Da's dan wel weer de charme van lijstjes, het giert alle kanten op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef 3rdRock het volgende:
lekker beuken met AC/DC! en daarna nog harder beuken met Birdy
Ik zag het ja, en Innuendo..quote:
moet ze beter richtenquote:
Ja ik sla dit blokje even overquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef 3rdRock het volgende:
lekker beuken met AC/DC! en daarna nog harder beuken met Birdy
gelukkig wel Skinny Love ipv dat abominabele piemel help de piemel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's dan wel weer de charme van lijstjes, het giert alle kanten op.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:19 schreef Cee het volgende:
Een plaat met louter covers. Hoger dan Innuendo, X&Y of The Verve. Er schieten vlammen uit m'n oren.
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zometeen 2 nummers van Abbey Road. Dus ons geduld wordt dubbel beloond.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:24 schreef henkde_j het volgende:
Here comes the sun
Na het stappen met zonsopkomst touren over landweggetjes. Dakje open. Heerlijk.
Eerst Birdy en dan Here comes the sun. En nu weer de Beatles.quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:32 schreef Cee het volgende:
Zo. Ik stap de auto in en ga een eindje rijden naar god weet ik veel waar. Zolang ik maar naar de radio kan luisteren en het zonnetje op m'n voorruit schijnt.
Wat! Een! HELD!!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:27 schreef Cee het volgende:
Domien is voor eventjes mijn held. Eventjes dan he.
Vorig jaar op Noorderzonquote:
Lekker bezig wijffiequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:52 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb al de badkamer gedaan, de afwas gedaan en wat rommel in mn woon/slaapkamer opgeruimd![]()
dank je popje. ik heb zo'n sexy French Maid pakje aanquote:
Ja. Wel een plusje voor 3fm dat ze de tijd nemen voor de lijst.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef Sersjee het volgende:
Ze nemen er wel te weinig tijd voor bij StuBru, ze draaien halve nummers weg...
I'm fappingquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je popje. ik heb zo'n sexy French Maid pakje aan
Echt heyquote:
Jawel, ze hebben vast allebei gestemd...quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:47 schreef alors het volgende:
Wat? Geen Kane? Is de fanclub vergeten een oproep te doen om massaal te gaan stemmen?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben vast allebei gestemd...
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest, die mongolen roepen serieus altijd op om op Kane te stemmen als dat ergens kan. Van die pittige Viva vrouwen met hyves.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Rrrrr.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest, die mongolen roepen serieus altijd op om op Kane te stemmen als dat ergens kan. Van die pittige Viva vrouwen met hyves.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Epische band, Kane.So glad you made it
Dat verlies aan respect!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Epische band, Kane.So glad you made it
Of je trolled, of ik tik je op je mik bij de volgende Fok! meetquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
Kane heeft ook zeer terecht een 3FM award gewonnen hoor
had liever Bullet with Butterfly Wings gehoord. maar dit was ook mooiquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:54 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Dat verlies aan respect!!!![]()
DIT is muziek! (Voor de luisteraars: Smashing Pumpkins)
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:57 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Of je trolled, of ik tik je op je mik bij de volgende Fok! meet
Gewoon... uit principe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
gelukkig woon je in USA en is t daar nog ochtendquote:
Ik vind het echt allemaal verschrikkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |