....quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Fk wil je ook tien euro? Je ziet eruit alsof je het nodig hebtmet je zwarte bumpers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
Bij mij in mijn broek.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent ook één van de mensen op Fok die een speciaal plekje in mijn hart heeft.
She stole mah money !quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:52 schreef Zith het volgende:
Gaan we nou elke keer dat Paniekje een paar uur niet post gelijk aan haar verhaal twijfelen? Dit gedrag zag je gisteren ook al..
Nee schijnbaar heeft ElisaB info die haar ertoe heeft bewogen af te zien van een voedselpakket. Wat die info dan is weet ik niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:52 schreef Zith het volgende:
Gaan we nou elke keer dat Paniekje een paar uur niet post gelijk aan haar verhaal twijfelen? Dit gedrag zag je gisteren ook al..
Nee ElisaB heeft juist geen info. Geen adres is niet onnodig gaan shoppen voor extra boodschappen. Al zou ik als ik Paniekje was het nu wel moeilijk vinden om weer in dit topic te posten wat me alleen maar verdachter zou maken..quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee schijnbaar heeft ElisaB info die haar ertoe heeft bewogen af te zien van een voedselpakket. Wat die info dan is weet ik niet.
Vooral dat laatste kan ik me goed voorstellen. Je kunt ook zoveel hulp aangeboden krijgen dat het gênant voor de krijger wordt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:40 schreef Elvi het volgende:
Misschien schaamt ze zich dat ze ook nog eens een voedselpakket krijgt aangeboden nadat mensen geld hebben gestort. Misschien is ze bang dat anderen in de omgeving zien dat ze een voedselpakket krijgt. Misschien vind ze het ontmoeten van iemand die je alleen via internet kent een beetje eng. Misschien wil ze niet nog meer hulp van anderen omdat ze geen last wil zijn.
Ze heeft nooit om geld gevraagd, alleen om tips voor goedkoop eten.
Paniekje vroeg om nuttige tips en er worden nu complete voedsel pakketten aangeboden. Niet iedereen kan dat zomaar makkelijk accepteren. Ik heb in het FHF ook wel meegemaakt dat ik spullen echt letterlijk in iemands handen moest douwen omdat die het gewoon nodig heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het die optie is?
Mee eens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nee ElisaB heeft juist geen info. Geen adres is niet onnodig gaan shoppen voor extra boodschappen.
Ach, "verdacht" is meteen zo'n label erop plakken. Als Paniekje hier niet wil reageren, dan mag ze, wat mij betreft, mij ook een pm sturen. Dan kunnen we alsnog kijken of er iets gedaan moet/kan worden en zo ja, wat.quote:Al zou ik als ik Paniekje was het nu wel moeilijk vinden om weer in dit topic te posten wat me alleen maar verdachter zou maken..
Als je dat nu in correct Nederlands had geschreven, had het wellicht nog enige waarde kunnen hebben.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je dat nu in correct Nederlands had geschreven, had het wellicht nog enige waarde kunnen hebben.
Mwah, ze was nieuw op het forum en het geven van het banknummer was geen probleem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:56 schreef Tchock het volgende:
Ik zou ook geen onbekende FOK!ker mijn adres toevertrouwen. Aan de andere kant, ik zit niet in een situatie dat ik hulp heel goed kan gebruiken
Daarvoor alleen al verdien je een schop onder je hol.quote:
Ja hoor, Ik snap prima dat jij ook geen idee hebt wat er daadwerkelijk aan de hand is, en dus ook niet kunt zeggen of er iemand al dan niet in getuind is. Je weet niet eens of er überhaupt wel iets IS om in te tuinen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Getuind ik weet het. Maar wat maakt het uit? Je snapt duidelijk wat ik bedoel
Ja, en soms is dat niet duidelijk; je begrijpt het verschil tussen "dader bekent" en "dader bekend"?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Getuind ik weet het. Maar wat maakt het uit? Je snapt duidelijk wat ik bedoel
Dat is nog een hele stap naar iemand thuis krijgen, hoe betrouwbaar diegene ook is. Tal van totale onbekenden hebben mijn rekeningnummer, maar mijn adres nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ze was nieuw op het forum en het geven van het banknummer was geen probleem.
Daarbij is heel makkelijk te controleren dat ElisaB wel een betrouwbare FOK!ker is.
Dit dus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ze was nieuw op het forum en het geven van het banknummer was geen probleem.
Daarbij is heel makkelijk te controleren dat ElisaB wel een betrouwbare FOK!ker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |