En toen hebben jullie sexy times gehad?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarna kreeg ik nog een compliment van haar dat ik zo goed kon dansen.
Neuh. Toen ging ik nog meer bier drinken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En toen hebben jullie sexy times gehad?
Om het te vergeten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh. Toen ging ik nog meer bier drinken.
Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:10 schreef coban het volgende:
is dat soms het meisje van dat topic van dimens waarin hij alle wijven uit de buurt beschrijft waarmee hij heeft geschuurd in de disco?
lijkt dat niet zo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:12 schreef Dimens het volgende:
Die borsten van Zomermeisje worden ook steeds groter zeg.
Bedankt steven.quote:
In jouw buurt.quote:
Niet iedereen wordt uitgehuwelijkt aan zijn neef natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef coban het volgende:
eigenlijk, wie hier hebben allemaal een relatie of is iedereen foreveralone hierafgezien van monks
Of misschien heb je er al een gevonden, maar ben je incapabel om de deerne in kwestie te hosselen?quote:
forever alone, relatiesquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef coban het volgende:
eigenlijk, wie hier hebben allemaal een relatie of is iedereen foreveralone hierafgezien van monks
het is ingewikkeld.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef coban het volgende:
Alle mannen zijn vrijgezel en de vrouwen hebben allemaal wel iemand om mee te neuken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef coban het volgende:
nee inderdaad wij doen niet aan homo zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt uitgehuwelijkt aan zijn neef natuurlijk
Kan wel kloppen ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of misschien heb je er al een gevonden, maar ben je incapabel om de deerne in kwestie te hosselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |