Maar ze staat wel in de keuken!quote:
Kweenie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wanneer koop je nou eens een iphone joh
Multifunctioneel wel, kan net zo goed zelf in de pan gaan liggenquote:
nou hopelijk ben je wel knap danquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Multifunctioneel wel, kan net zo goed zelf in de pan gaan liggen
dimens is fliefd en jaloersquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde bril, zelfde look, zelde neus, jup ze is het.
Met deze skills die ik e afgelopen 15 minuten heb opgebouwd ga ik meedoen aan weekend miljonairs, dan ga ik daar ff winnen en ben ik weer een stapje dichter bij mn eigen eiland.quote:
NEE, GEEN ZINquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter ga je pokeren en geld verdienen
ik mag wel mee toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met deze skills die ik e afgelopen 15 minuten heb opgebouwd ga ik meedoen aan weekend miljonairs, dan ga ik daar ff winnen en ben ik weer een stapje dichter bij mn eigen eiland.
Meisje waarmee ik op de middelbare zat.quote:
Leuke foto welquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisje waarmee ik op de middelbare zat.![]()
Volgens mij zei ik net basisschool maar moet dus middelbare zijn.
gewoon kerncentrale bouwen in de kruipruimte en laten zien dat de overheid het allemaal veel te ingewikkeld maaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef coban het volgende:
ik heb scheikunde altijd leuk gevonden, zit nu weer mijn reactievergelijkingenkloppendmakenskills op niveau te brengen
Als je me maar knapperig genoeg baktquote:
je moet zo denken, ik zit nog op die cakeniveau van gisteren oke, anders had ik allang jouw huis gebombardeerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon kerncentrale bouwen in de kruipruimte en laten zien dat de overheid het allemaal veel te ingewikkeld maakt
ik zou haar ook slaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leuke foto wel10/10 would hit
Je mag op bezoekquote:
je weet niet waar mijn huis woont manquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef coban het volgende:
[..]
je moet zo denken, ik zit nog op die cakeniveau van gisteren oke, anders had ik allang jouw huis gebombardeerd
Speciaal voor jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leuke foto wel10/10 would hit
Maar ik zou toch je knaapje wordenquote:
ik zie het probleem niet, zolang het maar nederland isquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je weet niet waar mijn huis woont man
Ze is van binnen ook een rotte appel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef coban het volgende:
dat meisje is echt niet lelijk hoor, ze maakt zichzelf lelijk met haar vage blikken en mislukte paint op der kop
Oh ja, je mag best een slaaf worden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar ik zou toch je knaapje worden
Ik zou gaan wapperen voor je als je lag te zonnen, ik zorgde voor drinken ik kook voor je enzo, ik moet je bevoorading plannen ik rijd je rond...
ok ik heb je aangemeld bij aivd. veel plezierquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef coban het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, zolang het maar nederland is
ik dacht dat we gingen trouwen maar oke blijkbaar is er dus geen vertrouwen in elkaar in deze relatie dan niet hequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik heb je aangemeld bij aivd. veel plezier
dat blijkt ook welquote:
Spouwer. Binnenkort trio doen met Kore ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met je, man.
we kunnen toch trouwen als je in de cel zit?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef coban het volgende:
[..]
ik dacht dat we gingen trouwen maar oke blijkbaar is er dus geen vertrouwen in elkaar in deze relatie dan niet he
[..]
dat blijkt ook wel
Gebruik mijn billen als voorbeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
brb, even een canvas met billen en tieten schilderen
m of fquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
okquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zeer strak plan, broeder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spouwer. Binnenkort trio doen met Kore ?
zeg maar jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
coban
ze willen weten of je floppies hebt.
nee dan ben ik van plan met de bewaker te trouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we kunnen toch trouwen als je in de cel zit?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik gebruik die van mono, die staan in mijn geheugen gegrift
hoeveel inch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef coban het volgende:
[..]
zeg maar ja
[..]
nee dan ben ik van plan met de bewaker te trouwen
tering ik kan maar niet genoegquote:
maar ik ben man kijk maar bij dat poppetjequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoeveel inch?
alleen vrouwelijke bewaaksters
ow dan alleen mannelijke bewaakstersquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
maar ik ben man kijk maar bij dat poppetje
Dat klinkt wanhopig, heb je zelf geen exit plan?quote:
Niemand. Maar ik kwam net een foto op FOK! tegen van Malouk (meisje waarmee ik op de middelbare school zat) en daar post ik nu foto's van. Ze is lelijk en zo.quote:
obsessiequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nu 100% zeker dat zij het op de foto is. Zelfde keuken alles.
Een eigen eiland vinden, maar ik ben iemand die zich wel alleen gaat voelen als ik alleen ben na een tijdjequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wanhopig, heb je zelf geen exit plan?
Mag ik kijken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spouwer. Binnenkort trio doen met Kore ?
al een nieuwe oss gevonden ?quote:
ossoquote:
En toen hebben jullie sexy times gehad?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarna kreeg ik nog een compliment van haar dat ik zo goed kon dansen.
Neuh. Toen ging ik nog meer bier drinken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En toen hebben jullie sexy times gehad?
Om het te vergeten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh. Toen ging ik nog meer bier drinken.
Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef coban het volgende:
is dat soms het meisje van dat topic van dimens waarin hij alle wijven uit de buurt beschrijft waarmee hij heeft geschuurd in de disco?
lijkt dat niet zo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef Dimens het volgende:
Die borsten van Zomermeisje worden ook steeds groter zeg.
Bedankt steven.quote:
In jouw buurt.quote:
Niet iedereen wordt uitgehuwelijkt aan zijn neef natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef coban het volgende:
eigenlijk, wie hier hebben allemaal een relatie of is iedereen foreveralone hierafgezien van monks
Of misschien heb je er al een gevonden, maar ben je incapabel om de deerne in kwestie te hosselen?quote:
forever alone, relatiesquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef coban het volgende:
eigenlijk, wie hier hebben allemaal een relatie of is iedereen foreveralone hierafgezien van monks
het is ingewikkeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef coban het volgende:
Alle mannen zijn vrijgezel en de vrouwen hebben allemaal wel iemand om mee te neuken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef coban het volgende:
nee inderdaad wij doen niet aan homo zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt uitgehuwelijkt aan zijn neef natuurlijk
Kan wel kloppen ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of misschien heb je er al een gevonden, maar ben je incapabel om de deerne in kwestie te hosselen?
Wij niet uithuwelijken, dus je weet dat ik het over jou hebquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
nee inderdaad wij doen niet aan homo zijn
as je nou gwon mijn tattoo maaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ogod, als ik een canvas maak met allemaal tieten en billen ziet mn vader dat natuurlijk.
Gewoon eentje maken met alleen maar piemels erop.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ogod, als ik een canvas maak met allemaal tieten en billen ziet mn vader dat natuurlijk.
Ze fietste afgelopen vrijdag voor mij. Ik deed niets.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef coban het volgende:
dimens hoe zit het met die ah chick? of is ze al met pensioen
baasquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze fietste afgelopen vrijdag voor mij. Ik deed niets.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon eentje maken met alleen maar piemels erop.
beetjequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bietsj, lekker gefapt op mijn fobo ? Zag je wel 8 keer voorbij komen.
we zitten in hetzelfde schuitje lijkt mequote:Op [quote]
[b]Op woensdag 16 mei 2012 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij niet uithuwelijken, dus je weet dat ik het over jou heb
hele stap vooruit ditquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze fietste afgelopen vrijdag voor mij. Ik deed niets.
Hoaxquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
wtf
http://www.demorgen.be/dm(...)atonale-muziek.dhtml
Nooooooooooooooquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik huil de dag dat mijn OV wordt ingenomen omdat student af.
Dan heb je bezoek en dan ga je alsnog op fokquote:
Geen gratis rondreisjes door het land meer. Niet meer tot Roosendaal gratis reizen en dan alleen retourtje Roosendaal- Antwerpen hoeven te betalen.quote:
Sweexquote:
Mietersquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaan zo monopoly spelen, met de pinpas versie amagawd iksdee
Blijf nou gewoon van fok weg stelletje kneuzenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaan zo monopoly spelen, met de pinpas versie amagawd iksdee
Jamaar Steven, jij bent niet hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon van fok weg stelletje kneuzen
Ja ik zei nog ik ga wel met je mee maarja die spees was weer een party poeperquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jamaar Steven, jij bent niet hieren wel op FOK
Nu nog bier drinken, kut roepen en biceps kweken tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje mijn irritante uitspraken overnemen. Wat is deze.
Je moet nog wel meer kweken dan dat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu nog bier drinken, kut roepen en biceps kweken toch
ik zou beginnen met een leven kweken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu nog bier drinken, kut roepen en biceps kweken toch
Ja en nu mij een beetje een kneus noemen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zei nog ik ga wel met je mee maarja die spees was weer een party poeper
Nee dat had ik tegen spees, schatje, dat weet je tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en nu mij een beetje een kneus noemen.
Wat danquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet nog wel meer kweken dan dat.
borstenquote:
Kom je het goedmaken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat had ik tegen spees, schatje, dat weet je toch
Wanneer zal ik komen dan?quote:
Die naam er ook vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een keer gegeten in de Kom-Eet, maar die friet is echt niet lekker. Snap niet dat ze op plaats 3 staan.
Ja, breek m'n bek er niet over open. Alsof een Ria van 50 met een kort, pittig kapsel op een zondagmiddag in een jolige bui die naam heeft bedacht. Kanker.quote:
Kom-eetquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, breek m'n bek er niet over open. Alsof een Ria van 50 met een kort, pittig kapsel op een zondagmiddag in een jolige bui die naam heeft bedacht. Kanker.
Als je geen goed patat kan bakken is er wel wat mis met jequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het heeft ook een reden waarom ik er maar 1 keer ben geweest
VEtte film, ik moest lachenquote:
Als ik het zelf bak, is het nog altijd het lekkerste inderdaad. Ik snap niet hoe alle snackbars het voor elkaar krijgen om zulke gore troep te fabriceren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je geen goed patat kan bakken is er wel wat mis met je
Want zelfs ik kan dat
Het frituurvet niet tijdig verversen enzo, volgens mij pissen ze er ook nog inquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik het zelf bak, is het nog altijd het lekkerste inderdaad. Ik snap niet hoe alle snackbars het voor elkaar krijgen om zulke gore troep te fabriceren.
Dan moet je eens patat bestellen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een keer gegeten in de Kom-Eet, maar die friet is echt niet lekker. Snap niet dat ze op plaats 3 staan.
Jonah Hillquote:
Dan nog. Zelfs in oud vet krijg ik betere friet dan als ik het haal in de friettent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het frituurvet niet tijdig verversen enzo, volgens mij pissen ze er ook nog in
True true, maar raspatat heb je daar nie of wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan nog. Zelfs in oud vet krijg ik betere friet dan als ik het haal in de friettent.
waarom mattie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee ben echt moe en moet morgen ''vroeg'' op
Waarom zo vroeg dan mattiequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik moet naar een mattie van mij toe mattie
Nope, ook nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
True true, maar raspatat heb je daar nie of wel?
9:30quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
10 uur?Hoe laat moet je dan uit je bed?
Ja ik kijk morgen wel of ik daar zin in heb, ik ga het vandaag ook niet laat maken dus waarschijlijk ben ik dan wel wakkerquote:
wat is "niet laat"?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik kijk morgen wel of ik daar zin in heb, ik ga het vandaag ook niet laat maken dus waarschijlijk ben ik dan wel wakker
Ja toch, ik ga morgen wel vroeg opstaan of doorhalenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik kijk morgen wel of ik daar zin in heb, ik ga het vandaag ook niet laat maken dus waarschijlijk ben ik dan wel wakker
Ik heb vrijdagochtend nog les, maar die ga ik skippen. Ik ga niet voor 2 uurtjes naar school als ik er om 7:45 uit moetquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
ben ik nu de enigste die nog geen weekend heeft?
De levenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagochtend nog les, maar die ga ik skippen. Ik ga niet voor 2 uurtjes naar school als ik er om 7:45 uit moet
Hoelang nog dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja ik weet. Ik ben echt blij dat ik studeer.
Pff, nog een maandje of 2 en dan in september stage lopen voor 9 maanden waarschijnlijk.quote:
Oke dan, waar ga je stage lopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pff, nog een maandje of 2 en dan in september stage lopen voor 9 maanden waarschijnlijk.
Ga jij in een ziekenhuis werken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb nog niks zeker, maar ik hoop Eramus ziekenhuis in Rotterdan.
Nee maar laterquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, werken niet. Krijg niet eens betaald.
Weet niet eigenlijk, zit er wel serieus over na te denken om aan de slag in een ziekenhuis. Oncologie afdeling ofzo.quote:
Wat houd dat in?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk, zit er wel serieus over na te denken om aan de slag in een ziekenhuis. Oncologie afdeling ofzo.
kankerkundequote:
Badderen met een wijntje.quote:
Daar is het bad te klein voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou badderen met een wijntje
Maar het kan wel in mijn toekomstige jacuzzi in mijn toekomstige penthouse.quote:
Die 2equote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar het kan wel in mijn toekomstige jacuzzi in mijn toekomstige penthouse.
En anders in mijn toekomstige poeltje op mijn toekomstige eiland.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar het kan wel in mijn toekomstige jacuzzi in mijn toekomstige penthouse.
En anders in mijn toekomstige poeltje op mijn toekomstige eiland.
Maar een mooi ruim penthouse op de 29e en 30e verdieping is ook mooi toch?quote:
quote:
arme pouchequote:
Ze wil je penis.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
Er komt al heel de week een wijf bij me zeiken..
Ik ben ziek, heb last van me keel, heb last van me longen
Echt elke dag weer.. maar ik vind het zo lullig om te zeggen dus daarom post ik het hier
a zegt
Heeee
D zegt
hey
r zegt
Hoe is het
D zegt
ja goed met jou?
ar zegt
Kut
D zegt
oh, wattan
A zegt
Hoes de longe me lijf uit strond verkouden
En kut nieuws te horen gehad
D zegt
oke dan wattan
En zo ook over whatsapp
Is ze lekker?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
Echt elke dag weer.. maar ik vind het zo lullig om te zeggen dus daarom post ik het hier
a zegt
Heeee
D zegt
hey
r zegt
Hoe is het
D zegt
ja goed met jou?
ar zegt
Kut
D zegt
oh, wattan
A zegt
D zegt
oke dan wattan
En zo ook over whatsapp
hard to get spelen om te zien of ze jou wel waard zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Komt ze eerst afspreken, laat ze een week lang niet van zich horen..
Wat is die dan?
Die week daarna had ze een vriendquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hard to get spelen om te zien of ze jou wel waard zijn.
Is ze lekker? Zo ja, neuken die hap.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
a zegt
Heeee
D zegt
hey
r zegt
Hoe is het
D zegt
ja goed met jou?
ar zegt
Kut
D zegt
oh, wattan
A zegt
D zegt
oke dan wattan
En zo ook over whatsapp
Kans gemist.quote:
ja maar dat was jaar geledenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haar keel moest waarschijnlijk gesmeerd worden en jij wou het niet doen
jmrjmrjmr
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Komt ze eerst afspreken, laat ze een week lang niet van zich horen..
Wat is die dan?
klinkt als de gemiddelde skaterpunk bandquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Her eyes, her eyes, make the stars look like they're not shining.
Bruno Marsquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klinkt als de gemiddelde skaterpunk band
Bruno Marsquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klinkt als de gemiddelde skaterpunk band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |