abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2012 @ 01:47:00 #51
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111653609
Bedankt ^O^ vraag mij af wat voor advies er is gegeven.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 17 mei 2012 @ 01:51:36 #52
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_111653697
Edit: nee dat doe ik wel via dm :@

Jeetje zeg dat een aantal zo liepen te bekvechten en te pochen dat ze 10 of 20 hadden overgemaakt in het vorige deel). Ik vind van je doet het of je doet het niet. En liefst anoniem zonder dat heel fok het achteraf hoeft te weten. Dat vind ik wel het netst. Dan ben je pas een held.

[ Bericht 46% gewijzigd door Schenkstroop op 17-05-2012 02:25:29 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 17 mei 2012 @ 01:53:39 #53
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111653744
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij weet waar je het over hebt! Ik heb er 1 gehad maar ben overgestapt naar een 2000xl. :P

edit: ok dm :D
pi_111655512
Zo, goedemorgen!! Ik lees al een paar topics mee. Goed om te zien dat Paniekje voorlopig weer even uit de ellende is.

Zelf koop ik voor ongeveer 40 euro per week boodschappen voor mijn dochter en mij en daar zitten dan ook de luxere producten bij zoals cola, snacks, snoep enzo. Zonder die luxere producten zouden wij zeer waarschijnlijk rond de 25 euro uitkomen ook. Dus mocht je tips willen omtrent goedkoop koken, dan mag je me altijd een berichtje sturen. Overigens doe ik mijn boodschappen gewoon bij de AH.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 mei 2012 @ 08:37:18 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_111655771
Ik lees ook nog steeds mee :) En ik begrijp dat Elies Paniekje alsnog een voedselpakket door de strot heeft geduwd ^O^

Echt, daar kom je niet vanaf hoor, van dat mens, die gaat net zo lang door tot ze haar zin heeft :(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_111655811
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 07:29 schreef mirannie het volgende:
Zo, goedemorgen!! Ik lees al een paar topics mee. Goed om te zien dat Paniekje voorlopig weer even uit de ellende is.

Zelf koop ik voor ongeveer 40 euro per week boodschappen voor mijn dochter en mij en daar zitten dan ook de luxere producten bij zoals cola, snacks, snoep enzo. Zonder die luxere producten zouden wij zeer waarschijnlijk rond de 25 euro uitkomen ook. Dus mocht je tips willen omtrent goedkoop koken, dan mag je me altijd een berichtje sturen. Overigens doe ik mijn boodschappen gewoon bij de AH.
Dan ben ik echt benieuwd naar jouw boodschappenlijstje.
Wij doen zaterdags de grote boodschappen. Zonder sigaretten, wasmiddelen e.d. zijn wij (2 grote 1 zoontje van 4 ) toch elke keer rond de 80 euro kwijt. Versspul wordt dan dagelijks nog gehaald en zouden we er ook bij moeten tellen.
Niet om op te scheppen, of jou naar onder te trappen, maar ben gewoon benieuwd ;)
pi_111655879
quote:
3s.gif Op donderdag 17 mei 2012 08:44 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Wij doen zaterdags de grote boodschappen. Zonder sigaretten, wasmiddelen e.d. zijn wij (2 grote 1 zoontje van 4 ) toch elke keer rond de 80 euro kwijt. Versspul wordt dan dagelijks nog gehaald en zouden we er ook bij moeten tellen.
Niet om op te scheppen, of jou naar onder te trappen, maar ben gewoon benieuwd ;)
Haha, mensen snappen het nooit, maar zo moeilijk is het niet. Kan niet echt een lijstje geven omdat ik elke week andere dingen eet en ook bijvoorbeeld niet elke week nieuw wasmiddel ofzo. Maar sowieso haal ik vrij veel spullen van de euroshopper, erg goedkoop. Nog een tip is bijvoorbeeld chili con carne maken aan het begin van de week, restant invriezen en eind van de week maak ik daar dan weer wraps mee. En zo heb ik nog zoveel dingen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik vrij weinig vlees eet. Wel gewoon gehakt of kipfilet door een gerecht, maar bijna nooit een stuk vlees. En vleeswaren haal ik bijvoorbeeld ook niet vers, maar gewoon voorverpakt. Brood in de vriezer. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan
  donderdag 17 mei 2012 @ 08:59:58 #58
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_111655918
quote:
3s.gif Op donderdag 17 mei 2012 08:44 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Het is ook maar net hoeveel geld je te besteden hebt. Vorig jaar hadden wij ook een tijd dat we echt elke stuiver moesten omdraaien en gewoon een probleem hadden als de auto naar de garage moest. Dan heb je geen keus en dan besteed je tussen de 100/150 per maand. De truc is: niet dagelijks boodschappen doen. Elke keer dat je in de supermarkt staat kom je weer in de verleiding te staan voor dingen die je niet echt nodig hebt. Ik deed eens in de maand groot boodschappen. Daar kon k dan ook wel een halve dag voor uit trekken. Eerst door de Aldi/Lidl en alles wat ze daar dan niet hadden daarvoor ging ik naar de ah. Maar daarom is een diepvries zo verrekte handig. Ik had/heb altijd diepvriesgroente in de vriezer. Gewoon van die mixzakken maar ook spinazie e.d. De goedkoopste roomkaas, wat bakjes creme fraiche, kokosmelk, cashewnoten, pijnboompitten, walnoten, rijst, de zakken penne pasta van 35 cent, droge kruiden, olijfolie, arachide olie, uien, knoflook en dan idd ook nog verse groente.
Nou scheelt het dat ik vegetarier ben (mijn vriend niet maar die eet niet elke avond thuis en krijgt dan ook niet altijd vlees) maar daardoor scheelt het je wel een hele kostenpost. Daarom zijn die noten wel van belang maar dat kost je nog geen 10 euro per maand. Ik houd trouwens niet van aardappels met groente ;) dus ik eet vaak pasta's en curry's. Je moet gewoon wat creatief zijn ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:26:53 #59
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111656150
Minder vlees eten scheelt al enorm, toen ik geen koolhydraten at was ik twee keer zo veel kwijt per week. :N

Mijn zus woont in Tilburg, ik ga haar eens spammen of zij niemand kent met een gratis vriezer.
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:08:42 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111656768
In utrecht of Amsterdam heb ik wel een vriezer gevonden, en als die in mijn aygo had gepast was ik hem komen brengen, maar die vriezer is fakking groter dan mijn aygo ofzo :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_111656796
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:08 schreef Qwea het volgende:
In utrecht of Amsterdam heb ik wel een vriezer gevonden, en als die in mijn aygo had gepast was ik hem komen brengen, maar die vriezer is fakking groter dan mijn aygo ofzo :')
Neem m gewoon op je rug.... Goede oefening voor je pootje! :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:11:45 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111656817
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Neem m gewoon op je rug.... Goede oefening voor je pootje! :*
_O-

Dat ik daar niet aan heb gedacht!
pi_111656980
Nog wat tips om goedkoper te eten:

-Maandags/Dinsdag bij de ah 3 broden 2 euro
-Grote pot pindakaas of pasta es kost rond de 1,10 ( gewoon normaal smeren en je kan er week mee doen)
-Probeer toch iets aan te leggen van een voorraad met rijst/pasta, potjes groente, bloem
- Deze week geloof ik zijn de aardappelen bij de ah 3 kilo voor een euro
-Sommige onkruid kan je eten ( verdiep je er eens in)
-Probeer aan een vriezertje te komen
-Probeer geen brood te kopen op je werk maar gewoon mee te nemen
-Probeer normaal te eten en niet te bunkeren
-Later op de dag bij een markt zijn de prijzen lager en soms laten ze weleens wat liggen
-Een vast eetschema per week kan ook helpen
-Deze week was de gehakt bij de ah 4 euro de kilo (haal er 8 gehaktballen uit dat is dus 0,50 cent per persoon) eventueel haal je er meer uit en bespaar je meer
-Kipfilet ( als het goedkoop is) snij in de helft
pi_111657204
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-

Dat ik daar niet aan heb gedacht!
Hoef je ook niet aan de gewichten en als je door loopt ook niet te fietsen! Scheelt weer een sportmomentje!
Geef maar n gil als je in Tilburg bent.... Krijg je van mij n glaasje water! :P
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:32:42 #65
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111657236
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:31 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hoef je ook niet aan de gewichten en als je door loopt ook niet te fietsen! Scheelt weer een sportmomentje!
Geef maar n gil als je in Tilburg bent.... Krijg je van mij n glaasje water! :P
Jij bent te goed O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_111657284
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij bent te goed O+
Ik heb een goed voorbeeld :* O+
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:36:14 #67
33954 ElisaB
pi_111657305
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:35 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb een goed voorbeeld :* O+
En je hebt een DM :Y
pi_111657420
Trouwens ik weet niet of dat je misschien een stukje tuin hebt. Zoja koop wat sla/andijvie zaad is nu de tijd om wat te verbouwen in je tuin.
pi_111657459
Ik heb eventueel nog verzorgingsproducten over.(nieuw)

doucheproducten/deo/parfum/haarproducten/haarverf/make-up/maandverband/schoonmaakmiddelen
ga zo maar door :)

ik heb alleen even de leeftijden nodig (of ongeveer) zodat ik weet hoe ik een pakket kan samenstellen.

*edit voor zowel mannen als vrouwen dus.
pi_111657624
ohja, wat is jullie schoenmaat en kledingmaat?
pi_111657676
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:

Jeetje zeg dat een aantal zo liepen te bekvechten en te pochen dat ze 10 of 20 hadden overgemaakt in het vorige deel). Ik vind van je doet het of je doet het niet. En liefst anoniem zonder dat heel fok het achteraf hoeft te weten. Dat vind ik wel het netst. Dan ben je pas een held.
slachtofferrol mensen moeten beter een trap onder hun kont krijgen.
pi_111657939
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:08 schreef Qwea het volgende:
Awesome! Is ie gratis?
En voor het vervoer: vraag het in FHF ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111658117
Nu je nog geld hebt, ga naar een toko en haal daar voor zo'n 15 euro een zak gebroken rijst van 20 kg, daar kan je gezien de situatie wel een jaar mee eten. Heb je ten minstens altijd wat op voorraad. In het geval dat je weer minder breed hebt kan je ten minstens voor heel weinig geld toch je buik vol eten. Daar kan zelfs een pak pasta van tientallen cent niet tegen op.
pi_111658172
Ik zit hier al de hele ochtend te lezen in de hoop ook tips tegen te komen waar ik met mijn gezin iets mee kan. Hier gelukkig geen structurele problemen, alleen deze maand wel. Nu nog 4 dagen zien door te komen met nog 10 euro in mijn zak. Rijst, spagetti en macaroni lusten man en kind niet. Aardappels nog aanwezig voor 1 dag, spinazie ook. Suiker, melk, kattenbrokjes, smeer en bakboter, zoet beleg ook aanwezig. Nodig: aardappels, brood, groente, iets van vlees. Iemand tips/recepten om de komende 3 dagen zo goedkoop mogelijk iets op tafel te krijgen?
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:09:42 #75
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111658200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:08 schreef kroeppoekje het volgende:
Ik zit hier al de hele ochtend te lezen in de hoop ook tips tegen te komen waar ik met mijn gezin iets mee kan. Hier gelukkig geen structurele problemen, alleen deze maand wel. Nu nog 4 dagen zien door te komen met nog 10 euro in mijn zak. Rijst, spagetti en macaroni lusten man en kind niet. Aardappels nog aanwezig voor 1 dag, spinazie ook. Suiker, melk, kattenbrokjes, smeer en bakboter, zoet beleg ook aanwezig. Nodig: aardappels, brood, groente, iets van vlees. Iemand tips/recepten om de komende 3 dagen zo goedkoop mogelijk iets op tafel te krijgen?
Sorry dat ik het zeg maar als je nog 10 euro voor 4 dagen hebt kan je prima pasta of rijst maken voor 3 dagen, dan eten ze maar een keer iets wat ze niet lusten.
pi_111658205
quote:
Andere mentaliteit kweken.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:13:35 #77
33954 ElisaB
pi_111658296
quote:
Ga even bij Paniekje langs; die heeft genoeg gekregen en kan nog wel wat missen O+
pi_111658346
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ga even bij Paniekje langs; die heeft genoeg gekregen en kan nog wel wat missen O+
Nou dat was even niet de bedoeling :) Nee zit hier niet om te bedelen of om andermans kasten leeg te trekken, maar wie weet had er net even iemand een tip voor een goedkope ovenschotel met aardappel of weet ik veel wat. Begrijp ook niet wat een andere mentaliteit er mee te maken heeft. Zie hier toch reacties langskomen van mensen die er schijnbaar ook eens ervaring mee hebben gehad en hoopte op tips :)
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:15:43 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111658357
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Awesome! Is ie gratis?
En voor het vervoer: vraag het in FHF ;)
Uhu. Graties.
pi_111658430
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:09 schreef MPC60 het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar als je nog 10 euro voor 4 dagen hebt kan je prima pasta of rijst maken voor 3 dagen, dan eten ze maar een keer iets wat ze niet lusten.
Daar ben ik het mee eens. Nood breekt wet. Iets niet lusten is geen geldige reden, mijns inziens, in dit soort situaties.
Leg ze die 10 euro voor de neus en zeg dat jullie het daar met z'n 3en 4 dagen van moeten doen. Leg ze dan de keus voor om rijst of pasta te eten, of te verhongeren. Echt, krap zitten en dan nog wensen hebben ook? Dat hadden ze bij mij niet moeten flikken! Ze eten maar wat er op tafel staat.
Het is niet alleen jouw probleem he? Het is net zo goed HUN probleem. Laat ze maar meedenken. En constructief. "Dat lust ik niet" is niet constructief. "Ik wil het best eens proberen, maar ik beloof niet dat ik het lekker vind" wel. En zeg hen dat het even moet om deze dagen door te komen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111658452
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
Uhu. Graties.
Heldin ^O^
pi_111658529
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:15 schreef kroeppoekje het volgende:

[..]

Nou dat was even niet de bedoeling :) Nee zit hier niet om te bedelen of om andermans kasten leeg te trekken, maar wie weet had er net even iemand een tip voor een goedkope ovenschotel met aardappel of weet ik veel wat. Begrijp ook niet wat een andere mentaliteit er mee te maken heeft. Zie hier toch reacties langskomen van mensen die er schijnbaar ook eens ervaring mee hebben gehad en hoopte op tips :)
Stampot of pannenkoek maken?
pi_111658544
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:18 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Nood breekt wet. Iets niet lusten is geen geldige reden, mijns inziens, in dit soort situaties.
Leg ze die 10 euro voor de neus en zeg dat jullie het daar met z'n 3en 4 dagen van moeten doen. Leg ze dan de keus voor om rijst of pasta te eten, of te verhongeren. Echt, krap zitten en dan nog wensen hebben ook? Dat hadden ze bij mij niet moeten flikken! Ze eten maar wat er op tafel staat.
Het is niet alleen jouw probleem he? Het is net zo goed HUN probleem. Laat ze maar meedenken. En constructief. "Dat lust ik niet" is niet constructief. "Ik wil het best eens proberen, maar ik beloof niet dat ik het lekker vind" wel. En zeg hen dat het even moet om deze dagen door te komen.
In het ergste geval komt er ook echt wel iets van rijst op tafel hoor, maar als het niet hoeft dan liever niet. Als ik het op kan lossen op een andere manier dan liever dat :Y
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:23:17 #84
33954 ElisaB
pi_111658550
Andijviestamp met spekkies :9
Of zonder :D
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:23:18 #85
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111658551
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:15 schreef kroeppoekje het volgende:

[..]

Misschien kan je hier iets vinden? http://www.goedkooplekker.nl/

Mentaliteit gaat over het feit dat je liever verhongert dan dat je iets eet wat je niet lust.
pi_111658592
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:22 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Stampot of pannenkoek maken?
Pannenkoeken! ^O^ Stroop heb ik nog staan, pakje pannenkoekenmeel waar alleen nog water bij moet is niet zo duur! Thanks! Stampot zou ook nog kunnen, even kijken waar de andijvie/hutspot in de aanbieding is! Hier kan ik wel even mee doorborduren qua idee!
pi_111658620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:23 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Misschien kan je hier iets vinden? http://www.goedkooplekker.nl/

Mentaliteit gaat over het feit dat je liever verhongert dan dat je iets eet wat je niet lust.
Zover ga ik niet :P Maar als ik rijst of pasta kan voorkomen kies ik daar liever voor :P Thanks voor de link. Even lezen of er iets bij staat wat nuttig is!
pi_111658634
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:24 schreef kroeppoekje het volgende:

[..]

Pannenkoeken! ^O^ Stroop heb ik nog staan, pakje pannenkoekenmeel waar alleen nog water bij moet is niet zo duur! Thanks! Stampot zou ook nog kunnen, even kijken waar de andijvie/hutspot in de aanbieding is! Hier kan ik wel even mee doorborduren qua idee!
Je kan beter gewoon bloem kopen en een paar eieren, zal goedkoper dan die kant-en-klare pakken moeten zijn.
pi_111658635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:24 schreef kroeppoekje het volgende:

[..]

pannekoekenmeel is afzetterij. als je op de centen moet letter is (volkoren)bloem een veel logischere keuze.
pi_111658730
quote:
bij de albert heijn, krijg je deze week 3 kilo aardappelen voor 1 euro.
haal 2 zakken, en haal bij de digros/dirk een zak wortelen a 65 cent, een pak diepvriesspinbazie a 65 cent, een krop sla, komkommer en tomaat voor bij elkaar zo'n 2,30 euro en dan heb je nog geld over. (ja, ik heb deze week ook crisisboodschappen moeten doen, vandaar de kennis :+ )
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:31:24 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111658783
Ik doe elke dag crisis boodschappen. Dan kijk ik in mijn koelkast en dan zit er niet in wat ik wil :') -> crisis, boodschappen :P

Nee maar serieus, het lijkt me echt zo kut om crisis boodschappen te moeten doen :o
pi_111658790
1 pak bloem (bij de AH, was even de enige waar ik online prijzen kon vergelijken) kost 94 ct. Pak kant en klare pannekoekenmeel waar alleen nog water bij moet kost 95 ct.

Heb nog nooit zelf pannenkoekenbeslag gemaakt. Even dus de afweging maken of het het risico het waard is dat het compleet mislukt als ik zelf aan de slag ga met bloem en ei.

Op zich wel leuk om het een keer zelf te doen met bloem, maar dan denk ik liever met de garantie dat als het mislukt ik ook nog wat anders kan halen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:31:39 #93
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111658794
Je kunt beter hutspot maken, de winterpenen zijn momenteel goedkoper dan de andijvie. Pannekoeken maak je van bloem en een ei. Je kunt ook een ovenschotel van aardappel en gehakt (voordeelverpakking?) en diepvriesspinazie maken. Maak een sausje van bloem, boter en wat boullion ipv die dure meuk uit een zakje. Kun je twee dagen van eten.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:33:34 #94
364068 Nerys
Pew. Pew.
pi_111658838
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:31 schreef kroeppoekje het volgende:
1 pak bloem (bij de AH, was even de enige waar ik online prijzen kon vergelijken) kost 94 ct. Pak kant en klare pannekoekenmeel waar alleen nog water bij moet kost 95 ct.

Heb nog nooit zelf pannenkoekenbeslag gemaakt. Even dus de afweging maken of het het risico het waard is dat het compleet mislukt als ik zelf aan de slag ga met bloem en ei.

Op zich wel leuk om het een keer zelf te doen met bloem, maar dan denk ik liever met de garantie dat als het mislukt ik ook nog wat anders kan halen.
Hier kost een pak bloem 45 cent. En dat is een kilo, geen 500 gram. Een pannekoek maken van bloem: bloem, 1 ei, aanlengen met melk of water tot het beslag is. Het kan echt niet simpeler. Dat soort pakjes zijn je reinste afzetterij.
pi_111658841
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:29 schreef Mirjam het volgende:

[..]

bij de albert heijn, krijg je deze week 3 kilo aardappelen voor 1 euro.
haal 2 zakken, en haal bij de digros/dirk een zak wortelen a 65 cent, een pak diepvriesspinbazie a 65 cent, een krop sla, komkommer en tomaat voor bij elkaar zo'n 2,30 euro en dan heb je nog geld over. (ja, ik heb deze week ook crisisboodschappen moeten doen, vandaar de kennis :+ )
^O^ En dan zijn we het weekend door! Nog geld over voor brood! Thanks!

(ben toch blij dat ik een account aan durfde te maken (ja cloon..) en hier durfde te posten. Was eerst bang dat het niet over zou komen als ik het bedoelde omdat het toch het topic van Paniekje was en ik niet om de hulp wilde vragen die zij gekregen had. Wilde echt gewoon wat tips en was eigenlijk bang dat het niet zo opgevat zou worden!)
pi_111658856
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef ElisaB het volgende:
Ben je al langs geweest trouwens?
pi_111658874
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:33 schreef kroeppoekje het volgende:

[..]

^O^ En dan zijn we het weekend door! Nog geld over voor brood! Thanks!

(ben toch blij dat ik een account aan durfde te maken (ja cloon..) en hier durfde te posten. Was eerst bang dat het niet over zou komen als ik het bedoelde omdat het toch het topic van Paniekje was en ik niet om de hulp wilde vragen die zij gekregen had. Wilde echt gewoon wat tips en was eigenlijk bang dat het niet zo opgevat zou worden!)
hier heb je zelfs geld mee over voor een heel brood. neem euroshopper of een heel standaard brood van de digros, dan kun je je misschien zelfs nog wel een zak witte bolletjes veroorloven.
pi_111658930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hier heb je zelfs geld mee over voor een heel brood. neem euroshopper of een heel standaard brood van de digros, dan kun je je misschien zelfs nog wel een zak witte bolletjes veroorloven.
als je het niet breed hebt kun je er beter een pak rijst van kopen?
pi_111658938
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als je het niet breed hebt kun je er beter een pak rijst van kopen?
het is een lang weekend, een zak witte bolletjes kost 90 cent, een pak rijst 65.
misschien zelfs allebei.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:37:42 #100
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111658960
ohja, de kinderen van kroepoekje blieften geen rijst, dat was het. (zo, dat had ik ze snel afgeleerd zeg)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')