''
vind ik wat kort door de bocht. nu ik zo lees dat Hot Stuff bijv van Donna Summer is ken ik het wel, maar ik zou uit mijn hoofd geen nummers van haar op kunnen noemen en ik zou Hot Stuff ook niet uit mijn hoofd meteen aan Donna Summer koppelend. Dat jij iets kent en iemand anders niet betekent niet dat diegene onder een steen heeft geleefd, hooguit onder een andere steen dan diegene waar jou onder leeftquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Jeui!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan verschillen we daar in van mening
Hoe had jij de titel 'Let's dance to Joy Division' dan geïnterpreteerd? Nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeui!!![]()
Ik zal nog vervelender gaan doen; tot een jaar of 3 geleden had ik nog nooit van Joy Division gehoord en kende ik punkmuziek amper. Ik had een prima leven
Daarnaast HAAT ik Michael Jackson, de rest van zijn familie mot ik ook niet.![]()
Sodeju, rol ik even uit de platenkast
Misschien was dat nummer wel aanleiding om eens te Googlen, zou nog best eens kunnenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe had jij de titel 'Let's dance to Joy Division' dan geïnterpreteerd? Nieuwsgierig naar
Vind je me nu niet meer lief?!quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
Donna Summer. Alle zenders zullen nu wel over elkaar heen gaan buitelen voor een eerbetoon.
Echt, ik hoop dat ik eerder heen ga dan Lionel Messi ofzo
Moeten Glennis Grace en Waylon niet even in DWDD gaan vertellen hoe geweldig Donna was en tevens natuurlijk een geweldige inspiratiebron, net als MJ, En Whitney en Madonna enz. enz.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
Pino gozert..
Donna Summer. Alle zenders zullen nu wel over elkaar heen gaan buitelen voor een eerbetoon.
Echt, ik hoop dat ik eerder heen ga dan Lionel Messi ofzo
En minthy haten op MJ is verlaten
er is geen DWDD vanavondquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:59 schreef Roolio het volgende:
Er zal nu inderdaad wel paniek zijn bij de DWDD-redactie.
Madonna leeft nog hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moeten Glennis Grace en Waylon niet even in DWDD gaan vertellen hoe geweldig Donna was en tevens natuurlijk een geweldige inspiratiebron, net als MJ, En Whitney en Madonna enz. enz.
Morgen wel weer, en dan met Sylvana natuurlijk, en dan trommelen ze nog wat negerettes op en standaard Waylonquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef Roolio het volgende:
[..]
Oh.. Nou dan zal de paniek ook wel meevallen dan.
Extra avondje om iedereen op te trommelen en alles goed voor te bereidenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef Roolio het volgende:
[..]
Oh.. Nou dan zal de paniek ook wel meevallen dan.
Als je haar zonder make up ziet is dat nog maar zéér de vraag.quote:
Ik ook van jou, schat!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Noesje ik vind je gewoon wel lief hoor ;-)
En dan kom je niet even een hapje brengen??quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overheerlijke Kip Madras klaargemaakt en opgegeten net![]()
![]()
Toch wel plafkip hoop ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overheerlijke Kip Madras klaargemaakt en opgegeten net![]()
![]()
Ik eet het af en toe op het werk, maar maak het nooit zelf. Geen idee waarom, vind het heerlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef CindieY het volgende:
Kip madras. Zo vaak gegeten dat ik 't niet eens lekker meer vind
Misschien over een paar jaar weerquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik eet het af en toe op het werk, maar maak het nooit zelf. Geen idee waarom, vind het heerlijk
In dat geval wacht ik nog even met inschakelenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:06 schreef CindieY het volgende:
Krijgen we nu een album special van Adele? Want in dat geval ga ik wel wat anders doen
Ik heb em al gemutequote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
In dat geval wacht ik nog even met inschakelen
Een ab-so-lu-te klassieker. Voor de dance misschien wel net zo belangrijk als dat Rock around the clock was voor de rock'n'roll.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:08 schreef alors het volgende:
Dit was trouwens het of een van de eerste electronische dancenummers.
Wat vind je van mijn omslagpagina op facebook?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:33 schreef minthy het volgende:
Je radio aanslingeren, terwijl net Loaded van Primal Scream opstart. Helemaal niet vervelend!
toch geen vieze plaatjes he.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn omslagpagina op facebook?
Zeker niet..quote:
Tof, ouders die meedoen! Mijn ma is flink verzot op Mika en Lilly Allenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef Sersjee het volgende:
Leuke dingen: m'n vader zat enthousiast op het stuur mee te drummen met Vampire Weekend net. O, en Black zette ie harder. M'n moeder was er minder over te spreken
Lekker wijf wel!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn omslagpagina op facebook?
Je haat me echt, hè?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
FF Roos mailen, of ze Plage ff kan draaien
quote:
Je hebt mijn reactie in ieder geval goed ingeschat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:07 schreef alors het volgende:
informatie die vast niemand boeit hier, maar toch, omdat het kan...
De Nynke Lejeune van Claudia zit nu trouwens bij Knevel en van den Brink
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hebt mijn reactie in ieder geval goed ingeschat.
Ik vind Claudia een van de toffere shows hebben op de radio, maar ik ben te lui om in de benen te gaan en de tv op een andere zender te zetten...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:07 schreef alors het volgende:
informatie die vast niemand boeit hier, maar toch, omdat het kan...
De Nynke Lejeune van Claudia zit nu trouwens bij Knevel en van den Brink
Neil Youngquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
ow, voor de liefhebber de hele 3voor12 lijstduwerslijst:
2Many DJ's - As Heard On Radio Soulwax Pt. 2 (2002)
Air - Moon Safari (1998)
Antony & The Johnsons - I'm A Bird Now (2005)
The Beach Boys - Pet Sounds (1966)
Beck - Odelay (1996)
Bjork - Debut (1993)
Blur - Parklife (1994)
Bon Iver - For Emma, Forever Ago (2007)
Clash - London Calling (1979)
Daryll-Ann - Happy Traum (1999)
dEUS - Worst Case Scenario (1994)
DJ Shadow - Endtroducing (1996)
Donna Summer - Bad Girls (1979)
Jay-Z - The Blueprint (2001)
Joy Division - Closer (1980)
Kraftwerk - The Man Machine (1978)
LCD Soundsystem - LCD Soundsystem (2005)
Marvin Gaye - What's Going On (1971)
Nas - Illmatic (1994)
Neil Young - Harvest (1972)
Nick Drake - Bryter Layter (1970)
Ogezwolle - Eigen Wereld (2006)
Portishead - Dummy (1994)
Primal Scream - Screamadelica (1991)
Prince - Sign 'O The Times (1987)
Radiohead - Kid A (2000)
Ryan Adams - Gold (2001)
Smiths - The Queen Is Dead (1986)
Spinvis - Spinvis (2002)
Strokes - Is This It (2001)
Vampire Weekend - Vampire Weekend (2008)
Velvet Underground - Velvet Underground & Nico (1967)
The XX - XX (2009)
ook hier geen Pulp of Tool
Nog niet eens bij de lijstduwers.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, waarom stond Gers Pardoel eigenlijk niet in de hemelse honderd?
ach, de top 100 allertijden zal ook wel weer zijn over een tijdje. staat Ik neem je mee op 1 en Bagagedrager op 2. kan niet andersquote:
Wow ja, die had ik dus echt wel verwacht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, waarom stond Gers Pardoel eigenlijk niet in de hemelse honderd?
twitter:3rdrocknl twitterde op donderdag 17-05-2012 om 23:11:45haha, @roos3fm zei "Daft Plunk is paying at my house". klopt niet helemaal he?
#3voor12radio #3fm reageer retweet
Roostwitter:roos3fm twitterde op donderdag 17-05-2012 om 23:24:25@3rdrocknl als ze bij mij thuis willen komenl, dan mogen ze inderdaad betalen! ;-) reageer retweet
ik vind het oprecht jammer...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal enorm sarcastisch zijn over Gers en dat je het jammer vindt dat hij niet in de lijsten staat...
Nee serieus, ouwe meuk als Abbey Road en Innuendo staan er wel in en frisse nieuwe liedjes met raps die 'reis' met 'Parijs' en 'fiets' met 'niets' rijmen niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal enorm sarcastisch zijn over Gers en dat je het jammer vindt dat hij niet in de lijsten staat...
Ik vind het bepaald niet jammer, maar ik had het zeker wel verwacht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
quote:
Gelukkig, ik begrijp jullie weer!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee serieus, ouwe meuk als Abbey Road en Innuendo staan er wel in en frisse nieuwe liedjes met raps die 'reis' met 'Parijs' en 'fiets' met 'niets' rijmen niet.
Zal komend jaar wel komen dan...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het bepaald niet jammer, maar ik had het zeker wel verwacht.
joe, bedankt. daar ging mn ranjaquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee serieus, ouwe meuk als Abbey Road en Innuendo staan er wel in en frisse nieuwe liedjes met raps die 'reis' met 'Parijs' en 'fiets' met 'niets' rijmen niet.
Nick Drake.quote:
Nick Drake - Northern Skyquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk? Ik word er verdrietig van...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:55 schreef Sersjee het volgende:
Leuk hoor dit, maar het haalt het niet bij Public Enemy of NWA.
goedzo Ja Sers! zeg het ze man!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:55 schreef Sersjee het volgende:
Leuk hoor dit, maar het haalt het niet bij Gers of Lange Frans.
Moeten ze vaker doen, gezellig!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
Paul Elstak! in 3voor12! het moet niet gekker worden![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten, moet morgen weer werkenmaar daarna weekend!
welterusten allemaal
Ik vind Nero wel tofquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
Chagall & Bronstibok is ook erg vet. dubstep met cleane zang dig ik wel
Trusten & werk ze!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten, moet morgen weer werkenmaar daarna weekend!
welterusten allemaal
oe, ik vind crush on you van dat album erg lekker. de rest ook, maar crush on you sprong er bovenuit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik vind Nero wel tof
Welcome Reality is een lekker album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |