Gelukkig hebben 'getuint' en 'getuind' niet twee betekenissenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en soms is dat niet duidelijk; je begrijpt het verschil tussen "dader bekent" en "dader bekend"?
Ik bedoelde het verdacht dus niet negatief. Maar doelde meer op de huidige sfeer in het topicquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Ach, "verdacht" is meteen zo'n label erop plakken. Als Paniekje hier niet wil reageren, dan mag ze, wat mij betreft, mij ook een pm sturen. Dan kunnen we alsnog kijken of er iets gedaan moet/kan worden en zo ja, wat.
Ik gooi de deur niet meteen keihard dicht in onbekende omstandigheden, zoals sommigen hier wel schijnen te doen.
In het kort:quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
Kan iemand een soort tussen-update maken? Is niet bij te houden vanaf het eerste topic
Struikel over tientjes (had graag meegedaan) en vriezers...nog andere wensen?
Mooie reeks...hartverwarmend!
Echt he?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Elvi het volgende:
Juist de mensen die niks hebben gegeven roepen nu het hardst dat er sprake is van oplichting
Lekker in de schaduw zitten wachten op jouw moment?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:22 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik zat al te wachten wanneer het 'fout' zou gaan.
Met het totaal gedoneerde geld kan ze een paar keer uit eten zelfs denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Als het allemaal echt was geweest dan had ze na een paar tientjes wel gezegd bedankt, we hebben genoeg nu, maar iedereen blijft maar geven, dus nog maar wat topics en reacties...Classic dit.
Zeker, maar daar gaat het mij niet eens om, dat gun ik iedereen. Maar ik kreeg al vermoedens na de eerste paar posts dat het zo zou gaan lopen. En buiten dat had het verhaal al moeten stoppen na de eerste echte hulp die gevraagd werd, de rest was lekker makkelijk natuurlijk. ( Maar dat had mijn persoonlijke manier van handelen geweest )quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met het totaal gedoneerde geld kan ze een paar keer uit eten zelfs denk ik
Tsja kan me wel voorstellen dat dat in dit geval met enkele vasthoudende goedzakken zoals ElisaB een beetje moeilijk werd voor Paniekje, kan me beide kanten wel voorstellen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:40 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Zeker, maar daar gaat het mij niet eens om, dat gun ik iedereen. Maar ik kreeg al vermoedens na de eerste paar posts dat het zo zou gaan lopen. En buiten dat had het verhaal al moeten stoppen na de eerste echte hulp die gevraagd werd, de rest was lekker makkelijk natuurlijk. ( Maar dat had mijn persoonlijke manier van handelen geweest )
Ik denk ook dat dat het geval is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja kan me wel voorstellen dat dat in dit geval met enkele vasthoudende goedzakken zoals ElisaB een beetje moeilijk werd voor Paniekje, kan me beide kanten wel voorstellen.
ze heeft honger aldus tt. 99 cent voor een zak rijst was genoeg geweest he.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat het geval is.![]()
Paniekje vroeg niet om geld en eten maar om tips om goedkoop de maand door te komen. Dat er vervolgens Fokkers geld en voedselpakketten aanboden heeft haar overvallen.
Dat klopt, maar zij zocht tips en dat ze zelfs 99 cent en voedselpakketten afslaat siert haar enorm.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze heeft honger aldus tt. 99 cent voor een zak rijst was genoeg geweest he.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:17 schreef Barbapapamama het volgende:
_____!
Keihard opgelicht allemaal
Well played paniekje, well played.
Films kopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:25 schreef Bananenbar het volgende:
[..]Is toch een feel-good dingetje dit. Beter 10 euro daarheen met dit topic dan naar een gare hollywood film waarna je je aangerand voelt
Nou sorry, maar het brood van de AH vind ik niet te eten. Onkruid eten... nou nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:21 schreef davo1979 het volgende:
Nog wat tips om goedkoper te eten:
-Maandags/Dinsdag bij de ah 3 broden 2 euro
-Grote pot pindakaas of pasta es kost rond de 1,10 ( gewoon normaal smeren en je kan er week mee doen)
-Sommige onkruid kan je eten ( verdiep je er eens in)
-Probeer aan een vriezertje te komen
-Probeer geen brood te kopen op je werk maar gewoon mee te nemen
-Deze week was de gehakt bij de ah 4 euro de kilo (haal er 8 gehaktballen uit dat is dus 0,50 cent per persoon) eventueel haal je er meer uit en bespaar je meer
Hou eens op met baggeren daar is het werk, geldzaken & recht forum niet voor en het werkt averechts.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:27 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Films kopen
10 euro is een bak bier, zonde dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |