Hoaxquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
wtf
http://www.demorgen.be/dm(...)atonale-muziek.dhtml
Nooooooooooooooquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik huil de dag dat mijn OV wordt ingenomen omdat student af.
Dan heb je bezoek en dan ga je alsnog op fokquote:
Geen gratis rondreisjes door het land meer. Niet meer tot Roosendaal gratis reizen en dan alleen retourtje Roosendaal- Antwerpen hoeven te betalen.quote:
Sweexquote:
Mietersquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaan zo monopoly spelen, met de pinpas versie amagawd iksdee
Blijf nou gewoon van fok weg stelletje kneuzenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaan zo monopoly spelen, met de pinpas versie amagawd iksdee
Jamaar Steven, jij bent niet hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon van fok weg stelletje kneuzen
Ja ik zei nog ik ga wel met je mee maarja die spees was weer een party poeperquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jamaar Steven, jij bent niet hieren wel op FOK
Nu nog bier drinken, kut roepen en biceps kweken tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje mijn irritante uitspraken overnemen. Wat is deze.
Je moet nog wel meer kweken dan dat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu nog bier drinken, kut roepen en biceps kweken toch
ik zou beginnen met een leven kweken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu nog bier drinken, kut roepen en biceps kweken toch
Ja en nu mij een beetje een kneus noemen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zei nog ik ga wel met je mee maarja die spees was weer een party poeper
Nee dat had ik tegen spees, schatje, dat weet je tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en nu mij een beetje een kneus noemen.
Wat danquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet nog wel meer kweken dan dat.
borstenquote:
Kom je het goedmaken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat had ik tegen spees, schatje, dat weet je toch
Wanneer zal ik komen dan?quote:
Die naam er ook vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een keer gegeten in de Kom-Eet, maar die friet is echt niet lekker. Snap niet dat ze op plaats 3 staan.
Ja, breek m'n bek er niet over open. Alsof een Ria van 50 met een kort, pittig kapsel op een zondagmiddag in een jolige bui die naam heeft bedacht. Kanker.quote:
Kom-eetquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, breek m'n bek er niet over open. Alsof een Ria van 50 met een kort, pittig kapsel op een zondagmiddag in een jolige bui die naam heeft bedacht. Kanker.
Als je geen goed patat kan bakken is er wel wat mis met jequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het heeft ook een reden waarom ik er maar 1 keer ben geweest
VEtte film, ik moest lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |