Maar ze staat wel in de keuken!quote:
Kweenie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wanneer koop je nou eens een iphone joh
Multifunctioneel wel, kan net zo goed zelf in de pan gaan liggenquote:
nou hopelijk ben je wel knap danquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Multifunctioneel wel, kan net zo goed zelf in de pan gaan liggen
dimens is fliefd en jaloersquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde bril, zelfde look, zelde neus, jup ze is het.
Met deze skills die ik e afgelopen 15 minuten heb opgebouwd ga ik meedoen aan weekend miljonairs, dan ga ik daar ff winnen en ben ik weer een stapje dichter bij mn eigen eiland.quote:
NEE, GEEN ZINquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter ga je pokeren en geld verdienen
ik mag wel mee toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met deze skills die ik e afgelopen 15 minuten heb opgebouwd ga ik meedoen aan weekend miljonairs, dan ga ik daar ff winnen en ben ik weer een stapje dichter bij mn eigen eiland.
Meisje waarmee ik op de middelbare zat.quote:
Leuke foto welquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisje waarmee ik op de middelbare zat.![]()
Volgens mij zei ik net basisschool maar moet dus middelbare zijn.
gewoon kerncentrale bouwen in de kruipruimte en laten zien dat de overheid het allemaal veel te ingewikkeld maaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:54 schreef coban het volgende:
ik heb scheikunde altijd leuk gevonden, zit nu weer mijn reactievergelijkingenkloppendmakenskills op niveau te brengen
Als je me maar knapperig genoeg baktquote:
je moet zo denken, ik zit nog op die cakeniveau van gisteren oke, anders had ik allang jouw huis gebombardeerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon kerncentrale bouwen in de kruipruimte en laten zien dat de overheid het allemaal veel te ingewikkeld maakt
ik zou haar ook slaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leuke foto wel10/10 would hit
Je mag op bezoekquote:
je weet niet waar mijn huis woont manquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef coban het volgende:
[..]
je moet zo denken, ik zit nog op die cakeniveau van gisteren oke, anders had ik allang jouw huis gebombardeerd
Speciaal voor jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Leuke foto wel10/10 would hit
Maar ik zou toch je knaapje wordenquote:
ik zie het probleem niet, zolang het maar nederland isquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je weet niet waar mijn huis woont man
Ze is van binnen ook een rotte appel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef coban het volgende:
dat meisje is echt niet lelijk hoor, ze maakt zichzelf lelijk met haar vage blikken en mislukte paint op der kop
Oh ja, je mag best een slaaf worden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar ik zou toch je knaapje worden
Ik zou gaan wapperen voor je als je lag te zonnen, ik zorgde voor drinken ik kook voor je enzo, ik moet je bevoorading plannen ik rijd je rond...
ok ik heb je aangemeld bij aivd. veel plezierquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef coban het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, zolang het maar nederland is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |